Charmant is dat toch, echt classy en miljonairswaardig, alhoewel, als je naar Paris Hilton kijkt en bedenkt dat ze Victoria Beckham een stijlicoon vindt dan denk ik dat ze er precies zo uit ziet als ze er uit moet zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, net als al die 'jurkjes' die eigenlijk topjes zijn.
Er wordt driftig getangd.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian lijkt me een figuur dat denkt dat andere mensen leren door hun pijn te laten lijden. Misschien een tik overgehouden uit zijn jeugd. Er lijkt voor hewm only one way and that's the hard way. Wie niet luisteren wil moet maar voelen.
quote:
Kinders, ga nu maar allebei in een andere kamer spelen en negeer elkaar. (leuke uitvinding zo'n scrollwieltje)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kleuter
Ga nu maar weer ergens anders trollen met je gore filmpjes.
Ok topicreport want dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:30 schreef Borga het volgende:
Crap uit de wiki.
Mijn mop ziet er schoner en rechter uit dan dit, verschrikkelijk, als ik Mike was zou ik me schamen om met haar gezien te worden......quote:
Ik ga wel buiten spelen mama...Daaagquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Kinders, ga nu maar allebei in een andere kamer spelen en negeer elkaar. (leuke uitvinding zo'n scrollwieltje)
In Amanda's geval niet... zij leert alleen wanneer d'r goldcard is geblokkeerd.quote:
net als Mike?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mijn mop ziet er schoner en rechter uit dan dit, verschrikkelijk, als ik Mike was zou ik me schamen om met haar gezien te worden......
Kan.... ik moet ook steeds denken aan Jaap's aanbod tijdens de vorige ontslagronde aan Amanda om met hem door te gaan mocht de relatie met Brian springen. Ik vind Amanda sowieso veel sterker dan Brian. En dat neuken voor backup moet zich natuurlijk ook ee nkeer uitbetalen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:33 schreef itsme het volgende:
Ik moet even mijn vermoeden uitspreken.
Ik weet wie er gaat winnen!!! Voorzie een nieuw script (en al voor dat akkefietje van gisteravond tussen de rat en zijn sloerie)
Amanda gaat zich steeds meer distantiëren van Brian. meer voor zichzelf opkomen. Het gaat uit en Amanda gaat Brian behandelen zoals ze slieko heeft behandelt. Dat wordt door iedereen buiten zo enorm toegejuicht dat ze nog meer in populariteit zal stijgen.en zij wint de villa.
O nee. het geld.
Mark my words.
Daar heb je zelfreflectie en gezond verstand voor nodig, ik ben bang dat ze gelooft in het sprookje van hun relatie, als ze zich realiseert dat de prins op het witte paard eigenlijk een boze tovenaar is dan denk ik dat het als een zeepbel uiteen gaat spatten en dat er niets meer te redden valt, Brian heeft mi te veel issues om een relatie aan te kunnen gaan, hij is volgens mij niet bij machte om verliefd te zijn op een ander want hij heeft een hekel aan zich zelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:34 schreef akveor het volgende:
[..]
In Amanda's geval niet... zij leert alleen wanneer d'r goldcard is geblokkeerd.
Daarnaast heeft Amanda natuurlijk gewoon gelijk. Waar haalt Brian het lef vandaan om voor haar te gaan bepalen wat ze wel of niet mag zeggen. Zeg dan gewoon dat je niet bij elkaar past en beter uit elkaar kunt gaan. Stop voorlopig de relatie en herdefinieer deze of er nog mogelijkheden zijn.
En dàt stukje stro moet 5000 euro gekost hebben?quote:
Dat wil hij wel, ik zeg ook als ik Mike was, heb je al goed naar die CAP van heur haar gekeken? Verschrikkelijk, maar ja, alles wat ze zelf niet kan zien dat is er niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:35 schreef itsme het volgende:
[..]
net als Mike?Ja ik ben een tijd niet geweest en volg het niet echt meer. Sinds wanneer wil Mike niet met zijn grote vriendin Amanda gezien worden?
Amanda zal wel denken: ""Wat heb ik toch allemaal fout gedaan?"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:42 schreef AnTjUh het volgende:
tis eigenlijk te zielig voor woorden dit
brian die als een klein kind zn zin doordrijft
en amanda die weer voor m kruipt as usual
jammer dat brian zn gedrag zo wordt beloont
Hier duidelijk te zien op de foto: er is een singularity geopend tussen Brian en Amanda. Binnen nu en enkele ogenblikken komt de reincarnatie van Sushi (of hoe heet dat kuthondje) op een mini-arreslee naar buiten zeilen. Daarna zal de singularity Brian opslokken en zich sluiten. Uniek evenement, dames en heren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:42 schreef akveor het volgende:
Brian zit in een vreemde flow.... benieuwd of ie zich daar nog uit kan halen. Want jee wat heeftdie gast zich laten kennen.
[ afbeelding ]
Grappig om te zien dat Huub jusit te kost van veel de relatie probeerde te redden. En Brian juist het omgekeerde doet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar heb je zelfreflectie en gezond verstand voor nodig, ik ben bang dat ze gelooft in het sprookje van hun relatie, als ze zich realiseert dat de prins op het witte paard eigenlijk een boze tovenaar is dan denk ik dat het als een zeepbel uiteen gaat spatten en dat er niets meer te redden valt, Brian heeft mi te veel issues om een relatie aan te kunnen gaan, hij is volgens mij niet bij machte om verliefd te zijn op een ander want hij heeft een hekel aan zich zelf.
Amanda begint in opstand te komen tegen zijn gedrag, dat kan hij echt niet aan.
Een zwerfster die maanden op een vuilnisbelt heeft geslapen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:34 schreef itsme het volgende:
[..]
aaargggh. Ik verslik me in mijn koffie.![]()
Wat is dat?
Whoa!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hier duidelijk te zien op de foto: er is een singularity geopend tussen Brian en Amanda. Binnen nu en enkele ogenblikken komt de reincarnatie van Sushi (of hoe heet dat kuthondje) op een mini-arreslee naar buiten zeilen. Daarna zal de singularity Brian opslokken en zich sluiten. Uniek evenement, dames en heren.
kverveel me
Huub en Amanda misschien wel maar Lieke is te gecompliceerd voor Brian, verbaal veel te kundig, hij zou imho nooit met een verbaal sterkere vrouw die ook nog eens niet bang is voor zijn gedrag iets beginnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat Huub jusit te kost van veel de relatie probeerde te redden. En Brian juist het omgekeerde doet.
Het is bijna H en L maar dan omgekeerd. Ik vind Huub en Amanda kwa persoonlijkheid veel op elkaar lijken net als Lieke en Brian overigens. (In mijn ogen waren dat veel leukere stelletjes geweest)
Zeg ik kom niet kruipend terug op een forum om aandacht te trekken met mijn 15 minutes of fame bartjequote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hier duidelijk te zien op de foto: er is een singularity geopend tussen Brian en Amanda. Binnen nu en enkele ogenblikken komt de reincarnatie van Sushi (of hoe heet dat kuthondje) op een mini-arreslee naar buiten zeilen. Daarna zal de singularity Brian opslokken en zich sluiten. Uniek evenement, dames en heren.
kverveel me
was een geintje, prutsertquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg ik kom niet kruipend terug op een forum om aandacht te trekken met mijn 15 minutes of fame bartje![]()
![]()
Ik vond het gewoon een leuk stukje en moest er om lachen.
Zelf denk ik dat Brian juist een sterke vrouw nodig heeft. Iemand die rechtlijnig denkt kan ie beter begrijpen dan iemand als een Amanda die altijd vanuit d'r gevoel probeert te spreken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huub en Amanda misschien wel maar Lieke is te gecompliceerd voor Brian, verbaal veel te kundig, hij zou imho nooit met een verbaal sterkere vrouw die ook nog eens niet bang is voor zijn gedrag iets beginnen.
Huub is misschien wel net zo naief als Amanda in een relatie, dat had best wel iets kunnen worden, als zdngmw er niet tussen had gezeten en Brian richting Amanda had geduwd dan had dat best kunnen gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |