Hij is een dierenliefhebber enzo kweet niet of je de 1e deel hebt gezien en hisj ook nog maar 11 of 12 ofzo hè dus nog een kleine jongen . we zijn niet allemaal even stoer als jij.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:56 schreef Devrim_ het volgende:
Ik vond het idd ook gaar dat hij niet mee danste maar wat ik nog gaarder vond is dat die jongen ging lopen huilen
Als je een beetje logisch nadenkt weet je gewoon dat ze die koe niet doden..Ze hebben daar nou eenmaal geen Mac die hun koeien levert
Ben jij hem zelf ofzo?quote:Op zondag 13 april 2008 00:09 schreef LittleBoy_ het volgende:
Hij is een dierenliefhebber enzo kweet niet of je de 1e deel hebt gezien en hisj ook nog maar 11 of 12 ofzo hè dus nog een kleine jongen . we zijn niet allemaal even stoer als jij.
Neenquote:
Littleboyquote:Op zondag 13 april 2008 00:09 schreef LittleBoy_ het volgende:
[..]
Hij is een dierenliefhebber enzo kweet niet of je de 1e deel hebt gezien en hisj ook nog maar 11 of 12 ofzo hè dus nog een kleine jongen . we zijn niet allemaal even stoer als jij.
Dat vond ik ook best zielig. Die Deveny en Priscilla met hun pruilbekkies, daar wordt je ook niet vrolijker van zeg.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Dan dansen we wel alleen"![]()
Dat vond ik best zielig.![]()
Hij heeft wel een punt. Het is de jongste deelneme en in alfv. 1 zag je dat hij een dieren-liefhebber was (hij liep nl. alleen maar dieren te knufellen, en de rest noemde hem ook een "dieren liefhebber").quote:
Oh, was dat muziek....quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:54 schreef tong80 het volgende:
Lekker dansen op Nederlandse muziek. Maar dat willen ze niet
Ja inderdaad, allemaal een beetje opgezet. Net zoals de overduidelijke aanwezigheid van verlichting op dat feest, ook al zag je geen lampen. Het was er wel erg licht midden in de nacht. Maar goed, voor authenticiteit moet je natuurlijk niet naar SBS6 kijkenquote:
een boterkoek in de rimboe die Hans Kazan hele tijd heeft meegesleept, was al allemaal opgezet natuurlijkquote:
Ja tuurlijk, maar dat was wel leuk.quote:Op zondag 20 april 2008 12:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
een boterkoek in de rimboe die Hans Kazan hele tijd heeft meegesleept, was al allemaal opgezet natuurlijk
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:53 schreef Cahir het volgende:
"Je past je steeds beter aan."
"Maar je blijft wel gek!"
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:55 schreef Zapper het volgende:
Godsamme wat een inkijk hebben die mokkels toch telkens
En ook nog een vioolquote:
Kazan heeft het het beste..quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:20 schreef Ellatjuh het volgende:
ja die familie de leeuw is nog geen steek beter dan vorige week.
het blijven zeurende mensen.
geen doorzetters, zeker niet toen die vrouwen op het land moesten werken.
maar verder zijn het leuke gezinnen
Die van Kazan heb ik nog echt nauwelijks wat zien doen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef Cahir het volgende:
Maar de leeuw moeten wel het meest van allemaal doen.
Nee, dat zijn haar dochters.quote:Op zondag 27 april 2008 00:47 schreef elkravo het volgende:
Die meid weet gewoon niet wat ze zegt...ze is te dom om te weten dat het ietwat racistisch klinkt denk ik... (hoewel iemand een zwarte noemen is niet meteen racistisch hoor).
Valt me op dat twee andere dochters minder zeuren en (daarom) minder in de picture zijn... zijn dat toevallig "zijn" dochters?...
En steeds die sigaretten... zielig!
God, wat moeten die twee zich schamen nu ze in Nederland naar hun eigen puberende gezeik zitten te kijken...
Die met dat commentaar over die stinkzwarten is de dochter van die vader.quote:Op zondag 27 april 2008 10:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn haar dochters.En dan heeft ze er nog twee.
Ja terwijl ze daar in de middle of fucking nowhere een overkill aan juweliers hebben.quote:
Precies + dat het een traditie was van die stam. Dus dat maakte het helemaal afquote:Op zondag 27 april 2008 17:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja terwijl ze daar in de middle of fucking nowhere een overkill aan juweliers hebben.
Ook dat idd.quote:Op zondag 27 april 2008 17:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Precies + dat het een traditie was van die stam. Dus dat maakte het helemaal af
Zoiets bedenk je toch van tevorenquote:Op zondag 27 april 2008 17:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja terwijl ze daar in de middle of fucking nowhere een overkill aan juweliers hebben.
Wie weet heeft hij daar pas bedacht haar te gaan vragen.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:46 schreef DaFrenk het volgende:
Woei! Die ene gaat zelfmoord plegen omdat ze op de grond is gegooid door een man
Nou idd..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:46 schreef Ellatjuh het volgende:
hopelijk gaat harm die dochters nu eens goed aanpakken.
luie varkens (N)
Ja ja! Spraakmakende televisie van SBS6quote:
ja je zou maar doodgaan aan eens hard werken...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nou idd..Nu kunnen ze lui op hun reet zitten en wat katoen spinnen.. zitten ze weer de hele tijd te zeiken. Jeez!
1 neger maarquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:03 schreef Devrim_ het volgende:
"Val dood joh"![]()
![]()
In een kamer met een geile neger stoppen die trut
weet niet meer hoe dat stuk uitschot heet,maar het was prisilla zeker niet.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh heerlijk je insmeren met koeienstront.
Ze werden idd wel handtastelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |