dat heb ik nou ook !!!! die oneerlijkheid daar erger ik me kapot aan, oke een spel spelen is goed maar allemaal dezelfde rechten en plichten geen verschil maken zoals nu wel wordt gedaan.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, te triest voor woorden maar de oneerlijkheid zit me het meest dwars en ik ben volgens mij bepaald niet de enige.
je zou het nog zwaarder moeten krijgen eikol.quote:
Hahahahaha Jij kijkt zeker niet zo vaak....Bwian., die kan namelijk echt allesquote:Op zondag 30 maart 2008 15:28 schreef beequeen het volgende:
Het "crème de la crème" komt naar dat hok om te jeu de boulen met Brian.![]()
Hij kan er geen flikker van maar who cares. Het zal wel een soort bezigheidstherapie zijn.
Hij doet ook alles!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Hahahahaha Jij kijkt zeker niet zo vaak....Bwian., die kan namelijk echt alles
Bij hoge uitzondering gaf Brian toe dat hij er niks van kan, vandaar mijn opmerking. Het is gewoon een anti-rood-petjetherapie. Afleiding is goed voor hem, even zijn (on)zinnen verzetten.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:31 schreef Borga het volgende:
Hahahahaha Jij kijkt zeker niet zo vaak....Bwian., die kan namelijk echt alles
Ik vertrouw Japio vanaf dag één al niet, linke speler, hij manouvereerd zich overal tussendoor, klikt van alles door en desnoods liegt hij de boel bij elkaar.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Bij Jaap heb ik de laatste dagen mijn vraagtekens gezet , die steekt straks keihard een mes in Huub zijn rug.
Ach joh dat verdampt toch zo lekker in een afgesloten ruimtequote:Op zondag 30 maart 2008 15:39 schreef Borga het volgende:
Uhhh ik saunaai niet zo vaak. Maar is het wel gezond om dat met zwembadwater te doen , daar zit toch altijd chloor in?
quote:Op zondag 30 maart 2008 15:39 schreef Borga het volgende:
Uhhh ik saunaai niet zo vaak. Maar is het wel gezond om dat met zwembadwater te doen , daar zit toch altijd chloor in?
Alweer? Volgens mij lees jij teveel schatjequote:Op zondag 30 maart 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering gaf Brian toe dat hij er niks van kan, vandaar mijn opmerking. Het is gewoon een anti-rood-petjetherapie. Afleiding is goed voor hem, even zijn (on)zinnen verzetten.
Brian heeft het over "sluimerreclame". Echt hè, dat Nederlands van die gast.![]()
En tegenover Claire doet Ricardo alsof hij dikke vriendjes met haar is!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:39 schreef ruby het volgende:
Yoooooo.
Ricardo en Amanda zitten te roddelen over Claire. Dat ze lacht om niets. Kansloos, hopeloos. Dat soort dingen.
Vergeet niet om de deur op slot te draaienquote:Op zondag 30 maart 2008 15:41 schreef ruby het volgende:
Zo, ik zal eens ff aan die temperatuurknop van de sauna draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |