Slaap zequote:Op zondag 30 maart 2008 03:00 schreef Leandra het volgende:
Gut, wat vliegt de tijd... 3 uur alweer, tijd om naar bed te gaan
Truste all![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:00 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jij zegt het... ik heb het al eens eerder gedacht... Zijn er caps van 'verdachte' gelijke beelden? Ik heb ze er zelf nooit eerder op kunnen betrappen, maar wel soms een gedachte gehad... het bespaart ze immers ook een SL (Oi, ik denk werkelijk slecht nu geloof ik)
Tussen Cufi's en mijn cap scheelt het 12 minuten.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:00 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jij zegt het... ik heb het al eens eerder gedacht... Zijn er caps van 'verdachte' gelijke beelden? Ik heb ze er zelf nooit eerder op kunnen betrappen, maar wel soms een gedachte gehad... het bespaart ze immers ook een SL (Oi, ik denk werkelijk slecht nu geloof ik)
Nou, de zomertijd heeft ons een uurtje ouder gemaakt inmiddels... ik besef nu pas dat we eigenlijk al na vieren leven...quote:Op zondag 30 maart 2008 03:03 schreef yellowfirst het volgende:
Iedereen wordt een dagje ouder, maar zò snel hoeft de tijd nu weer ook niet te gaan....
Ga met je mee Trusten...quote:Op zondag 30 maart 2008 03:00 schreef Leandra het volgende:
Gut, wat vliegt de tijd... 3 uur alweer, tijd om naar bed te gaan
Truste all![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:08 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Nou, de zomertijd heeft ons een uurtje ouder gemaakt inmiddels... ik besef nu pas dat we eigenlijk al na vieren leven...![]()
Truste FOKkers! I nam way too late
Vorig jaar zette ik hem een uur terug en leefde ik na 5ven terwijl het pas na 2 en wasquote:
Dat wordt zo heet genoegquote:Op zondag 30 maart 2008 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga met je mee Trusten...
Leandra zet jij het bed ff op temperatuur
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vorig jaar zette ik hem een uur terug en leefde ik na 5ven terwijl het pas na 2 en was
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:15 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
musje: het is nu echt na 3en
de computer springt automatisch over
Thankssssssssss! Deze staat nu bij mijn favorieten!quote:Op zondag 30 maart 2008 03:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hijo de la la luna zitten ze te luisteren maar ze hebben geen idee van wie het is ...
Huub wil gaan slapen, hij verveelt zich te pletter.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Thankssssssssss! Deze staat nu bij mijn favorieten!
Trustels mop, word je er straks nog uitgekieteld?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:33 schreef Kaat38 het volgende:
Slaap lekkers allemaal, ik ga net doen alsof het half 5 is dus naar bed.
Altijd, ben nu echt weg, jij ook slaap lekkers!quote:Op zondag 30 maart 2008 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Trustels mop, word je er straks nog uitgekieteld?
Dank je, maar ik houd nog ffkus de wacht!!!quote:Op zondag 30 maart 2008 03:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Altijd, ben nu echt weg, jij ook slaap lekkers!
Allemaal affgesproken werk met die KUT FEBO,overal lees je dat die tering RAT het gaat winnen.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:59 schreef miesy het volgende:
en huub heeft zich dus niet aan zijn afluister plan gehouden.
in plaats daarvan heeft ie bijna de gehele avond braaf op de bank gezeten terwijl B en A
op vele momenten wel afluister waardig waren.
blijkbaar moet je daar eerst ook de goedkeuring van de achter buren voor krijgen,
een seintje van de plasma bijv, net als dat brian altijd kreeg als het moment daar goed voor was.
want meestal als hij dat deed was het "toevallig" altijd op een belangrijk moment, en kwam hij er
soms zelfs zijn bed voor uit
Buenos diasquote:Op zondag 30 maart 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
Goedenorgen!
Fijn om te lezen dat Brian en Amanda hun troubles op volwassen wijze hebben uitgesproken om hun liefde vervolgens te bezegelen met een passievolle vrijpartij.
De rode petjes mogen in de kast, vanaf nu is alles mooi, lief en roze.
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik opteer voor dit hoofddeksel voor Amanda:
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 30 maart 2008 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik opteer voor dit hoofddeksel voor Amanda:
[ afbeelding ]
ff daarvoor lagen ze gewoon lepeltje-lepeltje en gaf Brian Amanda wat kusjes in d'r nek.quote:11:48 - Ze slapen zelfs gescheiden!
Voor hoelang nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |