Hij is een dierenliefhebber enzo kweet niet of je de 1e deel hebt gezien en hisj ook nog maar 11 of 12 ofzo hè dus nog een kleine jongen . we zijn niet allemaal even stoer als jij.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:56 schreef Devrim_ het volgende:
Ik vond het idd ook gaar dat hij niet mee danste maar wat ik nog gaarder vond is dat die jongen ging lopen huilen
Als je een beetje logisch nadenkt weet je gewoon dat ze die koe niet doden..Ze hebben daar nou eenmaal geen Mac die hun koeien levert
Ben jij hem zelf ofzo?quote:Op zondag 13 april 2008 00:09 schreef LittleBoy_ het volgende:
Hij is een dierenliefhebber enzo kweet niet of je de 1e deel hebt gezien en hisj ook nog maar 11 of 12 ofzo hè dus nog een kleine jongen . we zijn niet allemaal even stoer als jij.
Neenquote:
Littleboyquote:Op zondag 13 april 2008 00:09 schreef LittleBoy_ het volgende:
[..]
Hij is een dierenliefhebber enzo kweet niet of je de 1e deel hebt gezien en hisj ook nog maar 11 of 12 ofzo hè dus nog een kleine jongen . we zijn niet allemaal even stoer als jij.
Dat vond ik ook best zielig. Die Deveny en Priscilla met hun pruilbekkies, daar wordt je ook niet vrolijker van zeg.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Dan dansen we wel alleen"![]()
Dat vond ik best zielig.![]()
Hij heeft wel een punt. Het is de jongste deelneme en in alfv. 1 zag je dat hij een dieren-liefhebber was (hij liep nl. alleen maar dieren te knufellen, en de rest noemde hem ook een "dieren liefhebber").quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |