quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:42 schreef DutchErrorist het volgende:
beide!
Je had voor mij ook wel een iPhone mogen mee nemenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb geen foto van alles, maar hier ben ik de iPhone aan het kraken met de verse MB. Heb verder nog een iPod Touch van 32gb, twee duckheads en twee giftcertificates gekocht, en dan kom je met tax en alles op bijna 2300
Maar goed, ik krijg het allemaal keurig terug van de bestellers.
Nou, ik vond het wel even goed zo, ik had hartkloppingen genoeg.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je had voor mij ook wel een iPhone mogen mee nemen
Platte enter toets.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb geen foto van alles, maar hier ben ik de iPhone aan het kraken met de verse MB. Heb verder nog een iPod Touch van 32gb, twee duckheads en twee giftcertificates gekocht, en dan kom je met tax en alles op bijna 2300
Moet je nagaan. Voor dat geld wat je nu hebt uitgegeven heb je hier net een MacBook voor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donders! 1455 euro. Die koers word echt met de dag lagerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:57 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Voor dat geld wat je nu hebt uitgegeven heb je hier net een MacBook voor.
Inderdaad. Van de zomer zit ik in Florida, dat zal Mekka zijn dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Donders! 1455 euro. Die koers word echt met de dag lager
500/600 euroquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:02 schreef LudoSanders het volgende:
Het is binnenkort echt goedkoper het op te gaan halen in Amerika. Hoeveel kost een retourtje ongeveer?
Je neemt een lege koffer mee ..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:01 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Inderdaad. Van de zomer zit ik in Florida, dat zal Mekka zijn dan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
Smooth as silk, zonder met de ogen te knipperen langs de douane gelopen met $ 2300 aan Apple-goodies in mijn tas.
1794 dollars ..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MacBook Air zijn ook bij Amazon te koop.
Ik ga binnenkort nog wel even wat meer laten versturen naar mijn suite in Florida
gotver hijs dood.... nu maar op zoek naar een nieuw schermquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:
mijn prachtig mooie crt monitor uit `98 (!) begint rare kuren te vertonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |