abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58761243
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:02 schreef Merovingian het volgende:
In theorie is het dus helaas niet zo simpel, aangezien die delen moeten samenwerken afhankelijk van hoe jij ze aan elkaar plaatst. Dat is dus niet te programmeren...
In het spel Airport Inc (vliegveld-sim) kan het ook, dus in TT ook
pi_58761244
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:02 schreef Merovingian het volgende:

[..]

In theorie is het dus helaas niet zo simpel, aangezien die delen moeten samenwerken afhankelijk van hoe jij ze aan elkaar plaatst. Dat is dus niet te programmeren...
Wat ik bedoelde, was 1 compleet functionerend minivliegveld... Door deze tegen een ander compleet functionerend minivliegveld aan te plaatsen, creeer je een situatie alsof je gewoon 2 vliegvelden tegen elkaar aan zet en zo kan je in modules 10 kleine minivliegveldjes plaatsen totdat je 1 groot functionerend ding hebt
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_58761292
Ik zie dat er hier experts rondhangen, het is mij nooit gelukt om iets nuttigs te doen met signals. Hoewel ik ze wel vaak goed zou kunnen gebruiken.
pi_58761358
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik zie dat er hier experts rondhangen, het is mij nooit gelukt om iets nuttigs te doen met signals. Hoewel ik ze wel vaak goed zou kunnen gebruiken.
Gewoon experimenteren, ik deed ook nooit wat met signals (lang geleden), als ik nu nog speel dan gebruik ik ze wel, en dan maak ik zo getrouw mogelijke netwerken. Kan een leuke uitdaging zijn.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_58761750
Ik begin altijd vol goede moed met het halen van alle subsidies, maar halverwege kak ik in en ga ik een stad micromanagen om hem zo groot mogelijk te krijgen.
pi_58761917
Ik begin altijd met een kolentrein (of meerdere), dan wat subsidielijntjes die ik later uitbouw tot netwerk van ca. 8 steden. Dan meer industrielijnen (boerderijen en zulks). Tegen die tijd is soms al de monorail beschikbaar (ik begin meestal in 1965, elektra ftw!) en vervang ik handmatig alle sporen (vind ik leuker dan autoreplace ).
En tussendoor natuurlijk lijnen verbeteren, deels verdiept aanleggen enz enz.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_58761948
Ja dat klinkt bekend, hoewel ik volgens mij alle steden al had "gerailst" voordat ik bij monorails aankwam.
Sowieso vond ik het aanleggen van buslijnen in een dorp zelf stiekem leuker dan die treintjes.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:15:04 #208
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58762512
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja dat klinkt bekend, hoewel ik volgens mij alle steden al had "gerailst" voordat ik bij monorails aankwam.
Sowieso vond ik het aanleggen van buslijnen in een dorp zelf stiekem leuker dan die treintjes.
Als je dat leuker vindt, moet je eens bij speelgoedzaken in de budgetbakken op zoek gaan naar Traffic Giant. Echt een briljant spel voor passagiersvervoer!

En wat betreft seinen, ga eens op de fokserver of andere servers online kijken hoe anderen dat doen, kun je een hoop van leren

Of probeer gewoon wat, als het niet werkt plaats je gewoon een screentje, dan kijken de experts wel wat er niet klopt
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_58762534
En bekijk de OP even natuurlijk
pi_58762681
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:15 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Als je dat leuker vindt, moet je eens bij speelgoedzaken in de budgetbakken op zoek gaan naar Traffic Giant. Echt een briljant spel voor passagiersvervoer!

En wat betreft seinen, ga eens op de fokserver of andere servers online kijken hoe anderen dat doen, kun je een hoop van leren

Of probeer gewoon wat, als het niet werkt plaats je gewoon een screentje, dan kijken de experts wel wat er niet klopt
Trafficgiant is inderdaad een geweldig spel, qua busvervoer wat realistischer dan TTD
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 19 mei 2008 @ 15:33:30 #211
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58762846
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
En bekijk de OP even natuurlijk
Tja, die heb ik natuurlijk ook niet voor niets gemaakt
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_58762849
Is dat echt zo tof dan? Vaak zien liggen, altijd gedacht dat het een knudde kloon was eigenlijk
  maandag 19 mei 2008 @ 15:38:08 #213
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58762919
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Is dat echt zo tof dan? Vaak zien liggen, altijd gedacht dat het een knudde kloon was eigenlijk
Het is tof als je van passagiers vervoeren houdt. Elke huis heeft bewoners die naar een specifieke plek willen. Bijvoorbeeld 2 kinderen die naar school X gaan, een moeder die boodschappen doet in winkelcentrum Y en papa die werkt in fabriek Z. Die liggen ver uit elkaar, maar er wonen meer mensen in de buurt. Nou moet jij buslijnen zo gaan opstellen dat mensen zo efficient mogelijk (snel en weinig overstappen) naar hun bestemming kunnen komen. Je kan natuurlijk vanaf dat huis 3 lijnen naar de 3 bestemmingen aanleggen, maar dan heb je weer te weinig passagiers om winst te maken. Je moet dus echt efficient gaan kijken of veel mensen in een bepaald gebied dezelfde kant op moeten, en zo een en ander combineren. Je moet echt goed nadenken, zeker in de moeilijkere scenarios!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_58763014
Zijn die 32bpp graphics nou de moeite waard?
Voor zover ik snap zijn nog lang niet alle onderdelen van TTD overgezet naar 32bpp, heeft het dan wel zin om het aan te zetten? Het lijkt mij dat je dan een mix krijgt van 16 en 32 bpp, of klopt dat niet?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:51:51 #215
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58763153
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn die 32bpp graphics nou de moeite waard?
Voor zover ik snap zijn nog lang niet alle onderdelen van TTD overgezet naar 32bpp, heeft het dan wel zin om het aan te zetten? Het lijkt mij dat je dan een mix krijgt van 16 en 32 bpp, of klopt dat niet?
Je krijgt inderdaad een mix van 8bpp en 32bpp graphics. Het ziet er mooi uit wat wel in 32bpp is, maar het wordt ook trager. Zeker als je wat uitgezoomt zit, dan is het duidelijk langzamer, zeker met scrollen is het vervelend. En ik heb nog best een rappe pc...

Zelf heb ik het niet draaien, vind het nog niet de moeite waard. Maar ja, het is maar net wat je belangrijker vindt...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:00:33 #216
155616 Proximo
For god, king & country
pi_58764230
Cruise Elroy, gewoon joinen op de fok!server

Ik ben er ook pas sinds een kort achter hoe het moet
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  maandag 19 mei 2008 @ 17:13:51 #217
171807 sir_DERFEL
Everybody needs to get a blimp
pi_58764422
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:05 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Dutch Trainset is bij mijn weten de enige set met Nederlandse treinen. Nog lang niet af helaas, er ontbreken nog een hoop treinen...
hmmz, dat is jammer, had graag veel Ns treinen willen zien.. mja, dan maar wachten..
Blimps are pretty pimp!
pi_58767019
Hebben die NS treinen dan ook een hoge brake-down mogelijkheid
pi_58767389
Ik wordt er continu afgekicked. En hij is traag...
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 19 mei 2008 @ 20:25:04 #220
155616 Proximo
For god, king & country
pi_58767597
Nu wordt ik er ook ineens vanaf gegooid
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_58767952
Ergens een korte samenvatting hoe ik online kom, en met welke versie van OpenTTD?
  maandag 19 mei 2008 @ 21:34:24 #222
171807 sir_DERFEL
Everybody needs to get a blimp
pi_58768668
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wordt er continu afgekicked. En hij is traag...
hmm, ja ik word er steeds vanaf gegooid als ik net connectie heb..

[ Bericht 0% gewijzigd door sir_DERFEL op 19-05-2008 22:30:10 ]
Blimps are pretty pimp!
  maandag 19 mei 2008 @ 22:38:24 #223
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58769967
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ergens een korte samenvatting hoe ik online kom, en met welke versie van OpenTTD?
Je kan in het multiplayer venster zien welke versie de server heeft. Fokserver heeft momenteel 0.6.0. Gewoon aanklikken en joinen. Probeer gewoon zelf ff wat, zo moeilijk is het niet.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 19 mei 2008 @ 22:42:26 #224
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58770049
En die desyncs bij iedereen komt waarschijnlijk doordat er teveel voertuigen in het spel zitten voor jullie pc. Die trekt het dan niet meer zo goed. Optie is alle details en alle animaties uitzetten. Maar ik zal de server resetten, dan is het ook over.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:02:28 #225
155616 Proximo
For god, king & country
pi_58770546
Begint de server altijd in 2050..?

Mij lijkt het wel leuk om vanaf 1930 ofzo te spelen, en zo het hele spel door te lopen
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_58772029
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef Proximo het volgende:
Begint de server altijd in 2050..?

Mij lijkt het wel leuk om vanaf 1930 ofzo te spelen, en zo het hele spel door te lopen
vraag het merongvingian het is zijn server hij kan de tijd instellen
Redacted
  dinsdag 20 mei 2008 @ 06:06:46 #227
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58774161
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef Proximo het volgende:
Begint de server altijd in 2050..?

Mij lijkt het wel leuk om vanaf 1930 ofzo te spelen, en zo het hele spel door te lopen
Lijkt mij ook leuk

En misschien de stedengroei wat minder te zetten. Want de steden groeien nu erg hard waardoor de map snel volloopt
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:30:14 #228
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58774817
Er zijn nu 2 companies, ik wil hem wel resetten maar dan zijn die twee wel weg. En in 1930 heb je alleen maar die kirby stoomloc... Maakt mij verder niet uit hoor

Dus als die 2 eigenaren het ermee eens zijn dan hoor ik het wel.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:33:40 #229
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58774851
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:01 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

vraag het merongvingian het is zijn server hij kan de tijd instellen


Merovingian, maar ook Merovingian
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_58775328
Welke seinen moet je eigenlijk plaatsen bij de uitgang van een RoRo station? Ik heb gister wat zitten proberen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. De ingang heb ik wel redelijk op orde (kan geen screens plaatsen, zit op mijn werk).
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_58775517


de RORO als we rechts zien als uitgang dan kan je daar normale seinen neer zetten, die 1 kant op gaan.

dat is wat ik doe en het heeft nog nooit problemen opgeleverd :p
Redacted
pi_58775621
Hm, daar worden bij de ingang normale seinen getekend. Lijkt me beter om presignals te gebruiken. Ik snap nog twee dingen niet:
[1] Bij alle ingangen worden twee-richting seinen geplaatst, lijkt me raar, de treinen kunnen immers maar 1 kant op rijden.
[2] Bij de uitgang kun je nog steeds hebben (als meerdere treinen tegelijk vertrekken) dat een trein de kruising oprijdt, maar vervolgens het volgende blok nog rood is hij de hele kruising en mogelijk het spoor erachter blokkeert.

Ook vraag ik me nog af hoe je hier op een slimme manier een depot in kan verwerken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_58775705
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, daar worden bij de ingang normale seinen getekend. Lijkt me beter om presignals te gebruiken. Ik snap nog twee dingen niet:
[1] Bij alle ingangen worden twee-richting seinen geplaatst, lijkt me raar, de treinen kunnen immers maar 1 kant op rijden.
[2] Bij de uitgang kun je nog steeds hebben (als meerdere treinen tegelijk vertrekken) dat een trein de kruising oprijdt, maar vervolgens het volgende blok nog rood is hij de hele kruizing en mogelijk het spoor erachter blokkeert.

Ook vraag ik me nog af hoe je hier op een slimme manier een depot in kan verwerken.

ok , daar heb je wel gelijk in.

[1] heb je gelijk pres signals is een Pre
[2] ik snap je vraagstelling niet want , als er 1 vertrekt. wacht de 2e tot hij 1 signaal verder is en vertrekt daarna.

mss moet je het eens voordoen ?, je kan altijd lange vertrek lijnen maken als je een buffer erachter wil creeren.


----S-------------------S---------------------------
\---S---------D---------S-----/
depot kan je het beste ervoor neerzetten..

een klein zijlijntje maken (zodat de hoofdlijn niet belast word) wat signalen erbij :p en depot neerzetten.
het liefst voor het station. want dan word de lading ook nog afgeleverd

[ Bericht 13% gewijzigd door cablegunmaster op 20-05-2008 09:46:06 ]
Redacted
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:43:23 #234
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58775761
[1] Het maakt niets uit of je two-way of one-way maakt bij de ingang. Vroeger, met de oude pathfinding algoritme's, moest je two-way's maken. Met de nieuwe pathfinding en pre-signals hoeft dit niet meer. Echter, bij mij en vele andere oude rotten is dit er zo ingesleten dat we nog steeds two-ways maken. Het kan echter geen kwaad en scheelt ook weer een keer klikken
[2]Bij de uitgang maak je one-ways. Uiteraard kan de uitgang geblokkeerd worden. Je moet dan echter naar de oorzaak kijken: een opstopping een eind verderop. Die moet je zien op te lossen/voorkomen. Dan zal het daarna op je station ook gewoon doorstromen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_58775786
Met 2-way aan de ingang gebeurde het bij mij nog weleens dat treinen omdraaiden, en terugreden om dan via een ander perron het station te verlaten. Met soms behoorlijke vastlopers als gevolg
pi_58775842
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:43 schreef Merovingian het volgende:
[1] Het maakt niets uit of je two-way of one-way maakt bij de ingang. Vroeger, met de oude pathfinding algoritme's, moest je two-way's maken. Met de nieuwe pathfinding en pre-signals hoeft dit niet meer. Echter, bij mij en vele andere oude rotten is dit er zo ingesleten dat we nog steeds two-ways maken. Het kan echter geen kwaad en scheelt ook weer een keer klikken
[2]Bij de uitgang maak je one-ways. Uiteraard kan de uitgang geblokkeerd worden. Je moet dan echter naar de oorzaak kijken: een opstopping een eind verderop. Die moet je zien op te lossen/voorkomen. Dan zal het daarna op je station ook gewoon doorstromen.
mwhoah met 1 ways weet je tenminste dat ze niet meer terug rijden
Redacted
pi_58775927
Ok, bedankt voor de tips, vanavond maar weer even proberen. .

Oja! Vanaf wanneer zijn elektrische treinen beschikbaar in 0.6.1?
Dan begin ik voortaan gewoon daar. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:31:53 #238
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58776524
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:47 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

mwhoah met 1 ways weet je tenminste dat ze niet meer terug rijden
Met two-ways weet ik dat ook zeker. Truc is om je station in de goede richting te leggen. Als de uitgang in de richting van de volgende bestemming is, zal de trein nooit omkeren. Zo dus.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, bedankt voor de tips, vanavond maar weer even proberen. .

Oja! Vanaf wanneer zijn elektrische treinen beschikbaar in 0.6.1?
Dan begin ik voortaan gewoon daar. .
Ca. 1967 komt de eerste elektrische trein. Als je in 1970 begint zit je goed.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:36:40 #239
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58776625
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:30 schreef Merovingian het volgende:
Er zijn nu 2 companies, ik wil hem wel resetten maar dan zijn die twee wel weg. En in 1930 heb je alleen maar die kirby stoomloc... Maakt mij verder niet uit hoor

Dus als die 2 eigenaren het ermee eens zijn dan hoor ik het wel.
Anders wacht ik wel gewoon tot de volgende reset
Dan kan ik nu m'n tijd besteden aan dingen die ik de laaste weken liet liggen door TTD
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_58776665
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:31 schreef Merovingian het volgende:
Met two-ways weet ik dat ook zeker. Truc is om je station in de goede richting te leggen. Als de uitgang in de richting van de volgende bestemming is, zal de trein nooit omkeren. Zo dus.
Heb je wel weer als nadeel dat de treinen "om het station" moeten rijden en dus een ietsiepietsie later hun vracht afleveren.
quote:
Ca. 1967 komt de eerste elektrische trein. Als je in 1970 begint zit je goed.
Hm, heb gister heel even een zelfgemaakt scenario gespeeld vanaf 1970 en kon tot en met 73 alleen maar diesels kiezen.
Of moet ik bij rails aanleggen het knopje in de menubalk langer indrukken voor elektra, zoiets was er volgens mij ook nog. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_58776747
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Heb je wel weer als nadeel dat de treinen "om het station" moeten rijden en dus een ietsiepietsie later hun vracht afleveren.
[..]

Hm, heb gister heel even een zelfgemaakt scenario gespeeld vanaf 1970 en kon tot en met 73 alleen maar diesels kiezen.
Of moet ik bij rails aanleggen het knopje in de menubalk langer indrukken voor elektra, zoiets was er volgens mij ook nog. .
[1] heb jij een beter idee? het gaat om het principe op het plaatje (btw suggesties met plaatjes zijn altijd toegestaan )
[2] jup knopje indrukken en dan elektrische rails kiezen je ziet het verschil wel in de palen die erboven komen.
Redacted
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:56:42 #242
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58777040
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je wel weer als nadeel dat de treinen "om het station" moeten rijden en dus een ietsiepietsie later hun vracht afleveren.

Tuurlijk niet, je treinen moeten toch sowieso een bocht maken ergens om terug te keren, meeste mensen maken het station voor die bocht en maken van de uitgang van het station de bocht. Maar als je het station na de bocht legt, maakt dat in totale afstand toch niets uit. Maar je treinen rijden wel de goede kant op...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:58:14 #243
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58777063
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, heb gister heel even een zelfgemaakt scenario gespeeld vanaf 1970 en kon tot en met 73 alleen maar diesels kiezen.
Of moet ik bij rails aanleggen het knopje in de menubalk langer indrukken voor elektra, zoiets was er volgens mij ook nog. .
Het schijnt inderdaad dat elektrische treinen een bovenleiding nodig hebben. De logica ontgaat mij echter ook hoor, die treinen moeten toch ook gewoon draadloos stroom kunnen krijgen lijkt me...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_58777129
Oh tuurlijk, voor totale afstand maakt het niet uit. .

Doh. .
-edit- Heb het een hele tijd niet gespeeld, meeste was vroeger zonder moderne fratsen als bovenleiding en presignals, dat wreekt zich nu. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:06:24 #245
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58777221
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh tuurlijk, voor totale afstand maakt het niet uit. .

Doh. .
-edit- Heb het een hele tijd niet gespeeld, meeste was vroeger zonder moderne fratsen als bovenleiding en presignals, dat wreekt zich nu. .
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:15:21 #246
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58777381
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

[1] heb jij een beter idee? het gaat om het principe op het plaatje (btw suggesties met plaatjes zijn altijd toegestaan )
Je kan je uitrijsporen ook schuin (naar rechts) leggen. Dat scheeld in afstand, en het grootste voordeel dat je treinen gewoon op volle snelheid kunnen rijden
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:35:54 #247
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58777816
@Proximo, als ik je netwerk zo zie op de fokserver, begin je het al aardig door te krijgen
Probeer alleen wat minder scherpe bochten te maken, ik zie nog best veel 2x45 graden bochten, je treinen kruipen daar echt doorheen...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:39:59 #248
155616 Proximo
For god, king & country
pi_58777889
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:30 schreef Merovingian het volgende:
Er zijn nu 2 companies, ik wil hem wel resetten maar dan zijn die twee wel weg. En in 1930 heb je alleen maar die kirby stoomloc... Maakt mij verder niet uit hoor

Dus als die 2 eigenaren het ermee eens zijn dan hoor ik het wel.
Mijn zegen heb je, ik vind het altijd wel leuk om vanaf het begin te spelen

En ja die 45 graden bochten moeten eruit
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:45:07 #249
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_58777981
Nou ja die ander is hier niet, dus ik zal hem maar resetten dan. Kun je gelijk beginnen met geen 45 graden bochten bouwen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:46:40 #250
155616 Proximo
For god, king & country
pi_58778018
Eens kijken of het lukt
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')