Lieke en rechtlijnig denken? Da's wat anders dan koppigheid hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat Brian juist een sterke vrouw nodig heeft. Iemand die rechtlijnig denkt kan ie beter begrijpen dan iemand als een Amanda die altijd vanuit d'r gevoel probeert te spreken.
Volgens mij is het dit keer alleen bij geestelijke mishandeling gebleven.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Amanda net zeggen dat ze ontzettende spierpijn in haar kont heeft, komt door de training met Carlos.
Heeft hij haar dan toch getrapt gisteravond?
Bekijk het filmpje nog eens goed. Kun jij van het trapmoment een slow motion maken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
Volgens mij is het dit keer alleen bij geestelijke mishandeling gebleven.
Kan maar zie het, koppigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke en rechtlijnig denken? Da's wat anders dan koppigheid hoor
Ja kan ik... hoe laat is die trap volgens jou?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje nog eens goed. Kun jij van het trapmoment een slow motion maken?
Brian para.
Dat is eigenlijk ook wel wat ik bedoel. Je kunt het zelfs stijfkoppigheid noemen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan maar zie het, koppig, toch net anders.
Hoe vaak veranderde ze wel niet van mening? Die mening werd dan ook meteen haar waarheid en niemand die haar daar vanaf kan brengen. Ik vind haar koppigheid dan ook meer het gevolg daarvan. Zij weet de waarheid en dat is, voor haar, de enige waarheid met erg weinig ruimte voor de mening van een ander.
Rond 4.00 minuten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:18 schreef akveor het volgende:
Ja kan ik... hoe laat is die trap volgens jou?
Ben er ook wel benieuwd naar, hij slaat iig keihard tegen het hoofdeinde van het bed aan.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat Brian juist een sterke vrouw nodig heeft. Iemand die rechtlijnig denkt kan ie beter begrijpen dan iemand als een Amanda die altijd vanuit d'r gevoel probeert te spreken.
Astenblaft.quote:
Ik ben bang dat het de slijmbeelden van gisteravond zijn met Lieke en Amanda hand in hand op de bank enzo, vind je het heel erg als ik er niet naar kijk?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:24 schreef beequeen het volgende:
DGK, voor de betere kotsmomenten, niet te geloven dit. Ik ben echt van je gaan houden.....![]()
Lieke en Amanda.
Volgens mij raakt hij haar wel met zijn voet, niet hard maar toch. Als je Brian de schopbeweging ziet maken, zie je het bovenlichaam van Amanda naar achter komen en staat ze meteen op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Astenblaft.
Hij maakt een schoppende beweging langs Amanda waarop Amanda opstaat als ik het goed zie. Niks aan de hand mbt tot fysiek geweld lijk me. Misschien dat ie net d'r arm lichtjes schampt.
[ afbeelding ]
Volgens mij raakt hij haar niet maar schrikt Amanda van die klap met zijn arm tegen het bed aan en staat daardoor op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Astenblaft.
Hij maakt een schoppende beweging langs Amanda waarop Amanda opstaat als ik het goed zie. Niks aan de hand mbt tot fysiek geweld lijk me. Misschien dat ie net d'r arm lichtjes schampt.
[ afbeelding ]
Volgens mij doet die ook niets met dat been. Maar ik ben wel blij dat ik dat bed niet benquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Astenblaft.
[ afbeelding ]
Brian slaat met zijn arm tegen de muur.... dat kost kracht en daardoor komt zijn been omhoog. Als ie haar werkelijk wou schoppen had ie het in deze fase zeker gedaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens mij raakt hij haar niet maar schrikt Amanda van die klap met zijn arm tegen het bed aan en staat daardoor op.
Ben ook blij dat ik Brian niet ben, die kop erbij brrrrquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij doet die ook niets met dat been. Maar ik ben wel blij dat ik dat bed niet ben
Tsja, het blijft moeilijk te zien maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:27 schreef akveor het volgende:
Astenblaft.
[ afbeelding ]
Helemaal eens... we zoeken dan ook naar een moment dat ie te ver gaat en eens een flinke boete gaat krijgen. In ieder geval vind ik dit een vies stukje agressie naar een vrouw toe.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:45 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
waar hebben we het over, die Rat is niet goed in zijn KOP en moet opgeborgen worden dat weten we toch al meer dan een Jaar! ........knetter gek en de febo gaat maar door! aiaiaiaaiaiaai
Als je dat al erg vond moet je zeker niet kijken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben bang dat het de slijmbeelden van gisteravond zijn met Lieke en Amanda hand in hand op de bank enzo, vind je het heel erg als ik er niet naar kijk?![]()
Dat z'n benen bewegen komt omdat hij zo z'n bovenlichaam een zwaai geeft voor die klap tegen het bed.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens mij raakt hij haar niet maar schrikt Amanda van die klap met zijn arm tegen het bed aan en staat daardoor op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |