Welke regio zit je? eplaza utrecht had een hele stapel vorige weekquote:Op zondag 23 maart 2008 14:50 schreef Professional het volgende:
Bijna overal geweest in de regio om de Wii versie te kopen, nergens is die verkrijgbaar. FRS, Van Leest, MM, nada noppes. Dus de zoektocht gaat vrolijk verder.....
De MediaMarkt in Enschede had er vorige week ook nog een stuk of tien liggen. Ik weet niet of ze nou al weg zijn though.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welke regio zit je? eplaza utrecht had een hele stapel vorige week
Zuiden van het land.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welke regio zit je? eplaza utrecht had een hele stapel vorige week
Yep, zelfde probleem, daarom speel ik amper nog online...quote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef Xbox_360 het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Guitar Hero op Xbox Live? Ik word er echt zo STRONTZIEK van![]()
![]()
Regelmatig blijft ie zo ontiegelijk lang hangen bij "Joining Game..." dat ik het hele spel af moet sluiten en opnieuw op moet starten want om één of ander debiele reden kun je ook niet terug?? Verder is het vaak zo dat als ik een game wil joinen er staat: "Session no longer available" terwijl die em net 5 seconden terug gevonden heeft.
![]()
Het was leukquote:Op zondag 23 maart 2008 20:14 schreef Sanne het volgende:
Online spelen is met de PC versie geen probleem.
Dat er geen downloads available zijn is het grootste minpunt eigenlijk van deze versie.
Ik heb straks weer een online date.
Maar de pc heeft customs ^^quote:Op zondag 23 maart 2008 20:14 schreef Sanne het volgende:
Online spelen is met de PC versie geen probleem.
Dat er geen downloads available zijn is het grootste minpunt eigenlijk van deze versie.
Ik heb straks weer een online date.
Same herequote:Op zondag 23 maart 2008 23:23 schreef super-muffin het volgende:
Ik kom de laatste tijd ook erg veel quitters tegen. Vooral als ik een keer goed rock.
Dan kun je beter eerst wat op Hard op spelen, dan valt de snelheid van Medium ook heel erg mee als je weer medium speelt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:38 schreef DeeBee het volgende:
Kwam gister tot 97% met TTFaF op medium...rest ondertussen ook wel genoeg geoefend tot 4 of meer sterren...maar wil eigenlijk TTFaF ook wel halen voordat ik aan hard ga beginnen...
Maar ja, misschien maar beter om na de tentamens te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |