Uhm, wat is daar vreemd aan?quote:Op zondag 30 maart 2008 00:49 schreef Marieke_B het volgende:
Eerder las ik iets in de COS over een apenrots, alphamannetje en een onderdanige vrouwtje...
Let even op de stand van Amanda's voetje:
[ afbeelding ]
.... niets... het bevestigt slechts een vermoeden.quote:
denk hetquote:Op zondag 30 maart 2008 01:00 schreef Marieke_B het volgende:
Volgens mij hebben we een soundlock..
En een verkapte streamlock. Waar zijn Huub, Jaap en aanhangsel ??quote:Op zondag 30 maart 2008 01:00 schreef Marieke_B het volgende:
Volgens mij hebben we een soundlock..
HET IS ALWEER ACHTER DE RUG, EN GEEN GREINTJE TEDERHEID ACHTERAF.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Gemist of is het al weer over ? Of niet gelukt ...
En nu hebben we weer een streamlock op 1 en 2quote:Op zondag 30 maart 2008 01:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaap had geluid, maar inmiddels is ie weer weg en en nu weer terug ...
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:48 schreef rooie3 het volgende:
Wat een zielig stel zeg.Niks uitpraten en wippen maar.
Wat valt er nu weer te SL, moordpartij van Brian, slachting.....quote:Op zondag 30 maart 2008 01:17 schreef MissSomebody het volgende:
wel erg triest, 1 en 2 looks like a streamlock, 3 en 4 op Huub en zijn lieffie...
dreaming.........................................quote:Op zondag 30 maart 2008 01:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wat valt er nu weer te SL, moordpartij van Brian, slachting.....
Dat blijft een verrassing met een persoon als Brian........iets romantisch kan ik me er niet bij voorstellen...quote:Op zondag 30 maart 2008 01:20 schreef Musje456 het volgende:
Hij is zijn kwakkie blijkbaar kwijt. Wat Amanda ervoor terug heeft gekregen weet ik niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |