Huub en Brian streven hetzelfde na: controle over de situatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:29 schreef trettie het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan met Huub als die zo'n chaggy bui heeft en gaat lopen zuigen?
Laten we die dan ook naar buiten gaan zodat ie geen boetes oploopt?
Nee die moet netjes binnen blijven en zichzelf maar beheersen!
Dit is en blijft met twee maten meten!!!!
Hoe kan Brian Amanda tegen haar kont schoppen als ze op het bed zitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, het blijft moeilijk te zien maar toch bedankt.![]()
Ik vond het opvallend dat Amanda zei dat ze pijn in haar kont heeft, vandaar.
Ja daar heb iik ook bewondering voor zeker als je zo tegengewerkt wordt door de FEBO.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maar hij zit er nog steeds Trettie, dat is pas knap, niet weg te krijgen![]()
ijdele hoop misschien maar toch hoop ik dat er een giga breuk tussen aman en brian komt en dat bij de volgende/laatste ontslagronde brian eruit vliegt.
Liefs beiden.
Net als Huub niet gedumpt word Brian ook niet zomaar door de febo gedumpt. Het is te gemakkelijk om te zeggen na anderhalf jaar Brian te moeten dumpen. Ik zie wel dat de febo respect heeft voor de issues van de bewoners. Maar het is geen psychiatrische inrichting. Huub en Brian houden elkaar denk ik in stand. Vreemde is wel dat het soms lijkt dat Huub moet boeten voor de issues die Brian heeft om de lieve vrede maar te bewaren. Ik zou het ook een goed idee vinden dat de wannabees hun boetes in de eindfases terug kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maar hij zit er nog steeds Trettie, dat is pas knap, niet weg te krijgen![]()
ijdele hoop misschien maar toch hoop ik dat er een giga breuk tussen aman en brian komt en dat bij de volgende/laatste ontslagronde brian eruit vliegt.
Liefs beiden.
tja als je zo bekijkt mag je denk ik 90% van de mensheid opsluitenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:38 schreef bloodymary het volgende:
Da's toch eigenlijk niet verantwoord, om die Brian op 22 mei los te laten in de buitenwereld?
Ben ik ook bang voor Trettie!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:38 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja daar heb iik ook bewondering voor zeker als je zo tegengewerkt wordt door de FEBO.
En dat dit zo is , is al heel vaak bewezen en ook terug te zien in allerlei filmpjes en zo.
Net als jij hoop ik ook op die breuk tussen Amanda en Brian alleen de beelden die ik daarbij heb worden niet mooi vrees ik.
Dat kan die gestoorde gek niet aan en dan breekt de hel los en zullen we echt de witte jassen moeten bellen!
Je moet niet iedereen over 1 kam schren... als je mijn post leest zie je dat ik daar erg genuanceerd over denk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:35 schreef Nomrc2 het volgende:
ik lees nou nooit hiero hoe knap is van bwian
dat ie zich elke keer weer weet in te houden
laatst begon mannie tegen huub en binnen 5 minuten had ze hem zo ver dat hij haar van de trap dreigde te gooien
Nou, ik denk echt niet dat 90 % van de mensheid zo aggressief en doorgedraaid is als Brian hoor. Ik ken er persoonlijk geen tenminste..... Ik weet niet in wat voor omgeving jij leeft?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:40 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
tja als je zo bekijkt mag je denk ik 90% van de mensheid opsluiten
Maar dat is niet na anderhalf jaar dat we dat zeggen hoor!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als Huub niet gedumpt word Brian ook niet zomaar door de febo gedumpt. Het is te gemakkelijk om te zeggen na anderhalf jaar Brian te moeten dumpen. Ik zie wel dat de febo respect heeft voor de issues van de bewoners. Maar het is geen psychiatrische inrichting. Huub en Brian houden elkaar denk ik in stand. Vreemde is wel dat het soms lijkt dat Huub moet boeten voor de issues die Brian heeft om de lieve vrede maar te bewaren. Ik zou het ook een goed idee vinden dat de wannabees hun boetes in de eindfases terug kunnen verdienen.
Misschien dat SMS-ers een rol kunnen spelen in het neutraliseren daarvan.
Wahahaha again wat blijft er van het concept over.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
Wat een tegenvaller voor Amanda, ze gaan shoppen bij een kringloopwinkel. Toch iets anders dan het Arsenaal.
Shoppen bij kringloopwinkel Het Goed.
dan heeft amanda hupert binnen 5 minuten over z'n piss en moet de beveiliging voor huub binnenkomenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:29 schreef trettie het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan met Huub als die zo'n chaggy bui heeft en gaat lopen zuigen?
Huub heeft al zoveel geincasseerd daar en hij kan het, ik maak me er nu ook minder druk om omdat het eind in zicht is, maar dat meten met 2 maten bestaat al zo lang helaas.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:29 schreef trettie het volgende:
[..]
De aktie van afgelopen week en toen Eric als gastpeler in het huis was sloegen totaal nergens op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Huub heeft al zoveel geincasseerd daar en hij kan het, ik maak me er nu ook minder druk om omdat het eind in zicht is, maar dat meten met 2 maten bestaat al zo lang helaas.
Mooi he en op de terugweg gaan ze bij de Mac even een hamburger met een milkshake halen en op naar de kooi waar vanavond vast weer chinees word besteld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wahahaha again wat blijft er van het concept over.
Ik ben ervan overtuigd dat Brian en Huub elkaar neutraliseren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:42 schreef trettie het volgende:
[..]
Maar dat is niet na anderhalf jaar dat we dat zeggen hoor!
Ga maar eens terrugkijken waar dat al begint met acties en alles erbij!
hoezo is brian doorgedraait en agressief ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou, ik denk echt niet dat 90 % van de mensheid zo aggressief en doorgedraaid is als Brian hoor. Ik ken er persoonlijk geen tenminste..... Ik weet niet in wat voor omgeving jij leeft?
Bwian weet zich niet iedere keer in te houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:35 schreef Nomrc2 het volgende:
laatst begon mannie tegen huub en binnen 5 minuten had ze hem zo ver dat hij haar van de trap dreigde te gooien
Je hebt het hier wel over vriend/vriendin en een tegenstander.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:35 schreef Nomrc2 het volgende:
precies nadat huub de laaste keer brian weer een mep gegeven had, had hij gewoon naar huis gemoetenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Huub heeft al zoveel geincasseerd daar en hij kan het, ik maak me er nu ook minder druk om omdat het eind in zicht is, maar dat meten met 2 maten bestaat al zo lang helaas.
Zowel Huub als Brian als Amanda hadden allemaal er al uitgezet moeten worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
precies nadat huub de laaste keer brian weer een mep gegeven had, had hij gewoon naar huis gemoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |