Een jaaropgaaf is ook wel van een andere categorie. Ik mag hopen dat de Belastingdienst al die formulieren op voorraad heeft, net zoals het IBG ook wijzigingsformulieren op voorraad heeft.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een Manpower-kantoor hier in de buurt kon niet zomaar even een jaaropgaaf uitprinten, dat ging via het hoofdkantoor. Misschien heeft de belastingdienst dat ook
Hmwah, als ik het morgen opstuur komt het goed en krijg ik bij de eerste ronde geld terugquote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ach nou ja, 1 april haal je toch al niet meer.
Hebben ze, met stapels tegelijk...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
Een jaaropgaaf is ook wel van een andere categorie. Ik mag hopen dat de Belastingdienst al die formulieren op voorraad heeft, net zoals het IBG ook wijzigingsformulieren op voorraad heeft.
quote:Op maandag 31 maart 2008 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
'llo...
Trustequote:
Ja zag het, maar kan het niet afspelen op de een of andere manierquote:
Vernieuwend of als vanouds?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zojuist het nieuwe(?) album van Moby binnen. Dat klinkt wel lekker!
Dat is gek? Je kunt wel alle nummers enzo zien?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja zag het, maar kan het niet afspelen op de een of andere manierUnzipped maar dan krijg ik een foutmelding
Ik ben niet enorm bekend met Moby maar het klinkt anders dan Into this World en Porcelain bijvoorbeeld.quote:
Ja kan ze gewoon zien, vreemd...quote:Op maandag 31 maart 2008 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is gek? Je kunt wel alle nummers enzo zien?
Anders hebben we het er morgen wel even over
Over morgen gesproken: is er geen quiz?
Ja één keertje. Het kon me op dat moment niet bekorenquote:Op maandag 31 maart 2008 02:34 schreef MaJo het volgende:
Nem heb je nog naar the Moody Blues geluisterd eigenlijk?
quote:Op maandag 31 maart 2008 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja één keertje. Het kon me op dat moment niet bekoren
Abba kan ik uit nostalgisch oogpunt nog wel waarderen maar is die musical van ze in dezelfde stijl?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:36 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Mja heb geen zin meer om te slapenZit Kristina från Duvemåla te luisteren
Winzip encountered problems during this operation. Would you like to see winzip's log file? Vaagquote:Op maandag 31 maart 2008 02:39 schreef Nembrionic het volgende:
Als je nou zo'n file opent, welke foutmelding krijg je dan? Iets met codecs?
En welk programma gebruik je voor muziek?
Hoe groot is het bestand?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Winzip encountered problems during this operation. Would you like to see winzip's log file? Vaag
Gebruik zelf iTunes maar zit nu op een computer met alleen Windows Mediaplayer (ben weer eens te lui om naar boven te lopen)
Nope compleet anders, bijna klassieke muziekquote:Op maandag 31 maart 2008 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Abba kan ik uit nostalgisch oogpunt nog wel waarderen maar is die musical van ze in dezelfde stijl?
Hmm had de hele map al geunzipped. Maar anders probeer ik het morgen wel even op mijn ogen computer, die heeft wat meer progjesquote:Op maandag 31 maart 2008 02:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe groot is het bestand?
Je speelt ze direct uit de zip? Dat is misschien ook niet handig.
Je kunt beter rechter muisknop > Unzip here o.i.d. doen. En kijken of dat werkt.
Dat heb ik gegoogled natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 02:47 schreef MaJo het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of je wist dat Kristina Från Duvemåla van Bjorn en Benny is of dat je het gegoogled had
Je zei het zo zelfverzekerd en ik antwoord doodleuk. Later besefte ik dat het wel een beetje vreemd wasquote:Op maandag 31 maart 2008 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik gegoogled natuurlijk
Als ik het gekend had had ik ook geweten hoe het klinkt want dan had ik het ooit wel opgezegd. Maar Moby doet het nu zo goed dat ik even niet will youtuben
Ja nou, ik vroeg er toch ook om?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zei het zo zelfverzekerd en ik antwoord doodleuk.
Klopt en als je bedoelt of ik een lastfm profile heb: nee, nog niet.quote:Later besefte ik dat het wel een beetje vreemd was![]()
Maar ga het checken, is echt super gaaf
En aangezien jij niet het geheugen van een zeef hebt vertrouw ik erop dat je dat ook wel doet
Ja dat is waarquote:
Er bestaat een nembrionic met een lastfm profielquote:Klopt en als je bedoelt of ik een lastfm profile heb: nee, nog niet.
Dat het precies bijhoudt wat je luistert. Vind het zelf wel leuk om naar weeklijstjes en alltime lijstjes te kijkenquote:Op maandag 31 maart 2008 02:58 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is het voordeel ervan?
Inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 02:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is waarMaar besefte opeens dat het toch wel vreemd zou zijn als je dit zou weten
Ja ik zie het netquote:Er bestaat een nembrionic met een lastfm profiel
Vuigquote:Op maandag 31 maart 2008 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ja ik zie het net
Vuige praktijken!
Mehehe ja dat is wel grappigquote:Op maandag 31 maart 2008 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
Last tracks: Dire Straits – Money for Nothing
Well heeel toevallig
Nee joh, dat woord is hardstikke oud Neerlandsquote:Op maandag 31 maart 2008 03:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
VuigZeg me dat je dat van mij hebt, dat woord is te vet
Ik zie Dolly Parton - Jolene er net onder staan. Die heb ik ook nog gedraaid.quote:
Het scheelt ook wel dat ik weet waar de musical over gaat, en omdat ik een zweedse vriend heb die me wel wat woordjes heeft geleerd. Sommige stukken snap ik beter dan andere, maar het eerste couplet bijvoorbeeld:quote:Op maandag 31 maart 2008 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
De helft?
Het grappige vind ik dat je vaak het meeste er wel uit kunt halen als je de ondertitels hebt en hele kleine stukje ook wel zonder dat. Maar de helft kom ik echt niet aan hoor
Zo viiiiiieeeees, coņon maaaan je weettogquote:Op maandag 31 maart 2008 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh, dat woord is hardstikke oud Neerlands
Het is een "vieesssssss" woord
Kijk dat bedoel ik dus. Nu de vertaling erbij staat maakt het meeste wel sense en snap ik ook hoe de vertaling tot stand komt. Het is een gek mengsel van allerlei bekende dingen.quote:Op maandag 31 maart 2008 03:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat ik weet waar de musical over gaat, en omdat ik een zweedse vriend heb die me wel wat woordjes heeft geleerd. Sommige stukken snap ik beter dan andere, maar het eerste couplet bijvoorbeeld:
Du fördrev mig Gud. (Jij verdreef me God)
Från mitt hemland slets jag bort. (Van mijn thuisland waar ik geboren ben)
Här är jag en flykting och en främling, och det ödet finner jag mig i. (Hier ben ik een vluchteling en een vreemdeling, ???)
Men du tog mitt barn, och du tar mej från min man, (Maar u nam mijn kind, en u scheidde mij van mijn man)
jag kan inte längre se en mening. (???)
Vad är det du vill? vad ska jag tro? (Was dat wat u wilde? ???)
Ja kloptquote:Op maandag 31 maart 2008 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus. Nu de vertaling erbij staat maakt het meeste wel sense en snap ik ook hoe de vertaling tot stand komt. Het is een gek mengsel van allerlei bekende dingen.
quote:Op maandag 31 maart 2008 03:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja kloptHet heeft veel van het nederlands, maar ook bijvoorbeeld engels (hemland/homeland) Altijd wel leuk om te zien
Maar ik heb dat ook ja, eerst kun je er niets van maken en dan zie je de betekenis en heb je echt zo'n aha erlebnis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |