Ik ging het er al niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Doei Renske
Sorry, maar kunnen we het in dit topic een beetje gezellig naar elkaar toe houden? Want anders loopt het weer heemaal uit de hand,. Dus MoBlo en Saskia, negeer elkaar anders ofzo, is voor de rest ook wat fijner
Het is ook niet niks, en ook mannen hebben gevoelensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
een huilende René![]()
dat gebeurt niet snel
zo maar eens rustig samen ontbijten en hem dan naar zn laatste rustplaats brengen.. een ieder die meeleeft, bedankt![]()
Hoe komt het dat deze figuren altijd hier komen en niet in de dieetclub?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:52 schreef pooier het volgende:
zitten jullie weer lui achter de computer? beetje posten over afslanken?
hup ga sporten, hardlopen, fitness enz.
wegwezen hier
net alsof je 24/7 moet sporten als je wilt afvallenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:52 schreef pooier het volgende:
zitten jullie weer lui achter de computer? beetje posten over afslanken?
hup ga sporten, hardlopen, fitness enz.
wegwezen hier
Sportse en veel plezierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja heel apart.
Maargoed ik ga naar de sportschool en dan ff naar de Albert Cuijp markt, fijne dag verder iedereen
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja heel apart.
Maargoed ik ga naar de sportschool en dan ff naar de Albert Cuijp markt, fijne dag verder iedereen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
JOUW KAT..
kan je nou godverdegodver niet eens zeggen "DAT IS NAAR MOBLO, STERKTE, STERKTE!!!!!!!"
Zit hier met trillende handen en met tranen doorlopen ogen, en je begint over JOUW kat![]()
![]()
![]()
Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in...
vervelend hoor, dat jouw kat ook is overleden in september, maar kan er nu geen "STERKTE" af? Terwijl ik zo met 't beestje naar het asiel moet om hem te laten cremeren??????![]()
Wow dat is wel erg hoogquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:
Sterkte met het achterlaten van je katje. Jullie hebben in ieder geval alles gedaan om hem bij jullie thuis een eigen plekje te geven
(ik lees regelmatig mee in F&F)
De foto ziet er wel mooi(er) uit, met een egale achtergrond, dan met een bakstenenachtergrond.
Ik heb geen idee wat ik vandaag moet gaan doen, gelukkig nog geen werk van school gekregen (en al zou ik het wel hebben, zou ik het nog niet maken) ... denk de puinzooi aanpakken en naar de stad ofzo. Lekker rustig aandoen dus.
Oh, en even trots doen, ik heb het cijfer van mijn profielwerkstuk gekregen ... we hebben een 9,6(en de docent was nog behoorlijk streng).
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb trouwens geen 1 onvoldoende gehaald in m'n pww en de 1e alleen maar onvoldoendes
(Sk:7 NK:6.zoveel WB:6.4 EC: 5.5 en 8.5 en bio weet ik nog nietnu lijk ik net alsof ik altijd iets poets omdat chicolate het ook post
maar dat is stiekem ook wel zo haha)
Ja stom hè.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Ik word opeens een beetje verlegen van de felicitaties, maar dit was inderdaad dat werkstuk waar ik zo enthousiast over was (die met een stofje uit chocolade). Stomme alleen is, op mijn eindlijst komt alleen "G" te staan ... alles boven de 8 is "G" ... dus je ziet er eigenlijk niets van dat het zo hoog was
.
Sinaasappelsap met lange vingers is niet alleen leuk als toetje, maar ook erg ok als tussendoortje.
Goed zegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:
Oh, en even trots doen, ik heb het cijfer van mijn profielwerkstuk gekregen ... we hebben een 9,6(en de docent was nog behoorlijk streng).
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Ik word opeens een beetje verlegen van de felicitaties, maar dit was inderdaad dat werkstuk waar ik zo enthousiast over was (die met een stofje uit chocolade). Stomme alleen is, op mijn eindlijst komt alleen "G" te staan ... alles boven de 8 is "G" ... dus je ziet er eigenlijk niets van dat het zo hoog was
.
Sinaasappelsap met lange vingers is niet alleen leuk als toetje, maar ook erg ok als tussendoortje.
wij kregen geen cijfersquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja stom hè.
Ik had een 8,5 op mijn profielwerkstuk (over de eurowas in 2000 alweer) en toen kreeg ik ook een 'G' op m'n eindlijst
.
Mag ik daar een foto van zien? Of ben je net als VS in d'r broekje, nogal een rollade in dat jurkje? Ik heb van de HEMA een paar t-shirtjes maat 140 omdat die van die leuke streepjes hadden, maar eigenlijk ben ik daar ook gewoon een worstje inquote:
Nope geen rollade en een foto komt, maar vandaag ff niet moet zo naar het stationquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Mag ik daar een foto van zien? Of ben je net als VS in d'r broekje, nogal een rollade in dat jurkje? Ik heb van de HEMA een paar t-shirtjes maat 140 omdat die van die leuke streepjes hadden, maar eigenlijk ben ik daar ook gewoon een worstje in
Oh! Turnen! Waar is dat? Ik heb eens gezocht maar nergens turnen voor senioren gevonden! Dat zou ik pas echt leuk vinden!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Ewelina het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Weer een dagje gewerktLui aan de telefoon zitten en een pak (!!!) Oreo's wegwerken
Ik heb trouwens even gekeken naar een 2e sportavond, er zijn 2 opties: Body pump of body attack in de sportschool waar ik altijd al kom voor paaldansles, en turnen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Ewelina het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Weer een dagje gewerktLui aan de telefoon zitten en een pak (!!!) Oreo's wegwerken
Ik heb trouwens even gekeken naar een 2e sportavond, er zijn 2 opties: Body pump of body attack in de sportschool waar ik altijd al kom voor paaldansles, en turnen
Dat weet ik toch! (van dat broekje bedoel ik! Ik had het ook per ongeluk met een esprit vest, wat ik online besteld had en waarvan ik dacht dat het een M was en het uiteindelijk een xs bleek te zijn: dat pakte toevallig heel goed uit, maar bij die shirtjes ben ik ook rollade, ik vind gewoon die term zo leuk, dat ik hem niet vaak genoeg kan gebruikenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Conleche rekent zich al onder seniorendat is meestal 60+ hoor :p en dat broekje was echt perongeluk een xs, zou dat niet expres kopen omdat ik zo nodig een bepaalde maar wil kunnen passen... En ik heb lekker veel fruit gehaald op de markt!
Hihi, ik ben nu wel heel benieuwd naar je hoofd, na al die foto's van van alles en nog wat, but the face! Goeie kop met haar! (en leuk jekkiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hele dag in Utrecht geweest, beetje ongezond gegeten (pizza, taartjes) maar wel heel leuk! Dom beklommen (zie foto) Zag op de rest van de foto's datr ik echt een "bolle toet" (
) aan het krijgen ben. Grmbl. en toch heb ik geen motivatie om echt gezond te eten
"Er zijn zoveel meer belangrijke dingen in het leven dan je uiterlijk.. unde so"
[ afbeelding ]
ik schud met m'n hoofd zodat mn haren wapperen. lekker wazig resultaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh die stond er vorig topicnja ik doe em nog wel ff maar haal em morgen dan weer weg
(jasje is maat 158 h&m jonges afdeling!)
dit is trouwens mijn poseer gezichtsuf.
Eindelijk eens iemand die zo'n beetje lijkt op wat ik ervan had verwacht! Grappig is dat. (komt misschien omdat je in de verte toch wel iets van je Avatar hebt). Bij Renske duurde het ook heel lang voordat in mijn hoofd zij niet meer haar avatar was. (nee niet Wickie de viking, die vorige!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat verschilt echt, hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 09:45 schreef freecell het volgende:
Die klok was inderdaad wel even lastig
Gelukkig wel om gedacht, want we hebben vandaag allebei verplichtingen waarbij wel echt wel op tijd moeten komen.
En een nieuw vriendje voor Cato... Het is wel gezelliger, maar dat kon in he begin wel eens even ruzie worden! Dus voorbereiden op weer een hoop gedoe is dan wel handig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |