Nou, kom op daarachter, zenders checken op de plasma of bellen, er was toch een brief waarin stond dat iedereen de regels moest naleven? Voer dat dan ook gerust uit zonder enig aanziens des persoons.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:12 schreef AnTjUh het volgende:
het fluisteren is weer begonnen aan de kubatz kant
ze moeten er een eind aan breienquote:Op zondag 30 maart 2008 14:12 schreef AnTjUh het volgende:
het fluisteren is weer begonnen aan de kubatz kant
Die muts op die mutsquote:Op zondag 30 maart 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
Welkom aan de miljonairstafel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met dr ongewassen zaad en poephanden lekkerquote:Op zondag 30 maart 2008 14:18 schreef T-lex het volgende:
Amanda gaat ff wat te eten in mekaar steken....
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn zo stom!quote:Op zondag 30 maart 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit moeten we wel allemaal noteren evetueel mocht het nodig zijn , om het voor de voeten te gooien bij de regie.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, kom op daarachter, zenders checken op de plasma of bellen, er was toch een brief waarin stond dat iedereen de regels moest naleven? Voer dat dan ook gerust uit zonder enig aanziens des persoons.
Mag ik voor die eer bedanken?quote:Op zondag 30 maart 2008 14:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
moet je voor de aardigheid is onder die muts ruiken
ik zou vast spandoeken gaan makenquote:Op zondag 30 maart 2008 14:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dit moeten we wel allemaal noteren evetueel mocht het nodig zijn , om het voor de voeten te gooien bij de regie.
Vinden ze alleen maar mooi,Jaap lag gisteren ook dubbel om wat de mensen schreven op de forums.Of Jaap wel wist dat amanda en Brian zo werden voorgetrokken.Huub zei toen is ook zo.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:51 schreef Kaat38 het volgende:
Langzamerhand ben ik het oneerlijke scheve gedoe daar zo zat dat ik zin heb in een of andere aktie.
Geen flauw idee wat, je krijgt me niet zo gek om daar voor de poort te gaan staan.
Maar jemig zeg, nu weer Brian visite, hou alsjeblieft in de gaten of hij deze keer wel CP's inleverd, het zou een zeldzaamheid zijn.
Yep, te triest voor woorden maar de oneerlijkheid zit me het meest dwars en ik ben volgens mij bepaald niet de enige.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vinden ze alleen maar mooi,Jaap lag gisteren ook dubbel om wat de mensen schreven op de forums.Of Jaap wel wist dat amanda en Brian zo werden voorgetrokken.Huub zei toen is ook zo.
Bij Jaap heb ik de laatste dagen mijn vraagtekens gezet , die steekt straks keihard een mes in Huub zijn rug.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vinden ze alleen maar mooi,Jaap lag gisteren ook dubbel om wat de mensen schreven op de forums.Of Jaap wel wist dat amanda en Brian zo werden voorgetrokken.Huub zei toen is ook zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |