Nathanael?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-T, ik zag net een vooraankondiging van Jensen met Mike en een bepaald iemand wiens naam beter niet genoemd kan worden![]()
Avond allen
Ik neem aan dat er heel wat mensen zijn (hyves, meet-en-greets) die haar op de hoogte houden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:02 schreef joep.t het volgende:
Lieke zegt dat ze niets heeft gezien ,maar weet wel alles
Als Lieke in de buurt is zou ik ook zo reageren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:08 schreef BuffyJan het volgende:
Fries is echt boos. Oren naar achteren, happen en bijten. Dat paard moet weg daar, lekker in de wei spelen dat beest
Lekker de belasting ontwijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:09 schreef Ziet het volgende:
amanda's moeder woont in belgie!
En daar heeft haar NL simkaart geen bereik?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:09 schreef Ziet het volgende:
amanda's moeder woont in belgie!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:07 schreef petraa het volgende:
Het uur is nu toch voorbij?
Met Rico mee naar Sinners, een lesje doorbitchen omdat ze wat harder moet worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:11 schreef neo567 het volgende:
Waar is Huubs bruidje ?
Zou mooi zijn als de febo zou zeggen:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:07 schreef petraa het volgende:
Het uur is nu toch voorbij?
ja...... tuurlijk.... maar dat deel ik met niemandquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:12 schreef BuffyJan het volgende:
Huub kan t echt goed zeg, piano spelen
Klinkt mooi!
Ik wil dat ook leren, heb n keyboard gekregen, Desii heb jij t nummer van Ivar?
Helaas niet in onze dimensie.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de febo zou zeggen:
B en A het is jullie niet gelukt Lieke met meerderheid van stemmen te slapen ... Het is voor ons aan de streamers/kijkers niet te verkopen dat wij op uw verzoek zomaar gratis visite voor u de villa in kunnen laten. Conform het door u ondertekende regelboek krijgt U de rekening gepresenteert van 150CP per uur.
Helaas, Ivar zit hartstikke vol... Huub wilde 2 uur per week, en dat kon niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:12 schreef BuffyJan het volgende:
Huub kan t echt goed zeg, piano spelen
Klinkt mooi!
Ik wil dat ook leren, heb n keyboard gekregen, Desii heb jij t nummer van Ivar?
Claire in principe ook, alleen is Lieke wat finniger, laat de kaas niet van het brood eten in tegenstelling tot de "ik snap het"antwoorden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
Lieke is een heel slim en eerlijk meisje. Ze vertelt Amanda precies hoe ze over haar relatie met Brain denkt. Amanda verteld Lieke dat Brain heel veel temperament heeft. Lieke vind wel dat Amanda zich goed staand houdt in de ruzie's met Brain. Amanda beseft dat ze de laatste 14 dagen veel ruzie met Brain heeft.
Ik denk dat Amanda zodra ze buiten is, graag met Brain door wil gaan, maar dat ze beslist niets meer zal pikken van hem. Ik denk dat die relatie dan zal stranden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |