Mijn beste easy is dan denk ik Through the fire and flamesquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:05 schreef Sanne het volgende:
Ik probeer nog steeds overal 100 procent te scoren op Easy.
Mijn beste tot nu toe:
[ afbeelding ]
Zover ben ik nog nietquote:Op zaterdag 29 maart 200811:05 schreef Sanne het volgende:
Ik probeer nog steeds overal 100 procent te scoren op Easy.
Mijn beste tot nu toe:
[afbeelding]
Dat dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:49 schreef renwan het volgende:
OMG ik ging dus eindelijk een lied op 100% halen kwam er zo'n klote achievement in beeld!
Dus ik keek! *kraak* dag notestreak!
helicopter speelt echt heerlijk op expertquote:
Ik ga op onderzoekquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Tackleberry, ik had al antwoord gegeven op je vraag wat customs zijn in het vorige topic, maar die zat vol![]()
Customs komt er op neer dat je eigen notecharts kan maken (of die van een ander gebruiken), om zo elk nummer te kunnen spelen wat je maar wilt. (Uiteraard niet echt legaal)
Ik denk niet dat iemand zijn huis en haard daarvoor op wil offerenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:33 schreef Sanne het volgende:
Ik heb zin in een Guitar Hero meeting.
Is er al zoiets geweest?
Dat heb ik dus ook!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:22 schreef Tranqualizer het volgende:
heb deze sinds gister op de wiierg tof en verslavend maar wel irritant dat ik maar niet op 100% kom met me eerste nummer
blijf steeds 1 of 2 foutejs maken
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand zijn huis en haard daarvoor op wil offeren
Vrijdag toch een Guitar Hero mini-meeting?quote:Op zondag 30 maart 200817:33 schreef Sanne het volgende:
Is er al zoiets geweest?
zullen we een FOK!-Guitar hero-meeting organiseren?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:33 schreef Sanne het volgende:
Is er al zoiets geweest?
ik heb het spel nu 2 maanden voor de xbox, heb nu een nieuwe gitaar. toen ik hem kocht haperde mijn gele knopje. ben terug gegaan en heb een nieuwe gekregen die het wel doetquote:Op maandag 31 maart 2008 01:10 schreef renwan het volgende:
Verdomme, zit ik net te spelen mis ik telkens noten terwijl ik ze wel raak! Blijkt m'n blauwe knop niet/niet goed te reageren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |