steekquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:02 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg heeft een paar zeer goede reddingen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Komt v Geel zeker weer met Sibon aanzetten na jouw opmerking hiero
Zou me niets verbazen als N'Kufo zijn opvolger wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mocht Huntelaar vertrekken, dan loopt z'n opvolger iig bij Heerenveen rond.
Daar had ik het gister nog over met een collega..... Je moet er toch niet aan denken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als N'Kufo zijn opvolger wordt.
Aangezien de scouting tegenwoordig niet verder reikt dan RTL De Wedstrijden en oude Panini plakboeken van de Eredivisie.... zou het goed kunnen dat het n'Kufo of Berg ofzoiets gaat wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als N'Kufo zijn opvolger wordt.
Waarom zou je dat willen? Je gaat er qua sportiviteit niet echt op vooruit.. Ik denk dat N'Kufo gewoon zijn carierre bij Twente eindigt..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar had ik het gister nog over met een collega..... Je moet er toch niet aan denken..
Hij zegt ook dat hij Vertonghen niet raaktequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:26 schreef F1Bas het volgende:
Je kan twijfelen over de penalty zegt Zuiverloon
Ik heb niks tegen berg hoor! Prima vervanger voor huntelaar en die jongen wordt alleen maar meer waard..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Aangezien de scouting tegenwoordig niet verder reikt dan RTL De Wedstrijden en oude Panini plakboeken van de Eredivisie.... zou het goed kunnen dat het n'Kufo of Berg ofzoiets gaat worden
Nee inderdaad. Hoewel Van Basten wel weet wat hij doet, denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar had ik het gister nog over met een collega..... Je moet er toch niet aan denken..
De geruchten van vorig jaar waren misschien nog wel beter..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Hoewel Van Basten wel weet wat hij doet, denk ik.
Geruchten over Gourcuff, Tiago en De Zeeuw klinken in ieder geval lekker.
laat hem nog maar een half jaar extra bewijzenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef notunreal het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen berg hoor! Prima vervanger voor huntelaar en die jongen wordt alleen maar meer waard..
Waren er toen veel geruchtten? Ik kan me herrineren dat alles heel stil was en ook de spelers die kwamen waren toch geruisloos gebracht?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De geruchten van vorig jaar waren misschien nog wel beter..
hetzelfde interviewquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die verslaggever krijgt geen genoeg van Johnny!
In ieder geval Modric, Deffour, nog een belg en ik heb zelfs een week of twee Motta gehoordquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waren er toen veel geruchtten? Ik kan me herrineren dat alles heel stil was en ook de spelers die kwamen waren toch geruisloos gebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |