SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~![]()
Loudness - In the mirrorExisting in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number![]()
Het goede doel - alles geprobeerd
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Existing in dimensions of addictive obsession
Hoewel ik een fan ben van Death kan het toch niet tippen aan het origineel.quote:Existing in dimensions of addictive obsession
De Kast - Raak
Ja, was het maar zo'n feest
Ik geef ook de voorkeur aan de Priest versie, maar deze vind ik ook allesbehalve slecht.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoewel ik een fan ben van Death kan het toch niet tippen aan het origineel.
ontopic:
Rammstein - Seemann."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Kylie Minogue - Can't get you out of my headOp donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
2 Brothers on the 4th Floor - Never AloneOp donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Calla - it dawned on meHow do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
2 Brothers on the 4th Floor - Mirror of LoveOp donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Charly Lownoise & Mental Theo - Your SmileOp donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
DJ Paul Elstak - Don't Leave Me Alone
:9~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |