quote:
Je weet maar nooit wat Danny verzintquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal hier ook nooit veranderen
(tenzij iemand de kleuren van de users aanpast)
Nu weekend, zou je iets meer rust moeten krijgenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]Een beetje, ik ben een tikkeltje moe nl... Morgen zou het wel weer op volle kracht moeten werken allemaal (mits ik op tijd naar bed ga en/of uitslaap).
Daarom dat zinnetje maar, zou me niet echt verbazen als dat een keer gebeurd eigenlijkquote:
Iedereen rood, behalve degene die nu rood zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom dat zinnetje maar, zou me niet echt verbazen als dat een keer gebeurd eigenlijk
mooi rood is niet lelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Iedereen rood, behalve degene die nu rood zijn
Ik heb er weleens van gehoord, meer nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:23 schreef leonieke het volgende:
Is KUS idd zo bekend bij jullie? (ik heb er nog nooit van gehoord)
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu weekend, zou je iets meer rust moeten krijgen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:23 schreef leonieke het volgende:
Is KUS idd zo bekend bij jullie? (ik heb er nog nooit van gehoord)
Wordt veel op Nickelodeon (of een andere kinder-zender) gespeeld (de clip), dus die zijn zeker wel bekend. Of ze vals zingen weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:27 schreef leonieke het volgende:
En vooral: zingen ze in Nederland ook vals?
Wat is hetquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[i]Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb
Dan begin ik er beslist eens aan
Aan ik weet niet wat
Maar je zult zien dat
Iedereen er zal verstomd van staan
*knip*
Live alleszins welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Wordt veel op Nickelodeon (of een andere kinder-zender) gespeeld (de clip), dus die zijn zeker wel bekend. Of ze vals zingen weet ik niet.
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Wordt veel op Nickelodeon (of een andere kinder-zender) gespeeld (de clip), dus die zijn zeker wel bekend. Of ze vals zingen weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |