Goedenmorgen een ieder.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:34 schreef beequeen het volgende:
Holy Mozes, het kan dus nog erger met die creep, niet te geloven wat een bosmongool. Komt ie straks natuurlijk weer met zijn fony excuses dat hij het allemaal niet zo bedoelde en gaat janken, boo hoo.
Gelukkig gaat het met de rijlessen van Amanda wel heel goed.![]()
Rijles met Amanda.
Die wil je toch echt niet tegenkomen.
Ik heb geen idee eigenlijk, hij had er wel een ideale wietplantage erbij gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is nu toch rijp voor de sloop?
Klopt, dat huis is zelfs al gesloopt. Was een huis bij een afgebrand partycentrum aan de rand van Hilversum. In de tijd dat Lieke in de kooi zat is er een hennepkwekerij in geweest en de nodige overlas, inmiddels staat er niets bewoonbaars meer op het terrein. (wel een geweldige antikraker die vertrekt om haar huis leeg te laten staan en zelf de kooi in te gaan). Maargoed dat huis is dus niet voor mike geregeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is nu toch rijp voor de sloop?
Wat een onzin om Lieke daar de credits voor te geven. Ik zou bijna zeggen missie febo mbt Lieke geslaagd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, ik zag dat bezoekje in eerste instantie ook helemaal niet zitten.
Maar als je ziet wat ze aangericht heeft, is ze een weekje meer dan welkom wat mij betreft.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:47 schreef Dementor het volgende:
Remember this?
http://tinypic.com/player.php?v=29kxo44&s=1
A....C....E....F....G...
Het Amandel alfabet!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:47 schreef Dementor het volgende:
Remember this?
http://tinypic.com/player.php?v=29kxo44&s=1
A....C....E....F....G...
quote:01:33-Alweer ruzie!
Alweer ruzie!
Zodra Lieke de deur uit is, haast Amanda zich naar haar vriendje. Bij het afscheid van Lieke fluisterde de ex-Miljonair in Amanda’s oor dat Brian haar een hoer had genoemd, maar Amanda weet niet zeker of ze dit goed heeft verstaan. Ze gaat verhaal halen bij haar vriendje die het vertikte om Lieke uit te zwaaien. Brian ontkent alles en Amanda stelt voor om buiten even te praten. Het gaat al de hele avond niet lekker tussen die twee.
Eenmaal in de tuin uit Amanda haar gevoelens en frustraties. Ze eist van Brian dat hij haar nooit meer in de rede valt als ze met anderen in gesprek is. Brian probeert de driftkikker in hem de baas te zijn. Zuchtend en blazend, om maar niet uit zijn vel te springen, hoort hij Amanda’s verhaal aan. Hij is echter niet in staat om normaal te reageren en hij is overduidelijk geïrriteerd. Amanda stelt voor om de ruzie later uit te praten omdat Brian op het punt staat te ontploffen, dit lijkt hem ook verstandig.
Maar zodra dit besluit is genomen begint Amanda te huilen. Ze wil het eigenlijk wel uitpraten. De jongedame wil niet wachten uit angst dat Brian door het lint gaat. Hierop belooft Brian zijn vriendinnetje met rust te laten als ze in gesprek is. Deze belofte lijkt hij echter meer te maken om van Amanda’s gezeur af te zijn, dan uit oprechte beweegredenen. Dit merkt Amanda ook en nog steeds mokkend gaat het stel op bed aan. Hier zullen morgen vast nog wel wat woorden over worden gerept.
In mijn ogen zou dat onterrecht zijn. Herhaaldelijk liep Amanda te zeuren dat Lieke moest komen. Vele keren was dat op de streams te horen dat zij wou dat Lieke kwam. Zelfs sprak ze diverse keren uit dat zij Lieke had uitgenodigd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee of Amanda cp'en heeft betaald voor het bezoek van Lieke, maar het zou me niets verbazen als ze dat niet hoefde te doen. Gasten kun je gratis uitnodigen als het tv oplevert (groupies van Huub mochten ook voor niets naar binnen), misschien heeft Lieke de febo beloofd om wat te stoken tussen Amanda en Brian en hoppa, je kunt gratis de villa binnen.
Die was retorisch, hè, die vraag?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:58 schreef Dementor het volgende:
Heeft ze vandaag de douche al van binnen gezien?
Als ik de avond er voor gedoucht en al mijn schone bed in stap en ik heb verder geen keiharde geile neuqsex meer, dan stap ik smorgens ook zo in mijn pak, zonder ook maar één druppeltje water te hebben geraakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:45 schreef ericahysterica het volgende:
smerig jong; drie druppels water op het smoelwerk en hup make up opdoen ....
Gatver!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ik de avond er voor gedoucht en al mijn schone bed in stap en ik heb verder geen keiharde geile neuqsex meer, dan stap ik smorgens ook zo in mijn pak, zonder ook maar één druppeltje water te hebben geraakt.
Leg eens uitquote:
Je zou toch eens met een vieze teen de Ikea moeten betreden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:06 schreef mootie het volgende:
Is ook heel logisch, eerst een half uur opmaken, dan de douche aanzetten, je teen afspoelen en dan ben je klaar.
Ben het met je eens hoor. Er wordt hier af en toe behoorlijk spastisch over douchen gedaan...quote:
“Sommige mensen vragen wel eens aan mij waarom ik altijd een zonnebril draag. Ik antwoord dan altijd dan ik gevoelige ogen heb. De waarheid is dat ik af en toe gewoon zit te huilen…”quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedenmorgen een ieder.
Wat een ontzettend maf stukje. Ik kon bijna niet geloven dat dit op de tien site staat.
Het kan zo geplaatst worden op: http://dommeamanda.web-log.nl/
ze wilde hem net een zoen geven en toen draaide hij zn kop weer eens wegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:10 schreef mootie het volgende:
Brian geeft geen krimp. Ik hoor Amanda snotteren, of ze is verkouden of ze huilt weer.
Dan ga je ervan uit dat je de avond ervoor gedouched hebt, Amanda douched namenlijk zelden of nooit, laat staan grondig.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ik de avond er voor gedoucht en al mijn schone bed in stap en ik heb verder geen keiharde geile neuqsex meer, dan stap ik smorgens ook zo in mijn pak, zonder ook maar één druppeltje water te hebben geraakt.
Vroeger, toen we nog niet zo vaak ziek werden...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Er wordt hier af en toe behoorlijk spastisch over douchen gedaan...
Klopt helemaal danquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat je de avond ervoor gedouched hebt, Amanda douched namenlijk zelden of nooit, laat staan grondig.
Amanda is dus een geweldige viespeuk
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:16 schreef Disana het volgende:
Gaat ze nou naar buiten in die blouse die nauwelijks dicht kan?
Toen ging het zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog niet zo vaak ziek werden...
Ik ben hier niet om mensen te overtuigen van mijn hygiëne standaard.quote:
Ik zeg: Ik hou durfan!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:11 schreef T-lex het volgende:
Amanda doet nog een poging om het goed te knuffelen voordat ze vertrekt.![]()
Brian lijkt juist te denken, stik er maar in, hoop dat je er heel de dag aan denkt.![]()
Normaal als Amanda weg moet in het weekend komt Brian er ook wel ff uit...daar heeft hij nu duidelijk geen trek in.
Brian lijkt me een figuur dat denkt dat andere mensen leren door hun pijn te laten lijden. Misschien een tik overgehouden uit zijn jeugd. Er lijkt voor hewm only one way and that's the hard way. Wie niet luisteren wil moet maar voelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:11 schreef T-lex het volgende:
Amanda doet nog een poging om het goed te knuffelen voordat ze vertrekt.![]()
Brian lijkt juist te denken, stik er maar in, hoop dat je er heel de dag aan denkt.![]()
Normaal als Amanda weg moet in het weekend komt Brian er ook wel ff uit...daar heeft hij nu duidelijk geen trek in.
Nee...ik zei het als eerstequote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om mensen te overtuigen van mijn hygiëne standaard.
Als er iemand een hol vat is dan ben jij dat wel.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Toen ging het zo.
http://www.evilchili.com/(...)Be_An_African_Farmer
Charmant is dat toch, echt classy en miljonairswaardig, alhoewel, als je naar Paris Hilton kijkt en bedenkt dat ze Victoria Beckham een stijlicoon vindt dan denk ik dat ze er precies zo uit ziet als ze er uit moet zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, net als al die 'jurkjes' die eigenlijk topjes zijn.
Er wordt driftig getangd.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian lijkt me een figuur dat denkt dat andere mensen leren door hun pijn te laten lijden. Misschien een tik overgehouden uit zijn jeugd. Er lijkt voor hewm only one way and that's the hard way. Wie niet luisteren wil moet maar voelen.
quote:
Kinders, ga nu maar allebei in een andere kamer spelen en negeer elkaar. (leuke uitvinding zo'n scrollwieltje)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kleuter
Ga nu maar weer ergens anders trollen met je gore filmpjes.
Ok topicreport want dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:30 schreef Borga het volgende:
Crap uit de wiki.
Mijn mop ziet er schoner en rechter uit dan dit, verschrikkelijk, als ik Mike was zou ik me schamen om met haar gezien te worden......quote:
Ik ga wel buiten spelen mama...Daaagquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Kinders, ga nu maar allebei in een andere kamer spelen en negeer elkaar. (leuke uitvinding zo'n scrollwieltje)
In Amanda's geval niet... zij leert alleen wanneer d'r goldcard is geblokkeerd.quote:
net als Mike?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mijn mop ziet er schoner en rechter uit dan dit, verschrikkelijk, als ik Mike was zou ik me schamen om met haar gezien te worden......
Kan.... ik moet ook steeds denken aan Jaap's aanbod tijdens de vorige ontslagronde aan Amanda om met hem door te gaan mocht de relatie met Brian springen. Ik vind Amanda sowieso veel sterker dan Brian. En dat neuken voor backup moet zich natuurlijk ook ee nkeer uitbetalen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:33 schreef itsme het volgende:
Ik moet even mijn vermoeden uitspreken.
Ik weet wie er gaat winnen!!! Voorzie een nieuw script (en al voor dat akkefietje van gisteravond tussen de rat en zijn sloerie)
Amanda gaat zich steeds meer distantiëren van Brian. meer voor zichzelf opkomen. Het gaat uit en Amanda gaat Brian behandelen zoals ze slieko heeft behandelt. Dat wordt door iedereen buiten zo enorm toegejuicht dat ze nog meer in populariteit zal stijgen.en zij wint de villa.
O nee. het geld.
Mark my words.
Daar heb je zelfreflectie en gezond verstand voor nodig, ik ben bang dat ze gelooft in het sprookje van hun relatie, als ze zich realiseert dat de prins op het witte paard eigenlijk een boze tovenaar is dan denk ik dat het als een zeepbel uiteen gaat spatten en dat er niets meer te redden valt, Brian heeft mi te veel issues om een relatie aan te kunnen gaan, hij is volgens mij niet bij machte om verliefd te zijn op een ander want hij heeft een hekel aan zich zelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:34 schreef akveor het volgende:
[..]
In Amanda's geval niet... zij leert alleen wanneer d'r goldcard is geblokkeerd.
Daarnaast heeft Amanda natuurlijk gewoon gelijk. Waar haalt Brian het lef vandaan om voor haar te gaan bepalen wat ze wel of niet mag zeggen. Zeg dan gewoon dat je niet bij elkaar past en beter uit elkaar kunt gaan. Stop voorlopig de relatie en herdefinieer deze of er nog mogelijkheden zijn.
En dàt stukje stro moet 5000 euro gekost hebben?quote:
Dat wil hij wel, ik zeg ook als ik Mike was, heb je al goed naar die CAP van heur haar gekeken? Verschrikkelijk, maar ja, alles wat ze zelf niet kan zien dat is er niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:35 schreef itsme het volgende:
[..]
net als Mike?Ja ik ben een tijd niet geweest en volg het niet echt meer. Sinds wanneer wil Mike niet met zijn grote vriendin Amanda gezien worden?
Amanda zal wel denken: ""Wat heb ik toch allemaal fout gedaan?"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:42 schreef AnTjUh het volgende:
tis eigenlijk te zielig voor woorden dit
brian die als een klein kind zn zin doordrijft
en amanda die weer voor m kruipt as usual
jammer dat brian zn gedrag zo wordt beloont
Hier duidelijk te zien op de foto: er is een singularity geopend tussen Brian en Amanda. Binnen nu en enkele ogenblikken komt de reincarnatie van Sushi (of hoe heet dat kuthondje) op een mini-arreslee naar buiten zeilen. Daarna zal de singularity Brian opslokken en zich sluiten. Uniek evenement, dames en heren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:42 schreef akveor het volgende:
Brian zit in een vreemde flow.... benieuwd of ie zich daar nog uit kan halen. Want jee wat heeftdie gast zich laten kennen.
[ afbeelding ]
Grappig om te zien dat Huub jusit te kost van veel de relatie probeerde te redden. En Brian juist het omgekeerde doet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar heb je zelfreflectie en gezond verstand voor nodig, ik ben bang dat ze gelooft in het sprookje van hun relatie, als ze zich realiseert dat de prins op het witte paard eigenlijk een boze tovenaar is dan denk ik dat het als een zeepbel uiteen gaat spatten en dat er niets meer te redden valt, Brian heeft mi te veel issues om een relatie aan te kunnen gaan, hij is volgens mij niet bij machte om verliefd te zijn op een ander want hij heeft een hekel aan zich zelf.
Amanda begint in opstand te komen tegen zijn gedrag, dat kan hij echt niet aan.
Een zwerfster die maanden op een vuilnisbelt heeft geslapen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:34 schreef itsme het volgende:
[..]
aaargggh. Ik verslik me in mijn koffie.![]()
Wat is dat?
Whoa!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hier duidelijk te zien op de foto: er is een singularity geopend tussen Brian en Amanda. Binnen nu en enkele ogenblikken komt de reincarnatie van Sushi (of hoe heet dat kuthondje) op een mini-arreslee naar buiten zeilen. Daarna zal de singularity Brian opslokken en zich sluiten. Uniek evenement, dames en heren.
kverveel me
Huub en Amanda misschien wel maar Lieke is te gecompliceerd voor Brian, verbaal veel te kundig, hij zou imho nooit met een verbaal sterkere vrouw die ook nog eens niet bang is voor zijn gedrag iets beginnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat Huub jusit te kost van veel de relatie probeerde te redden. En Brian juist het omgekeerde doet.
Het is bijna H en L maar dan omgekeerd. Ik vind Huub en Amanda kwa persoonlijkheid veel op elkaar lijken net als Lieke en Brian overigens. (In mijn ogen waren dat veel leukere stelletjes geweest)
Zeg ik kom niet kruipend terug op een forum om aandacht te trekken met mijn 15 minutes of fame bartjequote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hier duidelijk te zien op de foto: er is een singularity geopend tussen Brian en Amanda. Binnen nu en enkele ogenblikken komt de reincarnatie van Sushi (of hoe heet dat kuthondje) op een mini-arreslee naar buiten zeilen. Daarna zal de singularity Brian opslokken en zich sluiten. Uniek evenement, dames en heren.
kverveel me
was een geintje, prutsertquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg ik kom niet kruipend terug op een forum om aandacht te trekken met mijn 15 minutes of fame bartje![]()
![]()
Ik vond het gewoon een leuk stukje en moest er om lachen.
Zelf denk ik dat Brian juist een sterke vrouw nodig heeft. Iemand die rechtlijnig denkt kan ie beter begrijpen dan iemand als een Amanda die altijd vanuit d'r gevoel probeert te spreken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huub en Amanda misschien wel maar Lieke is te gecompliceerd voor Brian, verbaal veel te kundig, hij zou imho nooit met een verbaal sterkere vrouw die ook nog eens niet bang is voor zijn gedrag iets beginnen.
Huub is misschien wel net zo naief als Amanda in een relatie, dat had best wel iets kunnen worden, als zdngmw er niet tussen had gezeten en Brian richting Amanda had geduwd dan had dat best kunnen gebeuren.
Lieke en rechtlijnig denken? Da's wat anders dan koppigheid hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat Brian juist een sterke vrouw nodig heeft. Iemand die rechtlijnig denkt kan ie beter begrijpen dan iemand als een Amanda die altijd vanuit d'r gevoel probeert te spreken.
Volgens mij is het dit keer alleen bij geestelijke mishandeling gebleven.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Amanda net zeggen dat ze ontzettende spierpijn in haar kont heeft, komt door de training met Carlos.
Heeft hij haar dan toch getrapt gisteravond?
Bekijk het filmpje nog eens goed. Kun jij van het trapmoment een slow motion maken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
Volgens mij is het dit keer alleen bij geestelijke mishandeling gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |