Koevermans betrekken in een ruil, dan is er toch een mooie deal te maken lijkt mij. Of misschien wil Vayrynnen wel terugquote:Op maandag 31 maart 2008 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou die Sulejmani graag bij PSV zien daarom, maar hij zal wel naar Amsterdam vertrekken.
Ik hoop het. Soms moet je gewoon risico's nemen om vooruit te gaan en dan mag je best wel eens diep in de buidel tasten. Sulejmani verdiend dat geld dubbel en dwars terug. Voor minder als 10mil kun je hem contracteren.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koevermans betrekken in een ruil, dan is er toch een mooie deal te maken lijkt mij. Of misschien wil Vayrynnen wel terug
Indien hij niet voor PSV gaat spelen wel idd.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:09 schreef DuTank het volgende:
Ik zie hem liever vertrekken naar het buitenland.
half jaartjequote:Op zondag 30 maart 2008 21:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je zit in Canada ???![]()
Voor hoe lang?
Daarom.. en Groningen won bijna Fiorentina... dus dat komt allemaal goedquote:
quote:Gerucht dat Chelsea Sulejmani wil stallen bij PSV
In een artikel van het Algemeen Dagblad over de interesse van Ajax voor Heerenveen aanvaller Sulejmani, meldt de krant dat er ook geruchten gaan dat Chelsea de jonge spits over zou willen nemen. Chelsea scout Gilhaus was afgelopen zaterdag bij Heerenveen-Ajax. Chelsea zou volgens het gerucht Sulejmani willen kopen en stallen bij PSV.
Helemaal mee eens.. Ze moeten gewoon em gewoon zien te contracteren en proberen Lazovic te slijten..quote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoop het. Soms moet je gewoon risico's nemen om vooruit te gaan en dan mag je best wel eens diep in de buidel tasten. Sulejmani verdiend dat geld dubbel en dwars terug. Voor minder als 10mil kun je hem contracteren.
[..]
Indien hij niet voor PSV gaat spelen wel idd.
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoop het. Soms moet je gewoon risico's nemen om vooruit te gaan en dan mag je best wel eens diep in de buidel tasten. Sulejmani verdiend dat geld dubbel en dwars terug. Voor minder als 10mil kun je hem contracteren.
opzich niks mis met een spelersfodns, maar niemand doet dat voor één speler. Bovendien moet je later niet beslissing die fondsen om te zetten naar ongunstige en zwaar op de maag liggende leningen.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zeker geen PSV-fan. PSV neemt al risico door te blijven bestaan, ondanks tweemaal CL-jackpot. Het schijnt niet door te dringen. Alleen extern zou je 10 miljoen kunnen vinden, maar dan heb je weer zo'n briljant spelersfonds erbij.
Want als je een erg goede speler waarin geïnvesteerd moet worden graag ziet komen, ben je natuurlijk gelijk geen fan.quote:
Romario was niet enorm duur volgens mij, hij is dan ook niet voor een monsterbedrag vertrokkenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Want als je een erg goede speler waarin geïnvesteerd moet worden graag ziet komen, ben je natuurlijk gelijk geen fan.[ afbeelding ]
Onder andere van Nistelrooij, Ronaldo, Robben, Romario en Gullit zijn ook voor veel geld binnengehaald en voor nog veel meer geld verkocht.
Want destijds waren de transferbedragen natuurlijk ook vergelijkbaar met nu.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:03 schreef rubbereend het volgende:
nou dat is 2 miljoen euro, dat stelt niet zoveel meer voor, we halen Lazovic voor 3,5 keer zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |