De telling is toch juist niet op de ATP gebaseerdquote:Op woensdag 2 april 2008 17:00 schreef XL het volgende:
Het is juist de klasse om met een winners instinct die doodlopers te verslaan. Bovendien geeft 1 toernooioverwinning je zoveel meer punten dan steeds kwartfinales halen. Kijk maar naar het verschil in punten tussen Federer en Davydenko (ook in onze game is de telling op de ATP gebaseerd).
Als in het scoreverloop naarmate je verder komt. De puntenopbouw binnen een toernooi.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
De telling is toch juist niet op de ATP gebaseerd![]()
Masters (muv deze 2) leveren nu evenveel punten op als pakweg Rotterdam en Estoril. En een 7 dagen toernooi met een draw van 32 (!) zoals Dubai levert maar 175 punten op, terwijl daar 300 atp-punten voor de winnaar klaarliggen. Kwartfinale Indian Wells levert nu bijna net zoveel punten op als een ander masters toernooi van 7 dagen compleet uitspelen, terwijl dat laatste mij veel moeilijker lijkt
Ah zo, dat lijkt me logisch ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:30 schreef XL het volgende:
[..]
Als in het scoreverloop naarmate je verder komt. De puntenopbouw binnen een toernooi.
Uhm.... ja, maarquote:Op woensdag 2 april 2008 19:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah zo, dat lijkt me logisch ja.
Maar vind je niet dat de puntentelling zoals ik beschreef een beetje krom is?
Hiermee impliceer je toch dat de puntentelling niet goed is?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:51 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga de puntentelling niet aanpassen om niemand te benadelen.
Achteraf gezien had ik het anders gedaan. Het is niet zo kwalijk dat ik het ga aanpassen.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hiermee impliceer je toch dat de puntentelling niet goed is?
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef RayMania het volgende:
Nee, ik kies toch Andreev. Ik ga voor het maximale, de toernooiwinst.
Dag 6: Andreev.
Nee, ok, natuurlijk zijn de GS verreweg het belangrijkst. Maar een masters levert 500 punten op en hier 'maar' 175. Hiermee is de factor geluk hoog. 1x een GS uitspelen en niemand haalt je meer in.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:51 schreef XL het volgende:
[..]
Uhm.... ja, maar
We hoeven geen onderscheid te maken tussen Master-niveau toernooien en ATP-toernooien. Er zijn 6 zwaardere toernooien dan de andere. Dat zijn voor ons de Masters. De rest is voor ons gewoon ATP. Pieken op die 6, presteren op de rest.
Ik ga de puntentelling niet aanpassen om niemand te benadelen.
Daar zijn er maar vier van. Van die andere zijn er 16.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, ok, natuurlijk zijn de GS verreweg het belangrijkst. Maar een masters levert 500 punten op en hier 'maar' 175. Hiermee is de factor geluk hoog. 1x een GS uitspelen en niemand haalt je meer in.
Davydenko - Tipsarevicquote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Cavalier1 het volgende:
welke wedstrijden worden gespeeld?
Plezier!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:34 schreef XL het volgende:
Ik ga wintersporten, ik doe de ranglijst wel als ik terug ben. Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |