2002 dacht ik. Maar wanneer won Heerenveen voor het laatst een Europese prijs? Hoeveel Europese bekers heeft Heerenveen? Wie eindigt er gemiddeld gezien hoger; Feyenoord of Heerenveen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nogmaals m'n vraag, wanneer speelde Feyenoord het laatst CL?
Historie zegt niets over het voetbal van nu.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
2002 dacht ik. Maar wanneer won Heerenveen voor het laatst een Europese prijs? Hoeveel Europese bekers heeft Heerenveen? Wie eindigt er gemiddeld gezien hoger; Feyenoord of Heerenveen?
Doe nou niet alsof Heerenveen er opeens bij hoort, zo ver zijn ze nog lang niet.
Misschien die van ajax en dan een -02 ipv de -01?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga jij nou even scrabblen met je moeder ofzo![]()
ff kijken, als dat zo is ben jij een heldquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:01 schreef Longmen het volgende:
[..]
Misschien die van ajax en dan een -02 ipv de -01?
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tele2-01.asp
Als je de laatste 5 seizoenen bekijkt heeft Heerenveen meer recht als we jouw principes hanteren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
2002 dacht ik. Maar wanneer won Heerenveen voor het laatst een Europese prijs? Hoeveel Europese bekers heeft Heerenveen? Wie eindigt er gemiddeld gezien hoger; Feyenoord of Heerenveen?
Doe nou niet alsof Heerenveen er opeens bij hoort, zo ver zijn ze nog lang niet.
Helaas niet dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
ff kijken, als dat zo is ben jij een held
Dat vraag ik me af, zelfs vorig jaar kwamen we verder dan Heerenveen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je de laatste 5 seizoenen bekijkt heeft Heerenveen meer recht als we jouw principes hanteren.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Gadverdamme Leo Driessen bij NEC-PSV. Hadden ze hem niet bij Heerenveen-Ajax neer kunnen planten?
feyenoord werd 9e ofzo....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, zelfs vorig jaar kwamen we verder dan Heerenveen.
Ik vroeg het me gewoon af, rustig maar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |