Nee, voor Huub....n.a.v. afgelopen week denk ik, waarin Huub weer eens heel dicht tegen de grens aan zat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:37 schreef Kinga het volgende:
Is dit een verkapte waarschuwing voor Brian?
Ow heb ik gemist dan, wat deed ie?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, voor Huub....n.a.v. afgelopen week denk ik, waarin Huub weer eens heel dicht tegen de grens aan zat.
Misschien was dit ook mewde bedoelt om Brian wat rustig te houden... helaas dacht Jaap dat het alleen met Huub te maken had.... dan was deze brief wel eerder gekomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:37 schreef Disana het volgende:
Wat bedoelen ze in vredesnaam met die brief? Het is een waarschuwing de regels niet te overtreden nu de spanning toeneemt.
Waarschijnlijk is er gisteren iets gebeurt toen ze, echt heel eerlijk, serieus, niet gelogen, hartstikke per ongeluk, een storing hadden, waardoor wij drie kwartier naar een zwembad hebben zitten staren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:38 schreef Katewalker het volgende:
Waar slaat die brief nou weer op?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Hoe is het nou?
Brian: Slecht, heel slecht.
Mooi.
Snap ik niet. Als ze Brian tegen zichzelf willen beschermen dan kunnen ze er gewoon nog een pil in frotten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien was dit ook mewde bedoelt om Brian wat rustig te houden... helaas dacht Jaap dat het alleen met Huub te maken had.... dan was deze brief wel eerder gekomen.
Nee Jaap heeft het al door en Huub ook, ze willen aan Brian vragen waar die brief op sloeg?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien was dit ook mewde bedoelt om Brian wat rustig te houden... helaas dacht Jaap dat het alleen met Huub te maken had.... dan was deze brief wel eerder gekomen.
Ik weet niet hoor. Ik kijk geen uitzendingen, maar zijn ze niet voorzichtig de echte, agressieve Brian aan het laten zien? Vooral met al dat anti brian gelul van de gasten deze week, dat moet toch haast gebruikt worden voor uitzendingen? En dan deze brief als waarschuwing voor Brian?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap ik niet. Als ze Brian tegen zichzelf willen beschermen dan kunnen ze er gewoon nog een pil in frotten.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er gisteren iets gebeurt toen ze, echt heel eerlijk, serieus, niet gelogen, hartstikke per ongeluk, een storing hadden, waardoor wij drie kwartier naar een zwembad hebben zitten staren.
Ah..volgens mij was het de morgen na het gebakincident. Waarbij Brian en Huub elkaar weer op zaten te zoeken....met als gevolg een paar streamlocksquote:
Dat denk ik dus ook. Ik vroeg DGK_REDACTIE ook waarom de camera's op het zwembad wel werkten maar in het huis niet maar kreeg geen antwoord. BS verhaal dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:40 schreef mazaru het volgende:
Waarschijnlijk is er gisteren iets gebeurt toen ze, echt heel eerlijk, serieus, niet gelogen, hartstikke per ongeluk, een storing hadden, waardoor wij drie kwartier naar een zwembad hebben zitten staren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |