die gezichten
 die gezichten  

Heb je Dire Straits wel eens live gezien?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
Dan heb je hem waarschijnlijk op een off day gezien, gisteren had hij er wel degelijk zin in en wilde zelfs niet stoppen met spelen. Toen iedereen de instrumenten neerlegde en klaar stond om te buigen zette hij weer een nieuw nummer in (So Far Away) en rende de rest terug naar hun instrumenten
En daarna nog een nummer gespeeld
(4 toegiften dus
) En ook al zou hij er bij staan als een zak cement, de emtoie zit in zijn gitaar
Over zak cement gesproken trouwens, moet je eens naar Bill Wyman gaanDie man heeft de uitstraling van een zak zout

Nope nooit Dire Straits live gezien, maar feitelijk ís Mark Knopfler natuurlijk de Dire Straitsquote:Op zondag 30 maart 2008 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je Dire Straits wel eens live gezien?
Het enige wat bewoog waren hun handen en de mond van Mark K.
Je had net zo goed thuis de CD op kunnen zetten.
Maar als jij genoten hebt, prima toch...
Bill Wyman is inderdaad een zak zout, maar had hem onlangs met Cuck berry eigenlijk willen zien, voornamelijk vanwege Chuck die nog steeds de Duckwalk doet...
[ afbeelding ]
 Hij had een geweldige band om zich heen met super muzikanten. Zelf had hij een big smile op zijn gezicht. En nee hij bewoog niet veel, maar dat verwacht ik ook niet bij zo'n band
 Hij had een geweldige band om zich heen met super muzikanten. Zelf had hij een big smile op zijn gezicht. En nee hij bewoog niet veel, maar dat verwacht ik ook niet bij zo'n band  Het gaat mij om de muziek en of hij plezier uitstraalt, contact maakt met het publiek, dat soort dingen. De rest zal me worst wezen.
 Het gaat mij om de muziek en of hij plezier uitstraalt, contact maakt met het publiek, dat soort dingen. De rest zal me worst wezen. 

Sinds dat concert voelde ik me gewoon genaaid en was ik klaar met ze, sorry...quote:Op zondag 30 maart 2008 15:55 schreef MaJo het volgende:
Nope nooit Dire Straits live gezien, maar feitelijk ís Mark Knopfler natuurlijk de Dire StraitsHij had een geweldige band om zich heen met super muzikanten. Zelf had hij een big smile op zijn gezicht. En nee hij bewoog niet veel, maar dat verwacht ik ook niet bij zo'n band
Het gaat mij om de muziek en of hij plezier uitstraalt, contact maakt met het publiek, dat soort dingen. De rest zal me worst wezen.
Als je nog eens uitnodigingen hebt in Amsterdam, wil ik je wel eens vergezellen...quote:Ik had naar dat concert van Chuck Berry gekund, sterker nog, ik was er voor uitgenodigd maar was het vergeten

Jammer dat je je mening baseert op één slecht concertquote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds dat concert voelde ik me gewoon genaaid en was ik klaar met ze, sorry...
 Was het muzikaal wel goed? Want dat vind ik uiteindelijk wel het belangrijkst. Bob Dylan stond er laatst ook nogal onbeweeglijk bij maar muzikaal was het een pareltje
 Was het muzikaal wel goed? Want dat vind ik uiteindelijk wel het belangrijkst. Bob Dylan stond er laatst ook nogal onbeweeglijk bij maar muzikaal was het een pareltje  Op zich ben ik het wel met je eens dat het ook wel meespeelt of de band er zelf zin in heeft, uiteindelijk is dat natuurlijk het leukst. Maar als het goed klinkt dan ben ik best tevreden
 Op zich ben ik het wel met je eens dat het ook wel meespeelt of de band er zelf zin in heeft, uiteindelijk is dat natuurlijk het leukst. Maar als het goed klinkt dan ben ik best tevreden 
Geldt dat andersom ook? Ik heb vanavond weer een uitnodigingquote:Als je nog eens uitnodigingen hebt in Amsterdam, wil ik je wel eens vergezellen... [ afbeelding ]
 Maar dat krijg je als recensent
 Maar dat krijg je als recensent  

Ah vetquote:Op zondag 30 maart 2008 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je die country-achtige nummers nog MaJo? Ik heb straks een CD-tje voor je
Dat is Mark Knopflers met Chet Atkins. Die zag ik gisteravond liggen maar ik zag ook dat mijn vader die heeft. Dus die zal ik even rippen of ergens downloaden als ik 'm niet kan vinden.
 Ik zit nu allemaal Dire Straits nummers te luisteren, even nagenieten nog
 Ik zit nu allemaal Dire Straits nummers te luisteren, even nagenieten nog  

Het klonk prima, daar gaat het niet om.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:04 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat je je mening baseert op één slecht concertWas het muzikaal wel goed? Want dat vind ik uiteindelijk wel het belangrijkst. Bob Dylan stond er laatst ook nogal onbeweeglijk bij maar muzikaal was het een pareltje
Op zich ben ik het wel met je eens dat het ook wel meespeelt of de band er zelf zin in heeft, uiteindelijk is dat natuurlijk het leukst. Maar als het goed klinkt dan ben ik best tevreden

Ik heb weinig tot geen uitnodigingen, ben geen recensent, dus daar kan ik je helaas niet mee verblijden.quote:Geldt dat andersom ook? Ik heb vanavond weer een uitnodigingMaar dat krijg je als recensent

That's what it isquote:

Oh dat kan slechterquote:Op zondag 30 maart 2008 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel zo over van Italiaans naar Spaans.
Moet om 17.00 uur in een tapas-bar zijn...
Arrivederci...

Misschien toch nog eens een kans geven danquote:Op zondag 30 maart 2008 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het klonk prima, daar gaat het niet om.
Maar zo'n statisch concert...

Dat lijkt me een goed planquote:Ik heb weinig tot geen uitnodigingen, ben geen recensent, dus daar kan ik je helaas niet mee verblijden.
Maar als er eens iets is, wat we beiden interessant vinden en je bent zelf niet uitgenodigd, dan wil ik je kaartje wel kopen...
 Sowieso wel cool om eens samen als hardcore concertgangers naar een concert te gaan
 Sowieso wel cool om eens samen als hardcore concertgangers naar een concert te gaan  

Ik kan What it Is nergens vindenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
That's what it is
Eerst even mijn dosis lievelingsband verbruiken en dan gaat hier ook weer een CD-tje op
Snel voor het weer gaat vervelen
 Maar even rippen van cd
 Maar even rippen van cd 

Goede zaakquote:
 Ik zit de hele tijd tegen een recensie aan te hikken dus dat ga ik nu maar eens doen...
 Ik zit de hele tijd tegen een recensie aan te hikken dus dat ga ik nu maar eens doen...

en dan weer verbeteren
 en dan weer verbeteren  

quote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan What it Is nergens vindenMaar even rippen van cd
Welke cd wordt het?

Ah okquote:Op zondag 30 maart 2008 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sailing to Philly want die ken ik het beste.
Ik heb zojuist een 13 minuten durende live-versie van Telegraph Road te pakken gekregen.
 What it is
 What it is  

Moet ik die kennen?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben Ome Henk aan het luisteren via YouTube

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |