Nee oneens.... nadat de eerste keer fysiek geweld is gebruikt hadden ze zonder onderscheids des persoons die gast de villa uit moeten schoppen. De vele optel en aftreksommen maken het zo ondoorzichtig dat het nu niet meer te verkopen is iemand er nu nog uit te zetten vanwege fysiekgeweld. Tenzij er bloed, blauwe ogen of iets dergelijks aan te pas komt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
precies nadat huub de laaste keer brian weer een mep gegeven had, had hij gewoon naar huis gemoeten
bah wat saaiquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Na anderhalf jaar kooi kijken weet ik wel zeker dat hij zo geflipt is als een fluitketel![]()
En na 14 jaar samenwonen weet ik wel zeker dat als we ooit ruzie hebben dat dat anders gaat.
Geen agressie, geweld enz en het normaal met respect naar ELKAAR uitpraten.
Zo ook bijna iedereen in mijn vriendenkring/familie.
Kwestie van opvoeding.
Een sterke vrouw zeker weten, maar dat gezweefteef van Lieke en dat gedram daar was hij denk ik binnen de kortste keren volledig van doorgedraaid.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat Brian juist een sterke vrouw nodig heeft. Iemand die rechtlijnig denkt kan ie beter begrijpen dan iemand als een Amanda die altijd vanuit d'r gevoel probeert te spreken.
Ze hadden toch ook een budget van maar ¤ 5.000,=quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
Wat een tegenvaller voor Amanda, ze gaan shoppen bij een kringloopwinkel. Toch iets anders dan het Arsenaal.
Shoppen bij kringloopwinkel Het Goed.
Eensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee oneens.... nadat de eerste keer fysiek geweld is gebruikt hadden ze zonder onderscheids des persoons die gast de villa uit moeten schoppen. De vele optel en aftreksommen maken het zo ondoorzichtig dat het nu niet meer te verkopen is iemand er nu nog uit te zetten vanwege fysiekgeweld. Tenzij er bloed, blauwe ogen of iets dergelijks aan te pas komt.
(Vreemd eigenlijk dat dat nooit is gebeurt)
het enige wat wet zeker weten is dat hij haar onder de douche heeft gezetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat Huub grote woorden heeft weten we allemaal.
Maar ik heb hem nog niet ene keer fysiek geweld tegen een vrouw zien gebruiken.
Wel verbaal, en ook met gooien en smijten er bij, maar hij heeft nooit geslagen of geschopt.
Daarmee zeg ik niet dat de rest dan niet meetelt.
Als ik een vriend had die met stoelen ging gooien uit agressie, dan zou die ook kunnen vertrekken.
Maar als ik een vriend had die mij met geweld onder de douche zou gooien, of die mij zou slaan of stompen of schoppen, dan deed ik aangifte bij de politie.
Klopt ook. Wat veel mensen zouden willen dat er is gebeurd, wordt nu als waarheid aangenomen en veelvuldig herhaald, zodat het een feit lijkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
het enige wat wet zeker weten is dat hij haar onder de douche heeft gezet
de rest is onder de dekens gebeurd
netzo dat we niet zeker weten of ze wel echt sex hebben
allemaal speculaas
Dat is met wel meer zaken de tactiek in de COSquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:06 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt ook. Wat veel mensen zouden willen dat er is gebeurd, wordt nu als waarheid aangenomen en veelvuldig herhaald, zodat het een feit lijkt.
onder andere door amanda herhaald, waardoor het een feit is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:06 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt ook. Wat veel mensen zouden willen dat er is gebeurd, wordt nu als waarheid aangenomen en veelvuldig herhaald, zodat het een feit lijkt.
Als er niets gebeurt was had die douchescene ook gewoon in de reguliere uitgezonden kunnen worden. Feit is dat Huub heeft gezegd dat er een grote barst in de douchewand zat na dat incident en te zien was dat brian Amanda hardhanding onder de douche zette. Waar haalt een volwassen vent dat lef vandaan? Dus in mijn ogen kan de febo het niet ontkrachten omdat er wel degelijk iets gebeurt is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:06 schreef Py het volgende:
[..]
Hallucinaties?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
het enige wat wet zeker weten is dat hij haar onder de douche heeft gezet
de rest is onder de dekens gebeurd
netzo dat we niet zeker weten of ze wel echt sex hebben
allemaal speculaas
Feit is dat we Amanda en Mikey hebben zien vertrekken. En dat werd bevestigd door VV. (Voor wat dat waard is natuurlijk)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:11 schreef Py het volgende:
Brian gaat nu douchen.
Dan was het net Amanda zeker onder de douche?
Tataaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hallucinaties?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O Huub zei hetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Als er niets gebeurt was had die douchescene ook gewoon in de reguliere uitgezonden kunnen worden. Feit is dat Huub heeft gezegd dat er een grote barst in de douchewand zat na dat incident en te zien was dat brian Amanda hardhanding onder de douche zette. Waar haalt een volwassen vent dat lef vandaan? Dus in mijn ogen kan de febo het niet ontkrachten omdat er wel degelijk iets gebeurt is.
Volgens mij heeft Brian Amanda hier gespuugd. En is het Natasia die Amanda in haar nek krabt ofzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hallucinaties?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huub zegt een heleboel, en komt daardoor een stuk minder bedreigent over.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:35 schreef Nomrc2 het volgende:
ik lees nou nooit hiero hoe knap is van bwian
dat ie zich elke keer weer weet in te houden
laatst begon mannie tegen huub en binnen 5 minuten had ze hem zo ver dat hij haar van de trap dreigde te gooien
Nee die stond dus waarschijnlijk daarnet onder de douche toen we die alleen hoorden, maar niet in beeld zagen. Nu is het idd Brian onder de douchequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:16 schreef akveor het volgende:
Geen Amanda te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owww oaky... daar hou ik me verre van. En ben prima instaat mijn eigen conclussies te trekken ook al wordt het 1000 keer gepost. Eerst zien en dan geloven.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:14 schreef Py het volgende:
[..]
O Huub zei het![]()
Ik heb alleen gezien dat Brian Amanda op een onvrijwillige manier de douchecabine in heeft gewerkt.
Maar ik had het dus niet over het douche-incident. Maar over het 'feit' dat Brian Amanda regelmatig slaat en schopt onder de dekens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |