Bron (artikel in de Metro)quote:Hoe ziet een dag in het leven van Carmen Electra eruit?
Nou, elke dag is verschillend. Mijn favoriete dingen zijn hangen met mijn vrienden, Guitar Hero spelen, pizza bestellen en lol trappen. Iemand vertelde me laatst dat het leven bedoeld is om het leuk te hebben. Dat is iets wat je makkelijk dreigt te vergeten.
Da's net zo interessant als een dampende drol.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:14 schreef Sanne het volgende:
Guitar Hero Beatles op komst?
http://www.planet.nl/plan(...)tid=918859/sc=d29c0f
Da's zowaar nog saaier dan een GH:Aerosmith...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:14 schreef Sanne het volgende:
Ey, respect voor Aerosmith. Ben blij als die eenmaal uitkomtquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Da's zowaar nog saaier dan een GH:Aerosmith...
What the shit?!quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:22 schreef Sanne het volgende:
Wereldrecord Guitar Hero III : een 16-jarige jongen
http://www.youtube.com/watch?v=-XjaImfQK6U
"Through the Fire and Flames" van DragonForce
Chris Chikeheeft 97% van de noten geraakt, en zo een totaal van 840,647 punten behaald terwijl hij het nummer op expert speelde.
Met dit record heeft Chris dan ook een mooi plaatsje verdiend in het Guinness Book of Records. In dit filmpje zie je Chris Guitar Hero III spelen, waarna hij een oorkonde krijgt dat hij de beste Guitar Hero III speler van de wereld is.
bron
Echt, die nummers van ze in GH2 & 3 zijn stuk voor stuk doodsaai om te spelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Ey, respect voor Aerosmith. Ben blij als die eenmaal uitkomt
Zeker zin!quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:45 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Hij zit inmiddels al op de 914k.
Iemand zin in wat co-op nummertjes?
Maar dat zijn ook mindere nummers van zequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Echt, die nummers van ze in GH2 & 3 zijn stuk voor stuk doodsaai om te spelen.
mijn account is sanshinequote:Op woensdag 19 maart 2008 20:39 schreef Dark_Prince het volgende:
ik ben nu online met de pc versie, wat is je acc?
mijn acc= tuinaarde
edit: ben niet zo bekend met de pc versie online, heb je ook iets van een friends gedeelte?
Cool!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:14 schreef Sanne het volgende:
Dat wordt vanzelf beter echt waar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef MissBliss het volgende:
Medium is moeilijkMijn pink staat niet in verband met de rest ofzo
Ik heb je toegevoegd op de website. Je bent de eerste dus ik weet ook niet precies hoe het werkt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:39 schreef Dark_Prince het volgende:
ik ben nu online met de pc versie, wat is je acc?
mijn acc= tuinaarde
edit: ben niet zo bekend met de pc versie online, heb je ook iets van een friends gedeelte?
Welke regio zit je? eplaza utrecht had een hele stapel vorige weekquote:Op zondag 23 maart 2008 14:50 schreef Professional het volgende:
Bijna overal geweest in de regio om de Wii versie te kopen, nergens is die verkrijgbaar. FRS, Van Leest, MM, nada noppes. Dus de zoektocht gaat vrolijk verder.....
De MediaMarkt in Enschede had er vorige week ook nog een stuk of tien liggen. Ik weet niet of ze nou al weg zijn though.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welke regio zit je? eplaza utrecht had een hele stapel vorige week
Zuiden van het land.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welke regio zit je? eplaza utrecht had een hele stapel vorige week
Yep, zelfde probleem, daarom speel ik amper nog online...quote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef Xbox_360 het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Guitar Hero op Xbox Live? Ik word er echt zo STRONTZIEK van![]()
![]()
Regelmatig blijft ie zo ontiegelijk lang hangen bij "Joining Game..." dat ik het hele spel af moet sluiten en opnieuw op moet starten want om één of ander debiele reden kun je ook niet terug?? Verder is het vaak zo dat als ik een game wil joinen er staat: "Session no longer available" terwijl die em net 5 seconden terug gevonden heeft.
![]()
Het was leukquote:Op zondag 23 maart 2008 20:14 schreef Sanne het volgende:
Online spelen is met de PC versie geen probleem.
Dat er geen downloads available zijn is het grootste minpunt eigenlijk van deze versie.
Ik heb straks weer een online date.
Maar de pc heeft customs ^^quote:Op zondag 23 maart 2008 20:14 schreef Sanne het volgende:
Online spelen is met de PC versie geen probleem.
Dat er geen downloads available zijn is het grootste minpunt eigenlijk van deze versie.
Ik heb straks weer een online date.
Same herequote:Op zondag 23 maart 2008 23:23 schreef super-muffin het volgende:
Ik kom de laatste tijd ook erg veel quitters tegen. Vooral als ik een keer goed rock.
Dan kun je beter eerst wat op Hard op spelen, dan valt de snelheid van Medium ook heel erg mee als je weer medium speelt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:38 schreef DeeBee het volgende:
Kwam gister tot 97% met TTFaF op medium...rest ondertussen ook wel genoeg geoefend tot 4 of meer sterren...maar wil eigenlijk TTFaF ook wel halen voordat ik aan hard ga beginnen...
Maar ja, misschien maar beter om na de tentamens te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |