Pinche Chilangos!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:43 schreef Elvislives het volgende:
No mames, que fresa
Ken je Chilanga Banda van Café Tatuba al? Is een must als je wil integreren in de stad
Ik had het dan ook tegen Knoekie 'Life from Mexico City'quote:
Nu ga ik naar mijn werk! (met de busquote:Op maandag 29 september 2008 12:37 schreef Elvislives het volgende:
Waar wonen jullie ook alweer? Erg leuke huizen!
Hoe laat begin jij daar trouwens?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:46 schreef Vogue het volgende:
Ik antwoordde hierop:
[..]
Nu ga ik naar mijn werk! (met de bus)
Perdónamequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:46 schreef Vogue het volgende:
Ik antwoordde hierop:
Ik begin tussen 8 en 11, maar op het moment dichterbij de 8. Dat tijdsverschil laat me af en toe nog heel op tijd op staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:34 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hoe laat begin jij daar trouwens?
Meestal tussen een uur of 10 en half 11. Heb geen strikte werk- en pauzetijden, erg fijn. Ik werk vaak ook wat langer door, tot een uur of 7, 8 en als het moet tot 9.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:34 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hoe laat begin jij daar trouwens?
Hier ook geen vaste werk- en pauzetijden. Heerlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:01 schreef Vogue het volgende:
[..]
Meestal tussen een uur of 10 en half 11. Heb geen strikte werk- en pauzetijden, erg fijn. Ik werk vaak ook wat langer door, tot een uur of 7, 8 en als het moet tot 9.
In welke branche? Wat voor soort opdracht?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:59 schreef Perruche het volgende:
Vakantie :-D
eindelijk!!!
ik moet over 2 maanden weer weg uit Mexico... studie afmaken... dan naar Dublin, ook niet verkeerd! Maar ik wil terug... dus als iemand een leuke afstudeerplaats weet voor ergens in mei / juni...? ik hou me aanbevolen
Vraag het anders even hier Mexico! (deel 3) in het TRaVelforum.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Annelynn het volgende:
Even iets totaal anders... Is het veilig om als 19-jarig meisje (vrouw :p) een aantal weken door Mexico te reizen?
hmm, ligt eraan hoe sterk je bent, waar je heen gaat en of je spaans spreekt/er touristisch uitziet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Annelynn het volgende:
Even iets totaal anders... Is het veilig om als 19-jarig meisje (vrouw :p) een aantal weken door Mexico te reizen?
Ga ik doen, thnx!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Vraag het anders even hier Mexico! (deel 3) in het TRaVelforum.
van wat ik tot nu toe heb gezien ligt het er heel erg aan waar je naartoe gaat. Ben van de week naar cancun geweest, en alhoewel ik toch best wat gereisd heb en best wel spaans kan, voelde ik me daar echt niet veilig. In de kleinere plaatsjes eromheen wel, en in de toeristen walhallas ala chcichen en palenque ook. Puebla en Oaxaa zijn best veilig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Annelynn het volgende:
daar moet ik even over nadenkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:04 schreef Quacker het volgende:
[..]
In welke branche? Wat voor soort opdracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |