Heerlijk! Onze vaste wijnimporteur heeft er ook twee per jaar. Binnenkort hebben we de voorjaarsproeverij en dan gaan we ons al helemaal verheugen op de zomerwijnen.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:22 schreef latislos het volgende:
ola, net terug van een 'wijnproefavondje'
gewoon, zomaarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Elf, waar was die champie voor?????
Die gewoonte hebben we ook heel lang gehad en elke keer als we iets verzonnen om te vieren werd ie ontkurkt.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:24 schreef DarkElf het volgende:
En champy koud hebben liggen was een gewoonte voor ons, die in het slop geraakt is... dus die blazen we weer nieuw leven in
Ja goeie gewoonte he? Vandaag meteen wat aan gedaan dus nu kunnen we weerquote:Op zondag 30 maart 2008 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die gewoonte hebben we ook heel lang gehad en elke keer als we iets verzonnen om te vieren werd ie ontkurkt.
Laatste tijd eigenlijk ook hier een beetje in het slop geraakt.
Goed idee dus om weer in te stellen.
quote:Op zondag 30 maart 2008 01:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja goeie gewoonte he? Vandaag meteen wat aan gedaan dus nu kunnen we weer
Truste A.!quote:Op zondag 30 maart 2008 01:28 schreef DarkElf het volgende:
Maareuh, hier gaat zo het mandje lekker opgezocht wordenMorgen lekker uitslapen, lekker ontbijten wat aanklooien en daarna eens naar de bios (27 dresses
) dus dat is vast een prima dag.
Truste Steer, Bluezz, Golfer, Dude, Liejannuh en natuurlijk SOL en mr CF begreep ik, en de anderen natuurlijk ook maar die lees ik niet terug nuen nee iemand vergeten is niet de bedoeling!!
das nie waarquote:Op zondag 30 maart 2008 04:48 schreef Euc- het volgende:
Ik denk, ik geef es een gil, anders komt die Hobsel ook nooit hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |