Ik ging het er al niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Doei Renske
Sorry, maar kunnen we het in dit topic een beetje gezellig naar elkaar toe houden? Want anders loopt het weer heemaal uit de hand,. Dus MoBlo en Saskia, negeer elkaar anders ofzo, is voor de rest ook wat fijner
Het is ook niet niks, en ook mannen hebben gevoelensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
een huilende René![]()
dat gebeurt niet snel
zo maar eens rustig samen ontbijten en hem dan naar zn laatste rustplaats brengen.. een ieder die meeleeft, bedankt![]()
Hoe komt het dat deze figuren altijd hier komen en niet in de dieetclub?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:52 schreef pooier het volgende:
zitten jullie weer lui achter de computer? beetje posten over afslanken?
hup ga sporten, hardlopen, fitness enz.
wegwezen hier
net alsof je 24/7 moet sporten als je wilt afvallenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:52 schreef pooier het volgende:
zitten jullie weer lui achter de computer? beetje posten over afslanken?
hup ga sporten, hardlopen, fitness enz.
wegwezen hier
Sportse en veel plezierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja heel apart.
Maargoed ik ga naar de sportschool en dan ff naar de Albert Cuijp markt, fijne dag verder iedereen
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja heel apart.
Maargoed ik ga naar de sportschool en dan ff naar de Albert Cuijp markt, fijne dag verder iedereen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
JOUW KAT..
kan je nou godverdegodver niet eens zeggen "DAT IS NAAR MOBLO, STERKTE, STERKTE!!!!!!!"
Zit hier met trillende handen en met tranen doorlopen ogen, en je begint over JOUW kat![]()
![]()
![]()
Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in...
vervelend hoor, dat jouw kat ook is overleden in september, maar kan er nu geen "STERKTE" af? Terwijl ik zo met 't beestje naar het asiel moet om hem te laten cremeren??????![]()
Wow dat is wel erg hoogquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:
Sterkte met het achterlaten van je katje. Jullie hebben in ieder geval alles gedaan om hem bij jullie thuis een eigen plekje te geven
(ik lees regelmatig mee in F&F)
De foto ziet er wel mooi(er) uit, met een egale achtergrond, dan met een bakstenenachtergrond.
Ik heb geen idee wat ik vandaag moet gaan doen, gelukkig nog geen werk van school gekregen (en al zou ik het wel hebben, zou ik het nog niet maken) ... denk de puinzooi aanpakken en naar de stad ofzo. Lekker rustig aandoen dus.
Oh, en even trots doen, ik heb het cijfer van mijn profielwerkstuk gekregen ... we hebben een 9,6(en de docent was nog behoorlijk streng).
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb trouwens geen 1 onvoldoende gehaald in m'n pww en de 1e alleen maar onvoldoendes
(Sk:7 NK:6.zoveel WB:6.4 EC: 5.5 en 8.5 en bio weet ik nog nietnu lijk ik net alsof ik altijd iets poets omdat chicolate het ook post
maar dat is stiekem ook wel zo haha)
Ja stom hè.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Ik word opeens een beetje verlegen van de felicitaties, maar dit was inderdaad dat werkstuk waar ik zo enthousiast over was (die met een stofje uit chocolade). Stomme alleen is, op mijn eindlijst komt alleen "G" te staan ... alles boven de 8 is "G" ... dus je ziet er eigenlijk niets van dat het zo hoog was
.
Sinaasappelsap met lange vingers is niet alleen leuk als toetje, maar ook erg ok als tussendoortje.
Goed zegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:
Oh, en even trots doen, ik heb het cijfer van mijn profielwerkstuk gekregen ... we hebben een 9,6(en de docent was nog behoorlijk streng).
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Ik word opeens een beetje verlegen van de felicitaties, maar dit was inderdaad dat werkstuk waar ik zo enthousiast over was (die met een stofje uit chocolade). Stomme alleen is, op mijn eindlijst komt alleen "G" te staan ... alles boven de 8 is "G" ... dus je ziet er eigenlijk niets van dat het zo hoog was
.
Sinaasappelsap met lange vingers is niet alleen leuk als toetje, maar ook erg ok als tussendoortje.
wij kregen geen cijfersquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja stom hè.
Ik had een 8,5 op mijn profielwerkstuk (over de eurowas in 2000 alweer) en toen kreeg ik ook een 'G' op m'n eindlijst
.
Mag ik daar een foto van zien? Of ben je net als VS in d'r broekje, nogal een rollade in dat jurkje? Ik heb van de HEMA een paar t-shirtjes maat 140 omdat die van die leuke streepjes hadden, maar eigenlijk ben ik daar ook gewoon een worstje inquote:
Nope geen rollade en een foto komt, maar vandaag ff niet moet zo naar het stationquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Mag ik daar een foto van zien? Of ben je net als VS in d'r broekje, nogal een rollade in dat jurkje? Ik heb van de HEMA een paar t-shirtjes maat 140 omdat die van die leuke streepjes hadden, maar eigenlijk ben ik daar ook gewoon een worstje in
Oh! Turnen! Waar is dat? Ik heb eens gezocht maar nergens turnen voor senioren gevonden! Dat zou ik pas echt leuk vinden!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Ewelina het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Weer een dagje gewerktLui aan de telefoon zitten en een pak (!!!) Oreo's wegwerken
Ik heb trouwens even gekeken naar een 2e sportavond, er zijn 2 opties: Body pump of body attack in de sportschool waar ik altijd al kom voor paaldansles, en turnen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Ewelina het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Weer een dagje gewerktLui aan de telefoon zitten en een pak (!!!) Oreo's wegwerken
Ik heb trouwens even gekeken naar een 2e sportavond, er zijn 2 opties: Body pump of body attack in de sportschool waar ik altijd al kom voor paaldansles, en turnen
Dat weet ik toch! (van dat broekje bedoel ik! Ik had het ook per ongeluk met een esprit vest, wat ik online besteld had en waarvan ik dacht dat het een M was en het uiteindelijk een xs bleek te zijn: dat pakte toevallig heel goed uit, maar bij die shirtjes ben ik ook rollade, ik vind gewoon die term zo leuk, dat ik hem niet vaak genoeg kan gebruikenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Conleche rekent zich al onder seniorendat is meestal 60+ hoor :p en dat broekje was echt perongeluk een xs, zou dat niet expres kopen omdat ik zo nodig een bepaalde maar wil kunnen passen... En ik heb lekker veel fruit gehaald op de markt!
Hihi, ik ben nu wel heel benieuwd naar je hoofd, na al die foto's van van alles en nog wat, but the face! Goeie kop met haar! (en leuk jekkiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hele dag in Utrecht geweest, beetje ongezond gegeten (pizza, taartjes) maar wel heel leuk! Dom beklommen (zie foto) Zag op de rest van de foto's datr ik echt een "bolle toet" (
) aan het krijgen ben. Grmbl. en toch heb ik geen motivatie om echt gezond te eten
"Er zijn zoveel meer belangrijke dingen in het leven dan je uiterlijk.. unde so"
[ afbeelding ]
ik schud met m'n hoofd zodat mn haren wapperen. lekker wazig resultaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh die stond er vorig topicnja ik doe em nog wel ff maar haal em morgen dan weer weg
(jasje is maat 158 h&m jonges afdeling!)
dit is trouwens mijn poseer gezichtsuf.
Eindelijk eens iemand die zo'n beetje lijkt op wat ik ervan had verwacht! Grappig is dat. (komt misschien omdat je in de verte toch wel iets van je Avatar hebt). Bij Renske duurde het ook heel lang voordat in mijn hoofd zij niet meer haar avatar was. (nee niet Wickie de viking, die vorige!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat verschilt echt, hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 09:45 schreef freecell het volgende:
Die klok was inderdaad wel even lastig
Gelukkig wel om gedacht, want we hebben vandaag allebei verplichtingen waarbij wel echt wel op tijd moeten komen.
En een nieuw vriendje voor Cato... Het is wel gezelliger, maar dat kon in he begin wel eens even ruzie worden! Dus voorbereiden op weer een hoop gedoe is dan wel handig!
zie http://www.olympia.dds.nl/quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Turnen! Waar is dat? Ik heb eens gezocht maar nergens turnen voor senioren gevonden! Dat zou ik pas echt leuk vinden!
Ik krijg het idee dat het alleen voor studenten is? Ze hebben het over "jong volwassenen"quote:Op zondag 30 maart 2008 14:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
zie http://www.olympia.dds.nl/
Via de universiteit kan ik daar heel goedkoop sporten.
Zometeen even naar de stad, boodschappen doen en nog een paar boeken aanschaffen.
ik heb altijd hongerquote:Op zondag 30 maart 2008 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Eten jullie eigenlijk altijd wel iets (tussendoor), ook als je geen echte honger/trek hebt, maar om gewoon in je 'ritme' te blijven? Of heb je zoiets van 'als ik geen trek heb, dan eet ik niet'?
Ik eet niet zo vaak als ik geen trek heb, behalve dan het ontbijt. Ik heb dan vrijwel nooit trek, maar eet omdat ik weet dat het goed is. Toch denk ik dat het uiteindelijk wel beter is om ook als je geen trek hebt, toch een appeltje of zoiets te eten. Als ik helemaal niks tussendoor eet heb ik nl. de neiging om meer te eten tijdens het avondeten. (en daarna!) Wat ik wel meestal doe is de lunch spreiden: dus als ik om een uur of 1 een boterham eet, dan eet ik er om half drie nog eentje, zoiets.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Deze week hopelijk wat meer tijd en gezondheid en minder rugpijn om weer 3 keer te gaan hardlopen.. is wel nodig ookna al dat lekkere eten
77 vanochtend, maargoed.. mn darmen werken weer 's niet mee, dus ben in 2 dagen ineens weer 2 kg zwaarder
![]()
wel zit mn broek inmiddels nóg losserkan m van mn kont aftrekken zonder de knoopjes los te maken
![]()
Dat is wel een goed teken, vind ik dan
Eten jullie eigenlijk altijd wel iets (tussendoor), ook als je geen echte honger/trek hebt, maar om gewoon in je 'ritme' te blijven? Of heb je zoiets van 'als ik geen trek heb, dan eet ik niet'?
Ik twijfel nog een beetje over wat goed is. Zeg maar.
Aan de ene kant denk ik: ja, geen trek is geen trek, máár, ivm de stofwisseling etc. lijkt het me geen slecht idee om gewoon maar iets te eten tussen de maaltijden door, op een zondag als deze bijvoorbeeld, die alleen een soort van brunch (hoeveelheden van een ontbijt) en een diner kent, met wat potten thee
Eigenlijk kan ik meestal op het oog wel zien of iets me past en als dat een kindermaat is, dan is het zo dat dat bepaalde kledingstuk gewoon erg groot valt. Ik heb bv. laatst (alweer bij de HEMA, Iquote:Op zondag 30 maart 2008 16:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm nou L zal bij mij wel de kleinste optie blijven.... a: omdat ik lang ben (en dus lange rug, lange armen etc, b: omdat ik toch nog flinke borsten heb, c: omdat een klein kontje ook niet te gebeuren staatmaja L is ook leuk....
heb nu van boven L of XL
en van onder 42 ....
(ow ja extra note: ik hou niet van te strakke kleren.. liever een maatje groter, niemand die de maat aan de buitenkant ziet)
maten zeggen me dus ook niet zoveel... dus als er mensen zijn die erg graag zeggen dat ze nog kindermaatjes aankunnen enzo... mooi danmaar daar ben ik totaal niet mee bezig eigenlijk...
het gaat er mij om hoe het staat en kan me niet schelen welke maat het dan is
en dit is niet bedoeld om mensen te beledigen ofzo, ik leg alleen uit hoe ik me daar mee bezig houd...
ja idd, maar jij kijkt ook gewoon naar hoe het eruit ziet neem ik aan?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik meestal op het oog wel zien of iets me past en als dat een kindermaat is, dan is het zo dat dat bepaalde kledingstuk gewoon erg groot valt. Ik heb bv. laatst (alweer bij de HEMA, Ide HEMA
)) een badjasje met capuchon gekocht, in de grootste kindermaat: past prima, maar er had ook net zo goed maat 38 in kunnen staan. Wel ben ik vrij klein van stuk, dus dat scheelt. Ik denk dat als je lang bent, het al heel anders ligt, omdat dan de mouwen enzo ook gewoon tekort zijn.
dat bedoel ik ook iddquote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs ik heb een rokje maat 36 wat me zelfs 10 kilo geleden nog pastte, dus helemaal op maten vertrouwen doe ik niet nee
De meeste merken weten de maten wel goed weer te geven, maar meestal ga ik idd gewoon op 't aanzien af
We zijn het gewoon eens hoor!! Ik hou ook niet van te strakke kleding, dus ik koop gewoon de maat die goed zit en dus liggen er in mijn kast dingen van maat 140 tot en met maat 40 en het zit allemaal goed.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook idd![]()
en ik weet ook van bepaalde merken ook precies hoe het valt....
en zelfs ik heb wel eens een S van H en M gehad, maja dan is dat gewoon een S die errug ruim valt
voorbeeldje:
ik heb een tante en die wil nooooit een grotere maat aan dan maat 42, vervolgens perst ze zich met maat 46 in die kleding en lijkt ze net een worst... terwijl ze met haar eigen maat (diezelfde kleren) een hele mooie vrouw is.... beetje zonde toch? (aangezien niemand aan de buitenkant ziet welke maat je draagt?)
ik heb kleine borstenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm nou L zal bij mij wel de kleinste optie blijven.... a: omdat ik lang ben (en dus lange rug, lange armen etc, b: omdat ik toch nog flinke borsten heb, c: omdat een klein kontje ook niet te gebeuren staatmaja L is ook leuk....
heb nu van boven L of XL
en van onder 42 ....
(ow ja extra note: ik hou niet van te strakke kleren.. liever een maatje groter, niemand die de maat aan de buitenkant ziet)
maten zeggen me dus ook niet zoveel... dus als er mensen zijn die erg graag zeggen dat ze nog kindermaatjes aankunnen enzo... mooi danmaar daar ben ik totaal niet mee bezig eigenlijk...
het gaat er mij om hoe het staat en kan me niet schelen welke maat het dan is
en dit is niet bedoeld om mensen te beledigen ofzo, ik leg alleen uit hoe ik me daar mee bezig houd...
Hahaquote:Op zondag 30 maart 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik koop gewoon welke maat mij het beste staat
enkele keer is dat maat 42 en dan knip ik lekker het labeltje er uit![]()
Hoi Marz!!quote:Op zondag 30 maart 2008 19:03 schreef -marz- het volgende:
Hoi
Het is elk jaar weer mijn streven om bikiniwaardig de zomer in te gaan. Maar dit jaar ziet het er wel erg slecht uit vind ik zelf.. ik weeg nu 75kg bij 180cm lengte. En over 4 weken ga ik al op vakantie![]()
De sportschool zie ik al vrij regelmatig van binnen en qua eten over het algemeen ook geen gekke dingen, maar ik merk toch dat je icm kantoorwerk maar heel weinig kan eten wil het nog een beetje binnen de perken blijven![]()
Mijn doel is om nog wat meer in beweging te komen en weer te gaan hardlopen, dat deed ik tot vorig jaar december - toen ging ik op vakantie en daarna niet meer begonnen. En proberen wat vaker de fiets te pakken ipv de auto; ik ga nu met de auto naar de super en naar de sportschool, terwijl dat nog geen kilometer fietsen is![]()
Minder eten merk ik al dat dat geen zoden aan de dijk zet, krijg ontzettende honger danen ben dan helemaal flauw aan het eind van een werkdag.
Houden jullie bij wat je zo ongeveer eet per dag (aan calorieen) en zo ja, is dat zinvol volgens jullie?
Doordeweeks meestal:quote:Op zondag 30 maart 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
Wat eet je zoal op een dag?
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:21 schreef -marz- het volgende:
[..]
Doordeweeks meestal:
ontbijt: bord Brinta
tussendoor: appel
lunch: 2 boterhammen met kaas of snijworst of pindakaas met hagelslag
dan wordt het altijd nasty, want rond een uur of 3-4 word ik flauw/moe dus grijp ik naar alles eetbaars wat in m'n buurt komt. Nu is dat niet zo veel, meestal nog een boterham (neem er altijd 1 mee als backup) maar als er in de koelkast lekkere dingetjes zijn ga ik dat ook eten (broodjes met houmous)
avondeten: vanalles en heel wisselend, maar meestal maar een klein bord. Vaak sla/groente (bijna geen vlees, ook geen aardappels, soms pasta), maar ook nog wel een paar keer per maand friet/pizza/turkse pizza.
daarna over het algemeen niets meer, maar dat is ook wel eens anders geweest (chips met lekkere dipjes). En toch wel bijna iedere avond zit ik aan de rose/rode wijn
In het weekend ook weer heel anders en heel onregelmatig. Misschien toch idd eens bijhouden wat er allemaal in gaat...
En is dat de eetmeter van het voedingscentrum?
Jij eet ook altijd fijn, valt me op!!quote:
Geen idee, tussen broodjes die er hetzelfde uitzien zit ook al veel verschil valt me op. En op veel broodverpakkingen staat het niet. Ik geloof dat over het algemeen gesproken een bruin broodj zo'n 160 cal. bevat.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:16 schreef freecell het volgende:
Hier was het vanavond tomatensoep met afbakbroodjes
Ik had de hele dag gewerkt en wilde iets simpels wat niet te vet is ( vet avondeten is op het moment bijna vragen om de hele avond misselijk zijn) dus patat oid viel af.
Iemand trouwens enig idee of pistoletjes en afbakbroodjes calorietechnisch hetzelfde zijn?
ik heb vandaag jouw tip een beetje opgevolgdquote:Op zondag 30 maart 2008 20:16 schreef freecell het volgende:
Hier was het vanavond tomatensoep met afbakbroodjes
Ik had de hele dag gewerkt en wilde iets simpels wat niet te vet is ( vet avondeten is op het moment bijna vragen om de hele avond misselijk zijn) dus patat oid viel af.
Iemand trouwens enig idee of pistoletjes en afbakbroodjes calorietechnisch hetzelfde zijn?
Denk niet dat je vriend/vrienden dat leuk gaat vinden als je zo gaat levenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan rené vragen of hij niet of ergens anders eet?
Neem er dan gewoon een. Als je niet het halve pak leegeet, is het echt niet zo'n drama om wat zoets te eten hoor....quote:Op zondag 30 maart 2008 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
en dan gaat René de lekkerste koekjes EVER (vind ik dan) eten voor mijn neus![]()
Engelse Custard Cream Cookies...
zo góddelijk lekker...![]()
sterk zijn, sterk zijn
hahaquote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan rené vragen of hij niet of ergens anders eet?
als ik er één neem van die dingen, dan wil ik meer, en dan neem ik ook meerquote:Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neem er dan gewoon een. Als je niet het halve pak leegeet, is het echt niet zo'n drama om wat zoets te eten hoor....
Haha, dat zou bij mij dus niet werken. Ik kan heel goed koekjes, chocolade, snoepjes en dergelijke negeren, maar als ik dan eenmaal één gehad heb, heb ik de smaak in mijn mond en eet ik er van doorquote:Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neem er dan gewoon een. Als je niet het halve pak leegeet, is het echt niet zo'n drama om wat zoets te eten hoor....
Op de grill vind ik ze helemaal lekker, dus je mag ze wel naar mij komen brengenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind courgette niet zo
maar goed
herkenbaarquote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha, dat zou bij mij dus niet werken. Ik kan heel goed koekjes, chocolade, snoepjes en dergelijke negeren, maar als ik dan eenmaal één gehad heb, heb ik de smaak in mijn mond en eet ik er van door![]()
Bij mij werkt dus: negeren dat ze er zijn en bijvoorbeeld thee als mondvulling nemen
Dan vraag je of Rene je er eentje geeft en de rest opbergt...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik er één neem van die dingen, dan wil ik meer, en dan neem ik ook meer![]()
Ik hou van koken en nu ik eindelijk een oven heb kan ik me uitleven. Overigens eet ik mijn toetjes meestal niet. Gelukkig heb ik een vriend wier maag een bodemloze put lijktquote:Op zondag 30 maart 2008 20:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij eet ook altijd fijn, valt me op!!
Ik had hier vanavond biefstukreepjes met bloemkool en boontjes met een beetje bechamelsaus. Zometeen nog toetje: optimelvla met verse ananas.
Oeh die is tof! Er zijn zoveel leuke bikini's en heel weinig keileuke tankini's, heel flauwquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:41 schreef Miss_S het volgende:
Bij gebrek aan Freya, maar bij de Wehkamp gekeken
[ afbeelding ]
Niet dat ik een nieuwe bikini nodig heb maar vond deze wel schattig
Er is zoveel te vinden, niet eerlijk inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 00:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh die is tof! Er zijn zoveel leuke bikini's en heel weinig keileuke tankini's, heel flauw.
Ik ken het probleemquote:Op maandag 31 maart 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit aan de thee.
Constateerde vanochtend dat er enorm veel aanslag zit in de theepot en dat maakt mijn thee toch iets minder lekker.
Weet iemand een manier om die aanslag te verwijderen?.
Doet me aan mijn tante denken die er ook azijn in had gegooid maar niet goed uitgewassen, dus je kan wel raden hoe de thee smaaktequote:Op maandag 31 maart 2008 10:23 schreef -marz- het volgende:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=koken&label=Thee-aanslag
Hier kan je wel wat mee lijkt me
Maar koffieprut erin zou ik niet doen, dan smaakt de thee daarna voor altijd naar koffie.
Dat doe ik dan ook heul nietquote:Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je moet ook niet aan je haar zitten,
daar wordt het vet van
Gewassen haar voelt alleen altijd zo lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je moet ook niet aan je haar zitten,
daar wordt het vet van
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef freecell het volgende:
En haar? Hier soms los, soms een vlecht, soms halflos.
Momenteel wat vaker een vlecht, omdat mijn krullen er uit zijn sinds ik zwanger ben.
Ik heb nog een voorzichtige poging tot slag in mijn haar en dat was het dan, terwijl ik normaal een kop vol krullen heb.
Bekend verschijnsel in onze familie trouwens. Het gaat pas weer over als je stopt met borstvoeding geven
Dit:quote:
Slechtquote:
Dat is toch best netjesquote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef -marz- het volgende:
[..]
Slecht![]()
Klein rondje gedaan (2km), na 100m dacht ik hmm, misschien maar beginnen met wandelen ipv rennen. Toch maar blijven rennen, maar de heuvel op werd het toch nog wandelen. Totaal denk ik 5x een minuut of langer moeten wandelen.
Ik loop alleen op de loopband dus weet niet het verschilquote:Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef -marz- het volgende:
4 maanden geleden liep ik nog het grote rondje (3km) zonder te stoppen en met een hoger tempo. Stom hoe snel je conditie achteruit gaat![]()
Zo merk je wel dat lopen buiten heel anders is dan op een loopband. In de sportschool gaat het veel makkelijker.
dat had ik dus ook! ben blij dat het niet aan mij lag.. Ik kan zo nog een uur door blijven rennen, qua conditie, vorige week op de lopende band in de sportschool (ik dacht, ik ga 't tóch eens proberenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef -marz- het volgende:
Zo merk je wel dat lopen buiten heel anders is dan op een loopband. In de sportschool gaat het veel makkelijker.
Mijn haart neigt ook tot krullenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is ook grappig
Ik heb altijd graag krullen willen hebben
ik heb geen tieten, dus ook geen sportbeha nodigquote:Op maandag 31 maart 2008 11:36 schreef -marz- het volgende:
Ik vind op de loopband ook geen feest, ik mis een beetje de omgeving en de wind in m'n gezicht.
Maar de echte reden waarom ik er nooit op sta is dat ik in de sportschool geen echte sportbh aan heb, wat met hardlopen toch echt wel nodig is![]()
Maar ik loop er wel wat harder op dan buiten, geen idee waar dat aan ligt.
Pokkeweer? Hier schijnt een heerlijk zonnetje naar binnenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:54 schreef conleche het volgende:
Het is pokkeweer hier, dus dat is dan wel jammer, ga ik maar wat in het huishouden doen.
gewoon niets kopenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:54 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag ff de stad in om een cadeautje voor Peter te kopen, voor als we morgen 1 jaar samen zijnIk heb alleen echt geen idee wat ik moet kopen voor hem, dus dat wordt nog leuk
Stuur dat kreng dan eens per direct richting het westen!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pokkeweer? Hier schijnt een heerlijk zonnetje naar binnen
Ik vind het wel leuk om een cadeautje te geven, geef hem gewoon door het hele jaar heen ook al cadeautjes en kaarten enzo, ( met valentijnsdag doen we ook niks) maar zou zo van te voren ff niks kunnen bedenken, maar als ik in de stad loop kom ik vast wel wat tegenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon niets kopen![]()
deden wij ook niet, dat geneuzel de hele tijd met cadeautjes
![]()
wij zijn lekker naar York geweest begin december, en dat was 't wel. Geen cadeaus nietsheel makkelijk
maar vooral doen als je het leuk vindt hoorkan je dus alleen geen inspiratie geven
Heb je de staatsloterij gewonnen ofzo?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om een cadeautje te geven, geef hem gewoon door het hele jaar heen ook al cadeautjes en kaarten enzo, ( met valentijnsdag doen we ook niks) maar zou zo van te voren ff niks kunnen bedenken, maar als ik in de stad loop kom ik vast wel wat tegenPeter zei ook al dat het niet hoeft, omdat ik de laatste 3 keer dat we uit eten gingen al heb betaald, een nieuwe frituurpan heb gekocht en het reisje naar Parijs betaal, maar toch vind ik het wel leuk om wat kleins te geven
Ik heb idd een erg leuke financiële meevaller gehad jaquote:Op maandag 31 maart 2008 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je de staatsloterij gewonnen ofzo?Kan me nog herinneren dat je nauwelijks geld had om eten te kopen!
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar toch vind ik het af en toe wel leuk om wat voor hem te kopen als ik wat leuks tegenkomquote:Op maandag 31 maart 2008 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij dat we helemaal niet aan cadeaus doenbehalve met verjaardag en we hebben elkaar met vastgesteld budget iets voor kerst gegeven
![]()
en dat was 't wel
al dat gedoe.. heb geen cadeaus nodig om de liefde van mn vent te merken/aan mijn vent te laten blijken
Fijn! Je kon het wel gebruiken!quote:Op maandag 31 maart 2008 12:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb idd een erg leuke financiële meevaller gehad ja
Tja, dat boeit mij dus niet echtquote:Op maandag 31 maart 2008 12:23 schreef motorbloempje het volgende:dan zou ik echt zoiets hebben van 'ja, ik blijf niet geven
' alles leuk lief en aardig, maar het moet wel in verhouding blijven zeg!
Onze verjaardagscadeaus en kerstcadeaus zijn ook in prijs-verhouding en dan ook nog een vrij goedkoop
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, dat boeit mij dus niet echtIk vind het geen verplichting van wat ik allemaal doet, dat moet hij ook doen ofzo. Natuurlijk zou ik het wel leuk vinden om ook wat van hem te krijgen, maar het is niet zo dat ik het helemaal niet leuk vind als hij niks geeft ofzo. Of dat het een reden is om hem dan ook niks meer te geven.
Maar ik ben in het algemeen niet zo heel moeilijk. Bijvoorbeeld ook bij de voetbal op zondag, allemaal vrouwen de hele tijd zeuren dat ze naar huis willen enzo, en mij maakt het echt niet uit als we daar dan tot half 8 's avonds zitten en Peter al vanaf 11 uur aan het bier zit.
Ik vind het allemaal wel best
Tja, met zn verjaardag heb ik hem Fifa08 manager en een pc controller gegeven, dat was ook wel vrij prijzig bij elkaar, maar ik had er gewoon het geld voor en met mijn verjaardag kreeg ik van hem een Loesje scheurkalender en een elektrische tandenborstel ( nog een verlanglijstje voor hem gemaakt ook toenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef conleche het volgende:
Ik krijg eigenlijk altijd wel grote cadeau'sen als ik op het moment van verjaardag of kerst toevallig rijk ben, dan geef ik ook grote cadeau's. Maar soms ben ik niet zo rijk en dan dus niet
Ach, het leven is eigenlijk zo simpel......
Hehe, tja, ik heb daar dus geen problemen mee, al kan ik me idd voorstellen dat anderen er idd anders over denken. Maar hij is ook hartstikke lief verder, en steunt me heel erg als ik het om 1 of andere reden moeilijk heb ( zoals nu met mn moeder, of als ik me lichamelijk niet lekker voel) kan gewoon altijd bij hem terecht als er wat is, kunnen heel goed met elkaar praten en lachen enzoquote:Op maandag 31 maart 2008 12:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmzz, Syl, je moet nu toch eens goede eigenschappen van Peter gaan opnoemen hoor, want tot nog toe heb ik gehoord dat hij lui is, dat hij je nooit cadeautjes geeft en dattie vanaf 11 uur aan het bier zit. Dat geeft geen goede indruk. (hij heeft vast ook goede eigenschappen, maar die moet je dan ook soms benoemen, want nu krijg ik een heel raar idee bij hem)
Nou, dat laatste vind ik ook niet zo erg klinken hoor, hij smst tenminstequote:Op maandag 31 maart 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hehe, tja, ik heb daar dus geen problemen mee, al kan ik me idd voorstellen dat anderen er idd anders over denken. Maar hij is ook hartstikke lief verder, en steunt me heel erg als ik het om 1 of andere reden moeilijk heb ( zoals nu met mn moeder, of als ik me lichamelijk niet lekker voel) kan gewoon altijd bij hem terecht als er wat is, kunnen heel goed met elkaar praten en lachen enzoEn tja, die andere dingen vind ik dus geen probleem, dus voor mij zijn het geen vervelende eigenschappen van hem ofzo
Hebben ook nog nooit ruzie gehad ofzo. Bijvoorbeeld gisteren, ik was thuis, had hier het hele huis schoongemaakt ( badkamer gedaan, gestofzuigd, afgewassen, was opgeruimd enzo) en hij zou om 4 uur thuis komen van de voetbal, ik was toen net klaar, dus zat op de bank op hem te wachten zeg maar. Smst hij opeens dat hij pas om 5 uur thuiskomt. Maar ook dat vind ik echt geen reden om ruzie te gaan zitten maken ofzo. Wel gezegd dat ik het niet echt heel erg leuk vond van hem, maar om daar dan echt ruzie over te gaan zitten maken vind ik ook weer een beetje overdreven.
Onee, dat doet hij ook zeker niet hoor. Hij zegt altijd dat hij het hartstikke lief vindt allemaal, maar dat als ik geen zin heb ofzo, ik het echt niet hoef te doen, Dus doe het ook niet altijd hoor, wel vaak, maar als ik er zelf geen zin in heb dan zal ik het ook echt niet doen, en dan vindt hij dat ook niet erg ofzoquote:Op maandag 31 maart 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, dat laatste vind ik ook niet zo erg klinken hoor, hij smst tenminsteEn dat samen goed kunnen vinden is idd erg belangrijk en dat hij er voor je is in moeilijke tijden. Kijk, dat zijn goede eigenschappen en ik kan me voorstellen dat dat veel zwaarder weegt dan de "slechte".
Pas alleen wel op dat hij niet alles als vanzelfsprekend gaat beschouwen. Dus dat hij denkt: Sylvana maakt hier toch wel schoon, waarom zou ik die vieze onderbroek nog oprapen. Of dat hij de volgende keer niet eens naar de restaurantrekening kijkt, omdat hij er toch al vanuit gaat dat jij het wel zal betalen. Het moet een beetje van 2 kanten blijven komen, anders gaat het vroeger of later toch wringen.
Ik heb normaal dus dit:quote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is ook grappig
Ik heb altijd graag krullen willen hebben
Nog niet?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Er is geen beginnend buikje bij Freecell
Zo, net lunch op en weer bijgelezen.
Dat zou ik liever hebben dan mijn halfslachtige slag. Ik vind het haar van Miss_S ook altijd zo mooi glad en glanzend. Ik heb heus weleens een good hair day, maar meestvertijd lijkt het toch op een bos hooi.quote:
Ik denk dat Isa bedoelt dat er niet zo veel "beginnends" meer aan isquote:Op maandag 31 maart 2008 13:17 schreef conleche het volgende:
Doe dan eens een foto van nu? Dan kunnen we direct je beginnend buikje zien![]()
@Marz: 1500 cal. is prima toch en 45 min. cardio is ook he-le-maal niet slecht!
Ik heb sinds valentijnsdag ook alweer kaartjes en cadeautjes gegevenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om een cadeautje te geven, geef hem gewoon door het hele jaar heen ook al cadeautjes en kaarten enzo, ( met valentijnsdag doen we ook niks) maar zou zo van te voren ff niks kunnen bedenken, maar als ik in de stad loop kom ik vast wel wat tegenPeter zei ook al dat het niet hoeft, omdat ik de laatste 3 keer dat we uit eten gingen al heb betaald, een nieuwe frituurpan heb gekocht en het reisje naar Parijs betaal, maar toch vind ik het wel leuk om wat kleins te geven
Weet je zeker dat er geen drieling in zit?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat Isa bedoelt dat er niet zo veel "beginnends" meer aan isHet is echt al een behoorlijke buik.
Haar (buik kan je hier niet zo goed zien, ik sta een beetje gedraaid):
[ afbeelding ]
Buik zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Waarom vind iedereen mijn haar glanzend......dat zei mijn kapper ookal maar zelf zie ik het echt nietquote:Op maandag 31 maart 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou ik liever hebben dan mijn halfslachtige slag. Ik vind het haar van Miss_S ook altijd zo mooi glad en glanzend. Ik heb heus weleens een good hair day, maar meestvertijd lijkt het toch op een bos hooi.
Je wordt dikquote:Op maandag 31 maart 2008 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat Isa bedoelt dat er niet zo veel "beginnends" meer aan isHet is echt al een behoorlijke buik.
Haar (buik kan je hier niet zo goed zien, ik sta een beetje gedraaid):
[ afbeelding ]
Buik zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Hoezee! Van dat soort zijn er écht te veelquote:Op maandag 31 maart 2008 13:43 schreef -marz- het volgende:
Maar ik ga niet aan buiken voelen ofzo hoor, wat sommige mensen doen
Dat lijkt me idd ook niet de bedoeling nee, dat zomaar iedereen opeens er aan gaat zitten voelen. Idd gewoon eerst netjes vragen.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoezee! Van dat soort zijn er écht te veel
Je mag bést aan mijn buik zitten als je een vriend of familielid bent (desnoods een goede kennis) maar dan wél eerst even vragen.
Laatst zat een verkoopster uit een winkel aan mijn buiken wilekeurige mensen die ik half ken hebben er ook een handje van
Toch heel speciaal om te zien wat er allemaal met je lichaam gebeurtquote:Op maandag 31 maart 2008 13:44 schreef freecell het volgende:
En dat van dat haar hebben alle vrouwen aan mijn moeders kant van de familieHet komt wel weer terug als je stopt met borstvoeding geven. Duurt nog even dus
Ik krijg opeens ook blonde uitgroei?
Voor de duidelijkheid het is dus niet geverfd oid. Het is normaal gewoon donkerblond/rood en nu wordt het helemaal donkerblond
En miss-s: ik vind jouw haar ook altijd wel mooi en dik en glanzend! Krullen zijn soms ook knap onhandig hoor
Ik vind jouw haar juist leukquote:Op maandag 31 maart 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou ik liever hebben dan mijn halfslachtige slag. Ik vind het haar van Miss_S ook altijd zo mooi glad en glanzend. Ik heb heus weleens een good hair day, maar meestvertijd lijkt het toch op een bos hooi.
Hier wordt het pasta met champignons, uien, paprika en een rode sausquote:Op maandag 31 maart 2008 16:56 schreef -marz- het volgende:
Mooie haren PF, mooie modellenpose ook
Wat eten jullie vanavond? Ik denk dat ik de andere helft van m'n quiche maar opeet.
Dat heeft wel wat mooisquote:Op maandag 31 maart 2008 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
vond ik 't een mooie gedachte dat waar dood is, ook leven is...
Nee, ik ging na het eten weer weg en iedereen liep al voorop en ik kon niet rennenquote:Op maandag 31 maart 2008 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Cherrylips! Ik heb je zaterdag helemaal geen gedag kunnen zeggen...
Goed dat je weer begonnen bentquote:Op maandag 31 maart 2008 20:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Net weer hardgelopen sinds 6 weken ofzo. Ik ging niet snel, maar het was wel lekker en eigenlijk valt het me nog mee: 5.5 km in 37 min. Ik ga het in elk geval weer oppakken 3x in de week een rondje 's avonds, dan zal ik ook weer een fatsoenlijke snelheid krijgen met de tijd. Dus hulde aan het weer en de zomertijd!
Dat is altijd leuk, heb vorige week mijn vriend een 5 in 1 lijstje gegeven was echt heel leuk geworden, kwam ook omdat de lijstjes allemaal andere vormen hadden enzoquote:Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goed dat je weer begonnen bentEn als je weer ff bezig bent, komt het met die snelheid ook vast wel goed ja
Ik ben druk met foto's uitzoeken en uitprinten op fotopapier voor mn 12-in-1 fotolijst, leuk werkje
Ik had eerst gewoon losse fotolijstjes aan de muur hangen, maar die hingen niet echt recht, stond niet echt netjes, en muur was niet echt stevig, dus vielen steeds naar beneden enzo. Dus toen leek het me wel handig om zo'n 12-in-1 lijst te kopenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk, heb vorige week mijn vriend een 5 in 1 lijstje gegeven was echt heel leuk geworden, kwam ook omdat de lijstjes allemaal andere vormen hadden enzo
Dan hoop ik voor jou dat je bijna jarig bent!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha
ik zit al helemaal te bedenken wat ik op sportief gebeid nog aan wil schaffen
- bokshandschoenen
- hardloopschoenen van nike
- nike chip
- ipod nano
- hoepel
jeetje
Mij ook eigenlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mij lijkt het trouwens nog steeds leuk om te kunnen paaldansen![]()
(geen ambities om er mee op te treden hoor)
Ach Schatz, het gaat er natuurlijk gewoon om dat je jezelf verbetert of in ieder geval constant blijftquote:Op maandag 31 maart 2008 18:31 schreef conleche het volgende:
Zo, best een goed dagje. Behalve het huishoudgedoe heb ik een stuk hardgelopen. Oja, Coldfeet: ik heb m'n Nike-chipie weer gedekalibreerd, ik had het ook helemaal niet goedgedaan (niet exact 400 m. gepakt, maar gewoon de iPod laten tellen, dat schiet niet op natuurlijk) en ik vond er niets meer aan, dat ik nooit meer een record zou kunnen lopen, dus ik hou mezelf gewoon lekker voor de gek. Ik zal alleen geen tijden meer posten hier, want die zijn dus zo'n 20 sec. per km. geflatteerd(waarschijnlijk dus, of niet natuurlijk, nou ja wat geeft het ook)....
Ter verdediging: ik begreep al niet hoe de techniek toen werkte, weet je nog? En ik had geen boekje. Ik heb echter laatst gegoogeld en toen maakte alles ineens sensequote:Op maandag 31 maart 2008 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach Schatz, het gaat er natuurlijk gewoon om dat je jezelf verbetert of in ieder geval constant blijften stiekem is calibreren natuurlijk te moeilijk voor niet-beta's
Sporten, gezond eten en genoeg slapen doe ik momenteel niet. Afstudeerstress... Nog twee dagen
Dat heb ik inderdaad ook, voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, dat heb ik ook wel eens, Sylvana, maar dan vooral 's avonds voor het slapen gaan.
Soms lig ik uren wakker, omdat ik een idee heb voor een verhaal of een idee voor een werkstuk ofzo. Die periode breekt nu ook weer aan, omdat ik de komende tijd met een onderzoeksverslag en een scriptie bezig moet. Dan heb ik ineens een geniale ingeving... Eigenlijk moet ik dat soort dingen dan ook gewoon meteen opschrijven, dan ben ik er vanaf
.
Eraf is altijd goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:16 schreef -marz- het volgende:
3 ons slaat ook nergens op maar idd het is een neergaande beweging
Hoe werkt dat met het lijstje?
Ik was toevallig ook 's nachts wakker om 4 uur. Terwijl ik normaal echt gewoon helemaal nóóit wakker word 's nachts. Onweer, oorlog etc. ik slaap er doorheen. Was dus een bijzondere ervaring
Welkom en succesquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik wil eigenlijk wel, net als jullie, nét iets slanker de zomer in. Ik weeg momenteel rond de 61 kilo bij een lengte van 1,73m. Zo zwaar ben ik van m'n leven nog niet geweest en ik voel me er niet prettig bij. Als streefgewicht heb ik rond de 57 in gedachten, maar eigenlijk is m'n enige streefgewicht het gewicht waarbij ik het gevoel heb dat ik lekker in m'n vel zit. Een weegschaal heb ik niet, maar ik voel het snel genoeg aan m'n lichaam.
Ik eet vrij veel op een dag maar heb ook het gevoel dat ik dat nodig heb - ik word erg snel trillerig als ik niet om de 3 uur iets eet. Ik wil proberen af te vallen door van de ongezonde dingen af te blijven en te sporten. Ik ben begonnen met Evy, ga vanmiddag les 7 lopen. Ik hoop aan het meeposten hier een soort stok achter de deur te vinden!
Jawel, 3 ons slaat best ergens op en het is fijn dat als je iets onderneemt (afvallen) dat het dan dus resultaten geeft!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:16 schreef -marz- het volgende:
3 ons slaat ook nergens op maar idd het is een neergaande beweging
Hoe werkt dat met het lijstje?
Ik was toevallig ook 's nachts wakker om 4 uur. Terwijl ik normaal echt gewoon helemaal nóóit wakker word 's nachts. Onweer, oorlog etc. ik slaap er doorheen. Was dus een bijzondere ervaring
welkom en veel succesquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik wil eigenlijk wel, net als jullie, nét iets slanker de zomer in. Ik weeg momenteel rond de 61 kilo bij een lengte van 1,73m. Zo zwaar ben ik van m'n leven nog niet geweest en ik voel me er niet prettig bij. Als streefgewicht heb ik rond de 57 in gedachten, maar eigenlijk is m'n enige streefgewicht het gewicht waarbij ik het gevoel heb dat ik lekker in m'n vel zit. Een weegschaal heb ik niet, maar ik voel het snel genoeg aan m'n lichaam.
Ik eet vrij veel op een dag maar heb ook het gevoel dat ik dat nodig heb - ik word erg snel trillerig als ik niet om de 3 uur iets eet. Ik wil proberen af te vallen door van de ongezonde dingen af te blijven en te sporten. Ik ben begonnen met Evy, ga vanmiddag les 7 lopen. Ik hoop aan het meeposten hier een soort stok achter de deur te vinden!
Dat heb ik wel eens gedaan, maar dan blijkt het de volgende ochtend volkomen onzin te zijn in een bijna onleesbaar handschriftquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, dat heb ik ook wel eens, Sylvana, maar dan vooral 's avonds voor het slapen gaan.
Soms lig ik uren wakker, omdat ik een idee heb voor een verhaal of een idee voor een werkstuk ofzo. Die periode breekt nu ook weer aan, omdat ik de komende tijd met een onderzoeksverslag en een scriptie bezig moet. Dan heb ik ineens een geniale ingeving... Eigenlijk moet ik dat soort dingen dan ook gewoon meteen opschrijven, dan ben ik er vanaf
.
Ah, ok. dan is het voor je eigen gevoel waarschijnlijk inderdaad het beste dat er een weer wat afgaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank, welkomstcomité!
@ Freecell: Dank je wel voor het compliment, en passant.. Vorig jaar om deze tijd woog ik nog 52 kilo, en ik kan maar niet aan m'n nieuwe lichaam wennen. Het beeld in m'n eigen hoofd over m'n lichaam belemmert me in m'n doen en laten - intimiteit is zelfs een probleem geworden omdat ik me niet goed voel over m'n lijf...
Nou, perfect... ligt eraan wat je onder perfect verstaat hè.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Welkom DaD.
En wat Freecell zegt dus: jij hebt toch een perfect lichaam?. Ik dacht overigens dat jij juist wilde aankomen? Dat is kennelijk gelukt dus?
.
Ik zit zenuwachtig te wezen voor m'n tentamen. Om 13:30 ga ik weg
. Nu een beetje doelloos zitten fokken
.
Jij ook veel plezierquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:03 schreef Sylvana het volgende:
Succes Renske
Mooi dat het gesprek redelijk ging Saskia
Ik heb mn brood op, dus ga naar Almelo, fijne dag nog iedereen
Ja, de pil is doffe ellende.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, perfect... ligt eraan wat je onder perfect verstaat hè.. Met de meeste delen ben ik wel blij (zelfs over m'n borsten ben ik tegenwoordig redelijk tevreden), maar m'n buik vind ik vreselijk. Ik wilde idd altijd graag aankomen, 52 kilo (of minder soms nog) was gewoon te weinig voor mijn lengte. Maar dat was voor ik aan de pil ging... in no time was er 9 kilo bij.
Nee, dat was kennelijk mijn look-a-like danquote:Kan het trouwens zijn dat ik je afgelopen woensdag over de Gorechtkade zag fietsen?
Misschien ben ik wel kritisch ja (volgens vriendlief dan in elk geval wel), maar het is niet alleen wat ik zie, ook hoe ik me voel. Ik denk echt dat ik me beter in m'n vel voel zitten bij een paar kilo minder, dus dat is het proberen waard lijkt me!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, de pil is doffe ellende.
Voor mij één van de redenen om er maar niet aan te beginne voorlopig. Hoef gelukkig niet bang te zijn voor ongelukjes
.
Ik kan me overigens moeilijk voorstellen dat je buik te dik is bij jouw lengte en gewicht. Ben je niet heel erg kritisch?.
[..]
Nee, dat was kennelijk mijn look-a-like dan.
Bedankt voor de succeswensen iedereen en doe rustig aan hè, Sylvana![]()
.
Welkom! Nog een Evy-holicquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik noem het zelf ook liever 'lekker in m'n vel komen te zitten' dan afvallen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welkom! Nog een Evy-holic![]()
maar 61 bij 1,73 en dan gaan afvallen...
Jemig.. ik ben ook rond die lengte, en vind 61 best magertjes, eigenlijk.. ok, ieder z'n/d'r ding, maar jeetje.. ik vind 't wel weinig.. (zei de dikke zeug van 76kg op dit moment)
Wij gaan zo lekker boodschapjes doen en daarna hardlopen, Evy 4 geloof ik inmiddels, van Deel 2, volgens mij 45 minuten hardlopen, maar ga 't nog even checken
half uurtje 'maar', maar is misschien wel fijn omdat ik helaas al een week niet heb gelopen..![]()
maar gelukkig is m'n rugpijn nu wél over
Do2 en ik hebben zondagavond op mijn nichtje van 2,5 gepast, en gister er ook de hele dag mee doorgebracht. Gewéldig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:37 schreef freecell het volgende:
Net heerlijk gelunched met een broodje kaas en ei en een broodje sandwichspread komkommer.
Nu lekker aan de thee en een beetje fokken met mijn oppaskindje op schootSerieus, ik zou het oppassen ook voor de lol doen en ik verdien er nog mee ook
H
et enige nadeel is dat ik niet zo makkelijk weg kan, verder is het alleen maar leuk!
thanks by the wayquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:34 schreef Sylvana het volgende:
Sterkte met je rug PF!
Ik heb nu een pistoletje met kaas in de oven zitten, zo nog komkommer, tomaat en ei erop en weer een lekker broodjeIs lang geleden dat ik dat gehad heb. Toen ik mn oventje net had deed ik het wel regelmatig, maar laatste tijd normaal brood gegeten
En dan na het eten vast naar Peters huis toe
Ja, óf je steunt me een beetje of zo.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:38 schreef Dangel het volgende:
WTF DaD ga weg uit dit topicJe hebt een perfect lichaam
Maar jij hebt gewoon een smalle bouw. Ik heb van nature brede heupen en mn ribben steken nu al uit, dus als ik onder de 60 kilo ga zitten lijk ik uitgemergeld..het hoort niet zeg maarquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weeg nu 64.zoveel (2kg aangekomen in 2 maanden, dfoei!)
en ik wil iets van 58-59 of zo wegen, iig dat mn vetpercentage 20% is en mn buik dun
en ik heb ook nog wel 52 gewogen met deze lengte, zag er ook niet heel vreemd uuit..
Ja je kan het natuurlijk best zelf goed inschattenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar jij hebt gewoon een smalle bouw. Ik heb van nature brede heupen en mn ribben steken nu al uit, dus als ik onder de 60 kilo ga zitten lijk ik uitgemergeld..het hoort niet zeg maar
Even het resultaat afwachen, maar wist overal antwoord op en wist waar mijn zwakke kanten zatenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En Miss_S, je gesprek ging goed? Jeej!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |