Hij matste jullie anders ook al 2 keer hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Laffe laffe Vink. Laffe gore kuthomo..
Bij verlies vandaag kunnen ze volgende week degraderenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
wanneer kan excelsior nou officieel degraderen ?
Zijn gewoon de regels hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:08 schreef Prosac het volgende:
WTF.. een scheidsrechter die geel geeft voor de poging tot??
Feyenoord heeft echt geen uitstraling meer in Europa hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat mensen roepen dat Heerenveen eerder de CL in moet dan Ajax of Feyenoord. Wij hebben 7 spelers ofzo die op EK's en WK's en in de CL gespeeld hebben, bij Heerenveen hebben ze spelers die nog nooit in de UEFA Cup hebben gespeeld. En bovendien heeft Feyenoord toch wat meer uitstraling op tegenstanders dan Heerenveen.
Maar goed, ik vind Heerenveen geweldig bezig en had ze zeker (samen met Feyenoord) wel CL-voetbal gegund hoor. Vraag me alleen af of het goed was geweest voor het Nederlandse voetbal.
Ajax onder druk.
Alle joden zijn homo's ofzo???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:10 schreef StarGazer het volgende:
Anti - Ajax
Kom eens met een Heerenveen lied ofzo
als ze verliezen van VVV en Willem II wint van Sparta wordt het gat 6 punten ,die week erop weer verliezen en ze zijn weg.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
wanneer kan excelsior nou officieel degraderen ?
Als je op deze wijze kaarten gaat uitdelen, is er geen enkele wedstrijd die de 90e minuut haalt.quote:
eerst maar hopen dat ze vannavond verliezenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als ze verliezen van VVV en Willem II wint van Sparta wordt het gat 6 punten ,die week erop weer verliezen en ze zijn weg.
Ajax ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Feyenoord heeft echt geen uitstraling meer in Europa hoor
Feyenoord gaat volgend seizoen heus wel wat beter spelen, de selectie gaat verbreed worden en niet met mindere spelers dan die ze bij Heerenveen hebben.quote:Historie telt toch niet? Als Heerenveen zo speelt in de CL als dit seizoen in de competitie (met name in december) dan komen ze gewoon net zover als Feyenoord.
Nogmaals : als Heerenveen 2e wordt, hebben ze in mijn inziens gewoon meer recht op CL dan alle andere clubs daaronder. Maar of dat nou goed is voor het NLse voetbal...quote:Anders doeken we de 2e plek toch gewoon op en geven we elk jaar de 2e CL plaats standaard aan Ajax/feyenoord vanwege de historie....
Over Aajx durf ik het ook helemaal niet te hebben, ik ken mijn plek wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:14 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ajax ook niet. Maar beiden hebben we nog altijd meer uitstraling dan H'veen.
[..]
quote:Feyenoord gaat volgend seizoen heus wel wat beter spelen, de selectie gaat verbreed worden en niet met mindere spelers dan die ze bij Heerenveen hebben.
[..]
Zo zijn de regels, en terecht. Alleen PSV doet het NL voetbal momenteel goed...quote:Nogmaals : als Heerenveen 2e wordt, hebben ze in mijn inziens gewoon meer recht op CL dan alle andere clubs daaronder. Maar of dat nou goed is voor het NLse voetbal...
we worden nog echt kampioen jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:16 schreef -SG- het volgende:
Laat ajax maar winnen, denken ze nog kans te hebben...
Nee andersom, jullie denken dat jullie er al zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:16 schreef -SG- het volgende:
Er is geen enkele Ajacied die nog in de titel gelooft hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:16 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij is men bij ajax alleen nog maar bezig met de play-offs. Tenzij PSV verliestquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:16 schreef -SG- het volgende:
Dat schijnt de sleutel tot succes te zijn. Volgend jaar is Van Basten coach dus dan is de mogelijkheid tot leuk voetbal helemaal verdwenen en worden wij dus kampioen.quote:
en we zwaaien met zen alle naar Excelsiorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:19 schreef dvdfreak het volgende:
0-1 vvv
Huntelaar stond buitenspel op moment van passen, maar omdat de pass niet zuiver naar hem was en de Heerenveen-verdediger de bal voor zijn voeten kaatst mocht ie door volgens de Zeister regelsquote:
Niet te vroeg juichen he, 't is nog lang niet afgelopenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en we zwaaien met zen alle naar Excelsior![]()
Das waar , vooral Excelsior in de slotfase is gevaarlijk...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen he, 't is nog lang niet afgelopen
Ze kúnnen inderdaad goed spelen maar dat heb ik vandaag nog niet gezien hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
Heerenveen speelt wel weer lekker, jammer van die fout maar ik geniet zo van die ploeg
Reken Heerenveen die fout niet aan, de arbitrage moet gewoon haar werk doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
Heerenveen speelt wel weer lekker, jammer van die fout maar ik geniet zo van die ploeg
vanwege de rechten met intergrale verslagenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:26 schreef RijstNatie het volgende:
waarom moet op radio 1 altijd fucking muziek door die wedstrijdverslagen heen?
dat heeft toch helemaal geen nut en fucking niemand zit daar op te wachten
De NOS heeft de (radio)rechten toch? Lijkt me onzin.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vanwege de rechten met intergrale verslagen
hopelijk hebben ze vandaag niet al te veel geluk zoals de laatste weken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nek voetbalt toch wel lekker mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |