nee ze trouwen op huwelijkse voorwaarden...' met koude uitsluiting' hoorde ik.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:34 schreef Kaat38 het volgende:
Ps: even een vraagje tussendoor, als Claire en Huub trouwen zouden ze dat toch in gemeenschap van goederen doen?
Thanks, wat is trouwens koude uitsluiting?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:36 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee ze trouwen op huwelijkse voorwaarden...' met koude uitsluiting' hoorde ik.
OT:
Nog steeds gefluister
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:34 schreef Kaat38 het volgende:
Ps: even een vraagje tussendoor, als Claire en Huub trouwen zouden ze dat toch in gemeenschap van goederen doen?
dan blijft alles gescheiden. Zowel goederen, geld en schulden.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:48 schreef Kaat38 het volgende:
Thanks, wat is trouwens koude uitsluiting?
Echt hoor. Niks voorspel. Niks even lief doen. Hup, raggen. Zou Amanda niet helemaal schraal zijn?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:51 schreef joep.t het volgende:
konijntje doe maar wiebelen,wiebelen.
Oké, ik dacht dat ze in gemeenschap van goederen zouden trouwen, was wel een mooie geweest.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
dan blijft alles gescheiden. Zowel goederen, geld en schulden.
Maar hoe meer sex, hoemeer Brian van A houdt, tochquote:Op zondag 30 maart 2008 13:02 schreef Smash-it het volgende:
Nou, dat waren 10 liefdevolle minuten.
juist.... das de enige, betrouwbare graadmeter volgens hunniequote:Op zondag 30 maart 2008 13:05 schreef Varen het volgende:
[..]
Maar hoe meer sex, hoemeer Brian van A houdt, toch
Amanda vindt Brian wel lief iddquote:Op zondag 30 maart 2008 13:09 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft ff geplast,...komt weer terug in bed en lacht wat ontdeugend naar Brian. Nog ff wat drinken en hoppa weer plat.
Geloof dat ze mekaar wel weer lief vinden.![]()
Helemaal als die achterban haar hetzelfde gaat vertellen als Lieke en Naad de afgelopen dagen.. Kan nog leuk worden danquote:Op zondag 30 maart 2008 13:10 schreef kahaarin het volgende:
Goh ik had bij het teruglezen even bijna medelijden met Amanda, sneu is het wel dat ze echt niet begrijpt hoe een gezonde relatie werkt, ik vrrag me echt af hoe het haar vergaat na de kooi.
Weet er ook iemand wanneer de achterban komt? Volgens mij kan Brian echt niet tegen die drukte en verschillende mensen, ik voorzie weer een verblijf in de witte bergen en een hoop SL's.
"Eerst ff bijkomen"quote:Op zondag 30 maart 2008 13:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Amanda vindt Brian wel lief idd![]()
Maar toen ze hem een knuffel wilde geven, zei hij iets en ze ging van hem af liggen..... dus hij vindt haar ietsjes minder lief![]()
Rode petjes stand by?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:13 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Helemaal als die achterban haar hetzelfde gaat vertellen als Lieke en Naad de afgelopen dagen.. Kan nog leuk worden dan
Ze hebben gisteren avond voor de film begon een punt achter de ruzie gezet.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:21 schreef Scandalous het volgende:
Duuus, om het even samen te vatten, Brian zegt meer tijd nodig te hebben voordat hij weer aardig kan doen en knuffelen, maar zijn vriendinnetje's kontgat is gelukkig wel goed genoeg voor hem![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:06 schreef Desii het volgende:
[..]
juist.... das de enige, betrouwbare graadmeter volgens hunnie
en anaal telt voor 2 ...... toprelaasie dus
Ik las het ja. Brian zegt dat ze vooruit gaan kijken en niet achteruit. Met andere woorden, ik wil niets meer horen over dat 'hoeren'quote:Op zondag 30 maart 2008 13:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren avond voor de film begon een punt achter de ruzie gezet.
Ze gaven mekaar een knuffel en een paar zoenen en gingen toen op bed die film kijken. Daar waren ze alweer wat aan het knuffelen soms. Toen de film afgelopen was vraten ze mekaar bijna op en na wat gekloot onder de dekens werd besloten een douche te nemen en een tentje te bouwen.
Toch kreeg ik nou niet het idee dat het helemaal uitgesproken en weer helemaal koek en ei is.. Maar met die twee gekken weet je het natuurlijk nooitquote:Op zondag 30 maart 2008 13:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren avond voor de film begon een punt achter de ruzie gezet.
Ze gaven mekaar een knuffel en een paar zoenen en gingen toen op bed die film kijken. Daar waren ze alweer wat aan het knuffelen soms. Toen de film afgelopen was vraten ze mekaar bijna op en na wat gekloot onder de dekens werd besloten een douche te nemen en een tentje te bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |