dat is een hele goeiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:31 schreef jpjedi het volgende:
Waar hangt Jorrit eigenlijk uit?
quote:Op zondag 30 maart 2008 10:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.endandit.nl/sp(...)vlak-voor-tijd-video
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:09 schreef FJD het volgende:
Lucky Ajax
Kut SuarezHoop dat ze die tot volgende seizoen schorsen
quote:
Echt hequote:
even warmdraaien. Even die rotteknorretjes aan de winst laten ruiken.quote:
Hoe zat het ook alweer met die theorie van je??quote:Op zondag 30 maart 2008 14:11 schreef FJD het volgende:
Valt niets op af te dingen helaas. Gelukkig is er volgende week weer Groningen-NAC. Aan de andere kant ontvangen wij Utrecht dus of we van puntenverlies van de concurrentie zullen profiten is nog maar de vraag
Die theorie klopt nog steedsquote:Op zondag 30 maart 2008 14:12 schreef ursel het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die theorie van je??
Ga jij ff FC Bangelore supporterenquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Doen ze het toch beter volgens mij dan het jaar ervoor
OMG.. nooit gezien dat topic.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Schoen opeten #6: Sambal bij?
Heb 'm ook even voor je aangemeld
quote:
Het intrigerende aan het spelletje is dat de resultaten even grillig als niet te voorspellen zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:37 schreef FJD het volgende:
[..]Ik kende het nog ergens van. Wel komisch zo af en toe.
Appeltje eitje iig. Heerenveen en Twente spelen beter dan NAC en Ajax heeft zoveel geluk dat de belangrijkste bedreiging voor de weddenschap heel ironisch Feyenoord is. Tegen Feyenoord kan NAC nog wel een keer winnen maar tegen de rest niet
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verkeersboetes dinsdag flink omhoog
Toch nog goed nieuws deze dag!
echt hequote:Op zondag 30 maart 2008 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een late reactiequote:
Op zich weinig maar het zijn nu eenmaal de regels. Prima als je je daar niet aan houdt maar als je dan een boete krijgt moet je ook niet gaan huilen.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Jezus Frank, wat ben jij happerig en een heilig boontje![]()
Vertel mij eens, wat is er nou mis als je om half 5 s'ochtends over een lege a9 een beetje 160 gaat rijden? Dat is helemaal niet zo erg.. En vergeet niet.. die paar eurootjes die je moet betalen als je weer eens 51 km gecorigeerd hebt gereden in een 50km zone...
Het gaat niet om het geld, het gaat om het milieu.. daarom mag je maar 80..quote:Op zondag 30 maart 2008 18:42 schreef FJD het volgende:
Gister om half vijf 's nachts over een lege snelweg in een auto die bij 200km/u+ net zo stabiel en makkelijk rijdt als op 120km/u. Maar ondertussen heb ik een km of 10 traject controle waar ik maar 80 mag, 40km snelweg waar ik maar 100km/u mag en wel 20 hele km waar ik wel 120km/u mocht.
Kom op FrankieOveral zijn goede en slechte voorbeelden te bedenken. Probleem is gewoon dat er altijd maar genomen wordt van automobilisten maar dat er nooit eens keer wat terug komt. Allemaal extra betalen maar ondertussen al 20 jaar gezeik over bv. het doortrekken van de A4
De belangrijkste fout echter die je maakt is dat je er zonder enige discussie maar vanuit gaat dat het verhogen van de boete de meest adequate reactie is op vermeend asociaal gedrag op de weg. Ik denk dat er hele sterke argumenten zijn om te verdedigen dat zowel het verhogen van de pakkans als het sneller innemen van het rijbewijs beter drukmiddelen zijn om het meest asociale gedrag te voorkomen. Maar ja he, dat soort dingen kosten weer heel veel mankracht en belangrijker nog; ze leveren weinig extras opHet gaat dus meer om de gelatenheid waarmee je het accepteert. Waarom moet ik in fucking 80 rijden op een lege driebaansweg door een industrieterrein (Alexander is geen woonwijk) om half 5 in de nacht
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geld, het gaat om het milieu.. daarom mag je maar 80..![]()
En dat vind ik raar. Vind het jammer dat jij niet een normale discussie kan voerenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:37 schreef Sickert het volgende:
vind het gewoon een beetje ziekelijk dat jij je daar zo druk over kan maken Frankie
zoals Baus al zegt Heilig boontje!
tuurlijk is het niet goed dat je niet handsfree belt of bumperkleeft
het gaat me meer om hoe jij er altijd op reageert
Ben het deels met je eens. Maar ik blijf het prima vinden dat bepaalde boetes worden verhoogd.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:42 schreef FJD het volgende:
Gister om half vijf 's nachts over een lege snelweg in een auto die bij 200km/u+ net zo stabiel en makkelijk rijdt als op 120km/u. Maar ondertussen heb ik een km of 10 traject controle waar ik maar 80 mag, 40km snelweg waar ik maar 100km/u mag en wel 20 hele km waar ik wel 120km/u mocht.
Kom op FrankieOveral zijn goede en slechte voorbeelden te bedenken. Probleem is gewoon dat er altijd maar genomen wordt van automobilisten maar dat er nooit eens keer wat terug komt. Allemaal extra betalen maar ondertussen al 20 jaar gezeik over bv. het doortrekken van de A4
De belangrijkste fout echter die je maakt is dat je er zonder enige discussie maar vanuit gaat dat het verhogen van de boete de meest adequate reactie is op vermeend asociaal gedrag op de weg. Ik denk dat er hele sterke argumenten zijn om te verdedigen dat zowel het verhogen van de pakkans als het sneller innemen van het rijbewijs beter drukmiddelen zijn om het meest asociale gedrag te voorkomen. Maar ja he, dat soort dingen kosten weer heel veel mankracht en belangrijker nog; ze leveren weinig extras opHet gaat dus meer om de gelatenheid waarmee je het accepteert. Waarom moet ik fucking 80 rijden op een lege driebaansweg door een industrieterrein (Alexander is geen woonwijk) om half 5 in de nacht
Daar zou ik graag ontheffing voor krijgen. Het tellertje was niet heel nauwkeurig maar zowel op 80 als op 120 bleeft het tellertje netjes op 9l/100 kilometer staan en ik reed ook nog eens op cruise control. Het kleine verbruiksverschil wat er dan misschien nog was tussen 80 en 120km/u dat wordt compleet teniet gegaan doordat ik uit frustratie aan het einde v/d 80km/u plankgas geef. Op dat moment gaat de teller off the chart wat betekent dat ik ruim boven de 20l/100 kilometer rijdquote:Op zondag 30 maart 2008 18:49 schreef ursel het volgende:
Het gaat niet om het geld, het gaat om het milieu.. daarom mag je maar 80..![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Feyenoord gaat met redelijke zekerheid Europa in via de competitie, dan gaat Heracles er toch als runner up met het beker-ticket vandoor?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij denkt ook gewoon echt dat ze Europa in gaan middels de competitie
Jij hebt echt humor
Voetbal bv.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:25 schreef jpjedi het volgende:
Geloof me.. een ritje in India en je perceptie van verkeersgedrag is totaal anders en je leert dat er in Nederland al veel teveel gezeurd wordt om onzinnige dingen.
wat heeft dit met discussie te maken jij plemt een tekstje over hogere boetesquote:Op zondag 30 maart 2008 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dat vind ik raar. Vind het jammer dat jij niet een normale discussie kan voeren
En dan ga je in Zeeland wonen...quote:Op zondag 30 maart 2008 20:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
je bent jong en hoort te leven niet te kicken op dingen van de overheid en legaliteit!
Wonen in Zeeland is echt het nieuwe kotsen bij JP gewordenquote:
ik stond anders niet al in mn woonwijk vastquote:Op zondag 30 maart 2008 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dan ga je in Zeeland wonen...
Waardoor je gewoon moest gaan werkenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef Sickert het volgende:
ik stond anders niet al in mn woonwijk vast
studenten uitspraakquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 07:50 schreef staticdata het volgende:
en niet moet gaan zeuren als je er 1tje krijgt.
Mogguhquote:
Gaat die naar AZ toe dan??quote:Trouwens, volgens Borst gaat Verbeek niet naar Feyenoord
Dat leek ze geen slechte optie en dan Van Gaal naar Feyenoord maar goed in hoeverre ze dat serieus bedoeldequote:
Whehehequote:Op maandag 31 maart 2008 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat leek ze geen slechte optie en dan Van Gaal naar Feyenoord maar goed in hoeverre ze dat serieus bedoelde
Was sowieso een kut-uitzending gisteren. Ze waren Van Gaal echt tot op de grond tot aan het afbranden met alleen maar opmerkingen van een bedenkelijk kwaliteitsniveauVooral dat Van Gaal gezegd dat LTSers niet de mensen zijn met het hoogste IQ had ze enorm gestoken
Misschien dat Van Gaal ze in Rotterdam weer eens europa in kan leidenquote:Op maandag 31 maart 2008 09:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehehe
Dat van Gaal naar Feyenoord had ik idd wel gehoord. Dat zou wel het meest idiote worden wat ik ooit gezien heb..![]()
Hey, we kunnen via de beker nog halen en anders nog altijd de play offs voor de laatste uefa cup ticket..quote:Op maandag 31 maart 2008 09:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien dat Van Gaal ze in Rotterdam weer eens europa in kan leiden
Jankerds..quote:Op maandag 31 maart 2008 09:53 schreef staticdata het volgende:
voetbal
te hard rijden
van Gaal
Zeeland
Dat zou ik een prima keuze vinden. Van Gaal blijft een zeer goede coach.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehehe
Dat van Gaal naar Feyenoord had ik idd wel gehoord. Dat zou wel het meest idiote worden wat ik ooit gezien heb..![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat zou ik een prima keuze vinden. Van Gaal blijft een zeer goede coach.
Ai.quote:Op maandag 31 maart 2008 07:59 schreef staticdata het volgende:
FIA baas gefilmd tijdens seks met hoertjes
Geld genoeg die gast, en meestal gaan ze dan gekke dingen doenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ai.![]()
Klinkt als een aardig verkreukelde zielenpoot.
Beetje genieten van mijn broodje, mijn soepie en mijn bekert melk..quote:
Tja, maar als je weet dat je papa een nazi is geweest, dan laat je je toch niet op deze manier filmenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geld genoeg die gast, en meestal gaan ze dan gekke dingen doen
Inderdaad bijna onwerkelijk dat zoiets gebeurd en dat zo`n man deze kronkel heeft. Dan ben je toch wel aardig getikt lijkt me.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, maar als je weet dat je papa een nazi is geweest, dan laat je je toch niet op deze manier filmen
Da's gewoon niet slim. Het is een beetje naief om te denken dat zulke opnames nooit openbaar worden.
Ratzjenko! Dat was onze term voor een SNOEIHARDE bal... Hand strekken, bovenste kootjes buigen... Handvat zo hoog mogleijk in je palm, en zo snel en hard mogelijk trek je het handvat naar je vingerkootjes, kleine reflex eraan en RATSPANG!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zit ik zojuist te werken (ja echt waar) komt onze recruiter naar mij en nog wat collega's om te vragen of wij even mee willen doen met tafelvoetbal voor een spotje
Binnenkort Jorrit in actie achter de voetbaltafel
Hey! Neem eens een avatar!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zit ik zojuist te werken (ja echt waar) komt onze recruiter naar mij en nog wat collega's om te vragen of wij even mee willen doen met tafelvoetbal voor een spotje
Binnenkort Jorrit in actie achter de voetbaltafel
Homo!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Neem jij ook eens een andere ipv dat verlepte wijf!
Doe dan ook OTAP, dan heb je dat soort problemen niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:47 schreef ursel het volgende:Wat ben ik toch blij dat mijn collega weggaat.. Flikt die het geintje gewoon weer..
Zal wel weer mimimaal 8 uur worden
En waarom, omdat meneer weer wat vergeten is te testen..
Probleem is dat dit of vandaag in productie moet, of eind volgende maand, ivm de maandcijfers..![]()
Zoals ik al eerder meldde, doe maar gewoon beter personeel aannemen..quote:Op maandag 31 maart 2008 19:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Doe dan ook OTAP, dan heb je dat soort problemen niet.
Dan is het niet goed gedaanquote:Op maandag 31 maart 2008 19:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder meldde, doe maar gewoon beter personeel aannemen..![]()
Wat is OTAP?
OTAP.
Hebben ze allemaal gedaan, is allemaal goedgekeurd. Alleen kwam er vlak voor de productie gang de project manager op het lumineuze idee om ook even te kijken of de gegevens van het eind traject ook correct naar het hoofdsysteem van Spanje worden verstuurd. En dat was niet gechecked..![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan is het niet goed gedaan
Ik doe al sinds jaar en en dag OTAP en nooit dit soort problemen gehad (gelukkig)
Maar uiteraard met goed personeel kom je ook een heel eind.
Die prutser die weg gaat zoekt die nog een baan... Misschien kan ik hem helpen
Wat is dat overwerkquote:Op maandag 31 maart 2008 20:01 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Hou je van overwerken dan??
Maar hij is/was extern. Dus gaat gewoon weer terug.
Niet goed, geld terug..
Overigens in de stap acceptatie van de "klant". In ons geval dus de eigen users. Daar moet je niet teveel van verwachten, die weten amper wat er op hun eigen afdeling gebeurd en hoe dat werkt.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat is dat overwerk![]()
Overwerk
Oh meer werken dan je contracturen, zonder vergoeding.
Ben nu nog aan het werk
Morgen Cursus en daarna weer naar kantoor.
Woensdag beetje extra werken en dan ook nog een artikel schrijven.
Donderdag weer overwerken
Vrijdag flink doorwerken en daarna gelukkig wel gewoon weekend.
Volgende week weer zo'n week![]()
Ik denk dat ik dit jaar nog geen week onder de 40 uur heb gewerkt. Vorige week ook niet en toen was het nog pasen ook.
Als junior was het allemaal veel eenvoudiger
Nu snel weer aan de slag anders zit ik vannacht nog te tikken.
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:26 schreef ursel het volgende:
[..]Dan hoef je alleen af en toe ff te klagen..
ik herhaal mijzelf....quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bijna klaar met werken voor vandaaggisteren
Alleen nog even een mailtje de deur uit en dan ga ik ook maar naar me bedje
* PoSTMaN kijkt nu al op tegen het geluid van de wekker morgen
leuk manquote:Op maandag 31 maart 2008 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van Mark Knopfler in Ahoy! Geweldig! Wat een gitaarspel Met als hoogtepunt de solo in Sultans of Swing
Nu donderdag de Eagles
En waarschijnlijk gelijk geflitst vandaagquote:Op zondag 30 maart 2008 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie tijdens de spitsuren wel onveiligere dingen dan niet-handsfree bellen hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op zich weinig maar het zijn nu eenmaal de regels. Prima als je je daar niet aan houdt maar als je dan een boete krijgt moet je ook niet gaan huilen.
Het gaat mij meer om de overtredingen waarbij je anderen in gevaar brengt zoals het niet handsfree bellen, door rood rijden, bumperkleven en bijv. 150 km/h rijden op een "N-weg" waarbij er bijv. ook een fietspad naast de weg ligt.
Hij haalt de eerste keer het trainingsveld niet eensquote:Op maandag 31 maart 2008 09:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien dat Van Gaal ze in Rotterdam weer eens europa in kan leiden
Beter kan je je dag idd niet beginnnen..quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:47 schreef Sickert het volgende:
Oh men
de laatste paar posts briljant
Frankie
Ijs
Keltie
of ik jullie uit of toe lach mogen jullie zelf beoordelen
ik makenquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Beter kan je je dag idd niet beginnnen..
Ik ga weer puinruimen..![]()
Daar ben je goed in idd..quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik maak het en ruim het ook weer op![]()
![]()
Kevintjequote:Op dinsdag 1 april 2008 08:47 schreef Sickert het volgende:
Oh men
de laatste paar posts briljant
Frankie
Ijs
Keltie
of ik jullie uit of toe lach mogen jullie zelf beoordelen
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:19 schreef FJD het volgende:
http://www.fcupdate.nl/nieuws/2008/04/01/Verbeek-nieuwe-coach-van-Feyenoord/
Goedemorgen!
drum & bass en junglequote:Op dinsdag 1 april 2008 09:26 schreef ursel het volgende:
Ooh.. heeft er iemand misschien antwoord op mijn vraag alhier??
Online radiostation met port onder de 8000
Mijn dank is groot..
Laat het een 1 april grap zijn iddquote:
meestal betaald de werknemer iets van 1/3e deel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:36 schreef FJD het volgende:
Wat is een normale pensioenbijdrage van een werkgever in procenten
Nee, je moet Mark Knopfler 's Ochtends vroeg gaan draaien..quote:
Ik krijg het binnenkort volledigquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:36 schreef FJD het volgende:
krijg ik nu ook, alleen schijnen ook nadelen aan te zitten.quote:
100% > das bij mij iigquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:36 schreef FJD het volgende:
Agh, tegen de tijd dat wij met pensioen zouden mogen moeten we toch tot ons 80ste doorwerkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
krijg ik nu ook, alleen schijnen ook nadelen aan te zitten.
hierdoor is je bruto/netto verhouding kleiner, en het schijnt beter voor je pensioenopbouw te zijn als brutoloon hoger is.
en terechtquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:15 schreef Keltie het volgende:
Agh, tegen de tijd dat wij met pensioen zouden mogen moeten we toch tot ons 80ste doorwerken
Zo zal de box-art er uit zien!quote:EL SEGUNDO, CA - March 31, 2008 - Following the PS3 release of Metal Gear Solid® 4: Guns of the Patriots release for the PlayStation® 3 Computer Entertainment System in the second quarter of 2008, Konami Digital Entertainment, Inc. today announces the Xbox® 360 release of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots in the fourth quarter of 2008.
ik dacht dat MGS 4 een ps3 exclusive wasquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:25 schreef RudyCarell het volgende:
MGS 4 Confirmed voor the XBOX360
[..]
Zo zal de box-art er uit zien!
[ afbeelding ]
Ga nog eens een bak koffie halen en sla je agenda open op vandaagquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef staticdata het volgende:
ik dacht dat MGS 4 een ps3 exclusive was
En check het plaatje...quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga nog eens een bak koffie halen en sla je agenda open op vandaag
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:25 schreef RudyCarell het volgende:
MGS 4 Confirmed voor the XBOX360
[..]
Zo zal de box-art er uit zien!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, je moet Mark Knopfler 's Ochtends vroeg gaan draaien..
Heb een aantal stations voor in de ochtend te chillen..
- Reggea,
- Funky hot Mix Radio Live from Paris, France![]()
- 80's
- Wat progressive voor in de middag
En voor in begin van de middag is wat jungle of drum and Bass ook erg relaxed.
Muziek op het werk moet ontspannend zijn en voor de achtergrond. En zeker niet te druk.
En dan zijn deze zenders zeer relaxed. 's Maandags staat standaard reggea aan. Zo relaxed..
Hij is dan ook de enige die niet presteerd..quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Vind je het gek dat je collega niet presteert
Radio Veronica
Geen koffiequote:Op dinsdag 1 april 2008 10:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga nog eens een bak koffie halen en sla je agenda open op vandaag
Tis wel een goede steek naar de Xboxquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef RudyCarell het volgende:
En check het plaatje...
Je ge-1-apr-owned door je agenda!quote:
Want afgelopen weekend is de klok 11 uur vooruit gegaan?quote:
Als je het bij elk nieuwsbericht vooruit zet wel ja..quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Want afgelopen weekend is de klok 11 uur vooruit gegaan?
dan zou het eerder 2 april zijn dan 31 maart als ie zoveer vooruit gaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Want afgelopen weekend is de klok 11 uur vooruit gegaan?
Nee want jouw agenda geeft aan dat het 31 maart is terwijl het 1 april is. Dat zou kunnen betekenen dat je je klok niet vooruit gezet hebt afgelopen weekend. Aangezien het nog op dat moment pas 10:58 was betekende dat dat de klok minimaal 11 uur naar voren had moeten. Dan was het bij jou (die de klok niet vooruit had gezet) 23:58 op 31 maart.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:03 schreef staticdata het volgende:
dan zou het eerder 2 april zijn dan 31 maart als ie zoveer vooruit gaat
Uber-hooliequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:06 schreef Keltie het volgende:
Waha, mijn vervanger heeft getekend.. Bart heeft een slaafje![]()
Nee, ik hoor hier iedereen stoer doen over laat doorwerken dus dat wilde ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee want jouw agenda geeft aan dat het 31 maart is terwijl het 1 april is. Dat zou kunnen betekenen dat je je klok niet vooruit gezet hebt afgelopen weekend. Aangezien het nog op dat moment pas 10:58 was betekende dat dat de klok minimaal 11 uur naar voren had moeten. Dan was het bij jou (die de klok niet vooruit had gezet) 23:58 op 31 maart.
De vraag is dan natuurlijl wel wat je op kantoor doet om middernacht. De secretaresse is er zeker ook?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:11 schreef staticdata het volgende:
Nee, ik hoor hier iedereen stoer doen over laat doorwerken dus dat wilde ik ook![]()
:quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut IBGOf ik nog even 150,- voor een maand OV terug wil betalen. Ik was te laat met inschrijven (6 september ipv voor 1 september) waardoor ik bij de EUR pas op 1 oktober stond ingeschreven en de IBG zegt dan "ha dan had je geen recht op je OV! Terugbetalen zal je!" Stelletje kut-ambtenaren (sorry Frank, jij bent de enige goeie
), elke mongool snapt toch dat ik de maand september ook mee wil doen
Gelukkig mag ik wel het volle jaar collegegeld betalen want het zou toch raar zijn als het in mijn voordeel zou werken
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
:en terecht, je had het kunnen weten
nee de burgers van nederland.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:34 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Pakken waar je ze pakken kunt, die pokke studentjes..
Ja, dat doet de staat. Het IBG is er voor de studentjes..quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee de burgers van nederland.
net zoals het verhogen van de boetes bij verkeersovertredingen
Naaien waar je ze naaien kan
Wel een beetje solidair zijn hequote:
Viro zei het gisteren ook al tegen me op MSN..quote:
Nee joh gekkie! T was maar een voorbeeldquote:
Welgeteld 28 schroefjes die allemaal hetzelfde waren, maar op 1 manier paste en met dezelfde schroevendraaier er in moesten maar toch he!quote:
En hoeveel zouden er volgens de beschrijving erin moeten?? 30 ??quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Welgeteld 28 schroefjes die allemaal hetzelfde waren, maar op 1 manier paste en met dezelfde schroevendraaier er in moesten maar toch he!
16 per kastquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:44 schreef ursel het volgende:
En hoeveel zouden er volgens de beschrijving erin moeten?? 30 ??
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:55 schreef FJD het volgende:
[..]
16 per kastAlleen deze komen in de meterkast en door de meters heb ik bij 1 kast een plankje weg moeten laten
Wie schiet er vanavond nog een rondje mee?
quote:PlayStation 3 - 40 GB + Assassin's Creed & Grand Theft Auto IV
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
18 jaar en ouder
Adviesprijs: ¤ 539,00
bol.com prijs: ¤ 479,00
U bespaart: 11 %
Nee joh mafketel! Die hangt nog perfectquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:14 schreef ursel het volgende:Toch niet die ene die je vakkundig geschilderd had en gemaakt had..
Ik wil niet onmisbaar zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 07:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik herhaal mijzelf....
jij wil onmisbaar zijn
Het is net als te hardrijden, je weet dat je het niet moet doen en als je dan gepakt wordt moet je betalen. Dat vind jij wel terecht dus dan is het ook terecht dat als jij te laat bent met inschrijven je moet betalenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut IBGOf ik nog even 150,- voor een maand OV terug wil betalen. Ik was te laat met inschrijven (6 september ipv voor 1 september) waardoor ik bij de EUR pas op 1 oktober stond ingeschreven en de IBG zegt dan "ha dan had je geen recht op je OV! Terugbetalen zal je!" Stelletje kut-ambtenaren (sorry Frank, jij bent de enige goeie
), elke mongool snapt toch dat ik de maand september ook mee wil doen
Gelukkig mag ik wel het volle jaar collegegeld betalen want het zou toch raar zijn als het in mijn voordeel zou werken
Ferdiquote:Ferdi zegt:
Sowieso ruled de Xbox
Ik heb het fout gedaan en dus loop ik ook niet zozeer te huilen dat ik die boete moet betalen maar meer dat er toch een klein belletje had moeten gaan rinkelen bij je opleidingsinstituut dat je zelfs bij te laat inschrijven, met terugwerkende kracht wil inschrijven en dat de IBG ook zou moeten weten dat zulke personen er zijn en dat het dus niet handig is om 1 september als peildatum te nemen maar dat 1 oktober een betere peildatum is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is net als te hardrijden, je weet dat je het niet moet doen en als je dan gepakt wordt moet je betalen. Dat vind jij wel terecht dus dan is het ook terecht dat als jij te laat bent met inschrijven je moet betalen
Ben het ook wel met je eens hoor, als je nu was gestopt met studeren is het wat anders, maar nu.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het fout gedaan en dus loop ik ook niet zozeer te huilen dat ik die boete moet betalen maar meer dat er toch een klein belletje had moeten gaan rinkelen bij je opleidingsinstituut dat je zelfs bij te laat inschrijven, met terugwerkende kracht wil inschrijven en dat de IBG ook zou moeten weten dat zulke personen er zijn en dat het dus niet handig is om 1 september als peildatum te nemen maar dat 1 oktober een betere peildatum is.
Fout is fout daar niet van maar dit soort inefficienties zijn te achterlijk voor woorden en dat zijn dat de instituten waar je je wezenloos aan betaalt
Ik heb ze gebeld maar dat was toch heel erg "eigen schuld" en "regels zijn regels". Ach ja, jammer, kost me 137,-quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben het ook wel met je eens hoor, als je nu was gestopt met studeren is het wat anders, maar nu.
Wellicht dat een brief helpt?
Nu duurt het nog langer voor je HD full ready TV..quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld maar dat was toch heel erg "eigen schuld" en "regels zijn regels". Ach ja, jammer, kost me 137,-maar ook daar kom ik wel weer over heen. Met die vijf kratjes bier die ik van JP ga winnen heb ik de helft van de kosten al gedekt
Ach zolang hoeft dat toch niet te duren?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Nu duurt het nog langer voor je HD full ready TV..
Om maar over je PS3 maar te zwijgen..
LGquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach zolang hoeft dat toch niet te duren?
Je hebt al een Full HD voor 789
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12572AB0040B09D.htm
Op zich een prima Notebook alleen ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de accu's van Acer notebooks dramatisch zijn. De mijne houd het met WLAN aan maar een uur volquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:00 schreef staticdata het volgende:
iemand verstand van laptops?
is dit beetje een leuk dingetje of zijn er goedkopere op de markt met dezelfde prestaties?
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=pn5cf2&baseId=4354
nee wilders is een echte kerelquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:24 schreef FJD het volgende:
De vice-fractievoorzitter van de PvdA is echt een aanfluiting
ik ookquote:Op woensdag 2 april 2008 07:08 schreef IJsmuts het volgende:
voor zover ijsmuts polieblabla praatje. ik ga aan de slag
LG is toch wel redelijk geworden hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
LG
[..]
Op zich een prima Notebook alleen ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de accu's van Acer notebooks dramatisch zijn. De mijne houd het met WLAN aan maar een uur vol
Ik zou toch ook eens naar HP notebooks kijken
nee natuurlijk niet maar van Wilders verwacht je niets anders dan dat ie zich als een clown gaat gedragen en dat verwacht je ook van de rest van z'n partij maar van bv een vice-fractievoorzitter van de PvdA verwacht ik toch wel een beetje niveau maar die was Wilders nog net niet aan het uitschelden. Echt schandaligquote:
Whehe.. dat vond Balkie ook dat het een grote clown is..quote:Op woensdag 2 april 2008 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet maar van Wilders verwacht je niets anders dan dat ie zich als een clown gaat gedragen en dat verwacht je ook van de rest van z'n partij maar van bv een vice-fractievoorzitter van de PvdA verwacht ik toch wel een beetje niveau maar die was Wilders nog net niet aan het uitschelden. Echt schandalig
Balkie is natuurlijk ook een grote clownquote:Op woensdag 2 april 2008 08:50 schreef ursel het volgende:
Whehe.. dat vond Balkie ook dat het een grote clown is..
Bij elk weerwoord / betoog van Wilders kwam die grote grijns weer op zijn gezicht..![]()
Zo.. ik ga weer verder met mijn aanwezigheids premie op te strijken hier..
Mja, aangeven... Ze hadden zelfs al standaard formulieren gemaakt voor WIlders aangiftes..quote:Op woensdag 2 april 2008 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Balkie is natuurlijk ook een grote clownIn plaats van naar buiten te treden met de duidelijke boodschap dat Wilders die film mag maken in ons land maar dat het niet het standpunt van het kabinet is hoor je hem alleen maar roepen dat het niet het standpunt van het kabinet is zonder ook maar iets te durven zeggen over de vrijheid van meningsuiting en vervolgens geeft hij in het debat gisteren verschillende malen moslims in Nederland een schouderklopje voor hun gematigde gedrag, alsof we hen dankbaar moeten zijn dat ze geen auto's in de fik hebben gestoken en winkels hebben geplunderd. Ikzelf heb een redelijk normale dag als ik geen auto in de fik heb gestoken hoor
![]()
Nee Balkenende, het kabinet en Wilders zijn de grote verliezers in het hele verhaal. Moslims zijn de grote winnaars omdat ze als groep (zeker in Nederland) net als elke andere Nederlander gewoon hun schouders ophalen en zeggen "joh zoek het uit" met een enkeling die zelfs gebruik maakt van de mogelijkheid om Wilders aan te klagen. Als er iets is waarmee je Wilders de wind uit de zeilen haalt dan is dat het wel
Present! Oplossingen voor al uw wereldproblemen binnen 5 minutenquote:
Tis een Dellquote:
dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 2 april 2008 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dell
En sinds wanneer heb jij werk?![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja
in de zin, Welk bedrijf heb je zo gek gekregen..
Wat is er mis met Dellquote:Op woensdag 2 april 2008 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dell
En sinds wanneer heb jij werk?![]()
Mail gehad van Feijenoord.quote:Beste Feyenoord-supporter,
Aanstaande zaterdag 5 april start voor Diamond- en Goldcardhouders de verkoop van kaarten voor de KNVB Bekerfinale op zondag 27 april aanstaande. Een week later – op zaterdag 12 april - start de verkoop voor alle overige seizoenkaarthouders.
U heeft deze mail ontvangen, hetgeen betekent dat wij u in staat stellen om met voorrang een kaart voor deze wedstrijd aan te schaffen.
Bent u Diamond- of Goldcardhouder?
U kunt dan op zaterdag 5 april terecht bij een Ticketbox verkooppunt.
Bent u Silvercardhouder?
U kunt dan op zaterdag 12 april terecht bij het loket van Feyenoord Klantenservice bij De Kuip. Tussen 10.00 en 16.00 uur kunt u daar uw gereserveerde kaart kopen. Later deze week ontvang u hierover nog een brief.
Wij gaan ervan uit u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.
Dus als ik de 12e je kaartje regel kan ik ook naar de finale.. ??quote:Op woensdag 2 april 2008 11:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mail gehad van Feijenoord.
Hmm.. Iemand zien te regelen die naar Rotterdam rijd aangezien ik op de 12de in België zit en volgens mij word het vrouwtje niet blij als ik dan eventjes naar Rotterdam rij.
(aangezien ik op die zondag ook niet naar Tilburg mocht voor Willem II - Feijenoord)
Maargoed, als ik dit zo lees ben ik zeker van een kaart?!?
waar? vertel hoe heet het bedrijfquote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef FJD het volgende:
Officieel heb ik nog geen baan maar ik ga het aanbod vanmiddag accepteren
Bier drinken is deze zaterdag
Toen ik aangaf hoeveel kratten er afgeschreven moesten worden per jaar vonden ze dat toch wat veelquote:
Oh, dan kan je een keer bij me komen etenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen ik aangaf hoeveel kratten er afgeschreven moesten worden per jaar vonden ze dat toch wat veel
In Barendrecht bij The Greenery, beetje tussen de aardappels huppelen enzo
BSquote:Op woensdag 2 april 2008 12:27 schreef FJD het volgende:
en dan weet je meteen weer waarom je een hekel had aan XP x64; Live Messenger werkt niet op dit OSSoftware van MS zelf werkt niet op hun eigen OS.
Ja nee ik zit hier een beetje een foutmelding te verzinnenquote:
Sounds like a planquote:Op woensdag 2 april 2008 12:55 schreef staticdata het volgende:
Oh, dan kan je een keer bij me komen etenis op 5 minuten van mijn huis
Oe, ben je er toch op ingegaan?? Mooi man..quote:Op woensdag 2 april 2008 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen ik aangaf hoeveel kratten er afgeschreven moesten worden per jaar vonden ze dat toch wat veel
In Barendrecht bij The Greenery, beetje tussen de aardappels huppelen enzo
Nee, want volgens mij mag ik er maar 1tje doen en ik gok dat m'n vriendin dit mailtje niet gehad heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus als ik de 12e je kaartje regel kan ik ook naar de finale.. ??![]()
![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 april 2008 13:16 schreef Sickert het volgende:
@ Fer lekker dichtbij Alternate
kun je voor ons mooi spullen meenemen
Ik zal a.s. zondag naar je zwaaien in de Kuipquote:Op woensdag 2 april 2008 13:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, want volgens mij mag ik er maar 1tje doen en ik gok dat m'n vriendin dit mailtje niet gehad heeft.
Heb het nog eens terug gelezen en volgens mij is het hetvolgende:
5 april -> GC en DC.
12 april -> SC met een eventuele reservering (aan de hand van het aantal uitwedstrijden).
Dat had ik al ergens op Feyenoord.nl gelezen meen ik en dat zou dit verklaren:
"U heeft deze mail ontvangen, hetgeen betekent dat wij u in staat stellen om met voorrang een kaart voor deze wedstrijd aan te schaffen." en " Tussen 10.00 en 16.00 uur kunt u daar uw gereserveerde kaart kopen."
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef FJD het volgende:
Officieel heb ik nog geen baan maar ik ga het aanbod vanmiddag accepteren
Bier drinken is deze zaterdag
ik zal eens gaan kiekenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:45 schreef Viro het volgende:
Als je een laptop koopt, neem er dan 1 van asus, dat zijn pas echte laptops
Daar kom je nu achter??quote:Op woensdag 2 april 2008 14:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deze zaterdag "moet" ik al in Utrecht drinken.
Zeg doe eens meer eisen geven?quote:
Tja, dat geld dus ook gewoon voor het stappen in Utrechtquote:Op woensdag 2 april 2008 15:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar kom je nu achter??Mailing is er al hele tijd geleden uit gegaan..
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, dat geld dus ook gewoon voor het stappen in Utrecht
Ik heb gewoon een dubbele boeking gedaan![]()
Even kijken welke eerder was als ik het nog kan terugvinden
quote:Sent:
Saturday, March 15, 2008 11:15:56 AM
max 700quote:Op woensdag 2 april 2008 15:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeg doe eens meer eisen geven?
Je wil een laptop met WLAN, daar kunnen wij niks mee.
Wat is je budget?
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
max 700
voor de rest geen eisen eigenlijk
Tja, goed is een te vaag begripquote:Op woensdag 2 april 2008 15:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
uiteraard daar al gekeken, maar daar kan je niet echt zien wat een goede laptop is.
http://notebooks-laptops.(...)t-notebook-pc/?ref=1quote:Op woensdag 2 april 2008 15:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
uiteraard daar al gekeken, maar daar kan je niet echt zien wat een goede laptop is.
ook al gekekenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk hier ook eens
http://www.laptopshop.nl/
Is misschien niet het goedkoopst, maar gratis verzending en hele snelle levering. Ik heb goeie ervaring met deze keten.
Deze is veel verkocht als ik de site moet geloven.
http://www.laptopshop.nl/product/50368/asus-pro31l-ap029c.html
vlakbij tropicanaquote:Op woensdag 2 april 2008 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op easy
http://www.laptopshop.nl/product/49091/hp-pavilion-dv6710.html
LaptopShop is idd een prima winkel, zit in Rotterdam, vlakbij Tropicana.
is wel een mooi dingetjequote:Op woensdag 2 april 2008 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op easy
Vast een prima laptop, goeie specs, maar de vraag is heeft hij het nodig?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op easy
Hey.. wanneer gaan we dat grasveldje van mij eens onder handen nemen??quote:Op woensdag 2 april 2008 20:55 schreef Mr_Baus het volgende:
"Best wel euh, druk, zo in je eentje"
Hebben we dan eindelijk toestemming van sanne gekregen om in je broek te mogen friemelen ?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey.. wanneer gaan we dat grasveldje van mij eens onder handen nemen??
Waar zit je ergens?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal a.s. zondag naar je zwaaien in de Kuip
accessoires zal ik niet echt nodig hebben. laptop tas etc is overbodig puur voor thuis gebruik, als ik in de woonkamer wil internetten.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vast een prima laptop, goeie specs, maar de vraag is heeft hij het nodig?
Zo niet dan kun je misschien beter een wat lichtere laptop kopen, zodat je ook nog wat accessoires erbij kunt kopen. Anders kom je als nog boven budget uit.
We kennen het allemaal wel, je stelt voor jezelf een bepaald budget en vervolgens geef je altijd meer uit
Geen Vista nemen voor je laptop.quote:Op donderdag 3 april 2008 07:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
accessoires zal ik niet echt nodig hebben. laptop tas etc is overbodig puur voor thuis gebruik, als ik in de woonkamer wil internetten.
Waar ik voornamelijk mee zit is of een 1,4 ghz processor goed genoeg is icm Vista.
En zit er nog echt verschl in de prestaties van de AMD & Intelgoedemorgen
helaas weinig laptops met xpquote:Op donderdag 3 april 2008 09:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen Vista nemen voor je laptop.
Je wilt er niet mee reizen, je wil alleen internetten in de woonkamer. Ik zou dan ook gewoon de goedkoopste laptop nemen die je maar kan vinden.
http://www.nu.nl/news/150(...)pele_laptops%27.html
Lastige positie voor MS. Zodra je BR integreert in je Xbox dan zul je game developers ook de mogelijkheid moeten/willen geven om spellen op BR uit te brengen. Pest daarmee is dat je je huidige customers redelijk buiten spel zet. Zou een losse BR voor de Xbox ook snel genoeg zijn om games te spelen? Dan zou je die weg in kunnen slaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:27 schreef RudyCarell het volgende:
heel tegenstrijdig...
Xbox 360 krijgt toch Blu-ray
Wederom geen Blu-ray voor Xbox360
Grappig, Die Eee pc-tjes gaan nu net komen, dus dat zal betekenen dat XP nog lang geleverd zal moeten worden, of ze moeten met een light Vista gaan komen ervoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen Vista nemen voor je laptop.
Je wilt er niet mee reizen, je wil alleen internetten in de woonkamer. Ik zou dan ook gewoon de goedkoopste laptop nemen die je maar kan vinden.
http://www.nu.nl/news/150(...)pele_laptops%27.html
quote:Mede omdat Vink geen strafschop gaf, eindigde de wedstrijd tussen Arsenal en Liverpool in 0-0. Vooral Liverpool was daar dik tevreden mee. "We staan er nu goed voor", weet Benitez. "Zo'n uitdoelpunt is altijd belangrijk in de Champions League."
vriend van me heeft zo'n vaio, alleen batterijduur is ook erg kortquote:Op donderdag 3 april 2008 10:12 schreef FJD het volgende:
http://www.laptopshop.nl/product-gallery/45558/0
Flink buiten budget maar wat zijn die Vaios geil zeg![]()
Ik heb hier een tijdje een oude(re) Vaio gehad en die ging een uurtje of 2 a 3 mee. Geen wereldtijd maar zo'n ding heb je vooral voor de draagbaarheid. Ik vind ze iig geweldigquote:Op donderdag 3 april 2008 10:17 schreef staticdata het volgende:
vriend van me heeft zo'n vaio, alleen batterijduur is ook erg kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |