abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:21:52 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57691831

Het vorige deel: Slank de zomer in #142 Waar MB haar gala kapsel showt

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_57691851
Als je dat wil denken van iemand die je alleen online kent moet je dat vooral doen Renske
En we hadden wel dezelfde TT in gedachte zie ik
pi_57691862
Miss_S, het enige wat jij in dit topic doet, is zodra iemand (en vooral ik) iets post, zeggen wat JIJ hebt gedaan..
elke post begint met IK heb OOK en niet met 'oh, wat leuk'

als je post was begonnen met 'he, wat naar MoBlo, sterkte, ik weet nog hoe ik me voelde toen mijn katje dood ging' dan had er geen vuiltje aan de lucht geweest, maar het enige waar jij aan denkt is jezelf, hoe geweldig je jezelf nie vindt, en ga zo maar door.

Ik maak het je niet moeilijk, jij vindt dat ik het jou moeilijk moet maken, want dan kun je weer rellen. Iets waar ik totaal géén zin in heb, en nu ook al helemaal NIET!

Ook als jouw kat was overleden, had ik gezegd 'wat naar, sterkte', want ja, ik leef met mensen mee, ook als ik ze 'niet zo mag', want een overlijden, van mens of dier, in iemands omgeving wens je je ergste vijanden nog niet toe..

Dus leg de schuld maar weer bij mij, praat maar lekker alleen over jezelf, en je eigen dingen, maar verwacht wel dat als jij ooit iets naars meemaakt, dat ik je wel zal condoleren of sterkte zal wensen, want IK heb wel gevoelens en empathie
Ja doei.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:25:26 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57691872
Anywayz,

Ik ga ervandoor. Fijne dag, dames! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57691925
Doei Renske

Sorry, maar kunnen we het in dit topic een beetje gezellig naar elkaar toe houden? Want anders loopt het weer heemaal uit de hand,. Dus MoBlo en Saskia, negeer elkaar anders ofzo, is voor de rest ook wat fijner
pi_57691942
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Doei Renske

Sorry, maar kunnen we het in dit topic een beetje gezellig naar elkaar toe houden? Want anders loopt het weer heemaal uit de hand,. Dus MoBlo en Saskia, negeer elkaar anders ofzo, is voor de rest ook wat fijner
Ik ging het er al niet meer over hebben
Wou Freya bikini's gaan bekijken maar de site werkt niet mee
pi_57691995
een huilende René dat gebeurt niet snel

zo maar eens rustig samen ontbijten en hem dan naar zn laatste rustplaats brengen.. een ieder die meeleeft, bedankt
Ja doei.
pi_57692059
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
een huilende René dat gebeurt niet snel

zo maar eens rustig samen ontbijten en hem dan naar zn laatste rustplaats brengen.. een ieder die meeleeft, bedankt
Het is ook niet niks, en ook mannen hebben gevoelens

Sterkte strax bij het crematorium
pi_57692076
Bij gebrek aan Freya, maar bij de Wehkamp gekeken

Niet dat ik een nieuwe bikini nodig heb maar vond deze wel schattig
pi_57692081
hij was zo kalm daarnet.. maar 't moest er allemaal even uit... begrijpelijk ga zo lekker eitje voor 'm koken

en dan even alle dingen wassen en de kattenbak goed uitwassen en alles..

dierenasiel gaat pas om 12 uur open, dus dan kunnen we pas bellen
Ja doei.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:52:02 #11
84309 pooier
bling bling
pi_57692218
zitten jullie weer lui achter de computer? beetje posten over afslanken?
hup ga sporten, hardlopen, fitness enz.

wegwezen hier
copyright 2006
pi_57692248
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:52 schreef pooier het volgende:

wegwezen hier
Hoe komt het dat deze figuren altijd hier komen en niet in de dieetclub?
Hier zit niemand met overgewicht.....
pi_57692281
Ja heel apart.

Maargoed ik ga naar de sportschool en dan ff naar de Albert Cuijp markt, fijne dag verder iedereen
pi_57692288
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:52 schreef pooier het volgende:

wegwezen hier
net alsof je 24/7 moet sporten als je wilt afvallen
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja heel apart.

Maargoed ik ga naar de sportschool en dan ff naar de Albert Cuijp markt, fijne dag verder iedereen
Sportse en veel plezier

Ik ga zo eens koffie zetten en dan Peter wakker maken
pi_57692319
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja heel apart.

Veel plezier
Kennelijk valt ons topic meer op
pi_57692369
wel even leuk op deze droevige ochtend:

'officiele' foto van op het gala..

vind de andere stiekem wel leuker
Ja doei.
pi_57692455
Sterkte met het achterlaten van je katje . Jullie hebben in ieder geval alles gedaan om hem bij jullie thuis een eigen plekje te geven (ik lees regelmatig mee in F&F)

De foto ziet er wel mooi(er) uit, met een egale achtergrond, dan met een bakstenenachtergrond .

Ik heb geen idee wat ik vandaag moet gaan doen, gelukkig nog geen werk van school gekregen (en al zou ik het wel hebben, zou ik het nog niet maken) ... denk de puinzooi aanpakken en naar de stad ofzo. Lekker rustig aandoen dus .

Oh, en even trots doen, ik heb het cijfer van mijn profielwerkstuk gekregen ... we hebben een 9,6 (en de docent was nog behoorlijk streng).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57692541
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
JOUW KAT..

kan je nou godverdegodver niet eens zeggen "DAT IS NAAR MOBLO, STERKTE, STERKTE!!!!!!!"

Zit hier met trillende handen en met tranen doorlopen ogen, en je begint over JOUW kat

Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in...

vervelend hoor, dat jouw kat ook is overleden in september, maar kan er nu geen "STERKTE" af? Terwijl ik zo met 't beestje naar het asiel moet om hem te laten cremeren??????

Sterkte.. Ik zal nu niet een heel verhaal over mijn katten beginnen maar ik leef met je mee..
En ik vind het echt heel sneu voor je maar denk wel dit is "internet" hier kan iedereen redelijk anoniem wat bots of juist iets heel aardigs zeggen. Voor echte steun zoek dat bij je vrienden (en bij René) . Deze steun is natuurlijk mooi meegenomen maar niet vanzelfs sprekend zoals echte vrienden dat zouden doen.

Ik weet niet precies wat ik hier mee wil zeggen. . maar ik dacht. Doe het toch mar.
pi_57692638
Moblo: erg rot, sterkte maar je hebt echt je best gedaan met verzorgen (maar ook ik moet dan denken aan toen mijn katje overleed en dat mn pa ook moest huilen bv) Chicolate wat goed! mooi cijfer hoor!
zelf heb ik niet zoveel te melden, behalve evt. Vrede op aarde en in de mensen een welbehagen (en dat als atheist:) )
Het mooi kotsende meisje.
pi_57692710
Toen mijn konijntje overleed en m'n moeder hem in een doosje wou stoppen met een dekentje maakte m'n vader nog een grap van
een dekentje, haha, wat een onzin! dan moet ie zeker straks ook nog een fluweel gevoerde kist. maar hij moest eigenlijk stiekem wel huilen en maakte daarom maar een stom grapje om het te verbergen.

ik heb trouwens geen 1 onvoldoende gehaald in m'n pww en de 1e alleen maar onvoldoendes
(Sk:7 NK:6.zoveel WB:6.4 EC: 5.5 en 8.5 en bio weet ik nog niet nu lijk ik net alsof ik altijd iets poets omdat chicolate het ook post maar dat is stiekem ook wel zo haha)
pi_57693271
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:
Sterkte met het achterlaten van je katje . Jullie hebben in ieder geval alles gedaan om hem bij jullie thuis een eigen plekje te geven (ik lees regelmatig mee in F&F)

De foto ziet er wel mooi(er) uit, met een egale achtergrond, dan met een bakstenenachtergrond .

Ik heb geen idee wat ik vandaag moet gaan doen, gelukkig nog geen werk van school gekregen (en al zou ik het wel hebben, zou ik het nog niet maken) ... denk de puinzooi aanpakken en naar de stad ofzo. Lekker rustig aandoen dus .

Oh, en even trots doen, ik heb het cijfer van mijn profielwerkstuk gekregen ... we hebben een 9,6 (en de docent was nog behoorlijk streng).
Wow dat is wel erg hoog
Maar over dat werkstuk was je zelf toch ook erg enthousiast?
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:08:02 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57693489
Feli met je goede cijfer, Chicolate .
Ik ben weer terug. Stapel boeken meegenomen en ga de rest van de dag lezen . Heerlijk.
Morgen weer lekker vroeg op staan, dan houd ik ook een flink stuk dag over na het leren .
Niet meer actief op Fok!
pi_57693577
Gefeliciteerd Chicolate da's een goede prestatie, mag je trots op zijn
Ja doei.
pi_57693957
Ik ben 0,8 kilo aangekomen, zo maar even updaten. Valt me eerlijk gezegd nog mee, want ik heb zo'n beetje de halve vakantie in de keuken gestaan

Vandaag op tot nog toe: 2 sneetjes geroosterd volkorenbrood met roerei van 2 eitjes en ui en een klein likje sambal badjak.'
pi_57693962
Chicolate, WOW!!! Gefeliciteerd, zeg!

Welke winkels verkopen Freya bikini's, liefst in omgeving Den Haag?
pi_57694011
of omgeving leuven
Ja doei.
pi_57694075
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb trouwens geen 1 onvoldoende gehaald in m'n pww en de 1e alleen maar onvoldoendes
(Sk:7 NK:6.zoveel WB:6.4 EC: 5.5 en 8.5 en bio weet ik nog niet nu lijk ik net alsof ik altijd iets poets omdat chicolate het ook post maar dat is stiekem ook wel zo haha)

Ik word opeens een beetje verlegen van de felicitaties , maar dit was inderdaad dat werkstuk waar ik zo enthousiast over was (die met een stofje uit chocolade). Stomme alleen is, op mijn eindlijst komt alleen "G" te staan ... alles boven de 8 is "G" ... dus je ziet er eigenlijk niets van dat het zo hoog was .

Sinaasappelsap met lange vingers is niet alleen leuk als toetje, maar ook erg ok als tussendoortje .
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:11:25 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57694611
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik word opeens een beetje verlegen van de felicitaties , maar dit was inderdaad dat werkstuk waar ik zo enthousiast over was (die met een stofje uit chocolade). Stomme alleen is, op mijn eindlijst komt alleen "G" te staan ... alles boven de 8 is "G" ... dus je ziet er eigenlijk niets van dat het zo hoog was .

Sinaasappelsap met lange vingers is niet alleen leuk als toetje, maar ook erg ok als tussendoortje .
Ja stom hè.
Ik had een 8,5 op mijn profielwerkstuk (over de euro was in 2000 alweer) en toen kreeg ik ook een 'G' op m'n eindlijst .
Niet meer actief op Fok!
pi_57694823
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:

Goed zeg Ik had een 8 toendertijd geloof ik, ging over het anarchisme ( ik was toen een fervente punker )

Net brood op, 1 met grillworst saté en 1 met valfrais en zo ff naar de stad
pi_57694969
Ik ben van vèr voor profiel-dingessen, maar toch heel erg gefeliciteerd met je mooie cijfer, Chico

(Ik ben van de tijd van de pretpakketten )
pi_57695514
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kan me misschien daarom niet meer herinneren wat mijn cijfer was, had inderdaad ook een G

Zometeen maar eens iets voor lunch kiezen....
pi_57696663
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja stom hè.
Ik had een 8,5 op mijn profielwerkstuk (over de euro was in 2000 alweer) en toen kreeg ik ook een 'G' op m'n eindlijst .
wij kregen geen cijfers

maar ik had een V gekregen (en had er geen moer aan gedaan ) en op mijn eindlijst stond een G

wel stom.. overigens.. eigenlijk dan.. want ik verdien die G helemaal niet
Ja doei.
pi_57698602
Ik heb mijn jurkje maat 34 weer aan
pi_57698825
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:20 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb mijn jurkje maat 34 weer aan
Mag ik daar een foto van zien? Of ben je net als VS in d'r broekje, nogal een rollade in dat jurkje? Ik heb van de HEMA een paar t-shirtjes maat 140 omdat die van die leuke streepjes hadden, maar eigenlijk ben ik daar ook gewoon een worstje in
pi_57699534
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Mag ik daar een foto van zien? Of ben je net als VS in d'r broekje, nogal een rollade in dat jurkje? Ik heb van de HEMA een paar t-shirtjes maat 140 omdat die van die leuke streepjes hadden, maar eigenlijk ben ik daar ook gewoon een worstje in
Nope geen rollade en een foto komt, maar vandaag ff niet moet zo naar het station
Heb een zwarte en een rode jurk in deze maat erg leuk voor nu op een broek en in de zomer gewoon zo
pi_57703597
Zo, daar ben ik weer. Weer een dagje gewerkt Lui aan de telefoon zitten en een pak (!!!) Oreo's wegwerken

Ik heb trouwens even gekeken naar een 2e sportavond, er zijn 2 opties: Body pump of body attack in de sportschool waar ik altijd al kom voor paaldansles, en turnen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57703774
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Ewelina het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Weer een dagje gewerkt Lui aan de telefoon zitten en een pak (!!!) Oreo's wegwerken

Ik heb trouwens even gekeken naar een 2e sportavond, er zijn 2 opties: Body pump of body attack in de sportschool waar ik altijd al kom voor paaldansles, en turnen
Oh! Turnen! Waar is dat? Ik heb eens gezocht maar nergens turnen voor senioren gevonden! Dat zou ik pas echt leuk vinden!
  Vis een optie? zaterdag 29 maart 2008 @ 21:24:05 #38
70532 loveli
N
pi_57704304
Moblo, knuf en sterkte!
crap in = crap out
pi_57705587
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Ewelina het volgende:

body attack
pi_57706408
Conleche rekent zich al onder senioren dat is meestal 60+ hoor :p en dat broekje was echt perongeluk een xs, zou dat niet expres kopen omdat ik zo nodig een bepaalde maar wil kunnen passen... En ik heb lekker veel fruit gehaald op de markt!
pi_57706486
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Conleche rekent zich al onder senioren dat is meestal 60+ hoor :p en dat broekje was echt perongeluk een xs, zou dat niet expres kopen omdat ik zo nodig een bepaalde maar wil kunnen passen... En ik heb lekker veel fruit gehaald op de markt!
Dat weet ik toch! (van dat broekje bedoel ik! Ik had het ook per ongeluk met een esprit vest, wat ik online besteld had en waarvan ik dacht dat het een M was en het uiteindelijk een xs bleek te zijn: dat pakte toevallig heel goed uit, maar bij die shirtjes ben ik ook rollade, ik vind gewoon die term zo leuk, dat ik hem niet vaak genoeg kan gebruiken )

En serieus: als je bij turnen boven de 20 bent, dan ben je volgens mij al een senior! Ze denken zeker dat wij ouwetjes onze botten breken ofzo
pi_57706681
Hele dag in Utrecht geweest, beetje ongezond gegeten (pizza, taartjes) maar wel heel leuk! Dom beklommen (zie foto ) Zag op de rest van de foto's datr ik echt een "bolle toet" ( ) aan het krijgen ben. Grmbl. en toch heb ik geen motivatie om echt gezond te eten
"Er zijn zoveel meer belangrijke dingen in het leven dan je uiterlijk.. unde so"

ik schud met m'n hoofd zodat mn haren wapperen. lekker wazig resultaat
pi_57706881
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hele dag in Utrecht geweest, beetje ongezond gegeten (pizza, taartjes) maar wel heel leuk! Dom beklommen (zie foto ) Zag op de rest van de foto's datr ik echt een "bolle toet" ( ) aan het krijgen ben. Grmbl. en toch heb ik geen motivatie om echt gezond te eten
"Er zijn zoveel meer belangrijke dingen in het leven dan je uiterlijk.. unde so"

[ afbeelding ]
ik schud met m'n hoofd zodat mn haren wapperen. lekker wazig resultaat
Hihi, ik ben nu wel heel benieuwd naar je hoofd, na al die foto's van van alles en nog wat, but the face! Goeie kop met haar! (en leuk jekkie )
pi_57707026
oh die stond er vorig topic nja ik doe em nog wel ff maar haal em morgen dan weer weg
(jasje is maat 158 h&m jonges afdeling !)

dit is trouwens mijn poseer gezicht suf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57707120
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh die stond er vorig topic nja ik doe em nog wel ff maar haal em morgen dan weer weg
(jasje is maat 158 h&m jonges afdeling !)

dit is trouwens mijn poseer gezicht suf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk eens iemand die zo'n beetje lijkt op wat ik ervan had verwacht! Grappig is dat. (komt misschien omdat je in de verte toch wel iets van je Avatar hebt). Bij Renske duurde het ook heel lang voordat in mijn hoofd zij niet meer haar avatar was. (nee niet Wickie de viking, die vorige!)
pi_57708647
hey

goedenacht

vanavond lekker even kunnen knuffelen met Isa en Leintjeuh en gebabbeld met veel andere lieve Fok!kers, dus even lekker gedachten kunnen verzetten. Wel ontzettend moe, dus daarom nu 'al' thuis. Gaan zo nog even een bak thee naar binnen werken en dan slapen.

Misschien met Cato op de slaapkamer, want hij was zó zielig.. hij zat te mauwen toen we thuis kwamen, al voordat de achterdeur open was Doet hij anders nooit.. hij mist Sushi echt... is super aanhankelijk en kopjesgeverig en en.. heel zielig.. dus als hij ook gaat mauwen als we gaan slapen mag hij er misschien bij komen liggen..

Nu maar snel slapen en morgen uitslapen, en dan aan de studie, wat hard nodig is.. maargoed.. daar moet ik wel voor uitgerust zijn... hopen dat ik niet eng ga dromen over Sushi
Ja doei.
pi_57710764
Goedemorgen
Net een half weekendje weg geweest. Ik lees nog wel bij
  zondag 30 maart 2008 @ 09:42:56 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57710858
.
Had wat eerder op willen staan, maar het is toch altijd een beetje raar als de klok verzet moet worden.
Zo even douchen en dan weer leren. Gelukkig niet zo heel erg veel vandaag .

En @ Moblo: er moet maar gauw een nieuw vriendje bij komen voor Cato. Dat is veel gezelliger (al begon voor mij de ochtend met twee vechtende katten op m'n bed ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57710870
Die klok was inderdaad wel even lastig
Gelukkig wel om gedacht, want we hebben vandaag allebei verplichtingen waarbij wel echt wel op tijd moeten komen.

En een nieuw vriendje voor Cato... Het is wel gezelliger, maar dat kon in he begin wel eens even ruzie worden! Dus voorbereiden op weer een hoop gedoe is dan wel handig!
  zondag 30 maart 2008 @ 10:20:38 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57711049
quote:
Op zondag 30 maart 2008 09:45 schreef freecell het volgende:
Die klok was inderdaad wel even lastig
Gelukkig wel om gedacht, want we hebben vandaag allebei verplichtingen waarbij wel echt wel op tijd moeten komen.

En een nieuw vriendje voor Cato... Het is wel gezelliger, maar dat kon in he begin wel eens even ruzie worden! Dus voorbereiden op weer een hoop gedoe is dan wel handig!
Dat verschilt echt, hoor .
Bij ons was het dag 1: blazen, dag 2: heel voorzichtig toenadering zoeken met voor de zekerheid alvast een pootje uitgestrekt en dag 3: rollebollen en knuffelen .
De karaktertjes moeten echt bij elkaar passen. Er zijn wel bepaalde combinaties die minder goed werken (staat wel ergens een schema op internet), maar je kunt nooit met 100 % zekerheid zeggen dat het goed gaat lopen. Altijd even afwachten. Het zijn soms net mensen, die katten . Soms kan het ook vrij lang duren voor de één de ander duldt.
Niet meer actief op Fok!
pi_57711822
Goeiemorgen!

Huh ik dacht al waarom ben ik zo laat wakker Als niemand me vertelt dat de zomertijd ingaat vergeet ik het gewoon. Maarja voor de rest vandaag toch niks belangrijks te doen dus het maakt niet uit.
pi_57712747
Ik werd om 8 uur (nieuwe tijd) gewoon mijn bed uit geschopt, dus ik weet wel dat de klok verzet is ... en heb er zo'n ongelooflijke hekel aan, raak helemaal uit mijn ritme door dat ene uurtje ...

Nog maar 2 laatjes en dan is mijn hele kamer uitgezocht en opgeruimd . (Yeah, dan kan ik eindelijk weer gaan slapen zonder eerst troep van mijn bed te gooien en door mijn kamer lopen zonder bang te zijn dat er iets kapot gaat, omdat de helft van de troep op de vloer opgeslagen ligt )
pi_57712915
haha
doe je nu mijn kamer ook nog even
pi_57713217
Goeiemiddag

Hier pas om 3 uur nieuwe tijd van het feestje thuis, om 4 uur gingen we pas slapen en om 7 uur ging de wekker weer voor Peter om te voetballen, ik heb echt medelijden met hem

Ik heb tot 1 uur geslapen, nou beetje computeren, douchen, beetje schoonmaken en als Peter terug is lekker relaxen

Gisteren in restaurant als voorgerecht brood met kruidenboter gegeten ( 2 plakken), als hoofdgerecht kogelbiefstuk met champignons. Maar het was echt maar een heel klein biefstukje, en er zaten 2 salades bij, dus dat was nog wel redelijk gezond en als toetje een dame blanche. Normaal neem ik nooit een toetje, maar omdat die biefstuk zo klein was, had ik toch nog best wel zin in wat.

Vanavond wordt het kip madras
  zondag 30 maart 2008 @ 13:30:03 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57713399
goedemorgen dames

ben ook weer wakker, heb wel veel meer slaap nodig nu ik ziek ben zeg.... ...
toch maar ff het bed verschoond net, verder ben ik niet tot veel in staat.
vanavond maar een salade denk ik. en anders boontjes en een gehaktbal.... nog maar even kijken waar ik straks zin in heb.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57713428
goedemorgen wou ik zeggen, maar het is al middag

inmiddels wakker en ontbeten, heerlijk uitgeslapen en nou ja, met die klok een uur vooruit ben je ook meteen een uur kwijt

gisteren dus in een opruimwoede om maar even ergens anders aan te denken bijna het hele huis aan kant gemaakt, dus alles is lekker opgeruimd, en bijna alle was is erdoorheen Dat geeft soms zo'n goed gevoel

Gisteren lekker Indiaas uit eten geweest, voorgerecht was twee kipkluifjes en hoofdgerecht een plateau met allemaal kleine bakjes waar gerechtjes inzaten. Was niet heel veel van alles, maar ruim genoeg, heb geloof ik alleen het bakje rijst en het bakje kip-nogwat helemaal opgegeten.
Verder ook trots dat ik écht maar 1 biertje heb genomen en verder spa rood en thee, dus yay voor mij!

Iedereen was super lief, vroegen allemaal even naar Sushi en het was erg gezellig..
Was wel even raar, ontbijten zonder Sushi tussen ons in op zondag ochtend maar we zullen er aan moeten wennen..

Een vriendje voor Cato komt er als we een nieuw huis hebben. Hij zal even door moeten bijten, maar we hebben hoop dat we snel kunnen verhuizen, en dan doen we dat liever ná de verhuizing in een iets groter huis

Iedereen al een beetje gewend aan de zomertijd?
Ja doei.
pi_57714799
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! Turnen! Waar is dat? Ik heb eens gezocht maar nergens turnen voor senioren gevonden! Dat zou ik pas echt leuk vinden!
zie http://www.olympia.dds.nl/
Via de universiteit kan ik daar heel goedkoop sporten.

Zometeen even naar de stad, boodschappen doen en nog een paar boeken aanschaffen.
pi_57715133
quote:
Op zondag 30 maart 2008 14:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

zie http://www.olympia.dds.nl/
Via de universiteit kan ik daar heel goedkoop sporten.

Zometeen even naar de stad, boodschappen doen en nog een paar boeken aanschaffen.
Ik krijg het idee dat het alleen voor studenten is? Ze hebben het over "jong volwassenen"
Het is wel bij mij in de buurt. Misschien toch maar eens mailen om info. 129 euro voor 1x in de week vind ik overigens helemaal niet zo goedkoop!
pi_57715351
ben zo blij met mijn 65 euro voor een heel jaar onbeperkt sporten en twee lesuren per week
Ja doei.
pi_57715431
Deze week hopelijk wat meer tijd en gezondheid en minder rugpijn om weer 3 keer te gaan hardlopen.. is wel nodig ook na al dat lekkere eten 77 vanochtend, maargoed.. mn darmen werken weer 's niet mee, dus ben in 2 dagen ineens weer 2 kg zwaarder

wel zit mn broek inmiddels nóg losser kan m van mn kont aftrekken zonder de knoopjes los te maken
Dat is wel een goed teken, vind ik dan

Eten jullie eigenlijk altijd wel iets (tussendoor), ook als je geen echte honger/trek hebt, maar om gewoon in je 'ritme' te blijven? Of heb je zoiets van 'als ik geen trek heb, dan eet ik niet'?

Ik twijfel nog een beetje over wat goed is. Zeg maar.
Aan de ene kant denk ik: ja, geen trek is geen trek, máár, ivm de stofwisseling etc. lijkt het me geen slecht idee om gewoon maar iets te eten tussen de maaltijden door, op een zondag als deze bijvoorbeeld, die alleen een soort van brunch (hoeveelheden van een ontbijt) en een diner kent, met wat potten thee
Ja doei.
pi_57715790
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:06 schreef motorbloempje het volgende:

Eten jullie eigenlijk altijd wel iets (tussendoor), ook als je geen echte honger/trek hebt, maar om gewoon in je 'ritme' te blijven? Of heb je zoiets van 'als ik geen trek heb, dan eet ik niet'?
ik heb altijd honger dus dat scheelt. Ik heb echte vaste tijden dat ik iets kleins eet tussendoor, mijn lichaam is daar op ingesteld en het werkt heel goed voor mij. Bijvoorbeeld een paar amandelen en een gedroogde abrikoos, of een klein appeltje en wat nootjes.
pi_57715843
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Deze week hopelijk wat meer tijd en gezondheid en minder rugpijn om weer 3 keer te gaan hardlopen.. is wel nodig ook na al dat lekkere eten 77 vanochtend, maargoed.. mn darmen werken weer 's niet mee, dus ben in 2 dagen ineens weer 2 kg zwaarder

wel zit mn broek inmiddels nóg losser kan m van mn kont aftrekken zonder de knoopjes los te maken
Dat is wel een goed teken, vind ik dan

Ik twijfel nog een beetje over wat goed is. Zeg maar.
Aan de ene kant denk ik: ja, geen trek is geen trek, máár, ivm de stofwisseling etc. lijkt het me geen slecht idee om gewoon maar iets te eten tussen de maaltijden door, op een zondag als deze bijvoorbeeld, die alleen een soort van brunch (hoeveelheden van een ontbijt) en een diner kent, met wat potten thee
Ik eet niet zo vaak als ik geen trek heb, behalve dan het ontbijt. Ik heb dan vrijwel nooit trek, maar eet omdat ik weet dat het goed is. Toch denk ik dat het uiteindelijk wel beter is om ook als je geen trek hebt, toch een appeltje of zoiets te eten. Als ik helemaal niks tussendoor eet heb ik nl. de neiging om meer te eten tijdens het avondeten. (en daarna!) Wat ik wel meestal doe is de lunch spreiden: dus als ik om een uur of 1 een boterham eet, dan eet ik er om half drie nog eentje, zoiets.
pi_57716817
zo probeer ik het meestal ook wel aan te pakken ja maar zit dan ook vaak te eten zonder trek.. maargoed.. ritme is ook wat waard

toch raar..

'iedereen is slanker dan dat ik ben', denk je als je in de spiegel kijkt.. En dan wil ik wat bestellen bij esprit.com, en dan zijn alleen de maten xs, s, en m nog beschikbaar, de l, xl en xxl zijn uitverkocht, vaak..

Dat valt dan toch wel mee, volgende keer maar aan denken, als ik in de spiegel kijk

Nog even en ik kan m aan (s zal 't wel nooit worden, aangezien mn schouders daar gewoon nooit mooi in zullen passen vrees ik ) en dan kan ik blijkbaar weer normaal bestellen

L was dus helaas ook al uitverkocht maar ben al lang blij dat het geen XL meer is
Ja doei.
  zondag 30 maart 2008 @ 16:24:40 #64
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57716991
hmmm nou L zal bij mij wel de kleinste optie blijven.... a: omdat ik lang ben (en dus lange rug, lange armen etc, b: omdat ik toch nog flinke borsten heb, c: omdat een klein kontje ook niet te gebeuren staat

maja L is ook leuk....

heb nu van boven L of XL
en van onder 42 ....
(ow ja extra note: ik hou niet van te strakke kleren.. liever een maatje groter, niemand die de maat aan de buitenkant ziet )

maten zeggen me dus ook niet zoveel... dus als er mensen zijn die erg graag zeggen dat ze nog kindermaatjes aankunnen enzo... mooi dan maar daar ben ik totaal niet mee bezig eigenlijk...
het gaat er mij om hoe het staat en kan me niet schelen welke maat het dan is

en dit is niet bedoeld om mensen te beledigen ofzo, ik leg alleen uit hoe ik me daar mee bezig houd...
pi_57717244
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm nou L zal bij mij wel de kleinste optie blijven.... a: omdat ik lang ben (en dus lange rug, lange armen etc, b: omdat ik toch nog flinke borsten heb, c: omdat een klein kontje ook niet te gebeuren staat

maja L is ook leuk....

heb nu van boven L of XL
en van onder 42 ....
(ow ja extra note: ik hou niet van te strakke kleren.. liever een maatje groter, niemand die de maat aan de buitenkant ziet )

maten zeggen me dus ook niet zoveel... dus als er mensen zijn die erg graag zeggen dat ze nog kindermaatjes aankunnen enzo... mooi dan maar daar ben ik totaal niet mee bezig eigenlijk...

en dit is niet bedoeld om mensen te beledigen ofzo, ik leg alleen uit hoe ik me daar mee bezig houd...

Eigenlijk kan ik meestal op het oog wel zien of iets me past en als dat een kindermaat is, dan is het zo dat dat bepaalde kledingstuk gewoon erg groot valt. Ik heb bv. laatst (alweer bij de HEMA, I de HEMA )) een badjasje met capuchon gekocht, in de grootste kindermaat: past prima, maar er had ook net zo goed maat 38 in kunnen staan. Wel ben ik vrij klein van stuk, dus dat scheelt. Ik denk dat als je lang bent, het al heel anders ligt, omdat dan de mouwen enzo ook gewoon tekort zijn.
pi_57717352
zelfs ik heb een rokje maat 36 wat me zelfs 10 kilo geleden nog pastte, dus helemaal op maten vertrouwen doe ik niet nee

De meeste merken weten de maten wel goed weer te geven, maar meestal ga ik idd gewoon op 't aanzien af
Ja doei.
  zondag 30 maart 2008 @ 16:43:42 #67
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57717386
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Eigenlijk kan ik meestal op het oog wel zien of iets me past en als dat een kindermaat is, dan is het zo dat dat bepaalde kledingstuk gewoon erg groot valt. Ik heb bv. laatst (alweer bij de HEMA, I de HEMA )) een badjasje met capuchon gekocht, in de grootste kindermaat: past prima, maar er had ook net zo goed maat 38 in kunnen staan. Wel ben ik vrij klein van stuk, dus dat scheelt. Ik denk dat als je lang bent, het al heel anders ligt, omdat dan de mouwen enzo ook gewoon tekort zijn.
ja idd, maar jij kijkt ook gewoon naar hoe het eruit ziet neem ik aan?

en ik kan idd nooit kindermaten aan, aangezien ik sowiezo niet va de blote buiken ben (shirtjes zijn gewoon veeeeeeeel te kort dan)
en broeken al helemaal haha
pi_57717394
Hema is inderdaad echt fijn al koop ik er nooit echt kleren en de bh's daar zitten bij mij echt scheef. Wel van die schattige onderbroeken en sokken.

Ik koop wel vaak kindermaten bij de H&M, van die gestippelde vestjes heb ik gewoon in mt 164 en sweaters in 176 (is volgens mij wel al gelijk aan s). Ik heb een normale lengte maar ik heb in verhouding wel een best kort bovenlichaam dus dingen als shirtjes, vestjes en jassen kan ik wel in kindermaat kopen.
  zondag 30 maart 2008 @ 16:47:00 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57717451
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs ik heb een rokje maat 36 wat me zelfs 10 kilo geleden nog pastte, dus helemaal op maten vertrouwen doe ik niet nee

De meeste merken weten de maten wel goed weer te geven, maar meestal ga ik idd gewoon op 't aanzien af
dat bedoel ik ook idd
en ik weet ook van bepaalde merken ook precies hoe het valt....
en zelfs ik heb wel eens een S van H en M gehad, maja dan is dat gewoon een S die errug ruim valt

voorbeeldje:
ik heb een tante en die wil nooooit een grotere maat aan dan maat 42, vervolgens perst ze zich met maat 46 in die kleding en lijkt ze net een worst... terwijl ze met haar eigen maat (diezelfde kleren) een hele mooie vrouw is.... beetje zonde toch? (aangezien niemand aan de buitenkant ziet welke maat je draagt?)
pi_57717530
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook idd
en ik weet ook van bepaalde merken ook precies hoe het valt....
en zelfs ik heb wel eens een S van H en M gehad, maja dan is dat gewoon een S die errug ruim valt

voorbeeldje:
ik heb een tante en die wil nooooit een grotere maat aan dan maat 42, vervolgens perst ze zich met maat 46 in die kleding en lijkt ze net een worst... terwijl ze met haar eigen maat (diezelfde kleren) een hele mooie vrouw is.... beetje zonde toch? (aangezien niemand aan de buitenkant ziet welke maat je draagt?)
We zijn het gewoon eens hoor!! Ik hou ook niet van te strakke kleding, dus ik koop gewoon de maat die goed zit en dus liggen er in mijn kast dingen van maat 140 tot en met maat 40 en het zit allemaal goed.

SDBall: jij bent maar 1 cm. langer dan ik zag ik in het lijstje: das tegenwoordig toch aan de kleine kant toch? Als ik al die jonge meiden zie: die gaan allemaal richting de 1m80 voor mijn gevoel!
  zondag 30 maart 2008 @ 16:55:13 #71
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57717611
ja tegenwoordig worden meiden ook steeds langer.... maja ik was al 181 cm toen ik 13 was arme ik....

*ben gelukkig sindsdien maar 4 cm langer geworden *
pi_57717726
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:24 schreef Beessie-Jen het volgende:

maja L is ook leuk....

heb nu van boven L of XL
en van onder 42 ....

ik heb kleine borsten
smalle bouw
geen schouders
dus ik pas meestal wel in de keinste maatjes ook al ben ik wel 175
zijn alleen wat te kort meestal

dus ja dan is het ook wel logisch dat ik dan dingen pas die voor kindjes zijn gemaakt
aangezien ik er lichamelijk 16 uit schijn te zien want zo werd ik in de sportschool een paar keer geschat
pi_57717788
ik koop gewoon welke maat mij het beste staat
enkele keer is dat maat 42 en dan knip ik lekker het labeltje er uit
pi_57717848
@ Conleche: 1.69 is inderdaad niet zo lang nee, maar het is raar want mensen zeggen vaak dat ik redelijk klein ben, maar op de een of andere manier wordt ik ook vaak langer geschat, of zeggen mensen van ja je bent best wel lang (alhoewel dat vaak familieleden zijn, en ja die kennen mij natuurlijk ook als kleine shinydiscoball ).

Vorige week werd ik 1.80 geschat nog. Maar dat komt dus waarschijnlijk door dat korte bovenlichaam, en redelijk lange benen..wat ik dus zelf helemaal niet leuk vind (ik zeur wel maar ok).
pi_57718025
Binnen een merk kan je vaak wel redelijk op de maat afgaan ... (heb nog nooit een andere maat broek nodig gehad) ... voor de rest pas ik gewoon altijd ... en nooit in kindermaatjes, die zijn altijd te kort en te strak rond de borst ...

Ik denk dat ik over het algemeen maat 32 broeken heb (lekker wijd) en maat M van bovenkleding. Dus dat pak ik altijd het eerst in een winkel .
  zondag 30 maart 2008 @ 18:54:11 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57719770
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik koop gewoon welke maat mij het beste staat
enkele keer is dat maat 42 en dan knip ik lekker het labeltje er uit
Haha .

Zo, ik heb weer gegeten. Over een uurtje weer hardlopen. Hele week niet gedaan . Foei! Maar moet 20 minuten achter elkaar, dus ik zal het beleven .
Niet meer actief op Fok!
pi_57719957
Hoi

Het is elk jaar weer mijn streven om bikiniwaardig de zomer in te gaan. Maar dit jaar ziet het er wel erg slecht uit vind ik zelf.. ik weeg nu 75kg bij 180cm lengte. En over 4 weken ga ik al op vakantie

De sportschool zie ik al vrij regelmatig van binnen en qua eten over het algemeen ook geen gekke dingen, maar ik merk toch dat je icm kantoorwerk maar heel weinig kan eten wil het nog een beetje binnen de perken blijven

Mijn doel is om nog wat meer in beweging te komen en weer te gaan hardlopen, dat deed ik tot vorig jaar december - toen ging ik op vakantie en daarna niet meer begonnen. En proberen wat vaker de fiets te pakken ipv de auto; ik ga nu met de auto naar de super en naar de sportschool, terwijl dat nog geen kilometer fietsen is

Minder eten merk ik al dat dat geen zoden aan de dijk zet, krijg ontzettende honger dan en ben dan helemaal flauw aan het eind van een werkdag.

Houden jullie bij wat je zo ongeveer eet per dag (aan calorieen) en zo ja, is dat zinvol volgens jullie?
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57720057
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:03 schreef -marz- het volgende:
Hoi

Het is elk jaar weer mijn streven om bikiniwaardig de zomer in te gaan. Maar dit jaar ziet het er wel erg slecht uit vind ik zelf.. ik weeg nu 75kg bij 180cm lengte. En over 4 weken ga ik al op vakantie

De sportschool zie ik al vrij regelmatig van binnen en qua eten over het algemeen ook geen gekke dingen, maar ik merk toch dat je icm kantoorwerk maar heel weinig kan eten wil het nog een beetje binnen de perken blijven

Mijn doel is om nog wat meer in beweging te komen en weer te gaan hardlopen, dat deed ik tot vorig jaar december - toen ging ik op vakantie en daarna niet meer begonnen. En proberen wat vaker de fiets te pakken ipv de auto; ik ga nu met de auto naar de super en naar de sportschool, terwijl dat nog geen kilometer fietsen is

Minder eten merk ik al dat dat geen zoden aan de dijk zet, krijg ontzettende honger dan en ben dan helemaal flauw aan het eind van een werkdag.

Houden jullie bij wat je zo ongeveer eet per dag (aan calorieen) en zo ja, is dat zinvol volgens jullie?
Hoi Marz!!

Ik persoonlijk geloof heel erg in precies bijhouden wat je eet (bv. invullen bij valtaf.nl of de eetmeter) Zodra ik dat doe val ik af. Ik doe het nu al een tijdje niet meer en guess what: ik sta stil. Bij mij werkt het erg goed als ik precies weet wat ik eet. (ik probeer dan niet boven de 1500 à 1600 cal. uit te komen)

En idd. zoveel mogelijk bewegen, dat werkt nog het beste!

Wat eet je zoal op een dag?
pi_57720209
Inderdaad, wat eet je nu ongeveer?
Ook bij mij werkt de eetmeter inderdaad heel goed. Ook nu ik zwanger ben vul ik hem héél af en toe (lees: 1x per 2 weken oid) nog eens in om te kijken of ik niet veel te veel of te weinig binnenkrijg. Vandaag tot nu toe iets te weinig, dus nog een beetje bij-eten vanavond.

Ik was vergeten mijn lunch mee te nemen naar mijn werk, dus toen bestond mijn lunch opeens uit knackerbrödjes en sandwichspread (dat ligt altijd wel ergens op mn werk voor algemeen gebruik) maar knackerbröd en sandwichsread zetten calorietecnisch niet echt zoden aan de dijk
pi_57720348
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
Wat eet je zoal op een dag?
Doordeweeks meestal:

ontbijt: bord Brinta
tussendoor: appel
lunch: 2 boterhammen met kaas of snijworst of pindakaas met hagelslag

dan wordt het altijd nasty, want rond een uur of 3-4 word ik flauw/moe dus grijp ik naar alles eetbaars wat in m'n buurt komt. Nu is dat niet zo veel, meestal nog een boterham (neem er altijd 1 mee als backup ) maar als er in de koelkast lekkere dingetjes zijn ga ik dat ook eten (broodjes met houmous)

avondeten: vanalles en heel wisselend, maar meestal maar een klein bord. Vaak sla/groente (bijna geen vlees, ook geen aardappels, soms pasta), maar ook nog wel een paar keer per maand friet/pizza/turkse pizza.

daarna over het algemeen niets meer, maar dat is ook wel eens anders geweest (chips met lekkere dipjes). En toch wel bijna iedere avond zit ik aan de rose/rode wijn

In het weekend ook weer heel anders en heel onregelmatig. Misschien toch idd eens bijhouden wat er allemaal in gaat...

En is dat de eetmeter van het voedingscentrum?
pi_57720541
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:21 schreef -marz- het volgende:

[..]

Doordeweeks meestal:

ontbijt: bord Brinta
tussendoor: appel
lunch: 2 boterhammen met kaas of snijworst of pindakaas met hagelslag

dan wordt het altijd nasty, want rond een uur of 3-4 word ik flauw/moe dus grijp ik naar alles eetbaars wat in m'n buurt komt. Nu is dat niet zo veel, meestal nog een boterham (neem er altijd 1 mee als backup ) maar als er in de koelkast lekkere dingetjes zijn ga ik dat ook eten (broodjes met houmous)

avondeten: vanalles en heel wisselend, maar meestal maar een klein bord. Vaak sla/groente (bijna geen vlees, ook geen aardappels, soms pasta), maar ook nog wel een paar keer per maand friet/pizza/turkse pizza.

daarna over het algemeen niets meer, maar dat is ook wel eens anders geweest (chips met lekkere dipjes). En toch wel bijna iedere avond zit ik aan de rose/rode wijn
In het weekend ook weer heel anders en heel onregelmatig. Misschien toch idd eens bijhouden wat er allemaal in gaat...

En is dat de eetmeter van het voedingscentrum?

Ik denk dat voor jou zo'n eetmeter invullen ook heel goed kan werken! Wat je eet ziet er niet eens zo slecht uit, maar het ligt ook erg aan de hoeveelheid van alles. Als je 1 glas wijn neemt: niks aan de hand, neem je er 4, ja, dat is dan direct behoorlijk wat calorieen. Hetzelfde geldt voor broodbeleg. Ik zou bv. wel af en toe een boterham met pindakaas nemen: veel cal. maar wel gezond, maar dan die hagelslag misschien maar niet. Dat soort kleine dingen, daar haal je al heel veel winst uit. En misschien ipv snijworst, kipfilet nemen of achterham oid.
pi_57720777
Net terug van de musical Dirty Dancing en was echt super
Daarna een wokschotel met gamba's gegeten bij de La Place
pi_57721026
@marz: broodjes met houmous zijn misschien niet zo calorie-arm als een bammetje kipfilet, maar heel vreselijk schandalig is het nog steeds niet hoor. De meeste mensen eten op zo'n moment gevulde koeken en candybars.
pi_57721169
welkom Marz

Zie voor zover ik kan zien niets schandaligs aan je eetpatroon hoor!

Je moet ook niet te krampachtig gaan eten, dus 'dit mag niet meer, en dat mag niet meer', etc.
Kijk, een snickers tussendoor is niet écht slim, en een appel is natuurlijk veel lekkerder maar als jij lekker een bruine boterham met hagelslag tussendoor eet, met een normale hoeveelheid margarine, is daar niets verkeerd mee.

De eetmeter invullen heb ik zelf nooit gedaan, maar als het zoveel aangeraden wordt, dan raad ik het je zeker niet af maar probeer niet te krampachtig te gaan denken iig, dat scheelt al een hoop, want je moet wel kunnen blijven genieten hoor!
Ja doei.
  zondag 30 maart 2008 @ 19:59:56 #85
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57721266
ik vul geen eetmeter in, maar houd wel in mijn hoofd bij hoeveel cal ik tot nu toe op een dag heb gegeten en hoeveel ik die dag nog mag hebben.
Ook bereden neer ik voor mezelf wanneer ik iets wel de cal waard vind, en wanneer ik het zonde vind. (oftewel best lekker, maar niet de moeite waard ... bijv appelkruimelvlaai, slagroomtaart etc... )

zoals MoBlo ook al zegt; vooral niet te krampachtig, je moet jezelf wel wat gunnen af en toe, want anders houd je het niet vol, en heb je daarnaasst meer kans op het jojoen...
(en dat willen we allemaal absoluut niet )
pi_57721313
Krampachtig idd, daar lijkt het de laatste tijd bij mij wel op haha. Waar is die tijd dat ik de hele dag liep te eten en dat we laat op de avond nog wat frikandellen in de frituur gooiden

Probeer wel met de wijntjes te minderen, ik drink denk ik 1 a 2 glazen een paar keer per week, maar dat zijn wel hele grote glazen geen idee hoeveel calorieen ik daarmee naar binnen werk.

Heb iig zo'n eetdagboek ingevuld op valtaf.nl. Ik denk ook niet dat ik dat kan volhouden want het kost best veel tijd. Morgen maar eens kijken hoe het na al die maanden met mijn conditie gesteld is qua hardlopen
pi_57721434
Vanavond lasagne met gegrilde courgette
pi_57721590
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:07 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond lasagne met gegrilde courgette
Jij eet ook altijd fijn, valt me op!!

Ik had hier vanavond biefstukreepjes met bloemkool en boontjes met een beetje bechamelsaus. Zometeen nog toetje: optimelvla met verse ananas.
pi_57721634
Hier was het vanavond tomatensoep met afbakbroodjes
Ik had de hele dag gewerkt en wilde iets simpels wat niet te vet is ( vet avondeten is op het moment bijna vragen om de hele avond misselijk zijn) dus patat oid viel af.

Iemand trouwens enig idee of pistoletjes en afbakbroodjes calorietechnisch hetzelfde zijn?
pi_57721701
Wij hadden vanochtend afbakbroodjes en croissantjes zoals meeste zondagochtenen
Geen idee eigenlijk of het anders is dan pistoletjes
pi_57721756
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:16 schreef freecell het volgende:
Ik had de hele dag gewerkt en wilde iets simpels wat niet te vet is ( vet avondeten is op het moment bijna vragen om de hele avond misselijk zijn) dus patat oid viel af.

Iemand trouwens enig idee of pistoletjes en afbakbroodjes calorietechnisch hetzelfde zijn?
Geen idee, tussen broodjes die er hetzelfde uitzien zit ook al veel verschil valt me op. En op veel broodverpakkingen staat het niet. Ik geloof dat over het algemeen gesproken een bruin broodj zo'n 160 cal. bevat.

Over tomatensoep: Bij de appie hebben ze zo'n emmertje in de diepvries met Chinese tomatensoep en die vind ik erg lekker. Lekker makkelijk ook als je geen zin hebt om te koken. Ze hebben ook groenten- en kippen soep. De groentensoep heb ik nog niet geprobeerd en de kippen vond ik niet zo lekker. Maar die Chinese dus wel!
pi_57721858
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:16 schreef freecell het volgende:

ik heb vandaag jouw tip een beetje opgevolgd

heb een ovenschaal gepakt, laagje uitgerond bladerdeeg op de bodem, daarna laagjes van afwisselend:

mosterd
zuurkool
aardappelschijfjes
courgette in flinterdunne plakjes
gehakt met uitjes en knoflook
en in het midden een klein laagje sour cream

daaroverheen weer bladerdeeg en het geheel helemaal 'ingestopt' tot ik een soort souffle overhield erg lekker
Ja doei.
pi_57722006
Zuurkooltaarten

Ik heb een geitenkaas/walnotenquiche van de Appie, ook geen zin om te koken enzo.
pi_57722096
Oeh Motorbloempje, dat klinkt lekkerder dan mijn plan!
pi_57722132
het was iig gebaseerd op jouw plan en in combinatie met mijn vorige keer gemaakte appel-zuurkool-taartje
Ja doei.
pi_57722504
entrecot met courgette
pi_57724329
en dan gaat René de lekkerste koekjes EVER (vind ik dan) eten voor mijn neus

Engelse Custard Cream Cookies...

zo góddelijk lekker...

sterk zijn, sterk zijn
Ja doei.
pi_57724429
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
entrecot met courgette
Courgette
Had ik ook lekker veel in mijn wokschotel
pi_57724477
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:01 schreef motorbloempje het volgende:

sterk zijn, sterk zijn
Aan rené vragen of hij niet of ergens anders eet?
pi_57724583
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Denk niet dat je vriend/vrienden dat leuk gaat vinden als je zo gaat leven
pi_57724588
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
en dan gaat René de lekkerste koekjes EVER (vind ik dan) eten voor mijn neus

Engelse Custard Cream Cookies...

zo góddelijk lekker...

sterk zijn, sterk zijn
Neem er dan gewoon een. Als je niet het halve pak leegeet, is het echt niet zo'n drama om wat zoets te eten hoor....
pi_57724632
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef freecell het volgende:

[..]

haha nee hoor ik gun 't hem wel.. en als ik 't dan toch volhoud om niet te nemen ben ik weer trots op mezelf

maar ze zijn zoooooooooooo lekker...

begin nu een beetje met 'op mn verjaardag mag ik wel dit en dit', als ik weer eens iets afsla dus wat ik inmiddels volgende week allemaal niet naar binnen moet stouwen, ik weet het niet, maar het kan nooit goed zijn, dus ik denk dat ik die strategie maar opgeef
Ja doei.
pi_57724648
ik vind courgette niet zo
maar goed
pi_57724650
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neem er dan gewoon een. Als je niet het halve pak leegeet, is het echt niet zo'n drama om wat zoets te eten hoor....
als ik er één neem van die dingen, dan wil ik meer, en dan neem ik ook meer
Ja doei.
pi_57724652
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, dat zou bij mij dus niet werken. Ik kan heel goed koekjes, chocolade, snoepjes en dergelijke negeren, maar als ik dan eenmaal één gehad heb, heb ik de smaak in mijn mond en eet ik er van door

Bij mij werkt dus: negeren dat ze er zijn en bijvoorbeeld thee als mondvulling nemen
pi_57724701
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind courgette niet zo
maar goed
Op de grill vind ik ze helemaal lekker, dus je mag ze wel naar mij komen brengen
pi_57724754
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Haha, dat zou bij mij dus niet werken. Ik kan heel goed koekjes, chocolade, snoepjes en dergelijke negeren, maar als ik dan eenmaal één gehad heb, heb ik de smaak in mijn mond en eet ik er van door

Bij mij werkt dus: negeren dat ze er zijn en bijvoorbeeld thee als mondvulling nemen
herkenbaar
Ja doei.
pi_57724818
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik er één neem van die dingen, dan wil ik meer, en dan neem ik ook meer
Dan vraag je of Rene je er eentje geeft en de rest opbergt...

Maak er niet zo'n issue van! Dan wil je t alleen maar liever....
pi_57724859
ik maak vandaag overal een issue van geloof ik

zo maar eens slapen, voel de zoveelste jankbui alweer opkomen

fijne dromen allen...
Ja doei.
pi_57725489
Ik heb nog ijs gevonden en een halve glas sinaasappelsap
Dat was dan weer mijn weekend

Kijken of ik komende week meer kan sporten
  zondag 30 maart 2008 @ 23:12:13 #111
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57726451
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij eet ook altijd fijn, valt me op!!

Ik had hier vanavond biefstukreepjes met bloemkool en boontjes met een beetje bechamelsaus. Zometeen nog toetje: optimelvla met verse ananas.
Ik hou van koken en nu ik eindelijk een oven heb kan ik me uitleven. Overigens eet ik mijn toetjes meestal niet. Gelukkig heb ik een vriend wier maag een bodemloze put lijkt
pi_57727827
ik lijk met het zelfde gewicht minder "dik"
zouden ze dat nou spieren noemen
pi_57727960
Je stellen het wel uit hè en verschuiven telkens het jaargetijde dat je zogenaamd slank in zal gaan.
pi_57728027
dit is meer het slank zijn & slank blijven topique
pi_57728113
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:41 schreef Miss_S het volgende:
Bij gebrek aan Freya, maar bij de Wehkamp gekeken
[ afbeelding ]
Niet dat ik een nieuwe bikini nodig heb maar vond deze wel schattig
Oeh die is tof! Er zijn zoveel leuke bikini's en heel weinig keileuke tankini's, heel flauw .
Tap tap tap
  maandag 31 maart 2008 @ 08:45:10 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57731028
Goedemorgen,

Weer later opgestaan dan de bedoeling was . Nou ja, nu even douchen en dan studeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_57731392
Ik wilde een rok aandoen, of een rokje.. maar ze zakten allemaal van m'n reet af

zal nog 's een poging tot vrouwelijkheid ondernemen zeg
Ja doei.
pi_57731397
wat is een tankini?
Ja doei.
pi_57731476
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oeh die is tof! Er zijn zoveel leuke bikini's en heel weinig keileuke tankini's, heel flauw .
Er is zoveel te vinden, niet eerlijk inderdaad

Goedemorgen trouwens
Ik ben alweer braaf begonnen aan mijn verslagen, morgen eindgesprek communicatie
  maandag 31 maart 2008 @ 10:21:17 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57732302
Ik zit aan de thee .
Constateerde vanochtend dat er enorm veel aanslag zit in de theepot en dat maakt mijn thee toch iets minder lekker.
Weet iemand een manier om die aanslag te verwijderen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57732342
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit aan de thee .
Constateerde vanochtend dat er enorm veel aanslag zit in de theepot en dat maakt mijn thee toch iets minder lekker.
Weet iemand een manier om die aanslag te verwijderen? .
Ik ken het probleem maar oplossing nee.....

Ik zal zo maar eens gaan ontbijten, dat zou je bijna vergeten als ik een keer iets nuttigs aan het doen ben
pi_57732352
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=koken&label=Thee-aanslag

Hier kan je wel wat mee lijkt me

Maar koffieprut erin zou ik niet doen, dan smaakt de thee daarna voor altijd naar koffie.
pi_57732399
azijn of citroenwater?
Ja doei.
pi_57732419
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:23 schreef -marz- het volgende:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=koken&label=Thee-aanslag

Hier kan je wel wat mee lijkt me

Maar koffieprut erin zou ik niet doen, dan smaakt de thee daarna voor altijd naar koffie.
Doet me aan mijn tante denken die er ook azijn in had gegooid maar niet goed uitgewassen, dus je kan wel raden hoe de thee smaakte
  maandag 31 maart 2008 @ 10:32:31 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57732506
Ok, bedankt .
Ik zat zelf ook al te googlen idd . En meteen maar even doorgooglen naar wat ik moet met gebarsten lippen, want dat gaat ook maar niet over.
Verder heb ik al een week of twee een puistje op mijn kin en de remedie daartegen weet ik wel: AFBLIJVEN!! Het vervelende is dat ik er onbewust aan zit, tijdens het leren . Ik heb deze of volgende week een date in Utrecht en als het dan nog niet over is, moet ik ook maar camouflagezooi erop smeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_57732605
je moet ook niet aan je haar zitten,
daar wordt het vet van
  maandag 31 maart 2008 @ 10:39:07 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57732621
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
daar wordt het vet van
Dat doe ik dan ook heul niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_57732638
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
daar wordt het vet van
Gewassen haar voelt alleen altijd zo lekker
pi_57732643
ik zit nooit aan mn haar, nare shizzle, dat spul, lekker weggestopt in een knotje, dan heb ik er geen last van
Ja doei.
pi_57732838
Ik heb mijn haar altijd los, behalve als ik ga sporten of afentoe naar een feestje opgestoken
pi_57733143
Azijn werkt hier wel goed. Azijn er in en dan even 10 minuutjes doorkoken.
Daarna een paar keer omspoelen met heel heet water Anders blijf je het inderdaad proeven.
pi_57733184
En haar? Hier soms los, soms een vlecht, soms halflos.
Momenteel wat vaker een vlecht, omdat mijn krullen er uit zijn sinds ik zwanger ben.
Ik heb nog een voorzichtige poging tot slag in mijn haar en dat was het dan, terwijl ik normaal een kop vol krullen heb.
Bekend verschijnsel in onze familie trouwens. Het gaat pas weer over als je stopt met borstvoeding geven
  maandag 31 maart 2008 @ 11:09:41 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57733187
Ik heb mijn haar ook altijd los, behalve als ik ga hardlopen / het erg warm is / het hard waait / het regent.
Van harde wind en regen gaat m'n haar knopen en dan voel ik me echt heel vies .
Niet meer actief op Fok!
pi_57733275
Zo net wezen hardlopen/joggen/wandelen
pi_57733288
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef freecell het volgende:
En haar? Hier soms los, soms een vlecht, soms halflos.
Momenteel wat vaker een vlecht, omdat mijn krullen er uit zijn sinds ik zwanger ben.
Ik heb nog een voorzichtige poging tot slag in mijn haar en dat was het dan, terwijl ik normaal een kop vol krullen heb.
Bekend verschijnsel in onze familie trouwens. Het gaat pas weer over als je stopt met borstvoeding geven

Dat is ook grappig
Ik heb altijd graag krullen willen hebben
pi_57733301
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef -marz- het volgende:
Zo net wezen hardlopen/joggen/wandelen
En hoe ging het?
pi_57733319
quote:
Op maandag 31 maart 2008 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
wat is een tankini?
Dit:

Kruising tussen een badpak en een tankini, kleedt af en bedekt en is toch een beetje bloot .
Tap tap tap
pi_57733440
ah, ok

voel me een échte n00b
Ja doei.
pi_57733475
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En hoe ging het?
Slecht

Klein rondje gedaan (2km), na 100m dacht ik hmm, misschien maar beginnen met wandelen ipv rennen. Toch maar blijven rennen, maar de heuvel op werd het toch nog wandelen. Totaal denk ik 5x een minuut of langer moeten wandelen.

Zo'n tankini is wel flatteuzer in sommige gevallen maar zo wordt je buik natuurlijk nooit bruin
pi_57733492
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef -marz- het volgende:

[..]

Slecht

Klein rondje gedaan (2km), na 100m dacht ik hmm, misschien maar beginnen met wandelen ipv rennen. Toch maar blijven rennen, maar de heuvel op werd het toch nog wandelen. Totaal denk ik 5x een minuut of langer moeten wandelen.
Dat is toch best netjes
pi_57733564
4 maanden geleden liep ik nog het grote rondje (3km) zonder te stoppen en met een hoger tempo. Stom hoe snel je conditie achteruit gaat

Zo merk je wel dat lopen buiten heel anders is dan op een loopband. In de sportschool gaat het veel makkelijker.
pi_57733607
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef -marz- het volgende:
4 maanden geleden liep ik nog het grote rondje (3km) zonder te stoppen en met een hoger tempo. Stom hoe snel je conditie achteruit gaat

Zo merk je wel dat lopen buiten heel anders is dan op een loopband. In de sportschool gaat het veel makkelijker.
Ik loop alleen op de loopband dus weet niet het verschil
Maar je conditie gaat inderdaad snel achteruit, maar je bouwt het gelukkig ook snel weer op
Ik ga binnekort ook maar weer eens beginnen en dan hopelijk niet meer de griep krijgen
pi_57733645
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef -marz- het volgende:
dat had ik dus ook! ben blij dat het niet aan mij lag.. Ik kan zo nog een uur door blijven rennen, qua conditie, vorige week op de lopende band in de sportschool (ik dacht, ik ga 't tóch eens proberen ). Echter vond ik het zo vervelend lopen dat ik na een kwartiertje maar weer ben gestopt en op de fiets ben gaan zitten
Ja doei.
  maandag 31 maart 2008 @ 11:34:10 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57733738
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is ook grappig
Mijn haart neigt ook tot krullen .
Maar dan moet ik het niet teveel borstelen en 's morgens is het het ergst .
Niet meer actief op Fok!
pi_57733788
Ik vind op de loopband ook geen feest, ik mis een beetje de omgeving en de wind in m'n gezicht.

Maar de echte reden waarom ik er nooit op sta is dat ik in de sportschool geen echte sportbh aan heb, wat met hardlopen toch echt wel nodig is

Maar ik loop er wel wat harder op dan buiten, geen idee waar dat aan ligt.
pi_57733903
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:36 schreef -marz- het volgende:
Ik vind op de loopband ook geen feest, ik mis een beetje de omgeving en de wind in m'n gezicht.

Maar de echte reden waarom ik er nooit op sta is dat ik in de sportschool geen echte sportbh aan heb, wat met hardlopen toch echt wel nodig is

Maar ik loop er wel wat harder op dan buiten, geen idee waar dat aan ligt.
ik heb geen tieten, dus ook geen sportbeha nodig het enige voordeel van kleine tieten

ik ben alsmaar bang dat ik pleur

maar morgen gaan we weer hardlopen geloof ik, ik ga iig even fitnessen daarvoor. Is nu 45 minuten lopen, dus km of 7.5 ongeveer zin in
Ja doei.
pi_57733998
Jees fanatiek man.

*jaloers*
pi_57734124
ah joh, rustig aan weer opbouwen komt helemaal goed, zolang je niet overmoedig wordt

ik heb nagenoeg geen lange pauze momenten gehad sinds ik in januari ben gaan trainen van scratch af aan (een minuut was al te veel) dus het gaat hier nog vrij makkelijk, maar denk ook dat als ik er 5 maanden 'uit lig' dat het hier ook niet zo soepeltjes meer gaat

maar ik wil gewoon niet onderdoen voor mn vriend dus blijf lekker (samen met hem) doortrainen voor de Zeven Heuvelen Loop
Ja doei.
pi_57734151
Goeiemorgen

Vandaag niet zo veel bijzonders te melden, moet nog boodschappen doen, dus nog geen idee wat ik ga eten vanavond. Vanmiddag ff de stad in om een cadeautje voor Peter te kopen, voor als we morgen 1 jaar samen zijn Ik heb alleen echt geen idee wat ik moet kopen voor hem, dus dat wordt nog leuk

Vanavond lekker zwemmen iig
pi_57734166
Over haar: ik draag het los, in een lage staart , in een hoge staart, in een halve paardestaart (je weet wel dan pak je alleen de bovenste plukken en die zet je vast met een speld aan de achterkant), een lage knot (lees gefrommeld haar in een elastiekje) en een hoge knot (ook gefrommeld haar). Ik doe ook weleens 2 vlechten, of eentje. En ik geloof dat het dat wel was. Mijn enige criterium is wel, dat het binnen een minuut klaar moet zijn, want van tutten hou ik dan weer meestal niet. Ik heb ook lichte neiging tot slag. Vooral aan de achterkant. En ik heb al een paar grijze haren Tot zover het verslag van het kapsel van Conleche....

Het is pokkeweer hier, dus dat is dan wel jammer, ga ik maar wat in het huishouden doen.
pi_57734173
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:54 schreef conleche het volgende:

Het is pokkeweer hier, dus dat is dan wel jammer, ga ik maar wat in het huishouden doen.
Pokkeweer? Hier schijnt een heerlijk zonnetje naar binnen
pi_57734221
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:54 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag ff de stad in om een cadeautje voor Peter te kopen, voor als we morgen 1 jaar samen zijn Ik heb alleen echt geen idee wat ik moet kopen voor hem, dus dat wordt nog leuk

gewoon niets kopen deden wij ook niet, dat geneuzel de hele tijd met cadeautjes

wij zijn lekker naar York geweest begin december, en dat was 't wel. Geen cadeaus niets heel makkelijk

maar vooral doen als je het leuk vindt hoor kan je dus alleen geen inspiratie geven
Ja doei.
pi_57734225
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Pokkeweer? Hier schijnt een heerlijk zonnetje naar binnen
Stuur dat kreng dan eens per direct richting het westen!
pi_57734232
in 't oosten is 't zonnetje ook een beetje halfbakken

veel te veel wolken
Ja doei.
pi_57734327
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gewoon niets kopen deden wij ook niet, dat geneuzel de hele tijd met cadeautjes

wij zijn lekker naar York geweest begin december, en dat was 't wel. Geen cadeaus niets heel makkelijk

maar vooral doen als je het leuk vindt hoor kan je dus alleen geen inspiratie geven
Ik vind het wel leuk om een cadeautje te geven, geef hem gewoon door het hele jaar heen ook al cadeautjes en kaarten enzo, ( met valentijnsdag doen we ook niks) maar zou zo van te voren ff niks kunnen bedenken, maar als ik in de stad loop kom ik vast wel wat tegen Peter zei ook al dat het niet hoeft, omdat ik de laatste 3 keer dat we uit eten gingen al heb betaald, een nieuwe frituurpan heb gekocht en het reisje naar Parijs betaal, maar toch vind ik het wel leuk om wat kleins te geven
pi_57734386
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk om een cadeautje te geven, geef hem gewoon door het hele jaar heen ook al cadeautjes en kaarten enzo, ( met valentijnsdag doen we ook niks) maar zou zo van te voren ff niks kunnen bedenken, maar als ik in de stad loop kom ik vast wel wat tegen Peter zei ook al dat het niet hoeft, omdat ik de laatste 3 keer dat we uit eten gingen al heb betaald, een nieuwe frituurpan heb gekocht en het reisje naar Parijs betaal, maar toch vind ik het wel leuk om wat kleins te geven
Heb je de staatsloterij gewonnen ofzo? Kan me nog herinneren dat je nauwelijks geld had om eten te kopen!
pi_57734425
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je de staatsloterij gewonnen ofzo? Kan me nog herinneren dat je nauwelijks geld had om eten te kopen!
Ik heb idd een erg leuke financiële meevaller gehad ja
pi_57734447
ik ben zo blij dat we helemaal niet aan cadeaus doen behalve met verjaardag en we hebben elkaar met vastgesteld budget iets voor kerst gegeven

en dat was 't wel

al dat gedoe.. heb geen cadeaus nodig om de liefde van mn vent te merken/aan mijn vent te laten blijken
Ja doei.
pi_57734517
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij dat we helemaal niet aan cadeaus doen behalve met verjaardag en we hebben elkaar met vastgesteld budget iets voor kerst gegeven

en dat was 't wel

al dat gedoe.. heb geen cadeaus nodig om de liefde van mn vent te merken/aan mijn vent te laten blijken
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar toch vind ik het af en toe wel leuk om wat voor hem te kopen als ik wat leuks tegenkom Ik hou er gewoon van om mn vent te verwennen
pi_57734541
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb idd een erg leuke financiële meevaller gehad ja
Fijn! Je kon het wel gebruiken!

MoBlo: ik vind het wel plezierig om cadeautje te krijgen of te geven, maar het hoeft voor mij ook niet altijd. Wij doen ook nooit iets aan samenzijnsverjaardagen of Valentijn. Maar met kerst en verjaardagen vind ik het wel leuk om er mee bezig te zijn. En met Sinterklaas hebben we als running gag dat we iedere avond onze schoen zetten en meestal zit er dan niks in, maar 1 of 2x doen we er dan een kleinigheid in met een gedicht. Best leuk
pi_57734603
Ik kreeg voor m'n verjaardag van m'n lief een Kenwood autoradio met MP3 functie

Hij wilde een Wii kopen maar kwam er een dag voor m'n B-day achter dat die nergens meer te krijgen waren
pi_57734618
het doet me niets als ik niets krijg, maar vind het wel leuk als ik wel wat krijg, maar heb geloof ik, oh wacht, ik heb één keer wat van hem gehad, een boekje over schotland, waar we heen zijn geweest vorige zomer, en dat kon ik wel goed gebruiken vond hij (en dat hebben we dan ook samen veel gebruikt, dat boekje) dat was lief

en ik heb m een keer, omdat hij 5 euro was ofzo, een dvd gegeven van La Vita e Bella omdat hij die nog nooit had gezien én het leven met hem ook Bella is

Dat was 't, op anderhalf jaar tijd
Ja doei.
pi_57734629
Met kerst en sinterklaas enzo hebben wij dus geen cadeautjes gegeven, maar een paar weken voor pasen had ik dus een grote chocolade-paashaas voor hem gekocht, omdat hij dat zo lekker vind. En zoiets vind ik dan wel weer leuk om te doen Spontane cadeautjes zijn gewoon wel erg leuk om te geven vind ik

Alleen ik krijg dus ook nooit wat van Peter terug ofzo, dat maakt me ook echt niks uit Ik vind het leuk om hem wat te geven, maar dat betekent echt niet dat hij dat dan ook moet doen ofzo In dat ene jaar heb ik 1 kaart en een cadeautje van hem gehad, maar dat was met mn verjaardag. Verder heeft hij ook nog nooit wat gegeven.
pi_57734692
dan zou ik echt zoiets hebben van 'ja, ik blijf niet geven ' alles leuk lief en aardig, maar het moet wel in verhouding blijven zeg!

Onze verjaardagscadeaus en kerstcadeaus zijn ook in prijs-verhouding en dan ook nog een vrij goedkoop
Ja doei.
pi_57734751
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
dan zou ik echt zoiets hebben van 'ja, ik blijf niet geven ' alles leuk lief en aardig, maar het moet wel in verhouding blijven zeg!

Onze verjaardagscadeaus en kerstcadeaus zijn ook in prijs-verhouding en dan ook nog een vrij goedkoop
Tja, dat boeit mij dus niet echt Ik vind het geen verplichting van wat ik allemaal doet, dat moet hij ook doen ofzo. Natuurlijk zou ik het wel leuk vinden om ook wat van hem te krijgen, maar het is niet zo dat ik het helemaal niet leuk vind als hij niks geeft ofzo. Of dat het een reden is om hem dan ook niks meer te geven.

Maar ik ben in het algemeen niet zo heel moeilijk. Bijvoorbeeld ook bij de voetbal op zondag, allemaal vrouwen de hele tijd zeuren dat ze naar huis willen enzo, en mij maakt het echt niet uit als we daar dan tot half 8 's avonds zitten en Peter al vanaf 11 uur aan het bier zit.

Ik vind het allemaal wel best
pi_57734791
Ik krijg eigenlijk altijd wel grote cadeau's en als ik op het moment van verjaardag of kerst toevallig rijk ben, dan geef ik ook grote cadeau's. Maar soms ben ik niet zo rijk en dan dus niet Ach, het leven is eigenlijk zo simpel......
  maandag 31 maart 2008 @ 12:30:16 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57734817
Ik vind spontane cadeautjes ook leuk . Leuk om te krijgen en leuk om te geven.
Als ik iets zie liggen waarvan ik weet dat Mark het leuk vindt en ik ben in een goede bui (en zit niet krap bij kas <-- komt al zelden voor ) dan neem ik het ook mee, ook al is Mark mijn vriendje niet eens .
Hij neemt ook wel eens spontaan iets voor mij mee .

Ik zit nu aan de vezelrijke crackers met kaas. De laatste dingetjes voor statistiek aan het doornemen. Dan morgenochtend nog even kijken of ik de formules nog ken en dan moet het maar eens gebeuren . En de komende weken druk aan m'n scriptie schrijven. Het zou leuk zijn als eind april de conceptversie af is .
Niet meer actief op Fok!
pi_57734830
oh ja, eten, honger...

zo maar eens hier weg en lunchen, kijken of ik genoeg goed gewerkt heb om het responsiecollege bji te mogen wonen

en even René zoeken in de kantine
Ja doei.
pi_57734832
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, dat boeit mij dus niet echt Ik vind het geen verplichting van wat ik allemaal doet, dat moet hij ook doen ofzo. Natuurlijk zou ik het wel leuk vinden om ook wat van hem te krijgen, maar het is niet zo dat ik het helemaal niet leuk vind als hij niks geeft ofzo. Of dat het een reden is om hem dan ook niks meer te geven.

Maar ik ben in het algemeen niet zo heel moeilijk. Bijvoorbeeld ook bij de voetbal op zondag, allemaal vrouwen de hele tijd zeuren dat ze naar huis willen enzo, en mij maakt het echt niet uit als we daar dan tot half 8 's avonds zitten en Peter al vanaf 11 uur aan het bier zit.

Ik vind het allemaal wel best

Hmzz, Syl, je moet nu toch eens goede eigenschappen van Peter gaan opnoemen hoor, want tot nog toe heb ik gehoord dat hij lui is, dat hij je nooit cadeautjes geeft en dattie vanaf 11 uur aan het bier zit. Dat geeft geen goede indruk. (hij heeft vast ook goede eigenschappen, maar die moet je dan ook soms benoemen, want nu krijg ik een heel raar idee bij hem )
pi_57734864
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef conleche het volgende:
Ik krijg eigenlijk altijd wel grote cadeau's en als ik op het moment van verjaardag of kerst toevallig rijk ben, dan geef ik ook grote cadeau's. Maar soms ben ik niet zo rijk en dan dus niet Ach, het leven is eigenlijk zo simpel......
Tja, met zn verjaardag heb ik hem Fifa08 manager en een pc controller gegeven, dat was ook wel vrij prijzig bij elkaar, maar ik had er gewoon het geld voor en met mijn verjaardag kreeg ik van hem een Loesje scheurkalender en een elektrische tandenborstel ( nog een verlanglijstje voor hem gemaakt ook toen ) en dat was een stuk goedkoper dan wat ik hem gaf, maar daar zit ik gewoon echt niet mee Ik weet gewoon dat hij niet zo romantisch is en een stuk minder te besteden heeft dan mij. Dus ik moet het er maar gewoon mee doen
pi_57734867
Met conleche (ja ik lurk al langer mee en dit viel zelfs mij op)
pi_57734884
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmzz, Syl, je moet nu toch eens goede eigenschappen van Peter gaan opnoemen hoor, want tot nog toe heb ik gehoord dat hij lui is, dat hij je nooit cadeautjes geeft en dattie vanaf 11 uur aan het bier zit. Dat geeft geen goede indruk. (hij heeft vast ook goede eigenschappen, maar die moet je dan ook soms benoemen, want nu krijg ik een heel raar idee bij hem )
Hehe, tja, ik heb daar dus geen problemen mee, al kan ik me idd voorstellen dat anderen er idd anders over denken. Maar hij is ook hartstikke lief verder, en steunt me heel erg als ik het om 1 of andere reden moeilijk heb ( zoals nu met mn moeder, of als ik me lichamelijk niet lekker voel) kan gewoon altijd bij hem terecht als er wat is, kunnen heel goed met elkaar praten en lachen enzo En tja, die andere dingen vind ik dus geen probleem, dus voor mij zijn het geen vervelende eigenschappen van hem ofzo Hebben ook nog nooit ruzie gehad ofzo. Bijvoorbeeld gisteren, ik was thuis, had hier het hele huis schoongemaakt ( badkamer gedaan, gestofzuigd, afgewassen, was opgeruimd enzo) en hij zou om 4 uur thuis komen van de voetbal, ik was toen net klaar, dus zat op de bank op hem te wachten zeg maar. Smst hij opeens dat hij pas om 5 uur thuiskomt. Maar ook dat vind ik echt geen reden om ruzie te gaan zitten maken ofzo. Wel gezegd dat ik het niet echt heel erg leuk vond van hem, maar om daar dan echt ruzie over te gaan zitten maken vind ik ook weer een beetje overdreven. Of dat hij dan 's avonds op de bank in slaap valt, door de alcohol, tja, is gewoon te verwachten, dus dan hou ik er gewoon rekening mee, plan ik verder niks, vraag ik niks van hem, laat hem mooi slapen en dan ga ik zelf gewoon een beetje computeren of tv kijken

[ Bericht 15% gewijzigd door _Hestia_ op 31-03-2008 12:46:18 ]
pi_57735079
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hehe, tja, ik heb daar dus geen problemen mee, al kan ik me idd voorstellen dat anderen er idd anders over denken. Maar hij is ook hartstikke lief verder, en steunt me heel erg als ik het om 1 of andere reden moeilijk heb ( zoals nu met mn moeder, of als ik me lichamelijk niet lekker voel) kan gewoon altijd bij hem terecht als er wat is, kunnen heel goed met elkaar praten en lachen enzo En tja, die andere dingen vind ik dus geen probleem, dus voor mij zijn het geen vervelende eigenschappen van hem ofzo Hebben ook nog nooit ruzie gehad ofzo. Bijvoorbeeld gisteren, ik was thuis, had hier het hele huis schoongemaakt ( badkamer gedaan, gestofzuigd, afgewassen, was opgeruimd enzo) en hij zou om 4 uur thuis komen van de voetbal, ik was toen net klaar, dus zat op de bank op hem te wachten zeg maar. Smst hij opeens dat hij pas om 5 uur thuiskomt. Maar ook dat vind ik echt geen reden om ruzie te gaan zitten maken ofzo. Wel gezegd dat ik het niet echt heel erg leuk vond van hem, maar om daar dan echt ruzie over te gaan zitten maken vind ik ook weer een beetje overdreven.
Nou, dat laatste vind ik ook niet zo erg klinken hoor, hij smst tenminste En dat samen goed kunnen vinden is idd erg belangrijk en dat hij er voor je is in moeilijke tijden. Kijk, dat zijn goede eigenschappen en ik kan me voorstellen dat dat veel zwaarder weegt dan de "slechte".
Pas alleen wel op dat hij niet alles als vanzelfsprekend gaat beschouwen. Dus dat hij denkt: Sylvana maakt hier toch wel schoon, waarom zou ik die vieze onderbroek nog oprapen. Of dat hij de volgende keer niet eens naar de restaurantrekening kijkt, omdat hij er toch al vanuit gaat dat jij het wel zal betalen. Het moet een beetje van 2 kanten blijven komen, anders gaat het vroeger of later toch wringen.
pi_57735159
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou, dat laatste vind ik ook niet zo erg klinken hoor, hij smst tenminste En dat samen goed kunnen vinden is idd erg belangrijk en dat hij er voor je is in moeilijke tijden. Kijk, dat zijn goede eigenschappen en ik kan me voorstellen dat dat veel zwaarder weegt dan de "slechte".
Pas alleen wel op dat hij niet alles als vanzelfsprekend gaat beschouwen. Dus dat hij denkt: Sylvana maakt hier toch wel schoon, waarom zou ik die vieze onderbroek nog oprapen. Of dat hij de volgende keer niet eens naar de restaurantrekening kijkt, omdat hij er toch al vanuit gaat dat jij het wel zal betalen. Het moet een beetje van 2 kanten blijven komen, anders gaat het vroeger of later toch wringen.
Onee, dat doet hij ook zeker niet hoor. Hij zegt altijd dat hij het hartstikke lief vindt allemaal, maar dat als ik geen zin heb ofzo, ik het echt niet hoef te doen, Dus doe het ook niet altijd hoor, wel vaak, maar als ik er zelf geen zin in heb dan zal ik het ook echt niet doen, en dan vindt hij dat ook niet erg ofzo En die rekeningen hebben we het gewoon over gehad, wie hem zou betalen, of dat we hem zouden delen, dus dat is ook niet zo vanzelfsprekend dat ik het altijd doe. Alleen laatste paar keren kwam het gewoon zo uit dat ik het beter kon betalen ivm financiële situatie

En die andere eigenschappen vind ik idd een stuk belangrijker dan wat jullie minder goede eigenschappen van hem vinden

En nu ga ik maar eens wat brood eten enzo
pi_57735510
Wij hebben ook nooit ruzie. Volgens sommigen is dat raar of verkeerd. Misschien moet dat nog komen in een andere fase oid. Al hebben we in het begin juist wel ruzie gemaakt, we begrepen elkaar toen minder goed denk ik. En ik ben gewoon niet de makkelijkste

Gisteren heb ik 1500 kcal gegeten. Dat vind ik best veel, voor m'n gevoel had ik juist zo weinig gegeten
En 45 min. cardio gedaan, vond ik zelf ook erg veel maar dat valt natuurlijk ook wel mee.

Toch wel goed om dat allemaal bij te houden. Ik vind van mezelf misschien te snel dat ik het heel goed gedaan heb
pi_57735548
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is ook grappig
Ik heb normaal dus dit:

toen ik net zwanger was, had ik dit:

en nu zit er nog nét een beetje slag in. Wel even wennen hoor!
pi_57735628
Prachtige krullen! Hopen dat ze terugkomen ?
pi_57735633
Doe dan eens een foto van nu? Dan kunnen we direct je beginnend buikje zien

@Marz: 1500 cal. is prima toch en 45 min. cardio is ook he-le-maal niet slecht!
pi_57735716
Er is geen beginnend buikje bij Freecell

Zo, net lunch op en weer bijgelezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57735765
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Er is geen beginnend buikje bij Freecell

Zo, net lunch op en weer bijgelezen.
Nog niet? Wanneer begint dat dan?

Hihi, ik dacht ik laat ook mijn slag zien:

Kwam ik er achter dat ik de borstel nog niet heb gezien vanochtend
pi_57735824
Ik heb geen krullen. Nada.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57735877
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen krullen. Nada.
Dat zou ik liever hebben dan mijn halfslachtige slag. Ik vind het haar van Miss_S ook altijd zo mooi glad en glanzend. Ik heb heus weleens een good hair day, maar meestvertijd lijkt het toch op een bos hooi.
  maandag 31 maart 2008 @ 13:31:35 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57735896
ik wel..... ook best veel, maar als ik mijn haar zo lang heb als freecell, dan heb ik alleen nog maar krul onderin (te zwaar ofzo, heb het dus ook minstens zo lang gehad)
ik ben nu van de kortere kapsels

pi_57735917
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:17 schreef conleche het volgende:
Doe dan eens een foto van nu? Dan kunnen we direct je beginnend buikje zien

@Marz: 1500 cal. is prima toch en 45 min. cardio is ook he-le-maal niet slecht!
Ik denk dat Isa bedoelt dat er niet zo veel "beginnends" meer aan is Het is echt al een behoorlijke buik.

Haar (buik kan je hier niet zo goed zien, ik sta een beetje gedraaid):

Buik zaterdagavond:
pi_57735925
Ik heb lang haar, met een klein beetje slag erin, maar echt krullen heb ik niet. Wil ik ook niet hebben, ben zo hartstikke tevreden met mn haar Vroeger was ik wel een stuk blonder dan dat ik nu ben. Toen was het echt lichtblond, nu donkerblond.

Dat is idd niet echt een beginnend buikje nee, staat mooi hoor freecel ( * Sylvana heeft wel wat met zwangere vrouwen)
pi_57735930
Tweeling
pi_57735962
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb sinds valentijnsdag ook alweer kaartjes en cadeautjes gegeven
Steeds schiet me wel iets kleins te binnen met betekenis

Ik ben trouwens weer terug van de tussenschoolse opvang, nu 1,5 uur thuis en dan weer stage
pi_57735980
Nee, daar is idd weinig beginnends meer aan!! Krijg je echt een tweeling?
pi_57735986
freecell wat een mooie buik

geniet je er nog helemaal van?
Ja doei.
pi_57735987
Middag! Hier schijnt het zonnetje!
Mijn haar is met slag voor het grootste deel en aan de voorkant heel krullerig. Is niet zo handig en het is ook niet lang houdbaar (max. 1 dag mooi ong.), dus vaak als ik net m'n haar heb gewassen los en de dag erna een speld (vrij lossig) of een paardestaart. Ook op m'n bijbaantje en de apotheek kan je beter je haar niet loshebben, dus dan doe ik dat 's ochtends al.

Wat conleche zei over voor lief nemen herken ik wel. Maar nu met de reboundmeneer (hij is bijna die naam af geloof ik ) is het heel anders denk ik, die is echt heel attent enzo, soms moet ik zeggen dat ik het zelf wel doe Aan de andere kant voelt het wel leuk als iemand de deur voor je open houdt enzo

Gisteren tortilla's gegeten en het was erg lekker. Ook niet echt ongezonde ingredienten, al was het wel wat meer kcal dan een normale avondmaaltijd. Net pindasoep op, maar die was ook lekker en ik had honger dus het kon het wrs. wel lijen.
pi_57735997
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik denk dat Isa bedoelt dat er niet zo veel "beginnends" meer aan is Het is echt al een behoorlijke buik.

[ afbeelding ]

Buik zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat er geen drieling in zit?
pi_57736010
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat zou ik liever hebben dan mijn halfslachtige slag. Ik vind het haar van Miss_S ook altijd zo mooi glad en glanzend. Ik heb heus weleens een good hair day, maar meestvertijd lijkt het toch op een bos hooi.
Waarom vind iedereen mijn haar glanzend......dat zei mijn kapper ookal maar zelf zie ik het echt niet
Maar ik wil glanzende krullen
pi_57736037
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:32 schreef freecell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Buik zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Je wordt dik nee mooie buik
En apart van je haar
pi_57736057
Ik geniet er absoluut nog wel van
Al voelt het ergens wel raar dat aankomen opeens de norm is in mijn lijf Maar ik zit er niet heel erg mee oid.

En nee, na 2 echo's kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat het er écht maar 1 is Maar ik ben ook al 17 weken zwanger, dus ik zit al bijna op de helft. Dan krijg je nou eenmaal een buik
pi_57736099
Mèn, wat loop ik te hoggen. (huishoud-ontwijkend-gedrag).
Ik ga nú wat doen.
pi_57736102
Wauw mooie buik ik vind zwangere vrouwen ook intrigerend hoor.

Maar ik ga niet aan buiken voelen ofzo hoor, wat sommige mensen doen
pi_57736128
En dat van dat haar hebben alle vrouwen aan mijn moeders kant van de familie Het komt wel weer terug als je stopt met borstvoeding geven. Duurt nog even dus Ik krijg opeens ook blonde uitgroei? Voor de duidelijkheid het is dus niet geverfd oid. Het is normaal gewoon donkerblond/rood en nu wordt het helemaal donkerblond

En miss-s: ik vind jouw haar ook altijd wel mooi en dik en glanzend! Krullen zijn soms ook knap onhandig hoor
pi_57736162
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:43 schreef -marz- het volgende:

Maar ik ga niet aan buiken voelen ofzo hoor, wat sommige mensen doen
Hoezee! Van dat soort zijn er écht te veel
Je mag bést aan mijn buik zitten als je een vriend of familielid bent (desnoods een goede kennis) maar dan wél eerst even vragen.

Laatst zat een verkoopster uit een winkel aan mijn buik en wilekeurige mensen die ik half ken hebben er ook een handje van
pi_57736194
Straks gaat ook iedereen zomaar aan je baby zitten
pi_57736206
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoezee! Van dat soort zijn er écht te veel
Je mag bést aan mijn buik zitten als je een vriend of familielid bent (desnoods een goede kennis) maar dan wél eerst even vragen.

Laatst zat een verkoopster uit een winkel aan mijn buik en wilekeurige mensen die ik half ken hebben er ook een handje van
Dat lijkt me idd ook niet de bedoeling nee, dat zomaar iedereen opeens er aan gaat zitten voelen. Idd gewoon eerst netjes vragen.
pi_57736447
Bekend truitje zie ik daar freecell..
Maar wat grappig zeg, en minder krullen, en een andere haarkleur..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57736868
Och, wat is dat toch lekker: de smoothie. Heb net gezogen (stof) en als beloning smoothie gemaakt van: 6 aardbeien, verse jus, bevroren banaantje (in stukjes) en een scheut vifit framboos. Echt zo fijn!

Zo, nu ga ik de keuken boenen.

Ja ja, ik weet dat we niet zouden belonen met eten, maar dit is gezond en dan mag het....
pi_57736943
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:44 schreef freecell het volgende:
En dat van dat haar hebben alle vrouwen aan mijn moeders kant van de familie Het komt wel weer terug als je stopt met borstvoeding geven. Duurt nog even dus Ik krijg opeens ook blonde uitgroei? Voor de duidelijkheid het is dus niet geverfd oid. Het is normaal gewoon donkerblond/rood en nu wordt het helemaal donkerblond

En miss-s: ik vind jouw haar ook altijd wel mooi en dik en glanzend! Krullen zijn soms ook knap onhandig hoor
Toch heel speciaal om te zien wat er allemaal met je lichaam gebeurt

Ik geloof wel dat krullen soms onhandig zijn maar vind jouw haar ook echt super mooi
  maandag 31 maart 2008 @ 15:04:55 #204
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57737655
@freecell: mooie buik hoor, je ziet er erg mooi zwanger uit
pi_57737725
Wat een haar en buiken ineens allemaal

Ik vind het ook altijd leuk om te zien, zwangere vrouwen. Soms sta ik in de supermarkt ook echt lang naar een zwangere buik te kijken maar ik krijg alleen maar een dodelijke blik terug..zo van wat mot je (niet van die buik natuurlijk )

Heb net pas geluncht met verse haring van de markt op 2 sneetjes roggebrood en een glas fruitontbijt of hoe dat ook mag heten. Nu maar weer fijn aan school
pi_57738013
zit hier met 3 oninspirerende jongens te werken aan een presentatie voor zodadelijk.

erg gezellig

wil heel graag naar bed, eigenlijk, want heb vannacht niet lekker geslapen.. vannacht ook nog 2 keer het licht in de woonkamer even aangedaan om te kijken of Cato nog wel leefde..

Er is een klein lichtpuntje in kattenland, wel een mooie

Zaterdag, de dag dat Sushi overleed, is er bij een kennis van ons een nestje geboren, een nestje rood-witte katjes
Ik heb een balletje opgegooid bij haar en bij René, dat we eventueel eentje willen adopteren, als speelmaatje voor Cato. Dat is dan ook gelukkig pas over aardig wat weekjes, zodat we allemaal kunnen wennen aan het idee dat Sushi er niet meer is, en we weten ook nog niet of we (zo snel alweer) een tweede katje erbij willen, maar we houden het in ons achterhoofd, en ook zij zou sowieso tegen anderen zeggen dat er een mogelijkheid is dat wij er eentje adopteren..

Mijn moeder vroeg meteen toen ik haar sprak, 'wanneer komt er een nieuwe' en ik wilde er eigenlijk nog helemaal niet aan denken maar toen ik las dat op diezelfde dag dat nestje was geboren, vond ik 't een mooie gedachte dat waar dood is, ook leven is...

We wachten het even af
Ja doei.
pi_57738371
Ik herken wel je zorgen om Cato, onze poezen zijn gesteriliseerd en bij eentje zijn na een week ineens de hechtingen opengegaan. Was erg naar allemaal, buik lag open e.d.
Nu is het opnieuw gehecht maar ik loop ook de hele tijd te controleren of de buik nog heel is. Vooral als ze op de deurmat zit, waar ze ook ging zitten toen haar buik open was, schrik ik steeds.
Nu naar de dierenarts om bij de andere poes de hechtingen te laten verwijderen.

Denk dat het wel goed is om over een paar weken een nieuwe kat te adopteren hoor, brengt weer wat leven in huis ook voor de andere kat.
pi_57738468
ze zaten altijd samen voor het gaas (we hebben een gaasdeur gemaakt bij de keuken, omdat daar geen deur zat, en we altijd via de achterdeur naar binnen gaan) te wachten tot we thuis kwamen, en nu zit er ineens nog maar een katje... en hij zit zo hartstochtelijk te mauwen als we thuis komen maar de deur nog niet open is.. hij is echt alleen..

en dat zal wel weer wennen, schijnt, maar een speelmaatje is wel zo leuk.. vooral omdat Cato ook nog zo jong is (maandje of 9 nu) We gaan er iig serieus en rustig over nadenken, we mogen ook binnenkort even komen kijken geloof ik als we dat willen, dus wie weet

Zodadelijk richting collegezaal, presentaties geven enzo...

fijne namiddag in ieder geval aan allen
Ja doei.
  maandag 31 maart 2008 @ 15:51:36 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57738543
Als Cato niet buiten komt is een speelkameraadje echt aan te bevelen, hoor.
Wij hadden eerst ook maar één kat en die lag de hele tijd maar een beetje te pitten. Sinds er een tweede bij is, is nummer 1 ook echt opgeleefd .
Hij was vrij snel aan haar gewend, maar het heeft een hele poos geduurd voor 'ie weer écht op z'n gemak was (hij was een hele tijd maar moeilijk aan het spinnen te krijgen ). Maar nu gaat alles helemaal top. Ze liggen nu allebei op bed. Eentje onder de dekens en de ander erbovenop .
Niet meer actief op Fok!
pi_57738640
* veiligheidsspeldje werd net een beetje triestig toen ze dacht aan het leuke katje van meneer de ex Ik mis het leuke beestje. Veel triestiger dan bij de gedachte aan hemzelf
Wil ook een katje Maar nu ben ik zo klein behuisd dat het zielig zou zijn, bovendien zal de huisbaas het er wel niet mee eens zijn.
pi_57738995
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind jouw haar juist leuk lekker warrig
pi_57739121
Ik dan ook nog maar even met m'n net geknipte harar (Het was veel langer )

pi_57739416
Zo, ik ben weer in Deventer Het is alleen wat later dan gepland geworden, en moet nog boodschappen doen. Dus hoop maar dat het niet al te druk is in de winkel, anders ga ik het misschien net niet redden om te zwemmen vanavond, en dat zou jammer zijn.
pi_57739856
Mooie haren PF, mooie modellenpose ook

Wat eten jullie vanavond? Ik denk dat ik de andere helft van m'n quiche maar opeet.
pi_57739978
Zo .. mijn haar is ene dag glad ... andere dag net als een grote hoop stro .. en soms zit er weer een slag in. Het is dus elke keer weer een verassing!

Vandaag, mn usual gegeten en toenet een kopje KerryKokos soep ... echt lekker
pi_57740008
Een halve quiche? Ik heb weleens zo'n quiche van de AH gegeten en had daarna nog steeds honger.

Ik ga uit eten en filmpje pakken vanavond met een vriendin, dus dat wordt pasta.
pi_57740053
ja zo een quiche vult helemaal niet en bevat echt 2000 kcal
pi_57740119
Daarom eet ik ze ook niet meer maar ze zijn zooo lekker
pi_57740167
Dat ie niet vult daar heb ik ook last van ja. Maar 2000 kcal dat valt wel mee heur.

Mijn haren zijn blond en sluik en vooral statisch Verder geen krul/slag helemaal niets, daarom heb ik het altijd in laagjes geknipt zodat het nog enigszins de suggestie wekt van volume.
pi_57740212
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:56 schreef -marz- het volgende:
Mooie haren PF, mooie modellenpose ook

Wat eten jullie vanavond? Ik denk dat ik de andere helft van m'n quiche maar opeet.
Hier wordt het pasta met champignons, uien, paprika en een rode saus

Edit: lol, Peter smst net: nog tips voor een cadeau? Ik loop al een uur rond in de stad en heb nog niks gevonden :S

Dus sms maar terug dat hij dan niks hoeft te kopen, want zo schiet het ook niet echt op.
  maandag 31 maart 2008 @ 17:21:37 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57740382
ik maak vandaag gehaktballen met sperzieboontjes heerlijk ruikt ook al erg lekker....
pi_57741785
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
vond ik 't een mooie gedachte dat waar dood is, ook leven is...
Dat heeft wel wat moois Circle of life ende zo.

Ik heb vanmiddag een half uur gewandeld en het is gewoon warm buiten!
pi_57741833
Ik haal morgen m'n andere jas uit de kast denk ik, m'n veertjesdonsdekjas is een beetje te veel van het goede .
Tap tap tap
pi_57741947
Hey, Cherrylips! Ik heb je zaterdag helemaal geen gedag kunnen zeggen...
pi_57741958
Mijn haar is blond, als het lang is stijl, en nu het in laagje is behoorlijk springerig. Springt lekker naar buiten, maar nog wel handelbaar . En lichte slag aan de achterkant.

Ik heb vandaag supergoed gegeten . Helemaal aan mijn eigen planning gehouden ... vanavond naar bios, geen zak chips/popcorn maar een zak gewoon snoep delen ofzo, maat houden , jammer om een dag gezond en goed op die manier te 'verpesten' ... (en de film is waarschijnlijk superleuk, dus zonder snoep ga ik me ook wel redden maar klein beetje is wel erg lekker, wat te sabbelen)

Voor wie het interesseert: ik ga naar Untraceable (met mn vriend) Trailer

En mooie buik Freecell
pi_57741985
quote:
Op maandag 31 maart 2008 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Cherrylips! Ik heb je zaterdag helemaal geen gedag kunnen zeggen...
Nee, ik ging na het eten weer weg en iedereen liep al voorop en ik kon niet rennen .
Tap tap tap
pi_57741993
Het is ook heel warm buiten! Lekker met kleuters buiten vanmiddag. Was heerlijk rustig dagje trouwens. 5 zieken.
Magoed, heb bij neckermann bikini besteld. Pas het waarschijnlijk niet, omdat het bandeau is .. maargoed, was niet duur dus wilde toch ff proberen. 2 maten besteld, ik weet tenslotte niet zo goed meer wat ik heb.

E40 en 42 besteld en broekje ook 40 en 42 ...
pi_57742010
Ik ben bij het betalen van de rekening al weggegaan met Vork, die wilde nog wat eten en ik wist niet dat er mensen waren die niet meegingen naar Bosch Zoals jij
pi_57742061
Zo, best een goed dagje. Behalve het huishoudgedoe heb ik een stuk hardgelopen. Oja, Coldfeet: ik heb m'n Nike-chipie weer gedekalibreerd, ik had het ook helemaal niet goedgedaan (niet exact 400 m. gepakt, maar gewoon de iPod laten tellen, dat schiet niet op natuurlijk) en ik vond er niets meer aan, dat ik nooit meer een record zou kunnen lopen, dus ik hou mezelf gewoon lekker voor de gek. Ik zal alleen geen tijden meer posten hier, want die zijn dus zo'n 20 sec. per km. geflatteerd (waarschijnlijk dus, of niet natuurlijk, nou ja wat geeft het ook)....

Zit nu aan de wodka en vanavond heb ik gemarineerde oosterse biologische varkensfilet. Daarbij ga ik Chinese kool wokken (supergroente! Blijft heel lang goed en je kan er heel vaak van eten en veel vitamines ook!) en een beetje zilvervliesrijst.
pi_57744314
Net weer hardgelopen sinds 6 weken ofzo. Ik ging niet snel, maar het was wel lekker en eigenlijk valt het me nog mee: 5.5 km in 37 min. Ik ga het in elk geval weer oppakken 3x in de week een rondje 's avonds, dan zal ik ook weer een fatsoenlijke snelheid krijgen met de tijd. Dus hulde aan het weer en de zomertijd!
pi_57744543
shoarmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ja doei.
pi_57744830
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Net weer hardgelopen sinds 6 weken ofzo. Ik ging niet snel, maar het was wel lekker en eigenlijk valt het me nog mee: 5.5 km in 37 min. Ik ga het in elk geval weer oppakken 3x in de week een rondje 's avonds, dan zal ik ook weer een fatsoenlijke snelheid krijgen met de tijd. Dus hulde aan het weer en de zomertijd!
Goed dat je weer begonnen bent En als je weer ff bezig bent, komt het met die snelheid ook vast wel goed ja

Ik ben druk met foto's uitzoeken en uitprinten op fotopapier voor mn 12-in-1 fotolijst, leuk werkje
pi_57745028
Goed bezig allemaal met hardlopen

3x per week rennen denk ik niet dat ik nog ga redden als ik ook nog fitness en 1x yoga wil doen.
pi_57745166
Jeipod leuk haar

Wij hebben vanavond currykip met veel groenten erdoor gehad. Was errug lekker En nog best slank ook

En ik heb een vervanger voor rosébier ontdekt! Alcoholvrijbier (die van bavaria is écht lekker) en dan met een beetje cassislimonade er door. Echt net zo lekker als rosébier Leuke uitvinding nu het warmere weer er hopelijk weer aankomt!
pi_57746126
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Goed dat je weer begonnen bent En als je weer ff bezig bent, komt het met die snelheid ook vast wel goed ja

Ik ben druk met foto's uitzoeken en uitprinten op fotopapier voor mn 12-in-1 fotolijst, leuk werkje
Dat is altijd leuk, heb vorige week mijn vriend een 5 in 1 lijstje gegeven was echt heel leuk geworden, kwam ook omdat de lijstjes allemaal andere vormen hadden enzo
pi_57746245
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is altijd leuk, heb vorige week mijn vriend een 5 in 1 lijstje gegeven was echt heel leuk geworden, kwam ook omdat de lijstjes allemaal andere vormen hadden enzo
Ik had eerst gewoon losse fotolijstjes aan de muur hangen, maar die hingen niet echt recht, stond niet echt netjes, en muur was niet echt stevig, dus vielen steeds naar beneden enzo. Dus toen leek het me wel handig om zo'n 12-in-1 lijst te kopen Zijn 6 van 10x15 en 6 van 15x10, en allemaal gewoon recht en in het grijs Heb er nu 6 gevuld, moet nog van paar vrienden recentere foto's krijgen enzo
pi_57746832
haha
ik zit al helemaal te bedenken wat ik op sportief gebeid nog aan wil schaffen
- bokshandschoenen
- hardloopschoenen van nike
- nike chip
- ipod nano
- hoepel

jeetje
pi_57746909
Zo, je bent nog heel wat van plan zeg PF

Ik zit erover te denken om inline- skates te kopen. Lijkt me ook wel leuk om te doen als het mooi weer is, skaten langs de IJssel
pi_57746923
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

- hoepel

jeetje
Oja was die hoepel bijna helemaal vergeten
pi_57747866
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha
ik zit al helemaal te bedenken wat ik op sportief gebeid nog aan wil schaffen
- bokshandschoenen
- hardloopschoenen van nike
- nike chip
- ipod nano
- hoepel

jeetje
Dan hoop ik voor jou dat je bijna jarig bent!
pi_57748107
om te hardlopen heb ik wel hardloopschoenen nodig sowieso
en ja bokshandschoenen is wel handig als je 2-3-4 x per week gaat boksen
en als ik dan toch ren wil ik oook grafiekjes
pi_57748192
Ik heb nieuwe dansschoenen nodig, die ik dan meteen voor fitness gebruik
Want daarvoor gebruik ik nu mijn hardloopschoenen maar dat is volgens mij ook niet de bedoeling
pi_57749395
mij lijkt het trouwens nog steeds leuk om te kunnen paaldansen
(geen ambities om er mee op te treden hoor )
pi_57749790
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mij lijkt het trouwens nog steeds leuk om te kunnen paaldansen
(geen ambities om er mee op te treden hoor )
Mij ook eigenlijk .
En buikdansen lijkt me ook heel leuk.
Tap tap tap
pi_57750279
quote:
Op maandag 31 maart 2008 18:31 schreef conleche het volgende:
Zo, best een goed dagje. Behalve het huishoudgedoe heb ik een stuk hardgelopen. Oja, Coldfeet: ik heb m'n Nike-chipie weer gedekalibreerd, ik had het ook helemaal niet goedgedaan (niet exact 400 m. gepakt, maar gewoon de iPod laten tellen, dat schiet niet op natuurlijk) en ik vond er niets meer aan, dat ik nooit meer een record zou kunnen lopen, dus ik hou mezelf gewoon lekker voor de gek. Ik zal alleen geen tijden meer posten hier, want die zijn dus zo'n 20 sec. per km. geflatteerd (waarschijnlijk dus, of niet natuurlijk, nou ja wat geeft het ook)....

Ach Schatz, het gaat er natuurlijk gewoon om dat je jezelf verbetert of in ieder geval constant blijft en stiekem is calibreren natuurlijk te moeilijk voor niet-beta's

Sporten, gezond eten en genoeg slapen doe ik momenteel niet. Afstudeerstress... Nog twee dagen
pi_57750696
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach Schatz, het gaat er natuurlijk gewoon om dat je jezelf verbetert of in ieder geval constant blijft en stiekem is calibreren natuurlijk te moeilijk voor niet-beta's

Sporten, gezond eten en genoeg slapen doe ik momenteel niet. Afstudeerstress... Nog twee dagen
Ter verdediging: ik begreep al niet hoe de techniek toen werkte, weet je nog? En ik had geen boekje. Ik heb echter laatst gegoogeld en toen maakte alles ineens sense Natúúrlijk moest ik ergens een weg nemen met hectometerpaaltjes of zo. Als ik de geest heb, dan doe ik dat nog wel een keer. Alleen om te zien hoe het nu echt zit. Tot die tijd loop ik gewoon weer de 5k in 27 minuten

Moet je nog veel doen voor dat afstuderen?
pi_57753543
Goeienacht

1 jaar samen woehoe Ik kan der gewoon niet van slapen

Heel lang zitten twijfelen gisteren of ik vandaag zelf zou koken of dat we uit eten zouden gaan ( zou dan de 4e keer in 2 weken worden ) maar toch maar gereserveerd bij de pizzeria voor vanavond
pi_57754069
gefeliciteerd dan maar

er niet van kunnen slapen, jeetje

ondanks mn darmophoping ( ) toch 'weer' 76,8 vandaag

iig 3 ons weer eraf, en dat na een week niet sporten zo ongeveer maar de rugpijn is over, dus vanmiddag gaan we weer hardlopen met Evy

en morgen spinnen

Zodadelijk naar Nijmegen, geen zin maargoed.. het moet (Wiskunde)

tot vanmiddag!!
Ja doei.
pi_57754180
Goedemorgen

Zonnetje schijnt!

Gefeliciteerd Sylvana!

Hier ook 3 ons eraf
  dinsdag 1 april 2008 @ 07:55:31 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57754200
Goedemorgen,

Feli Sylvana .
En er niet van kunnen slapen is wel heel ernstig .
Ik heb net m'n ontbijt weggewerkt (vanilleyoghurt ). Ga zo nog even wat dingetjes doornemen voor statistiek en om 14 uur is het dan zo ver . Ik weet alweer waarom ik ook alweer een hekel had aan tentamens. Word er zo nerveus van, bah. Als ik daarna thuis kom, afwassen en stofzuigen en dan ben ik weer helemaal in m'n element .
Niet meer actief op Fok!
pi_57754672
Gefeli Sylvana (en Peter)

Film gister was erg leuk, echt een aanrader. En we hadden allebei niet echt zin in snoep, dus klein zakje gehaald dat nog bijna helemaal over is (en ik blij, ik zat me te ergeren aan mijn steeds boller wordende figuur, en de lijn is nu weer dalend ... ik kan niet tegen vet meeslepen, word ik chagarijnig van ).

Ik heb ook zo'n lijstje als Principessa, van spullen die ik nog wil kopen op sportief gebied:
- Pantser
- Helm
- Handschoentjes
- Voetbescherming
- Badpak
- Hoepel (ik heb mezelf beloofd dat ik er een mag bestellen als ik een bepaald resultaat behaal, hoor als het goed is binnen een paar dagen of het mag )

Totaal best duur allemaal
pi_57754774
Gefeliciteerd Sylvana
Ik kreeg vannacht een smsje van mijn vriendje dat hij ook niet kon slapen, maar waarvan geen idee

Ik heb over 3 uurtjes mijn eindgesprek voor communicatie, dus dat maar eerst ff voorbereiden

Heb me trouwens al een paar dagen niet gewogen, maar ik ben ongesteld dus dan neem ik de weegschaal toch nooit serieus
  dinsdag 1 april 2008 @ 09:16:57 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57754972
@ Chicolate: welke film? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57755535
Thnx iedereen, en ik werd vannacht gewoon wakker, en toen ging ik dus nog allemaal dingen bedenken voor vandaag, wat ik nog wil kopen voor hem, dat ik al bij hem wil zijn als hij uit zn werk komt, met huis romantisch ingericht enzo, dus was veel te druk in mn hoofd om te slapen Heb ik wel vaker, dat ik 's nachts wakker wordt en dan allemaal dingen ga bedenken over iets en dus niet meer kan slapen

Maar van 4 tot half 10 nog wel weer geslapen, dus maar een uurtje wakker geweest, valt mee
  dinsdag 1 april 2008 @ 10:01:28 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57755647
Oh ja, dat heb ik ook wel eens, Sylvana, maar dan vooral 's avonds voor het slapen gaan.
Soms lig ik uren wakker, omdat ik een idee heb voor een verhaal of een idee voor een werkstuk ofzo. Die periode breekt nu ook weer aan, omdat ik de komende tijd met een onderzoeksverslag en een scriptie bezig moet . Dan heb ik ineens een geniale ingeving... Eigenlijk moet ik dat soort dingen dan ook gewoon meteen opschrijven, dan ben ik er vanaf .
Niet meer actief op Fok!
pi_57755741
Ik heb het net als Sylvana midden in de nacht. Dan word ik wakker en als me iets dwars zit dan wordt dat enorm uitvergroot ' s nachts en dan ga ik liggen malen. Had ik vroeger nooit! Heb er wat opgevonden: tegenwoordig als ik voel dat ik ga malen, knip ik direct het licht aan en ga wat lezen, of een computerspelletje doen, net zolang dat ik weer slaap krijg. Dat werkt gelukkig meestal prima.

Er was weer 2 ons af vanochtend, niet veel, maar eraf is wel weer fijn

@Marz: ga je ook in ons lijstje staan? En feli met de 3 ons!!
pi_57755818
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, dat heb ik ook wel eens, Sylvana, maar dan vooral 's avonds voor het slapen gaan.
Soms lig ik uren wakker, omdat ik een idee heb voor een verhaal of een idee voor een werkstuk ofzo. Die periode breekt nu ook weer aan, omdat ik de komende tijd met een onderzoeksverslag en een scriptie bezig moet . Dan heb ik ineens een geniale ingeving... Eigenlijk moet ik dat soort dingen dan ook gewoon meteen opschrijven, dan ben ik er vanaf .
Dat heb ik inderdaad ook, voor het slapen gaan
En dan je best doen om het niet te vergeten de hele nacht
pi_57755861
Goedemorgen allemaal! Ik wil eigenlijk wel, net als jullie, nét iets slanker de zomer in. Ik weeg momenteel rond de 61 kilo bij een lengte van 1,73m. Zo zwaar ben ik van m'n leven nog niet geweest en ik voel me er niet prettig bij. Als streefgewicht heb ik rond de 57 in gedachten, maar eigenlijk is m'n enige streefgewicht het gewicht waarbij ik het gevoel heb dat ik lekker in m'n vel zit. Een weegschaal heb ik niet, maar ik voel het snel genoeg aan m'n lichaam.

Ik eet vrij veel op een dag maar heb ook het gevoel dat ik dat nodig heb - ik word erg snel trillerig als ik niet om de 3 uur iets eet. Ik wil proberen af te vallen door van de ongezonde dingen af te blijven en te sporten. Ik ben begonnen met Evy, ga vanmiddag les 7 lopen. Ik hoop aan het meeposten hier een soort stok achter de deur te vinden!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57755872
Ik heb standaard een kladblokje en pen bij mijn bed liggen, ook om ervoor te zorgen dat ik het niet vergeet. Opschrijven helpt dan om me niet de rest van de nacht druk te maken of ik het nog wel heb onthouden
pi_57755885
3 ons slaat ook nergens op maar idd het is een neergaande beweging

Hoe werkt dat met het lijstje?

Ik was toevallig ook 's nachts wakker om 4 uur. Terwijl ik normaal echt gewoon helemaal nóóit wakker word 's nachts. Onweer, oorlog etc. ik slaap er doorheen. Was dus een bijzondere ervaring
pi_57755938
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:16 schreef -marz- het volgende:

Ik was toevallig ook 's nachts wakker om 4 uur. Terwijl ik normaal echt gewoon helemaal nóóit wakker word 's nachts. Onweer, oorlog etc. ik slaap er doorheen. Was dus een bijzondere ervaring
Eraf is altijd goed
Om in het lijstje te komen moet je Troel (te vinden in de dieetclub) een pm sturen, dan kan je op een site je gewicht bijhouden en komt het in dit lijstje te staan
pi_57755956
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik wil eigenlijk wel, net als jullie, nét iets slanker de zomer in. Ik weeg momenteel rond de 61 kilo bij een lengte van 1,73m. Zo zwaar ben ik van m'n leven nog niet geweest en ik voel me er niet prettig bij. Als streefgewicht heb ik rond de 57 in gedachten, maar eigenlijk is m'n enige streefgewicht het gewicht waarbij ik het gevoel heb dat ik lekker in m'n vel zit. Een weegschaal heb ik niet, maar ik voel het snel genoeg aan m'n lichaam.

Ik eet vrij veel op een dag maar heb ook het gevoel dat ik dat nodig heb - ik word erg snel trillerig als ik niet om de 3 uur iets eet. Ik wil proberen af te vallen door van de ongezonde dingen af te blijven en te sporten. Ik ben begonnen met Evy, ga vanmiddag les 7 lopen. Ik hoop aan het meeposten hier een soort stok achter de deur te vinden!
Welkom en succes
Hoe vind je Evy?

Bij een lengte van 1,73 moet je inderdaad niet veel minder dan 57 gaan wegen trouwens
pi_57755963
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:16 schreef -marz- het volgende:

Jawel, 3 ons slaat best ergens op en het is fijn dat als je iets onderneemt (afvallen) dat het dan dus resultaten geeft!

Hoe het lijstje werkt staat een beetje uitgelegd in de OP, maar komt hier op neer: Ga naar dieet-web.nl en maak daar een account aan, vul je gegevens in en stuur Troel (van de dieetclub) een PM en vraag haar of je bij de slankclub in het lijstje mag.

-edit- Ha, ik was weer eens spuit elf
pi_57755976
quote:

welkom en veel succes
pi_57755987
Gefeli Sylvana

En hoi DaD, ik dacht dat jij precies goed was? Je hebt in ieder geval mijn droomfiguur. Maar toch welkom
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Dat heb ik wel eens gedaan, maar dan blijkt het de volgende ochtend volkomen onzin te zijn in een bijna onleesbaar handschrift
Maar dan is het in ieder geval wel weg uit je hoofd.
Ik zit hier te ontbijten met druiven
pi_57755988
Dubbel
pi_57756209
Dank, welkomstcomité!

@ Miss_S: Ik vind Evy echt leuk! Ik had nooit gedacht dat ik zo gemotiveerd zou raken door iemand die je vertelt wat je moet doen. Ik ben ook echt van plan door te zetten, al heb ik afgelopen keer m'n knie een beetje verdraaid op een loszittende stoeptegel waar ik nog wel last van heb... ik hoop dat dat snel overgaat, en anders maar even naar laten kijken.

@ Freecell: Dank je wel voor het compliment, en passant. . Vorig jaar om deze tijd woog ik nog 52 kilo, en ik kan maar niet aan m'n nieuwe lichaam wennen. Het beeld in m'n eigen hoofd over m'n lichaam belemmert me in m'n doen en laten - intimiteit is zelfs een probleem geworden omdat ik me niet goed voel over m'n lijf...

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik wil motorbloempje nog wel even sterke wensen.
pi_57756210
Ook al dubbel! 1 aprilgrap? .
pi_57756247
Hopelijk krijg je niet teveel last van je knie.....
Met hardlopen moet je wel altijd uitkijken, merk nu wel dat ik steeds minder last krijg van alles dan toen ik 90 kilo woog en hard deed lopen
pi_57756333
Goedemorgen!
Vanochtend wakker met hoofdpijn, maar dat is nu over gelukkig. Heb wel een beetje spierpijn, maar dat geeft niet zo erg, het was fijn om weer te beginnen met lopen.
Welkom DaD en ook marz als ik dat per ongeluk vergeten was te zeggen
Sylvana gefeli met de vriend!
En Viking veel succes met je tentamen natuurlijk, maar je kan het vast wel, statistiek wordt meer gevreesd dan nodig is in het algemeen

Nu weer onderzoekendingendoen!
pi_57756351
Nou ik ben weg naar mijn eindgesprek, denken jullie aan mij?
pi_57756507
Succes Miss_S en Veiligheidsspeldje
pi_57756531
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank, welkomstcomité!

@ Freecell: Dank je wel voor het compliment, en passant. . Vorig jaar om deze tijd woog ik nog 52 kilo, en ik kan maar niet aan m'n nieuwe lichaam wennen. Het beeld in m'n eigen hoofd over m'n lichaam belemmert me in m'n doen en laten - intimiteit is zelfs een probleem geworden omdat ik me niet goed voel over m'n lijf...
Ah, ok. dan is het voor je eigen gevoel waarschijnlijk inderdaad het beste dat er een weer wat afgaat
Nu, veel succes dan maar.
En het is hier ook nog gezellig
pi_57757466
Ik heb rugpijn vet stom ! kon helemaal niet zo goed trainen gister :/

Ik kon vanacht ook niet slapen en ben er VOOR HET EERST van m'n leven 's nachts uit gegaan om te plassen Zo erg was het dus
pi_57758438
Sterkte met je rug PF!

Ik heb nu een pistoletje met kaas in de oven zitten, zo nog komkommer, tomaat en ei erop en weer een lekker broodje Is lang geleden dat ik dat gehad heb. Toen ik mn oventje net had deed ik het wel regelmatig, maar laatste tijd normaal brood gegeten

En dan na het eten vast naar Peters huis toe
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:39:15 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57758529
Welkom DaD .
En wat Freecell zegt dus: jij hebt toch een perfect lichaam? . Ik dacht overigens dat jij juist wilde aankomen? Dat is kennelijk gelukt dus? .
Ik zit zenuwachtig te wezen voor m'n tentamen . Om 13:30 ga ik weg . Nu een beetje doelloos zitten fokken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57758932
Succes Renske

Ik ben alweer thuis, gesprek ging wel redelijk en krijg over 1 tot 2 weken mijn punt terug
pi_57758980
Succes Renske

Mooi dat het gesprek redelijk ging Saskia

Ik heb mn brood op, dus ga naar Almelo, fijne dag nog iedereen
pi_57759001
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Welkom DaD .
En wat Freecell zegt dus: jij hebt toch een perfect lichaam? . Ik dacht overigens dat jij juist wilde aankomen? Dat is kennelijk gelukt dus? .
Ik zit zenuwachtig te wezen voor m'n tentamen . Om 13:30 ga ik weg . Nu een beetje doelloos zitten fokken .
Nou, perfect... ligt eraan wat je onder perfect verstaat hè. . Met de meeste delen ben ik wel blij (zelfs over m'n borsten ben ik tegenwoordig redelijk tevreden), maar m'n buik vind ik vreselijk. Ik wilde idd altijd graag aankomen, 52 kilo (of minder soms nog) was gewoon te weinig voor mijn lengte. Maar dat was voor ik aan de pil ging... in no time was er 9 kilo bij.

Succes met je tentamen! Volgens mij heb je hard gestudeerd, wat ik zo heb meegekregen, dus dat gaat vast goed! Kan het trouwens zijn dat ik je afgelopen woensdag over de Gorechtkade zag fietsen?
pi_57759027
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:03 schreef Sylvana het volgende:
Succes Renske

Mooi dat het gesprek redelijk ging Saskia

Ik heb mn brood op, dus ga naar Almelo, fijne dag nog iedereen
Jij ook veel plezier
Dat broodje klonk trouwens wel lekker
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:09:04 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57759074
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou, perfect... ligt eraan wat je onder perfect verstaat hè. . Met de meeste delen ben ik wel blij (zelfs over m'n borsten ben ik tegenwoordig redelijk tevreden), maar m'n buik vind ik vreselijk. Ik wilde idd altijd graag aankomen, 52 kilo (of minder soms nog) was gewoon te weinig voor mijn lengte. Maar dat was voor ik aan de pil ging... in no time was er 9 kilo bij.
Ja, de pil is doffe ellende.
Voor mij één van de redenen om er maar niet aan te beginne voorlopig . Hoef gelukkig niet bang te zijn voor ongelukjes .

Ik kan me overigens moeilijk voorstellen dat je buik te dik is bij jouw lengte en gewicht. Ben je niet heel erg kritisch? .
quote:
Kan het trouwens zijn dat ik je afgelopen woensdag over de Gorechtkade zag fietsen?
Nee, dat was kennelijk mijn look-a-like dan .

Bedankt voor de succeswensen iedereen en doe rustig aan hè, Sylvana .
Niet meer actief op Fok!
pi_57759254
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, de pil is doffe ellende.
Voor mij één van de redenen om er maar niet aan te beginne voorlopig . Hoef gelukkig niet bang te zijn voor ongelukjes .

Ik kan me overigens moeilijk voorstellen dat je buik te dik is bij jouw lengte en gewicht. Ben je niet heel erg kritisch? .
[..]

Nee, dat was kennelijk mijn look-a-like dan .

Bedankt voor de succeswensen iedereen en doe rustig aan hè, Sylvana .
Misschien ben ik wel kritisch ja (volgens vriendlief dan in elk geval wel), maar het is niet alleen wat ik zie, ook hoe ik me voel. Ik denk echt dat ik me beter in m'n vel voel zitten bij een paar kilo minder, dus dat is het proberen waard lijkt me!

Wat ik tot nu toe vandaag heb gegeten, trouwens (representatief voor een 'gewone' dag, voor mij):
Ontbijt: bord Brinta met een groot glas sinaasappelsap
Tussendoor: pakje Liga Continue en 1 liter water
Lunch: 3 bruine boterhammen met kaas en Chinese taugetomatensoep, pakje Vifit (500 ml)

Rond half 4 eet ik nog een appel en drink ik nog 2 flesjes water. Wat het avondeten vanavond zal worden weet ik nog niet, maar ik heb zin in iets met rijst en veel groenten. Na het avondeten drink ik meestal nog een flesje water, maar eet ik niets meer. (Edit: nog wel een toetje. Dat is m'n verwenmoment van de dag en ga ik ook echt even lekker rustig voor zitten. Meestal eet ik van die toetjes van 19 cent, vanilleroom in een bekertje, en anders fuityoghurt.)

Commentaar, anyone? .

[ Bericht 4% gewijzigd door DevilsAndDust op 01-04-2008 13:24:17 ]
pi_57759324
DaD: nee niet veel, ziet er goed uit, al zou je de koekjes (toch best veel kcal) kunnen vervangen door nog een stuk fruit.
Zuivel vind ik altijd wel handig voedsel (yoghurt bv, karnemelk), maar niet iedereen houdt daarvan.
pi_57760310
quote:

Welkom! Nog een Evy-holic

maar 61 bij 1,73 en dan gaan afvallen...
Jemig.. ik ben ook rond die lengte, en vind 61 best magertjes, eigenlijk.. ok, ieder z'n/d'r ding, maar jeetje.. ik vind 't wel weinig.. (zei de dikke zeug van 76kg op dit moment )

Wij gaan zo lekker boodschapjes doen en daarna hardlopen, Evy 4 geloof ik inmiddels, van Deel 2, volgens mij 45 minuten hardlopen, maar ga 't nog even checken

half uurtje 'maar', maar is misschien wel fijn omdat ik helaas al een week niet heb gelopen.. maar gelukkig is m'n rugpijn nu wél over
Ja doei.
pi_57760696
k ben 1.75 en bij 62kg vond ik dat er ook nog wel wat af mocht,
dus zal wel verschil in bouw e.d. zijn

Ennn welkom
Sylvana: gefeliciteerd
En Miss_S, je gesprek ging goed? Jeej !
pi_57760753
vandaag gegeten:
2 boterhammen met tonijn en light light light majo
en een krentenbol met boter
en een glas melk

ik heb geen honger of zo, en ben ook pas sinds half 12 uit bed. maar het is zo weinig.. of ben ik gewoon een vreetzak
pi_57760839
Net heerlijk gelunched met een broodje kaas en ei en een broodje sandwichspread komkommer.
Nu lekker aan de thee en een beetje fokken met mijn oppaskindje op schoot Serieus, ik zou het oppassen ook voor de lol doen en ik verdien er nog mee ook H
et enige nadeel is dat ik niet zo makkelijk weg kan, verder is het alleen maar leuk!
pi_57760842
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Welkom! Nog een Evy-holic

maar 61 bij 1,73 en dan gaan afvallen...
Jemig.. ik ben ook rond die lengte, en vind 61 best magertjes, eigenlijk.. ok, ieder z'n/d'r ding, maar jeetje.. ik vind 't wel weinig.. (zei de dikke zeug van 76kg op dit moment )

Wij gaan zo lekker boodschapjes doen en daarna hardlopen, Evy 4 geloof ik inmiddels, van Deel 2, volgens mij 45 minuten hardlopen, maar ga 't nog even checken

half uurtje 'maar', maar is misschien wel fijn omdat ik helaas al een week niet heb gelopen.. maar gelukkig is m'n rugpijn nu wél over
Ik noem het zelf ook liever 'lekker in m'n vel komen te zitten' dan afvallen. . Bij 57 kilo heb ik nog steeds een gezond gewicht, geloof ik, of heb ik dat verkeerd, met BMI?

En een half uur, wow... ik ben nog steeds bij de drie minuten en het weer hier in Groningen lokt ook niet bepaald aan nu. . Succes!
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:38:51 #289
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_57760862
WTF DaD ga weg uit dit topic Je hebt een perfect lichaam
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_57760876
Ik ben ook 1 meter 73 en ben door stress een keer enorm afgevallen. Ik woog toen 59 kilo. Resultaat was dat ik niet meer menstrueerde en ook andere ondervoedingsverschijnselen had, volgens mijn huisarts. Ik was in die tijd heel vaak ziek, ik moet echt niet minder dan 66 kilo gaan wegen, want dan gaat het gewoon mis, ondanks de heilige bmi. alhoewel er momenteel wel wat vanaf mag
pi_57760877
Mwt 57 kg heb je een bmi van 19
en je mag ook nog 18 hebben
(ook al vinden veel mensen hier dat je minimaal 20 moet hebben, maar goed )
pi_57760881
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:37 schreef freecell het volgende:
Net heerlijk gelunched met een broodje kaas en ei en een broodje sandwichspread komkommer.
Nu lekker aan de thee en een beetje fokken met mijn oppaskindje op schoot Serieus, ik zou het oppassen ook voor de lol doen en ik verdien er nog mee ook H
et enige nadeel is dat ik niet zo makkelijk weg kan, verder is het alleen maar leuk!
Do2 en ik hebben zondagavond op mijn nichtje van 2,5 gepast, en gister er ook de hele dag mee doorgebracht. Gewéldig. .
pi_57760883
je moet ook helemaal doen waar je jezelf prettig bij voelt, zolang het gezond blijft

en wij gaan heir eerst nog even boodschapjes doen, in de regen en daarna hardlopen, want rond 15.30 zou de regen wel weer weg moeten zijn hier, hopelijk en dan kan de thee even zakken én even wat beweging vooraf sporten gaat makkelijker als je eerder ook al actief geweest bent, iig bij mij

enneh.. in het begin redde ik de 3 minuten ook niet hoor had nooit gedacht dat ik inderdaad zo snel met Evy mn conditie zou verbeteren, was nogal sceptisch, maar uiteindelijk had ze gelijk
Ja doei.
pi_57760894
DaD: welkom! Ik kan me inderdaad ook niet echt voorstellen dat je bij 1.73 en 61 kilo nog wilt afvallen, ik ben een paar cm kleiner en mijn laagste gewicht was 62, iedereen zei dat ik veel te mager was. Maar dat zal bij iedereen wel anders zijn. Succes!

Sylvana: Gefeliciteerd!
pi_57760903
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:34 schreef Sylvana het volgende:
Sterkte met je rug PF!

Ik heb nu een pistoletje met kaas in de oven zitten, zo nog komkommer, tomaat en ei erop en weer een lekker broodje Is lang geleden dat ik dat gehad heb. Toen ik mn oventje net had deed ik het wel regelmatig, maar laatste tijd normaal brood gegeten

En dan na het eten vast naar Peters huis toe
thanks by the way
pi_57760949
Ik weeg nu 64.zoveel (2kg aangekomen in 2 maanden, dfoei!)
en ik wil iets van 58-59 of zo wegen, iig dat mn vetpercentage 20% is en mn buik dun
en ik heb ook nog wel 52 gewogen met deze lengte, zag er ook niet heel vreemd uuit..
pi_57760954
Trouwens net terug van sporten, volgens mij is dat het lekkerste wat er is, sporten en daarna lekker douchen Ik douche altijd in de sportschool en vandaag dus ook, alleen is het 20 minuten fietsen naar huis en ik kwam dus natgeregend thuis Dus dat werd nog een keer douchen. Nu eindelijk lunchen!
pi_57760961
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:38 schreef Dangel het volgende:
WTF DaD ga weg uit dit topic Je hebt een perfect lichaam
Ja, óf je steunt me een beetje of zo. .
pi_57760992
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weeg nu 64.zoveel (2kg aangekomen in 2 maanden, dfoei!)
en ik wil iets van 58-59 of zo wegen, iig dat mn vetpercentage 20% is en mn buik dun
en ik heb ook nog wel 52 gewogen met deze lengte, zag er ook niet heel vreemd uuit..
Maar jij hebt gewoon een smalle bouw. Ik heb van nature brede heupen en mn ribben steken nu al uit, dus als ik onder de 60 kilo ga zitten lijk ik uitgemergeld..het hoort niet zeg maar
pi_57761047
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:45 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Maar jij hebt gewoon een smalle bouw. Ik heb van nature brede heupen en mn ribben steken nu al uit, dus als ik onder de 60 kilo ga zitten lijk ik uitgemergeld..het hoort niet zeg maar
Ja je kan het natuurlijk best zelf goed inschatten
ik heb een vriendin met breede heupen. Die evenlang is,
en als zij 60 weegt dan ziet ze er zo uit zoals ik bijv 68 weeg.
Als ik boven de 63 oid kom dan krijg ik bolle wangetjes
volgens mij blijf je bij mij m'n ribben altijd wel zien,
al m'n vet gaat op m'n buik zitten zowat
pi_57761191
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

En Miss_S, je gesprek ging goed? Jeej !
Even het resultaat afwachen, maar wist overal antwoord op en wist waar mijn zwakke kanten zaten

Ik heb trouwens nu alleen 2 evergreen koekjes op voor lunch, heb helemaal geen honger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')