quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:01 schreef Xenia het volgende:
Zei ze nou '... een dressoirkast voor sokjes'?
Er is natuurlijk altijd maar één hoofdrolspeler. Als Huub er niet zou zijn, dan was er simpel een ander met die rol. Het is overigens ook een type die niet toe zal staan dat iemand "leuker, sneller, beter en gevatter" is dan hem en dus de hoofdrol heeft. Ego zat bij die gast.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien. De enige hoofdrolspeler. Alles draait om Huub.
Nee, klopt dat is Brianquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:08 schreef Py het volgende:
[..]
Voor Huub 10 andere mongolen. Tis de messias niet
Kijk, dat hoor je dus allemaal als je goed luistert. Mike heeft ook sorry gezegd voor alles wat hij Huub heeft aangedaan in dat hok.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap vroeg aan Mike of hij nu zijn nieuwe televisie gaat verpatsen voor een lijntje coke?
Mike mag Huub altijd bellen indien hij zich alleen voelt of in problemen zit.
Huub zag dat Mike een polo van hem aan heeft, maar Mike mag het houden.
In mijn hoofd hoor ik al die 'wijsheden' die de pauper aan de zwerver zal meegeven... Pammetjes timequote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:25 schreef Dementor het volgende:
En uiteraard mag Brian mee naar mike's nieuwe huis.
Ik moest hier zo om lachen. Prachtige uitspraak.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
ja sorry ik zie toch liever het gelik dan dat getik
glijstem: ai ai ai brother dit bos is geschikt voor de teelt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In mijn hoofd hoor ik al die 'wijsheden' die de pauper aan de zwerver zal meegeven... Pammetjes time
Ja, Mike zat op z'n knieën om Huub te aanbidden voor al het goede dat hij van hem heeft mogen ontvangen......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, dat hoor je dus allemaal als je goed luistert. Mike heeft ook sorry gezegd voor alles wat hij Huub heeft aangedaan in dat hok.
Lang leve het scrollwieltje.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
glijstem: ai ai ai brother dit bos is geschikt voor de teelt.
Gisteren was hij van plan de methadon in de fik te steken,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:38 schreef schatje het volgende:
Waarom heeft Mikey die methadon eigenlijk bewaardHij kon het toch meteen in de toilet flikkeren?
Hij kan toch ook zonder die zooi zijn dealer ermee confronteren.
En niet te vergeten al die 'maten' de daar rondhangen en nu plots ook een dak boven hun hoofd hebben. voor zolang het duurt natuurlijk. Een van de eerste dingen die je verteld wordt is om te breken met al die mensen en ze niet op te zoeken. Ook al denk je sterk te zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef Copycat het volgende:
Mike die gaat zijn dealer zijn methadon brengen:
Hey cool, gozert. Dat kan ik mooi doorverkopen. Het is mijn eer te na je niet ervoor te bedanken. Zal ik even een shotje klaarmaken of zullen we even een chineesje doen? Heb je wel verdiend, man!
Mikey: Nah, eentje kan geen kwaad en inderdaad, ik heb het voortaan goed voor elkaar.
Op bijna zeker.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef miesy het volgende:
[..]
hij haperde even, maar nu doet ie het weer!
Die gast is binnen een paar dagen weer aan de dope, en binnen de kortste keren zijn baan kwijt. Daarna zijn inboedel. En tenslotte zijn huis.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:00 schreef akveor het volgende:
[..]
En niet te vergeten al die 'maten' de daar rondhangen en nu plots ook een dak boven hun hoofd hebben. voor zolang het duurt natuurlijk. Een van de eerste dingen die je verteld wordt is om te breken met al die mensen en ze niet op te zoeken. Ook al denk je sterk te zijn.
Jij dicht Mike wel enorme volzinnen toe, heb ik een cursus gemist in de kooi?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef Copycat het volgende:
Mike die gaat zijn dealer zijn methadon brengen:
Hey cool, gozert. Dat kan ik mooi doorverkopen. Het is mijn eer te na je niet ervoor te bedanken. Zal ik even een shotje klaarmaken of zullen we even een chineesje doen? Heb je wel verdiend, man!
Mikey: Nah, eentje kan geen kwaad en inderdaad, ik heb het voortaan goed voor elkaar.
Op bijna zeker.
vast wel, als hij er goed aan kan verdienen, maar eerst gaat hij nog met camera's naar een onderantwikkeld gebied om daar te helpen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gast is binnen een paar dagen weer aan de dope, en binnen de kortste keren zijn baan kwijt. Daarna zijn inboedel. En tenslotte zijn huis.
Maar tegen die tijd is Brian weer buiten, en Jezus Kubatz zal Mike dan natuurlijk weer gaan helpen, ook zonder camera's of publiciteit.
Heb je niet meegekregen dat Amanda de vrouwen in de blijf-van-mijn-lijf huizen wil helpen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:08 schreef Scandalous het volgende:
Benieuwd hoe het vanavond verder gaat met Ike en Tina![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Brian die vrouwen er eigenhandig ín zou helpen en dat Amanda ze dan komt ondersteunen, ervaringsdeskundige die ze isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je niet meegekregen dat Amanda de vrouwen in de blijf-van-mijn-lijf huizen wil helpen?
Echte hè?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je niet meegekregen dat Amanda de vrouwen in de blijf-van-mijn-lijf huizen wil helpen?
Echte hè?
Nee zeg, weg met dat gesnuif.quote:
Dat heet teamworkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brian die vrouwen er eigenhandig ín zou helpen en dat Amanda ze dan komt ondersteunen, ervaringsdeskundige die ze is
Het busjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:18 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft samen met Mike alles uitgeruimd. Mike zit dus in een leeg huis?
Ik hoop het ook niet. Die kut heroine is echt walgelijk... Een Mikey heeft misschien een leven lang begeleiding nodig.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:13 schreef Py het volgende:
Misschien hebben jullie gelijk. Miky kan makkelijk terugvallen. Heel makkelijk.
Maar ik hoop het niet.
Is toch lekker?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Om ze te vertellen dat het heel normaal is dat je af en toe fysiek gecorrigeerd wordt als je man z'n dag niet heeft?
Sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet. Die kut heroine is echt walgelijk... Een Mikey heeft misschien een leven lang begeleiding nodig.
OT
Net een maand geleden een vroegere vriend moeten wegbrengen... meer dan 10 jaar was ie van de bruin af totdat ie een vriendin kreeg die hem er weer introk. Hij zag, nadat het uit was en dus geen inkomsten meer, geen uitweg meer en had zich opgehangen... na 19 dagen is ie door z'n broer gevonden. 10 jaar clean en toch nog kapot aan sheit.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet. Die kut heroine is echt walgelijk... Een Mikey heeft misschien een leven lang begeleiding nodig.
OT
Net een maand geleden een vroegere vriend moeten wegbrengen... meer dan 10 jaar was ie van de bruin af totdat ie een vriendin kreeg die hem er weer introk. Hij zag, nadat het uit was en dus geen inkomsten meer, geen uitweg meer en had zich opgehangen... na 19 dagen is ie door z'n broer gevonden. 10 jaar clean en toch nog kapot aan sheit.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:31 schreef Guuskeee het volgende:
extra petjes gemaakt... voor de liefhebbers.
alarmfase rood
[ afbeelding ]
cool down period
[ afbeelding ]
naar akveors petjes
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:31 schreef Guuskeee het volgende:
alarmfase rood
[ afbeelding ]
cool down period
[ afbeelding ]
naar akveors petjes
hooooooooiiiiquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!!!!
de huishoer met de huistravo???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:32 schreef akveor het volgende:
Liefde is: Samen weer onder de zonnebank
[ afbeelding ]
Dat meubeltjes kijken was dus grote onzinquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee zeg, weg met dat gesnuif.
Het was knus. Trap op, woonkamer, keuken, slaapkamer, beneden badkamer, alles was al ingericht. Alles was er, zelfs Duo Penotti. En de kaarsjes brandden.
Mooi, die kan weglbijven.
Is dat de para meter?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:31 schreef Guuskeee het volgende:
alarmfase rood
[ afbeelding ]
cool down period
[ afbeelding ]
naar akveors petjes
Jemig zeg! Dat is wel heel heftig Akveoarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Nee hoor die leest de krant samen met d'r pimp.quote:
Qua tijd kan het wel... maar ik denk ook dat het meeste er al stond (nieuw bed, fornuis, dat soort dingen). Ik heb ze trouwens niet eens met een lijstje weg zien gaan van dingen die nog wel nodig zouden zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat meubeltjes kijken was dus grote onzin
Jemig, sterkte.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef akveor het volgende:
OT
Claire heeft een keurig lijstje gemaakt samen met Mike, maar ach....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
Qua tijd kan het wel... maar ik denk ook dat het meeste er al stond (nieuw bed, fornuis, dat soort dingen). Ik heb ze trouwens niet eens met een lijstje weg zien gaan van dingen die nog wel nodig zouden zijn.
Ze hebben ze alleen uitgezocht. Er was geen tijd om ze naar het huis te brengen. Dat hebben 'ze' gedaan (productie wss)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Qua tijd kan het wel... maar ik denk ook dat het meeste er al stond (nieuw bed, fornuis, dat soort dingen). Ik heb ze trouwens niet eens met een lijstje weg zien gaan van dingen die nog wel nodig zouden zijn.
Het was dus gewoon een gratis uitje voor Amanda.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire heeft een keurig lijstje gemaakt samen met Mike, maar ach....
Kaat heeft uitgerekend dat ze ongeveer een half uurtje shoppingtijd hebben gehad, lijkt me niet echt veel voor een volledige inrichting.
Hebben ze z'n dosering omhoog gegooid ofzo?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:49 schreef Py het volgende:
Brian is in een vreemde bui.
Als Amanda nog ff doorgaat, kunnen we weer lachen
De wijn staat klaar, Amanda ligt klaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Nog een uurtje sudderen en we kunnen er weer tegenaan?
Zij wou knuffelen en praten, hij ging de krant weer lezen. Ze wachtte een paar minuten en is nu maar weggelopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Nog een uurtje sudderen en we kunnen er weer tegenaan?
Of juist omlaagquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hebben ze z'n dosering omhoog gegooid ofzo?
Mwah... speelt ie niet gewoon weer hard to get, waarbij Amanda uiteindelijk weer voor 'm zal kruipen en de schuld op zich neemt van alles wat er tussen hun mis is en wat er op de rest van de wereld niet deugt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:49 schreef Py het volgende:
Brian is in een vreemde bui.
Als Amanda nog ff doorgaat, kunnen we weer lachen
Goed idee, zo net voor de finalequote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:55 schreef Py het volgende:
[..]
Of juist omlaag![]()
Brian maakt zich natuurlijk grote zorgen of zijn zwerver het wel zonder hem redt
Dat zal inderdaad wel. En ze zal daar maar wat graag aan toe geven, om de lieve vrede en de geweldige relaasie te behouden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:55 schreef Gert het volgende:
Mwah... speelt ie niet gewoon weer hard to get, waarbij Amanda uiteindelijk weer voor 'm zal kruipen en de schuld op zich neemt van alles wat er tussen hun mis is en wat er op de rest van de wereld niet deugt?
Lieke is juist erg onzeker. Ze is continu bezig (voornamelijk aan haarzelf) te bewijzen dat ze goed is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:54 schreef Scandalous het volgende:
OT maar grappig dat Lieke haar vriendje alweer heeft ingeruild voor een nieuweWat is dat toch met dat soort meisjes (amanda ook), altijd roepen hoe zelfverzekerd je bent, maar je houdt het geen week in je eentje vol. En dan zijn mannen natuurlijk weer kut
(sorry, ik lees teveel R&P, carry on)
Dacht ik nou ook net of een andere optie, misschien ziet hij zijn ex tegenwoordig weer als hij naar de tandarts/dokter of whatever gaatquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:55 schreef Py het volgende:
[..]
Of juist omlaag![]()
Brian maakt zich natuurlijk grote zorgen of zijn zwerver het wel zonder hem redt
Lol.. t zal ergens wel in de lucht hangen maar daar niet haha..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:55 schreef mazaru het volgende:
Love is in the air................................
Everywhere you look around...........................
[ afbeelding ]
Nou Amanda is juist totaal niet zelfverzekerd, ze durft niet eens haar eigen haar te laten zienquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:57 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke is juist erg onzeker. Ze is continu bezig (voornamelijk aan haarzelf) te bewijzen dat ze goed is.
Amanda heeft dit totaal niet. Die zit best goed in haar vel volgens mij.
Volgens mij irriteert hij zich mateloos aan haar - in zijn ogen- leeghoofdige girlbondingtalk gebrabbel, waarmee ze hem, King Brian, lastigvalt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... speelt ie niet gewoon weer hard to get, waarbij Amanda uiteindelijk weer voor 'm zal kruipen en de schuld op zich neemt van alles wat er tussen hun mis is en wat er op de rest van de wereld niet deugt?
Nou hij begon net met...we maken steeds ruzie om niks. En gaf daarbij aan dat ze zich er allebei schuldig aan maken...dus hij legt zeker de schuld niet bij haar alleen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
In ieder geval niet my kind of lovequote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:59 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Lol.. t zal ergens wel in de lucht hangen maar daar niet haha..
Brian's woordvoerder T-lexquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nou hij begon net met...we maken steeds ruzie om niks. En gaf daarbij aan dat ze zich er allebei schuldig aan maken...dus hij legt zeker de schuld niet bij haar alleen.
T-lex is een van de weinige brianfans die ook zijn fouten kan zien.quote:
Zodra ook stream 3 klaar is met laden, denkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ps: over hoeveel jaar is Ricardo klaar met koken?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
T-lex is een van de weinige brianfans die ook zijn fouten kan zien.
Ondanks de kleine handicap dat die brianfan is, is hij best wel lief
nu weer even niet (de slimmerd) zometeen weer wel!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nou hij begon net met...we maken steeds ruzie om niks. En gaf daarbij aan dat ze zich er allebei schuldig aan maken...dus hij legt zeker de schuld niet bij haar alleen.
Niks mis met Alex hoor, op zijn Brian handicap na, die hij ook weer kan relativeren.quote:
Dat straatje is zelfs met pure chloor en algen reiniger niet meer schoon te krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]Is ook geen kritiek, ik vind het wel een goed idee van mezelf
Brian zou wel een woordvoerder kunnen gebruiken die zijn straatje steeds schoonveegt
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:07 schreef avonne het volgende:
hallo
mooi, ik heb nog geen B&A scene gemist.
Ik verwacht nog wel wat vanavond![]()
+1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
T-lex is een van de weinige brianfans die ook zijn fouten kan zien.
Ondanks de kleine handicap dat die brianfan is, is hij best wel lief
mooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:10 schreef avonne het volgende:
Huub neemt zich voor om Brian en Amanda af te luisteren.
(gisteravond vroeg Huub zich verscheidene keren af wat er aan de hand is, maar hij ging geen enkele keer kijken)
En gelijk heeft hij, gek maken die hap.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:11 schreef Py het volgende:
Huub gaat het voorgenomen huwelijk met Claire volledig uitbuiten om tv te maken en Brian en Amanda de ogen uit te steken. 'Tot aan de fokking servetringen aan toe!'
Juist. Uiteindelijk moet Amanda door het stof, iets wat ze graag bereid is te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:06 schreef miesy het volgende:
[..]
nu weer even niet (de slimmerd) zometeen weer wel!
100%...morgen....knalluh.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:10 schreef schatje het volgende:
Huub gaat afluisteren omdat hij denkt dat Brian en Amanda ruzie hebben.
Zei die dat echt? Go Huub!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:11 schreef Py het volgende:
Huub gaat het voorgenomen huwelijk met Claire volledig uitbuiten om tv te maken en Brian en Amanda de ogen uit te steken. 'Tot aan de fokking servetringen aan toe!'
we hebben allemaal gezien hoe makkelijk dat isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij, gekmaken die hap.![]()
![]()
Wat gaat het worden? Opstandig? Of kruiperig slaafs en jankerig?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:17 schreef mazaru het volgende:
Hoppaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aaaaaaaan tafel in dat geval!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Py het volgende:
[..]
Zodra ook stream 3 klaar is met laden, denk
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat gaat het worden? Opstandig? Of kruiperig slaafs en jankerig?
Hopelijk is ze zich moed aan het indrinkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat gaat het worden? Opstandig? Of kruiperig slaafs en jankerig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |