quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:01 schreef Xenia het volgende:
Zei ze nou '... een dressoirkast voor sokjes'?
Er is natuurlijk altijd maar één hoofdrolspeler. Als Huub er niet zou zijn, dan was er simpel een ander met die rol. Het is overigens ook een type die niet toe zal staan dat iemand "leuker, sneller, beter en gevatter" is dan hem en dus de hoofdrol heeft. Ego zat bij die gast.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien. De enige hoofdrolspeler. Alles draait om Huub.
Nee, klopt dat is Brianquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:08 schreef Py het volgende:
[..]
Voor Huub 10 andere mongolen. Tis de messias niet
Kijk, dat hoor je dus allemaal als je goed luistert. Mike heeft ook sorry gezegd voor alles wat hij Huub heeft aangedaan in dat hok.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap vroeg aan Mike of hij nu zijn nieuwe televisie gaat verpatsen voor een lijntje coke?
Mike mag Huub altijd bellen indien hij zich alleen voelt of in problemen zit.
Huub zag dat Mike een polo van hem aan heeft, maar Mike mag het houden.
In mijn hoofd hoor ik al die 'wijsheden' die de pauper aan de zwerver zal meegeven... Pammetjes timequote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:25 schreef Dementor het volgende:
En uiteraard mag Brian mee naar mike's nieuwe huis.
Ik moest hier zo om lachen. Prachtige uitspraak.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
ja sorry ik zie toch liever het gelik dan dat getik
glijstem: ai ai ai brother dit bos is geschikt voor de teelt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In mijn hoofd hoor ik al die 'wijsheden' die de pauper aan de zwerver zal meegeven... Pammetjes time
Ja, Mike zat op z'n knieën om Huub te aanbidden voor al het goede dat hij van hem heeft mogen ontvangen......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, dat hoor je dus allemaal als je goed luistert. Mike heeft ook sorry gezegd voor alles wat hij Huub heeft aangedaan in dat hok.
Lang leve het scrollwieltje.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
glijstem: ai ai ai brother dit bos is geschikt voor de teelt.
Gisteren was hij van plan de methadon in de fik te steken,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:38 schreef schatje het volgende:
Waarom heeft Mikey die methadon eigenlijk bewaardHij kon het toch meteen in de toilet flikkeren?
Hij kan toch ook zonder die zooi zijn dealer ermee confronteren.
En niet te vergeten al die 'maten' de daar rondhangen en nu plots ook een dak boven hun hoofd hebben. voor zolang het duurt natuurlijk. Een van de eerste dingen die je verteld wordt is om te breken met al die mensen en ze niet op te zoeken. Ook al denk je sterk te zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef Copycat het volgende:
Mike die gaat zijn dealer zijn methadon brengen:
Hey cool, gozert. Dat kan ik mooi doorverkopen. Het is mijn eer te na je niet ervoor te bedanken. Zal ik even een shotje klaarmaken of zullen we even een chineesje doen? Heb je wel verdiend, man!
Mikey: Nah, eentje kan geen kwaad en inderdaad, ik heb het voortaan goed voor elkaar.
Op bijna zeker.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef miesy het volgende:
[..]
hij haperde even, maar nu doet ie het weer!
Die gast is binnen een paar dagen weer aan de dope, en binnen de kortste keren zijn baan kwijt. Daarna zijn inboedel. En tenslotte zijn huis.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:00 schreef akveor het volgende:
[..]
En niet te vergeten al die 'maten' de daar rondhangen en nu plots ook een dak boven hun hoofd hebben. voor zolang het duurt natuurlijk. Een van de eerste dingen die je verteld wordt is om te breken met al die mensen en ze niet op te zoeken. Ook al denk je sterk te zijn.
Jij dicht Mike wel enorme volzinnen toe, heb ik een cursus gemist in de kooi?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef Copycat het volgende:
Mike die gaat zijn dealer zijn methadon brengen:
Hey cool, gozert. Dat kan ik mooi doorverkopen. Het is mijn eer te na je niet ervoor te bedanken. Zal ik even een shotje klaarmaken of zullen we even een chineesje doen? Heb je wel verdiend, man!
Mikey: Nah, eentje kan geen kwaad en inderdaad, ik heb het voortaan goed voor elkaar.
Op bijna zeker.
vast wel, als hij er goed aan kan verdienen, maar eerst gaat hij nog met camera's naar een onderantwikkeld gebied om daar te helpen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gast is binnen een paar dagen weer aan de dope, en binnen de kortste keren zijn baan kwijt. Daarna zijn inboedel. En tenslotte zijn huis.
Maar tegen die tijd is Brian weer buiten, en Jezus Kubatz zal Mike dan natuurlijk weer gaan helpen, ook zonder camera's of publiciteit.
Heb je niet meegekregen dat Amanda de vrouwen in de blijf-van-mijn-lijf huizen wil helpen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:08 schreef Scandalous het volgende:
Benieuwd hoe het vanavond verder gaat met Ike en Tina![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Brian die vrouwen er eigenhandig ín zou helpen en dat Amanda ze dan komt ondersteunen, ervaringsdeskundige die ze isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je niet meegekregen dat Amanda de vrouwen in de blijf-van-mijn-lijf huizen wil helpen?
Echte hè?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je niet meegekregen dat Amanda de vrouwen in de blijf-van-mijn-lijf huizen wil helpen?
Echte hè?
Nee zeg, weg met dat gesnuif.quote:
Dat heet teamworkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brian die vrouwen er eigenhandig ín zou helpen en dat Amanda ze dan komt ondersteunen, ervaringsdeskundige die ze is
Het busjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:18 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft samen met Mike alles uitgeruimd. Mike zit dus in een leeg huis?
Ik hoop het ook niet. Die kut heroine is echt walgelijk... Een Mikey heeft misschien een leven lang begeleiding nodig.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:13 schreef Py het volgende:
Misschien hebben jullie gelijk. Miky kan makkelijk terugvallen. Heel makkelijk.
Maar ik hoop het niet.
Is toch lekker?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Om ze te vertellen dat het heel normaal is dat je af en toe fysiek gecorrigeerd wordt als je man z'n dag niet heeft?
Sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet. Die kut heroine is echt walgelijk... Een Mikey heeft misschien een leven lang begeleiding nodig.
OT
Net een maand geleden een vroegere vriend moeten wegbrengen... meer dan 10 jaar was ie van de bruin af totdat ie een vriendin kreeg die hem er weer introk. Hij zag, nadat het uit was en dus geen inkomsten meer, geen uitweg meer en had zich opgehangen... na 19 dagen is ie door z'n broer gevonden. 10 jaar clean en toch nog kapot aan sheit.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet. Die kut heroine is echt walgelijk... Een Mikey heeft misschien een leven lang begeleiding nodig.
OT
Net een maand geleden een vroegere vriend moeten wegbrengen... meer dan 10 jaar was ie van de bruin af totdat ie een vriendin kreeg die hem er weer introk. Hij zag, nadat het uit was en dus geen inkomsten meer, geen uitweg meer en had zich opgehangen... na 19 dagen is ie door z'n broer gevonden. 10 jaar clean en toch nog kapot aan sheit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |