Ja misschien zeurde ze er nog over.quote:
Het heeft een naam.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:17 schreef Houtspeer het volgende:
Verification code?
Het antwoord van Nem?quote:
Ja ik was pitten. Vind je het gek om half 2?quote:Op zondag 30 maart 2008 08:41 schreef Mark het volgende:
Het is wel goed, maar door de expliciete weigering om een nieuwe vraag te stellen, wordt het punt m.i weer ingetrokken cq niet uitgedeeld.
eensch, je ziet het 's nacht wel vaker.quote:Op zondag 30 maart 2008 08:41 schreef Mark het volgende:
Het is wel goed, maar door de expliciete weigering om een nieuwe vraag te stellen, wordt het punt m.i weer ingetrokken cq niet uitgedeeld.
Goedemorgen slaveloosquote:Op zondag 30 maart 2008 11:51 schreef slaveloos het volgende:
theodor Holman
eigenlijk zijn het kastelozen, maar dit is goed genoeg hoor:quote:Op zondag 30 maart 2008 12:01 schreef qonmann het volgende:
de laagste kaste van de hindoes ionaanraakbaren
Ehhh kijk nog eens goedquote:Op zondag 30 maart 2008 12:06 schreef slaveloos het volgende:
was verbaasd dat je er nog niet tussen stond![]()
oops even aangepastquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:10 schreef Branieschopper het volgende:
Een plek in Greenwich...
waar een atoomklok staat?
vond het zo'n leuke vraag. je ziet zelfs mensen kijken in de spiegeling van het raamquote:Op zondag 30 maart 2008 12:12 schreef slaveloos het volgende:
de nul meridiaan?
je mist ook een uurtje. maar greenwich was wel goed gevondenquote:
nou je ziet op het plaatje:quote:Op zondag 30 maart 2008 12:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
je mist ook een uurtje. maar greenwich was wel goed gevonden
Ik bedoelde jou niet, maar Nembrionic, die wist dat hij het goede antwoord had gegeven, maar geen nieuwe stelde.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:46 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja ik was pitten. Vind je het gek om half 2?
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:10 schreef Mark het volgende:
Is dat die koffie die eerst door een dier heen moet?
quote:
Ik ben dan altijd nieuwsgierig naar de persoon die zoiets bedenkt, ik bedoel, hoe kom je erop?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:15 schreef slaveloos het volgende:
heel goed,
door de civetkat om precies te zijn, word ie lekker gefermenteerd schijnt
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd nieuwsgierig naar de persoon die zoiets bedenkt, ik bedoel, hoe kom je erop?
'Weet je wat me lekker lijkt...?'
Het eerste kalfje . . .quote:Op zondag 30 maart 2008 13:44 schreef Mark het volgende:
Zelfde geldt voor melk: wie heeft ooit bedacht aan uiers te trekken en op te drinken wat er uit komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |