abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:21:52 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57691831

Het vorige deel: Slank de zomer in #142 Waar MB haar gala kapsel showt

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_57691851
Als je dat wil denken van iemand die je alleen online kent moet je dat vooral doen Renske
En we hadden wel dezelfde TT in gedachte zie ik
pi_57691862
Miss_S, het enige wat jij in dit topic doet, is zodra iemand (en vooral ik) iets post, zeggen wat JIJ hebt gedaan..
elke post begint met IK heb OOK en niet met 'oh, wat leuk'

als je post was begonnen met 'he, wat naar MoBlo, sterkte, ik weet nog hoe ik me voelde toen mijn katje dood ging' dan had er geen vuiltje aan de lucht geweest, maar het enige waar jij aan denkt is jezelf, hoe geweldig je jezelf nie vindt, en ga zo maar door.

Ik maak het je niet moeilijk, jij vindt dat ik het jou moeilijk moet maken, want dan kun je weer rellen. Iets waar ik totaal géén zin in heb, en nu ook al helemaal NIET!

Ook als jouw kat was overleden, had ik gezegd 'wat naar, sterkte', want ja, ik leef met mensen mee, ook als ik ze 'niet zo mag', want een overlijden, van mens of dier, in iemands omgeving wens je je ergste vijanden nog niet toe..

Dus leg de schuld maar weer bij mij, praat maar lekker alleen over jezelf, en je eigen dingen, maar verwacht wel dat als jij ooit iets naars meemaakt, dat ik je wel zal condoleren of sterkte zal wensen, want IK heb wel gevoelens en empathie
Ja doei.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:25:26 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57691872
Anywayz,

Ik ga ervandoor. Fijne dag, dames! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57691925
Doei Renske

Sorry, maar kunnen we het in dit topic een beetje gezellig naar elkaar toe houden? Want anders loopt het weer heemaal uit de hand,. Dus MoBlo en Saskia, negeer elkaar anders ofzo, is voor de rest ook wat fijner
pi_57691942
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Doei Renske

Sorry, maar kunnen we het in dit topic een beetje gezellig naar elkaar toe houden? Want anders loopt het weer heemaal uit de hand,. Dus MoBlo en Saskia, negeer elkaar anders ofzo, is voor de rest ook wat fijner
Ik ging het er al niet meer over hebben
Wou Freya bikini's gaan bekijken maar de site werkt niet mee
pi_57691995
een huilende René dat gebeurt niet snel

zo maar eens rustig samen ontbijten en hem dan naar zn laatste rustplaats brengen.. een ieder die meeleeft, bedankt
Ja doei.
pi_57692059
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
een huilende René dat gebeurt niet snel

zo maar eens rustig samen ontbijten en hem dan naar zn laatste rustplaats brengen.. een ieder die meeleeft, bedankt
Het is ook niet niks, en ook mannen hebben gevoelens

Sterkte strax bij het crematorium
pi_57692076
Bij gebrek aan Freya, maar bij de Wehkamp gekeken

Niet dat ik een nieuwe bikini nodig heb maar vond deze wel schattig
pi_57692081
hij was zo kalm daarnet.. maar 't moest er allemaal even uit... begrijpelijk ga zo lekker eitje voor 'm koken

en dan even alle dingen wassen en de kattenbak goed uitwassen en alles..

dierenasiel gaat pas om 12 uur open, dus dan kunnen we pas bellen
Ja doei.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:52:02 #11
84309 pooier
bling bling
pi_57692218
zitten jullie weer lui achter de computer? beetje posten over afslanken?
hup ga sporten, hardlopen, fitness enz.

wegwezen hier
copyright 2006
pi_57692248
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:52 schreef pooier het volgende:

wegwezen hier
Hoe komt het dat deze figuren altijd hier komen en niet in de dieetclub?
Hier zit niemand met overgewicht.....
pi_57692281
Ja heel apart.

Maargoed ik ga naar de sportschool en dan ff naar de Albert Cuijp markt, fijne dag verder iedereen
pi_57692288
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:52 schreef pooier het volgende:

wegwezen hier
net alsof je 24/7 moet sporten als je wilt afvallen
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja heel apart.

Maargoed ik ga naar de sportschool en dan ff naar de Albert Cuijp markt, fijne dag verder iedereen
Sportse en veel plezier

Ik ga zo eens koffie zetten en dan Peter wakker maken
pi_57692319
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja heel apart.

Veel plezier
Kennelijk valt ons topic meer op
pi_57692369
wel even leuk op deze droevige ochtend:

'officiele' foto van op het gala..

vind de andere stiekem wel leuker
Ja doei.
pi_57692455
Sterkte met het achterlaten van je katje . Jullie hebben in ieder geval alles gedaan om hem bij jullie thuis een eigen plekje te geven (ik lees regelmatig mee in F&F)

De foto ziet er wel mooi(er) uit, met een egale achtergrond, dan met een bakstenenachtergrond .

Ik heb geen idee wat ik vandaag moet gaan doen, gelukkig nog geen werk van school gekregen (en al zou ik het wel hebben, zou ik het nog niet maken) ... denk de puinzooi aanpakken en naar de stad ofzo. Lekker rustig aandoen dus .

Oh, en even trots doen, ik heb het cijfer van mijn profielwerkstuk gekregen ... we hebben een 9,6 (en de docent was nog behoorlijk streng).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57692541
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
JOUW KAT..

kan je nou godverdegodver niet eens zeggen "DAT IS NAAR MOBLO, STERKTE, STERKTE!!!!!!!"

Zit hier met trillende handen en met tranen doorlopen ogen, en je begint over JOUW kat

Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in...

vervelend hoor, dat jouw kat ook is overleden in september, maar kan er nu geen "STERKTE" af? Terwijl ik zo met 't beestje naar het asiel moet om hem te laten cremeren??????

Sterkte.. Ik zal nu niet een heel verhaal over mijn katten beginnen maar ik leef met je mee..
En ik vind het echt heel sneu voor je maar denk wel dit is "internet" hier kan iedereen redelijk anoniem wat bots of juist iets heel aardigs zeggen. Voor echte steun zoek dat bij je vrienden (en bij René) . Deze steun is natuurlijk mooi meegenomen maar niet vanzelfs sprekend zoals echte vrienden dat zouden doen.

Ik weet niet precies wat ik hier mee wil zeggen. . maar ik dacht. Doe het toch mar.
pi_57692638
Moblo: erg rot, sterkte maar je hebt echt je best gedaan met verzorgen (maar ook ik moet dan denken aan toen mijn katje overleed en dat mn pa ook moest huilen bv) Chicolate wat goed! mooi cijfer hoor!
zelf heb ik niet zoveel te melden, behalve evt. Vrede op aarde en in de mensen een welbehagen (en dat als atheist:) )
Het mooi kotsende meisje.
pi_57692710
Toen mijn konijntje overleed en m'n moeder hem in een doosje wou stoppen met een dekentje maakte m'n vader nog een grap van
een dekentje, haha, wat een onzin! dan moet ie zeker straks ook nog een fluweel gevoerde kist. maar hij moest eigenlijk stiekem wel huilen en maakte daarom maar een stom grapje om het te verbergen.

ik heb trouwens geen 1 onvoldoende gehaald in m'n pww en de 1e alleen maar onvoldoendes
(Sk:7 NK:6.zoveel WB:6.4 EC: 5.5 en 8.5 en bio weet ik nog niet nu lijk ik net alsof ik altijd iets poets omdat chicolate het ook post maar dat is stiekem ook wel zo haha)
pi_57693271
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:
Sterkte met het achterlaten van je katje . Jullie hebben in ieder geval alles gedaan om hem bij jullie thuis een eigen plekje te geven (ik lees regelmatig mee in F&F)

De foto ziet er wel mooi(er) uit, met een egale achtergrond, dan met een bakstenenachtergrond .

Ik heb geen idee wat ik vandaag moet gaan doen, gelukkig nog geen werk van school gekregen (en al zou ik het wel hebben, zou ik het nog niet maken) ... denk de puinzooi aanpakken en naar de stad ofzo. Lekker rustig aandoen dus .

Oh, en even trots doen, ik heb het cijfer van mijn profielwerkstuk gekregen ... we hebben een 9,6 (en de docent was nog behoorlijk streng).
Wow dat is wel erg hoog
Maar over dat werkstuk was je zelf toch ook erg enthousiast?
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:08:02 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57693489
Feli met je goede cijfer, Chicolate .
Ik ben weer terug. Stapel boeken meegenomen en ga de rest van de dag lezen . Heerlijk.
Morgen weer lekker vroeg op staan, dan houd ik ook een flink stuk dag over na het leren .
Niet meer actief op Fok!
pi_57693577
Gefeliciteerd Chicolate da's een goede prestatie, mag je trots op zijn
Ja doei.
pi_57693957
Ik ben 0,8 kilo aangekomen, zo maar even updaten. Valt me eerlijk gezegd nog mee, want ik heb zo'n beetje de halve vakantie in de keuken gestaan

Vandaag op tot nog toe: 2 sneetjes geroosterd volkorenbrood met roerei van 2 eitjes en ui en een klein likje sambal badjak.'
pi_57693962
Chicolate, WOW!!! Gefeliciteerd, zeg!

Welke winkels verkopen Freya bikini's, liefst in omgeving Den Haag?
pi_57694011
of omgeving leuven
Ja doei.
pi_57694075
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb trouwens geen 1 onvoldoende gehaald in m'n pww en de 1e alleen maar onvoldoendes
(Sk:7 NK:6.zoveel WB:6.4 EC: 5.5 en 8.5 en bio weet ik nog niet nu lijk ik net alsof ik altijd iets poets omdat chicolate het ook post maar dat is stiekem ook wel zo haha)

Ik word opeens een beetje verlegen van de felicitaties , maar dit was inderdaad dat werkstuk waar ik zo enthousiast over was (die met een stofje uit chocolade). Stomme alleen is, op mijn eindlijst komt alleen "G" te staan ... alles boven de 8 is "G" ... dus je ziet er eigenlijk niets van dat het zo hoog was .

Sinaasappelsap met lange vingers is niet alleen leuk als toetje, maar ook erg ok als tussendoortje .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:11:25 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57694611
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik word opeens een beetje verlegen van de felicitaties , maar dit was inderdaad dat werkstuk waar ik zo enthousiast over was (die met een stofje uit chocolade). Stomme alleen is, op mijn eindlijst komt alleen "G" te staan ... alles boven de 8 is "G" ... dus je ziet er eigenlijk niets van dat het zo hoog was .

Sinaasappelsap met lange vingers is niet alleen leuk als toetje, maar ook erg ok als tussendoortje .
Ja stom hè.
Ik had een 8,5 op mijn profielwerkstuk (over de euro was in 2000 alweer) en toen kreeg ik ook een 'G' op m'n eindlijst .
Niet meer actief op Fok!
pi_57694823
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Chicolate het volgende:

Goed zeg Ik had een 8 toendertijd geloof ik, ging over het anarchisme ( ik was toen een fervente punker )

Net brood op, 1 met grillworst saté en 1 met valfrais en zo ff naar de stad
pi_57694969
Ik ben van vèr voor profiel-dingessen, maar toch heel erg gefeliciteerd met je mooie cijfer, Chico

(Ik ben van de tijd van de pretpakketten )
pi_57695514
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kan me misschien daarom niet meer herinneren wat mijn cijfer was, had inderdaad ook een G

Zometeen maar eens iets voor lunch kiezen....
pi_57696663
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja stom hè.
Ik had een 8,5 op mijn profielwerkstuk (over de euro was in 2000 alweer) en toen kreeg ik ook een 'G' op m'n eindlijst .
wij kregen geen cijfers

maar ik had een V gekregen (en had er geen moer aan gedaan ) en op mijn eindlijst stond een G

wel stom.. overigens.. eigenlijk dan.. want ik verdien die G helemaal niet
Ja doei.
pi_57698602
Ik heb mijn jurkje maat 34 weer aan
pi_57698825
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:20 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb mijn jurkje maat 34 weer aan
Mag ik daar een foto van zien? Of ben je net als VS in d'r broekje, nogal een rollade in dat jurkje? Ik heb van de HEMA een paar t-shirtjes maat 140 omdat die van die leuke streepjes hadden, maar eigenlijk ben ik daar ook gewoon een worstje in
pi_57699534
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Mag ik daar een foto van zien? Of ben je net als VS in d'r broekje, nogal een rollade in dat jurkje? Ik heb van de HEMA een paar t-shirtjes maat 140 omdat die van die leuke streepjes hadden, maar eigenlijk ben ik daar ook gewoon een worstje in
Nope geen rollade en een foto komt, maar vandaag ff niet moet zo naar het station
Heb een zwarte en een rode jurk in deze maat erg leuk voor nu op een broek en in de zomer gewoon zo
pi_57703597
Zo, daar ben ik weer. Weer een dagje gewerkt Lui aan de telefoon zitten en een pak (!!!) Oreo's wegwerken

Ik heb trouwens even gekeken naar een 2e sportavond, er zijn 2 opties: Body pump of body attack in de sportschool waar ik altijd al kom voor paaldansles, en turnen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57703774
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Ewelina het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Weer een dagje gewerkt Lui aan de telefoon zitten en een pak (!!!) Oreo's wegwerken

Ik heb trouwens even gekeken naar een 2e sportavond, er zijn 2 opties: Body pump of body attack in de sportschool waar ik altijd al kom voor paaldansles, en turnen
Oh! Turnen! Waar is dat? Ik heb eens gezocht maar nergens turnen voor senioren gevonden! Dat zou ik pas echt leuk vinden!
  Vis een optie? zaterdag 29 maart 2008 @ 21:24:05 #38
70532 loveli
N
pi_57704304
Moblo, knuf en sterkte!
crap in = crap out
pi_57705587
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Ewelina het volgende:

body attack
pi_57706408
Conleche rekent zich al onder senioren dat is meestal 60+ hoor :p en dat broekje was echt perongeluk een xs, zou dat niet expres kopen omdat ik zo nodig een bepaalde maar wil kunnen passen... En ik heb lekker veel fruit gehaald op de markt!
Het mooi kotsende meisje.
pi_57706486
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Conleche rekent zich al onder senioren dat is meestal 60+ hoor :p en dat broekje was echt perongeluk een xs, zou dat niet expres kopen omdat ik zo nodig een bepaalde maar wil kunnen passen... En ik heb lekker veel fruit gehaald op de markt!
Dat weet ik toch! (van dat broekje bedoel ik! Ik had het ook per ongeluk met een esprit vest, wat ik online besteld had en waarvan ik dacht dat het een M was en het uiteindelijk een xs bleek te zijn: dat pakte toevallig heel goed uit, maar bij die shirtjes ben ik ook rollade, ik vind gewoon die term zo leuk, dat ik hem niet vaak genoeg kan gebruiken )

En serieus: als je bij turnen boven de 20 bent, dan ben je volgens mij al een senior! Ze denken zeker dat wij ouwetjes onze botten breken ofzo
pi_57706681
Hele dag in Utrecht geweest, beetje ongezond gegeten (pizza, taartjes) maar wel heel leuk! Dom beklommen (zie foto ) Zag op de rest van de foto's datr ik echt een "bolle toet" ( ) aan het krijgen ben. Grmbl. en toch heb ik geen motivatie om echt gezond te eten
"Er zijn zoveel meer belangrijke dingen in het leven dan je uiterlijk.. unde so"

ik schud met m'n hoofd zodat mn haren wapperen. lekker wazig resultaat
pi_57706881
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hele dag in Utrecht geweest, beetje ongezond gegeten (pizza, taartjes) maar wel heel leuk! Dom beklommen (zie foto ) Zag op de rest van de foto's datr ik echt een "bolle toet" ( ) aan het krijgen ben. Grmbl. en toch heb ik geen motivatie om echt gezond te eten
"Er zijn zoveel meer belangrijke dingen in het leven dan je uiterlijk.. unde so"

[ afbeelding ]
ik schud met m'n hoofd zodat mn haren wapperen. lekker wazig resultaat
Hihi, ik ben nu wel heel benieuwd naar je hoofd, na al die foto's van van alles en nog wat, but the face! Goeie kop met haar! (en leuk jekkie )
pi_57707026
oh die stond er vorig topic nja ik doe em nog wel ff maar haal em morgen dan weer weg
(jasje is maat 158 h&m jonges afdeling !)

dit is trouwens mijn poseer gezicht suf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57707120
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh die stond er vorig topic nja ik doe em nog wel ff maar haal em morgen dan weer weg
(jasje is maat 158 h&m jonges afdeling !)

dit is trouwens mijn poseer gezicht suf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk eens iemand die zo'n beetje lijkt op wat ik ervan had verwacht! Grappig is dat. (komt misschien omdat je in de verte toch wel iets van je Avatar hebt). Bij Renske duurde het ook heel lang voordat in mijn hoofd zij niet meer haar avatar was. (nee niet Wickie de viking, die vorige!)
pi_57708647
hey

goedenacht

vanavond lekker even kunnen knuffelen met Isa en Leintjeuh en gebabbeld met veel andere lieve Fok!kers, dus even lekker gedachten kunnen verzetten. Wel ontzettend moe, dus daarom nu 'al' thuis. Gaan zo nog even een bak thee naar binnen werken en dan slapen.

Misschien met Cato op de slaapkamer, want hij was zó zielig.. hij zat te mauwen toen we thuis kwamen, al voordat de achterdeur open was Doet hij anders nooit.. hij mist Sushi echt... is super aanhankelijk en kopjesgeverig en en.. heel zielig.. dus als hij ook gaat mauwen als we gaan slapen mag hij er misschien bij komen liggen..

Nu maar snel slapen en morgen uitslapen, en dan aan de studie, wat hard nodig is.. maargoed.. daar moet ik wel voor uitgerust zijn... hopen dat ik niet eng ga dromen over Sushi
Ja doei.
pi_57710764
Goedemorgen
Net een half weekendje weg geweest. Ik lees nog wel bij
  zondag 30 maart 2008 @ 09:42:56 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57710858
.
Had wat eerder op willen staan, maar het is toch altijd een beetje raar als de klok verzet moet worden.
Zo even douchen en dan weer leren. Gelukkig niet zo heel erg veel vandaag .

En @ Moblo: er moet maar gauw een nieuw vriendje bij komen voor Cato. Dat is veel gezelliger (al begon voor mij de ochtend met twee vechtende katten op m'n bed ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57710870
Die klok was inderdaad wel even lastig
Gelukkig wel om gedacht, want we hebben vandaag allebei verplichtingen waarbij wel echt wel op tijd moeten komen.

En een nieuw vriendje voor Cato... Het is wel gezelliger, maar dat kon in he begin wel eens even ruzie worden! Dus voorbereiden op weer een hoop gedoe is dan wel handig!
  zondag 30 maart 2008 @ 10:20:38 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57711049
quote:
Op zondag 30 maart 2008 09:45 schreef freecell het volgende:
Die klok was inderdaad wel even lastig
Gelukkig wel om gedacht, want we hebben vandaag allebei verplichtingen waarbij wel echt wel op tijd moeten komen.

En een nieuw vriendje voor Cato... Het is wel gezelliger, maar dat kon in he begin wel eens even ruzie worden! Dus voorbereiden op weer een hoop gedoe is dan wel handig!
Dat verschilt echt, hoor .
Bij ons was het dag 1: blazen, dag 2: heel voorzichtig toenadering zoeken met voor de zekerheid alvast een pootje uitgestrekt en dag 3: rollebollen en knuffelen .
De karaktertjes moeten echt bij elkaar passen. Er zijn wel bepaalde combinaties die minder goed werken (staat wel ergens een schema op internet), maar je kunt nooit met 100 % zekerheid zeggen dat het goed gaat lopen. Altijd even afwachten. Het zijn soms net mensen, die katten . Soms kan het ook vrij lang duren voor de één de ander duldt.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')