Precies, maar het kan nooit lang meer duren voordat hij echt flipt. Ik hoop dat de beveiliging in hoogste staat van paraatheid is anders vallen er echt dooien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:45 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
waar hebben we het over, die Rat is niet goed in zijn KOP en moet opgeborgen worden dat weten we toch al meer dan een Jaar! ........knetter gek en de febo gaat maar door! aiaiaiaaiaiaai
Brian heeft ook een aantal keren uitgesproken,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:26 schreef itsme het volgende:
Als hij echt verliefd is op een sterke vrouw, dan zal hij heel anders zijn.
Dat zou ook niet goed gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian heeft ook een aantal keren uitgesproken,
ik heb een sterke vrouw nodig, zo'n vrouw als Natasia.
Dit ziet er toch heel wat liefdevoller uit dan het gekonijn van Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:55 schreef akveor het volgende:
De van Ballegooys gaan ballen....
[ afbeelding ]
Toch vind ik dat Brian zich heeft beheerst. Maar het is voornamelijk die kronkel. Hij is echt niet goed. Maar dat was alang bekend. Ik denk dat het erg belangrijk is dat Amanda goed doorkrijgt wat voor man Brian werkelijk is. Duidelijk voor mij is dat er een punt komt dat ie zich niet kan beheersen. En ik denk niet dat Amanda zich thuis zal voelen in een blijf van mijn lijf huis na meer dan een jaar in DGK gewoont te hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:49 schreef trettie het volgende:
Naar mijn idee raakt ie haar wel het is geen rottrap maar?
Maakt het hier nog iets uit of ie haar wel of niet raakt?
Het vermogen om zich rustig te houden is hier compleet verdwenen en als hij niet in de kooi had gezeten was die trap raak geweest.
Hij zegt het overigens zelf hij is ziek in zijn hoofd, hij heeft een woede bij zich en als die woede boven komt
is er geen rem meer en wie dan in de buurt komt gaat zijn slachtoffer worden.
Nu staan er cameras op maar straks niet meer en dan gaat het mis.
De FEBO had haar hier allang tegen moeten beschermen!
één keer een boete voor dit gedrag en het was duidelijk geworden.
Of hij doet het niet meer of hij slaat meteen alles aan gort.
Amanda belt niet naar de febo maar dat hoeven de anderen toch ook niet, die krijgen ook een boete aangenaait
omdat anders Amanda over de zeik gaat of simpelweg omdat ze het zien!!!!
Hebben ze als dit soort dingen gebeurt altijd net even de ogen dicht!
Nou ze kunnen het in geuren en kleuren nakijken door de filmpjes die ervan gemaakt zijn net als wij en dan nog ontkennen?
Het ergste is dat voor heel TV kijkend Nederland dit gedrag dus goed gepraat wordt.
Het wordt niet bestraft dus het is OK als je je vriendin die niet luisteren wil hardhandig onder de douche zet,
of haar een trap geeft,
of haar bedreigd met: moet ik een glas stuk maken of iets anders?
Dat smerige gehijg van hem als ie daar mee begint moet Amanda meteen zeggen:
Hee conjo ga eerst even uithijgen daarna praten we verder en dan wil ik je niet meer horen, je praat of zwijgt maar geen gehijg punt uit!
HULDE AAN DE FEBO MAAR WEER DIE HIER NIJKS TEGEN DOET!!!!!
FEBO laten jullie haar wel even betalen nog ik herrinner jullie er maar even weer aan!
En als je hier dan meeleest lees dan ook goed, en neem er wat van mee zoals Brian dat altijd zegt!!!!!
Bestraf dit gedrag voor dat er ongelukken gebeuren!!!!
Juist en gisteravond kon je zo heerlijk het verschil tussen Lieke en Claire zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ook niet goed gaan.
Natasia is zelf ook handtastelijk.
Hij zou in de eerste plaats een vrouw moeten hebben waar hij heel veel van houdt.
En dan zou het ook nog eens een vrouw moeten zijn die zelf heel rustig is, en haar woorden zo kan kiezen dat hij zich niet aangevallen voelt.
Maar dat soort vrouwen vallen meestal niet op zo'n agressieveling als dat hij is.
Dank je.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
@ Trettie mee eens![]()
Ik denk dat Brian daarom ook zoveel dingen heeft om te doen daar en regelmatig naar buiten mag, om hem in toom te houden maar dat lukt niet meer, het begint op de film "The Shining" te lijken.
+1.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
@ Trettie mee eens![]()
Ik denk dat Brian daarom ook zoveel dingen heeft om te doen daar en regelmatig naar buiten mag, om hem in toom te houden maar dat lukt niet meer, het begint op de film "The Shining" te lijken.
Hij beheerst zich omdat er cameras zijn!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:20 schreef akveor het volgende:
Zo we zijn er weer.....
[..]
Toch vind ik dat Brian zich heeft beheerst. Maar het is voornamelijk die kronkel. Hij is echt niet goed. Maar dat was alang bekend. Ik denk dat het erg belangrijk is dat Amanda goed doorkrijgt wat voor man Brian werkelijk is. Duidelijk voor mij is dat er een punt komt dat ie zich niet kan beheersen. En ik denk niet dat Amanda zich thuis zal voelen in een blijf van mijn lijf huis na meer dan een jaar in DGK gewoont te hebben.
De febo moet z'n verantwoordlijkheid nemen en niet dit meisje samen met Brian loslaten in de buitenwereld.
Dat vermoeden heb ik ook al lange tijd. Die golflessen zijn er niet voor niets. (Ook zonder stemming verkregen overigens).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
@ Trettie mee eens![]()
Maar wat doen we dan met Huub als die zo'n chaggy bui heeft en gaat lopen zuigen?quote:
Als een junk die opzoek is naar zijn volgende shot.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd in welke staat Brian verkeert als hij straks zijn nest uit moet........
Dat had de Febo al veel eerder moeten doen. Maar in het kader van 'beter laat dan nooit' zou nu ook een goed tijdstip zijn om daar eindelijk eens mee te beginnne. Dit is een accident waiting to happen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:20 schreef akveor het volgende:
De febo moet z'n verantwoordlijkheid nemen en niet dit meisje samen met Brian loslaten in de buitenwereld.
Thanks Leandra.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
Akveor: een geweldige OP![]()
Prospera en DGK_Tegengas bedankt voor de visuele aanvulling
Maar hij zit er nog steeds Trettie, dat is pas knap, niet weg te krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:29 schreef trettie het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan met Huub als die zo'n chaggy bui heeft en gaat lopen zuigen?
Laten we die dan ook naar buiten gaan zodat ie geen boetes oploopt?
Nee die moet netjes binnen blijven en zichzelf maar beheersen!
Dit is en blijft met twee maten meten!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |