De telling is toch juist niet op de ATP gebaseerdquote:Op woensdag 2 april 2008 17:00 schreef XL het volgende:
Het is juist de klasse om met een winners instinct die doodlopers te verslaan. Bovendien geeft 1 toernooioverwinning je zoveel meer punten dan steeds kwartfinales halen. Kijk maar naar het verschil in punten tussen Federer en Davydenko (ook in onze game is de telling op de ATP gebaseerd).
Als in het scoreverloop naarmate je verder komt. De puntenopbouw binnen een toernooi.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
De telling is toch juist niet op de ATP gebaseerd![]()
Masters (muv deze 2) leveren nu evenveel punten op als pakweg Rotterdam en Estoril. En een 7 dagen toernooi met een draw van 32 (!) zoals Dubai levert maar 175 punten op, terwijl daar 300 atp-punten voor de winnaar klaarliggen. Kwartfinale Indian Wells levert nu bijna net zoveel punten op als een ander masters toernooi van 7 dagen compleet uitspelen, terwijl dat laatste mij veel moeilijker lijkt
Ah zo, dat lijkt me logisch ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:30 schreef XL het volgende:
[..]
Als in het scoreverloop naarmate je verder komt. De puntenopbouw binnen een toernooi.
Uhm.... ja, maarquote:Op woensdag 2 april 2008 19:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah zo, dat lijkt me logisch ja.
Maar vind je niet dat de puntentelling zoals ik beschreef een beetje krom is?
Hiermee impliceer je toch dat de puntentelling niet goed is?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:51 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga de puntentelling niet aanpassen om niemand te benadelen.
Achteraf gezien had ik het anders gedaan. Het is niet zo kwalijk dat ik het ga aanpassen.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hiermee impliceer je toch dat de puntentelling niet goed is?
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef RayMania het volgende:
Nee, ik kies toch Andreev. Ik ga voor het maximale, de toernooiwinst.
Dag 6: Andreev.
Nee, ok, natuurlijk zijn de GS verreweg het belangrijkst. Maar een masters levert 500 punten op en hier 'maar' 175. Hiermee is de factor geluk hoog. 1x een GS uitspelen en niemand haalt je meer in.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:51 schreef XL het volgende:
[..]
Uhm.... ja, maar
We hoeven geen onderscheid te maken tussen Master-niveau toernooien en ATP-toernooien. Er zijn 6 zwaardere toernooien dan de andere. Dat zijn voor ons de Masters. De rest is voor ons gewoon ATP. Pieken op die 6, presteren op de rest.
Ik ga de puntentelling niet aanpassen om niemand te benadelen.
Daar zijn er maar vier van. Van die andere zijn er 16.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, ok, natuurlijk zijn de GS verreweg het belangrijkst. Maar een masters levert 500 punten op en hier 'maar' 175. Hiermee is de factor geluk hoog. 1x een GS uitspelen en niemand haalt je meer in.
Davydenko - Tipsarevicquote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Cavalier1 het volgende:
welke wedstrijden worden gespeeld?
Plezier!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:34 schreef XL het volgende:
Ik ga wintersporten, ik doe de ranglijst wel als ik terug ben. Succes!
Mazzelaar! Ik ben alweer een maand terug.. Ik wil weerquote:Op donderdag 3 april 2008 13:34 schreef XL het volgende:
Ik ga wintersporten, ik doe de ranglijst wel als ik terug ben. Succes!
Jupquote:Op donderdag 3 april 2008 14:23 schreef eentwee het volgende:
Excuses als dit duidelijk zou moeten zijn, maar ik ben nog vrij nieuw hier: lig je eruit als je geen pick kunt doen voor een bepaalde dag
Ja maar of ik geen pick kan doen hangt af van hoeveel partijen er zijnquote:Op donderdag 3 april 2008 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huh, ik snap 'm niet
. Hij vraagt of ie eruit ligt als ie geen pick kan doen, antwoord is toch altijd ja hoeveel partijen er ook zijn?
Normaal komen Davy, Berdych en Roddick niet zo ver... hebben wij weerquote:Op donderdag 3 april 2008 23:46 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Nou, dat was het dan. Federer, Roddick, Davy, Berdych en Nadal heb ik allemaal al gehad. Is ook wel weer knap...
klopt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Dus niemand speelt dit toernooi uit zo te zien, Bruce en Tim hebben door de nederlaag van Federer geen mogelijkheid meer in de finale

quote:1 Federer, Roger SUI 1
2 Davydenko, Nikolay RUS 5
3 Karlovic, Ivo CRO 19
4 Nieminen, Jarkko FIN 26
5 Simon, Gilles FRA 31
6 Volandri, Filippo ITA 43
7 Mahut, Nicolas FRA 44
8 Gicquel, Marc FRA 54
9 Berrer, Michael GER 62
10 Hanescu, Victor ROU 68
11 Hrbaty, Dominik SVK @70
12 Rochus, Olivier BEL 71
13 Fognini, Fabio ITA 75
14 Mayer, Florian GER 80
15 Melzer, Jurgen AUT 84
16 Ascione, Thierry FRA 86
17 Minar, Ivo CZE 89
18 Serra, Florent FRA 93
19 Gremelmayr, Denis GER 101
20 Karanusic, Roko CRO 104
21 Pashanski, Boris SRB 105
22 Vanek, Jiri CZE 107
23 Patience, Olivier FRA 108
24 Vassallo Arguello, Martin ARG 109
25 Roger-Vasselin, Edouard FRA 110
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (Q)
30 (WC) Elias, Gastao POR
31 (WC)
32 (WC)
Is dat in Portugal dat Estorilquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:51 schreef wimderon het volgende:
De entry-list voor Estoril ziet er indrukwekkend uit [ afbeelding ]
[..]
Benieuwd of de echte kenners nu nog meer boven komen drijven
Ik vind het wel leuk om een paar van zo'n toernooitjes ertussen te hebben, veel close matches en weinig echte toppers die je risicoloos naar de halve finales kunnen brengen. Even de ranglijst en uitslagen van eerder die week bekijken is niet genoeg. Daarnaast stellen deze punten weinig voor tov de GS.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:14 schreef Tim86 het volgende:
en DAT is nu de reden dat ik het onzin vond om Estoril erbij te nemen
quote:
Palindroom!quote:
mwah..zit ik tussen al die cokeheads en verslaafdenquote:Op woensdag 9 april 2008 01:21 schreef APK het volgende:
Timmers!![]()
Jij zou moeten gaan wedden op tennis.
Pure angst dit! Bang om je eerste plek te verliezenquote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Tim86 het volgende:
is dit een grap? Wat een wedstrijden..dat is helemaal niks met de game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |