De laatste post van mij stelen, maar het was eigenlijk gewoon een verkapte TVP van mijquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:02 schreef toma het volgende:
[..]
wat? Degene die als laatste post moet toch een nieuw topic openen
Toppertje hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:02 schreef toma het volgende:
[..]
wat? Degene die als laatste post moet toch een nieuw topic openen
bijnaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:05 schreef Chadi het volgende:
Zo warempel.. Robben ligt in die tekening niet op de grond
Maar die bedoelde ik niet. Het was die van Albertini.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit was in de afscheidwedstrijd van Bergkamp
de beste spitsen van dit moment zouden het niet beter kunnen. Als ze het uberhaupt al zouden kunnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar die bedoelde ik niet. Het was die van Albertini.
Wereldgoal voor iemand die al 12 jaar gestopt was.
Ah zo bedoelde je het, ja dat is inderdaad een pracht goalquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar die bedoelde ik niet. Het was die van Albertini.
Wereldgoal voor iemand die al 12 jaar gestopt was.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:14 schreef denthemen het volgende:
hahahahah valt me nu pas op dat Sneijder er ook op staat
hoelaat vertrek je naar het hooge fryslan ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:14 schreef denthemen het volgende:
hahahahah valt me nu pas op dat Sneijder er ook op staat
zal je uit de droom helpenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:01 schreef versteegrob het volgende:
'Van Basten denkt ook aan Tiago' 28 maart 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers
Marco van Basten Nadat eerder vandaag al bekend werd dat de toekomstige Ajax-trainer Marco van Basten Yoann Gourcuff van AC Milan naar Amsterdam wil halen, heeft de coach volgens La Gazzetta dello Sport ook interesse in de Portugees Tiago. De middenvelder komt momenteel uit voor Juventus, maar bij de club uit Turijn kan de oud-speler van Chelsea niet op een basisplaats rekenen.
Volgens de Italiaanse krant, die overigens niet altijd even betrouwbaar kan worden genoemd, wil Van Basten zijn middenveld rond Tiago opbouwen. Tiago wordt overigens ook gelinkt aan FC Porto en Borussia Dortmund. Of de international trek heeft in een Nederlands avontuur is niet bekend.
http://www.ajaxonline.org/7739.htm
Wat begrijp jij niet vanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal je uit de droom helpen
op de website van la gazzetta dello sport
staat NIETS hier over
quote:Volgens de Italiaanse krant
Zal je uit je droom helpenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal je uit de droom helpen
op de website van la gazzetta dello sport
staat NIETS hier over
Die jongen heeft gewoon posts nodigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal je uit je droom helpen
ga ergens anders de wijsneus uithangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |