Fix ik evenquote:Op zondag 30 maart 2008 19:15 schreef Bob-B het volgende:
tvp
Mijn naam staat verkeerd bij "moderators"
Zie je hier reclame?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Wordt dit forum soms gesponserd door defensie?
Hippie!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Niet? Ik dacht eerst aan een 1-aprilgrap en toen dacht ik aan de pr-afdeling van defensie. Ik zou er maar eens gaan praten, misschien hebben ze nog wel een potje met sponsorgeld.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat mensen dat fijn vinden?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
waarom dit?
Zie hoe het loopt, er zijn zat FOK!kers die het op prijs stellen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
waarom dit?
quote:
Serieuze topic? Oh ik zie het al, je topic om mensen te provoceren, helaas, daar doen we niet aan!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:40 schreef Super7fighter het volgende:
Kan iemand troll skipp22 uit mijn serieuze topic trappen :
Trainen voor jihad - Hoe voor te bereiden ?
Het ging mij niet om de ideologie, maar om gevechtstechnieken en trainen met wapens. Puur uit interesse en nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Serieuze topic? Oh ik zie het al, je topic om mensen te provoceren, helaas, daar doen we niet aan!
Als dat echt zo was had je niet een heel jihad topic gebouwd, maar was je meer begonnen over wat de beste vechttechnieken zijn in oorlog. Je hele jihad insteek bevalt mij voor geen meter, ok dat kan, maar overduidelijk dat je het doet om mensen te fucken. Het antwoord is dus nee.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het ging mij niet om de ideologie, maar om gevechtstechnieken en trainen met wapens. Puur uit interesse en nieuwsgierigheid.
Dus kan hij weer open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |