Jullie weten het niet eens zeker?quote:
Correctie, een seizoen daarna speelden ze ook CL. 2002/2003 was dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
2001, kwamen in de UEFA Cup uit en wonnen die.
Je kan er op wachten natuurlijk..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:04 schreef SCH het volgende:
Ajax begint te eikelen
Was dat met Rosenborg en Newcastle United?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Correctie, een seizoen daarna speelden ze ook CL. 2002/2003 was dat.
Nope, Juventus, Dynamo Kiev en Newcastle United. Rosenborg was in 99/00. Kan me die wedstrijd tegen Newcastle thuis nog goed herinneren. Feyenoord moest winnen, stonden 2-1 achter. Kwamen terug tot 2-2 en net op het moment dat de goal voor Feyenoord echt moest komen (90e minuut) scoorde Newcastle de 2-3. Auwquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was dat met Rosenborg en Newcastle United?
Man, zit niet zo te zeiken. Zo duur is een wedstrijd kijken via planet niet. Als je dat er al niet voor over hebt.quote:
Ik vind het een beetje raar dat mensen roepen dat Heerenveen eerder de CL in moet dan Ajax of Feyenoord. Wij hebben 7 spelers ofzo die op EK's en WK's en in de CL gespeeld hebben, bij Heerenveen hebben ze spelers die nog nooit in de UEFA Cup hebben gespeeld. En bovendien heeft Feyenoord toch wat meer uitstraling op tegenstanders dan Heerenveenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af, rustig maar.
Niet meteen de hele historie erbij halen om maar te bewijzen dat Feyenoord nog altijd groter is.
raar toch, misschien wel de belangrijkste wedstrijd van dit seizoen.quote:
Voor iemand zonder inkomen is alles veelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Man, zit niet zo te zeiken. Zo duur is een wedstrijd kijken via planet niet. Als je dat er al niet voor over hebt.
Extreem grappig iddquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:08 schreef Prosac het volgende:
WTF.. een scheidsrechter die geel geeft voor de poging tot??
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:09 schreef Saekerhett het volgende:
Was wel buitenspel, alleen welke zak hooi zit die lijnen te tekenen? Klopt dus geen fuck van, tekent hij een lijntje bij Rommedahl ipv de laatste verdediger van Heerenveen
iddquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
raar toch, misschien wel de belangrijkste wedstrijd van dit seizoen.
Ja - verkeerde kleurpotloodquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:09 schreef Saekerhett het volgende:
Was wel buitenspel, alleen welke zak hooi zit die lijnen te tekenen? Klopt dus geen fuck van, tekent hij een lijntje bij Rommedahl ipv de laatste verdediger van Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |