Heerlijk toch... eerst Amanda vertellen wat ze van Brian's gedrag richting Amanda vindt en er dan zo'n opmerking tegenaan gooienquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Lieke tegen Brian "Gaat het wel goed met jou?"
Amanda; hij is chagerijnig, de hele dag al...we hebben slecht geslapen vannacht.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke tegen Brian : Gaat het wel goed met je ???
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
ja...... tuurlijk.... maar dat deel ik met niemand
Jammerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Helaas, Ivar zit hartstikke vol... Huub wilde 2 uur per week, en dat kon niet.
Een of andere kale neet met een grote tas.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:17 schreef akveor het volgende:
Weer een auto?
het kijken niet waardquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:20 schreef chufi het volgende:
OK Mike en Natasia en 2Babes bij Jensen
Ahhhh... lekker zuipen dus.... kan iemand Amanda even bijvullen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:19 schreef Dementor het volgende:
Het is een DJ.
Slechte timing, want ze gaan Jensen kijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:19 schreef Dementor het volgende:
Het is een DJ.
Hoezo, huub heeft Hedda toch ook mee genomen en mocht toch ook met meerderheid van stemmen blijven slapen. En volgens mij was Hedda niet eens de enige. Er zijn toch meer meisjes die Huub mee genomen heeft van een optreden, die bleven toch ook slapen. volgens mij heeft Huub daar ook geen CPs voor betaald.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de febo zou zeggen:
B en A het is jullie niet gelukt Lieke met meerderheid van stemmen te slapen ... Het is voor ons aan de streamers/kijkers niet te verkopen dat wij op uw verzoek zomaar gratis visite voor u de villa in kunnen laten. Conform het door u ondertekende regelboek krijgt U de rekening gepresenteert van 150CP per uur.
Nope, ze kijkt Jensen... met de restquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:23 schreef Katewalker het volgende:
Is ze al weg....het uur is voorbij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |