abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2008 @ 12:12:22 #126
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57734478
ben benieuwd donderdag tegen fiorentina, verwacht wel een overwinning van fiorentina
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 maart 2008 @ 12:18:26 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57734600
ik denk een gelijkspelletje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57734802
zo aanvraag ingevuld. Dadelijk maar meteen op post. Heb vakkie X + Y als voorkeur vermeld :-)
pi_57735019
Dit kreeg ik net op msn toegestuurd maar is zeker al gepost
quote:
De naam van Jefferson Farfán duikt op bij Arsenal. Arsène Wenger denkt de PSV-aanvaller vanaf komende zomer goed te kunnen gebruiken om het gemis van Eduardo da Silva op te vangen. Een cheque met een bedrag van vijftien miljoen euro zou al gereserveerd zijn. (Diverse Britse tabloids)
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 31 maart 2008 @ 12:43:50 #130
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57735044
Hop 10 mil voor sulemanie en 4 voor lee .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_57735054
15 miljoen? Strik erom en bosje bloemen met bedankt en weg ermee!
pi_57735187
PSV wordt komend weekend in ieder geval niet gehuldigd op het Stadhuisplein. Mocht de titel zondag binnengehaald worden, dan zijn de rondrit door de stad en de huldiging op het Stadhuisplein toch pas op zondag 13 april.

PSV speelt zondag 6 april thuis tegen Heracles. Ajax speelt dan tegen De Graafschap. Als Ajax niet wint en PSV wel is het kampioenschap een feit.

Platte karren

Toch zijn de 'platte karren' (een voor de selectie en een voor de supportersvereniging) bij Kusters besteld voor de 13e. De huldiging staat voorlopig gepland na de thuiswedstrijd tegen Twente. Eerst op het veld, daarna tijdens de rondrit door de stad en dan op het Stadhuisplein. Waar de dan kersverse burgemeester (én PSV-seizoenkaarthouder) Rob van Gijzel het kampioensteam kan ontvangen.

De gemeente komt vandaag nog met aanvullende informatie over het programma.
pi_57735223
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Want als je een erg goede speler waarin geïnvesteerd moet worden graag ziet komen, ben je natuurlijk gelijk geen fan. [ afbeelding ]
Vind wel dat je een beetje moet weten hoe de investeringsvlag erbij hangt. Koeman wilde dolgraag investeren in de verdediging, maar omdat Hiddink de ruif had leeggegeten, zag ie zelfs Alex gaan.
quote:
Onder andere van Nistelrooij, Ronaldo, Robben, Romario en Gullit zijn ook voor veel geld binnengehaald en voor nog veel meer geld verkocht.
En daarmee werden meestal geen spelers gehaald. Stadion-uitbreiding, -afbetaling en andere noden. Zonder de klappers in de CL was PSV nu een middenmotor. Máár die klappers kwamen er door veel risico te nemen, geholpen door Ajax uiteindelijk, waardoor PSV nog leeft.
pi_57735479
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:51 schreef okee6 het volgende:

[..]

Vind wel dat je een beetje moet weten hoe de investeringsvlag erbij hangt. Koeman wilde dolgraag investeren in de verdediging, maar omdat Hiddink de ruif had leeggegeten, zag ie zelfs Alex gaan.
Dat Alex door Chelsea werd opgeëisd, valt Hiddink niet te verwijten, lijkt me.
quote:
En daarmee werden meestal geen spelers gehaald. Stadion-uitbreiding, -afbetaling en andere noden. Zonder de klappers in de CL was PSV nu een middenmotor. Máár die klappers kwamen er door veel risico te nemen, geholpen door Ajax uiteindelijk, waardoor PSV nog leeft.
Dat is weer het als-verhaal waar geen zinnig woord over te zeggen valt achteraf.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 maart 2008 @ 13:09:50 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57735494
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:51 schreef okee6 het volgende:

[..]

[..]
ik vond het al lang duren voiordat je stokpaardje weer tevoorschijn kwam Koeman kon wel 15 miljoen investeren in 2 spitsen, kwestie van kiezen.
quote:
die investeringen stelden PSV ook in de mogelijkheid om nu te staan waar we staan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 31 maart 2008 @ 13:18:04 #136
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_57735637
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:29 schreef jmac het volgende:
zo aanvraag ingevuld. Dadelijk maar meteen op post. Heb vakkie X + Y als voorkeur vermeld :-)
succes, oost eerste ring geef ik je weinig tot geen kans op.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_57735835
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:18 schreef KELDER het volgende:

[..]

och.. andere jaren is 't ook gelukt en ik ben een van de eerste. Een half uur nadat t online stond had ik 't al ingevuld. En heb erbij vermeld dat een andere plek ook goed was. Maakt me niet uit waar ik zit dus heb uiteindelijk sowieso wel ergens een scc en daar gaat 't om
pi_57736154
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:18 schreef KELDER het volgende:

[..]

Ik begreep van mijn buurman van vorig jaar dat je daar wel een jaar of vier op kan wachten.
We sure are cute for two ugly people.
pi_57736396
Ja ik was zo stom om m'n perfecte plek op V (rij 11) daar ooit op te geven.. Woonde toen in a'dam en had een beetje genoeg van 't op en neer gereis. Die plek daar zal ik denk ik niet snel meer krijgen. Denk dat er ca. 50 opzeggingen zijn elk jaar voor de eerste rang..
pi_57737571
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:18 schreef rubbereend het volgende:
ik denk een gelijkspelletje
Daar teken ik voor, overigens moet PSV vooral zorgen dat ze heel blijven, de titel is veel belangrijker dan een ronde verder komen in de europese Jupiler-league.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 31 maart 2008 @ 14:59:45 #141
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57737584
Zolang ze maar goed moe zijn
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 31 maart 2008 @ 15:04:50 #142
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57737654
Wat ik me nou afvraag he... toen Huntelaar van Heerenveen naar AJAX ging, kreeg psv een opleidingsvergoeding van 15% van het transferbedrag. Als hij nou van ajax naar ??? gaat voor ??? miljoen, krijgt psv dan weer 15% over dat bedrag ?
pi_57737761
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
Wat ik me nou afvraag he... toen Huntelaar van Heerenveen naar AJAX ging, kreeg psv een opleidingsvergoeding van 15% van het transferbedrag. Als hij nou van ajax naar ??? gaat voor ??? miljoen, krijgt psv dan weer 15% over dat bedrag ?
Daar zou ik niet over klagen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57738217
Opleidingsvergoeding krijgen we wel ja, maar die is een stuk minder dan 15%. Die 15% zal dan wel iets geweest zijn wat in zijn contract stond.
  maandag 31 maart 2008 @ 15:51:03 #145
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57738531
Ja, ik lees nu ergens anders dat de opleidingsvergoeding 5% is. En dat Heerenveen bij doorverkoop 25% van het bedrag boven de 10 mln krijgt. Oftewel als Huntelaar voor 30 mln verkocht gaat worden krijgt heerenveen zomaar even 5 miljoen. Als die zo door gaan met spelers transfereren (Huntelaar, Alves, Sulejmani bijv.) worden ze nog eens een serieuze concurrent - ze halen zo iig genoeg geld binnen om goede spelers te kopen, en Heerenveen geeft hun geld over het algemeen prima uit.
pi_57739381
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
Dat was geen opleidingsvergoeding.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57739477
Volgens mij heeft Huntelaar 4 jaar bij PSV onder contract gestaan, volgens de FIFA-regelmenten zou PSV dan 4 x 0,5 = 2% van de transfersom krijgen.
pi_57739731
Zal wel neerkomen op een half miljoentje.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 31 maart 2008 @ 18:25:07 #149
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_57741904
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
Zal wel neerkomen op een half miljoentje.
Kunnen we toch weer een Zonneveldje van kopen

Vanavond mijn aanvraag voor de SCC ook op de bus. Hopen dat ik er na dit qua spel toch wel teleurstellende seizoen tussen kom!
pi_57742391
quote:
Op maandag 31 maart 2008 02:58 schreef rubbereend het volgende:
waar in Canada?
downtown Vancouver. Morgen naar Whistler voor een weekje, boarden

Daarna 4 maanden stage en dan vakantie naar Vancouver Island, Banff/Jasper, Calgary en dan de grens over naar Yellowstone en via Portland en Seattle weer terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')