quote:Op zondag 27 september 2009 22:05 schreef RonaldV het volgende:
Kan de pissing contest even stoppen, en het weer gewoon gaan over het onderwerp?
Gelukkig niet. Maar het lijkt mij dat dat bij mods onderling wel iets anders gaat?quote:Op maandag 28 september 2009 12:27 schreef sp3c het volgende:
hey als wij alles uit moeten leggen dan moeten jullie dat ook hoor
weten jullie trouwens van elkaar wanneer jullie wel en niet afwezig zijn?
Het was niet tegen mij bedoeldquote:Op maandag 28 september 2009 12:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Ken hem ook niet buiten Fok! om. (gelukkig maar)
Maar sowieso, al dat offtopic onzin hoort toch niet thuis in topics?
nou ze zitten niet naast me op de bank neequote:Op maandag 28 september 2009 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Maar het lijkt mij dat dat bij mods onderling wel iets anders gaat?
Maar jullie zullen toch wel van elkaar weten wanneer één van jullie weer eens een paar weken op "dienstreis" is? Lijkt mij wel makkelijk om te weten als de andere mods even een tandje bij moeten schakelen in het forum.quote:Op maandag 28 september 2009 13:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ze zitten niet naast me op de bank nee
Gezien de werkzaamheden is dat erg begrijpelijk. En ik ken het gevoelquote:Op maandag 28 september 2009 15:38 schreef Pumatje het volgende:
overplaatsing heir overplaatsing daar, heb het er maar druk mee![]()
komt voor dat ik dagen geen Inet heb.
Verkapte open sollicitatie?quote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien de werkzaamheden is dat erg begrijpelijk. En ik ken het gevoel![]()
Misschien moet DEF meer mods hebben om (langdurige) afwezigheid te kunnen compenseren?
Nope. Ik ben bekend met het werk als mod op een forum.quote:
Geeft niks. Gezien mijn post was het een te verwachte antwoord.quote:Op maandag 28 september 2009 20:57 schreef RonaldV het volgende:
OK, ik neem mijn woorden terug. Schop m maar van de planeet af.
Nee, ik had het niet over jou, maar over een zekere poster in het raketschild-topic. Hij blijft maar off-topic en in de aanval gaan.quote:Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks. Gezien mijn post was het een te verwachte antwoord.![]()
Ik sta niet te trappelen om hier mod te worden.![]()
Maar de huidige mods zou ik zeker adviseren om onderling afspraken te maken en deze ook goed te hanteren.
Check.quote:Op maandag 28 september 2009 21:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, ik had het niet over jou, maar over een zekere poster in het raketschild-topic. Hij blijft maar off-topic en in de aanval gaan.
overonze aanwezigheidquote:Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks. Gezien mijn post was het een te verwachte antwoord.![]()
Ik sta niet te trappelen om hier mod te worden.![]()
Maar de huidige mods zou ik zeker adviseren om onderling afspraken te maken en deze ook goed te hanteren.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:59 schreef sp3c het volgende:
ik snap hem niet helemaal ... ik zuig niet ik heb altijd gelijk![]()
maar bedankt
Tuurlijk hou je altijd gaatjes. Maar het lijkt mij wel handig als jij weet dat bv Pumatje 6 weken weg is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
overonze aanwezigheid
zovan, jij mag dit weekend uit want ik was vorig weekend uit en bob is de bob
zolang we niet betaald krijgen is dit niet haalbaar en zullen er altijd zo nu en dan gaatjes vallen wbt aanwezigheid net als op de andere subforums zelfs al maken we iedereen mod
ik ga er niet anders van modden eerlijk gezegd en ik ga ook niet hier melden waar de anderen zijn dus ik zie het nut er niet zo van inquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk hou je altijd gaatjes. Maar het lijkt mij wel handig als jij weet dat bv Pumatje 6 weken weg is.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:47 schreef vijfhonderd het volgende:
DEF mensen kunnen niet tegen terechte kritiek en gaan het koppig te lijf. Erg stupide. Dat schijnt kenmerkend te zijn voor DEF heb ik gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |