quote:
Je weet maar nooit wat Danny verzintquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal hier ook nooit veranderen
(tenzij iemand de kleuren van de users aanpast)
Nu weekend, zou je iets meer rust moeten krijgenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]Een beetje, ik ben een tikkeltje moe nl... Morgen zou het wel weer op volle kracht moeten werken allemaal (mits ik op tijd naar bed ga en/of uitslaap).
Daarom dat zinnetje maar, zou me niet echt verbazen als dat een keer gebeurd eigenlijkquote:
Iedereen rood, behalve degene die nu rood zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom dat zinnetje maar, zou me niet echt verbazen als dat een keer gebeurd eigenlijk
mooi rood is niet lelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Iedereen rood, behalve degene die nu rood zijn
Ik heb er weleens van gehoord, meer nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:23 schreef leonieke het volgende:
Is KUS idd zo bekend bij jullie? (ik heb er nog nooit van gehoord)
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu weekend, zou je iets meer rust moeten krijgen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:23 schreef leonieke het volgende:
Is KUS idd zo bekend bij jullie? (ik heb er nog nooit van gehoord)
Wordt veel op Nickelodeon (of een andere kinder-zender) gespeeld (de clip), dus die zijn zeker wel bekend. Of ze vals zingen weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:27 schreef leonieke het volgende:
En vooral: zingen ze in Nederland ook vals?
Wat is hetquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[i]Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb
Dan begin ik er beslist eens aan
Aan ik weet niet wat
Maar je zult zien dat
Iedereen er zal verstomd van staan
*knip*
Live alleszins welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Wordt veel op Nickelodeon (of een andere kinder-zender) gespeeld (de clip), dus die zijn zeker wel bekend. Of ze vals zingen weet ik niet.
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Wordt veel op Nickelodeon (of een andere kinder-zender) gespeeld (de clip), dus die zijn zeker wel bekend. Of ze vals zingen weet ik niet.
t is alleen weer veel te snel reclamequote:
Ik weet/wist niet eens wat het was, en ik heb nog wel een meid die (vermoedelijk) in de doelgroep valtquote:
Ik zit sinds december thuis, verveel me kapot, maar heb het echt nog nķķit gezien!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb veel deze zenders gezien toen ik thuis zat, of tijdens het weekend.
Truste!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:46 schreef leonieke het volgende:
Ik ga voor vanavond maar eens definitief afsluiten. Slaapwel
Ik mis altijd een stukje na de reclame omdat ik snel wegzapquote:
Trustequote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:46 schreef leonieke het volgende:
Ik ga voor vanavond maar eens definitief afsluiten. Slaapwel
Geen idee om wat te gaan doen dan? (werk, studie)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zit sinds december thuis, verveel me kapot, maar heb het echt nog nķķit gezien!
Oh, daar ken ik alleen 'Margrietje' vanquote:
Nou. Wat erg.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
Fitna de movie verwijderd vanaf Liveleak
Ik krijg zo langzamerhand een fit van dat klotefitnaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
Balen zeg, heb ik dat ook weer gemistquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
herken ik jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mis altijd een stukje na de reclame omdat ik snel wegzap
Gelukkig heeft FOK! een mirrorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, heb ik dat ook weer gemist
Thx, maar hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig heeft FOK! een mirror
http://www.fok.nl/mirror/fitna.html
bezig met het reīntegratiebureau ja, en studie kan pas vanaf septemberquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen idee om wat te gaan doen dan? (werk, studie)
Of was je daar al mee bezig?
Ik wilde em al opzoeken jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig heeft FOK! een mirror
http://www.fok.nl/mirror/fitna.html
WMzquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, heb ik dat ook weer gemist
Al u-ren zelfsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al een tijdje op zich trouwens hoor
Vanaf 12 uur idd..en maandag vrijquote:
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur idd..en maandag vrij
quote:
GVU mag ik hopen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:32 schreef qu63 het volgende:
En nu gaan ze bij de grote beurt een stadsbus verbouwen!
Ik heb SE-week gehad en dat was ook zoeen SE-dag maar heb al me SE's al gehadquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
wat nou weer maandag vrijstelletje lamme aarzen
Ik heb altijd op maandag vrijquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
wat nou weer maandag vrijstelletje lamme aarzen
oh sorry, schoolexamenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
en wat is een SE, bij de ballen van Jupiter?
hmz, das toch wel lastigerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:31 schreef qu63 het volgende:
Ik wil ook zo'n camper
Zal ff plaatjes en spec zoeken
quote:
gewoon een oude jaren '80 ongeveer.quote:
Ik hoop het wel jaquote:
quote:
Bij dewattesquote:
Iedere oudejaarsavond/nieuwsjaarsnacht op de bbc. Heel veel muziekquote:
Neem maar van mij aan dat je niet wilt ruilen met mequote:
quote:
Zal straks wel op youtube te zien zijnquote:
quote:
Het is al een oude uitzending he, ik had em al eerder gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal straks wel op youtube te zien zijn
Nou, leuk allemaal, maar je moet nog steeds ZELF rijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:55 schreef qu63 het volgende:
Das dus de Top Gear uitzending.
Fitna na dreigementen van Liveleak verwijderdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
stomquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Fitna na dreigementen van Liveleak verwijderd
BMW en VW hebben al auto's die zelf rijdenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, leuk allemaal, maar je moet nog steeds ZELF rijden.
Zet mij maar met een pintje in een stoptrein Rotterdam - Delft dan
Ja, die heb ik op de CeBIT aan het werk gezienquote:
Gezeikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Fitna na dreigementen van Liveleak verwijderd
Droevig idd jaquote:
WHOAA een rijdende flitskastquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die heb ik op de CeBIT aan het werk gezien![]()
Gingen links en rechts nog wel wat pionnetjes om hoorOf had dat te maken met de naam van de auto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
handig wel. Als die dan 30 rijdt, mag jij 155 zonder problemenquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die heb ik op de CeBIT aan het werk gezien![]()
Gingen links en rechts nog wel wat pionnetjes om hoorOf had dat te maken met de naam van de auto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan remt die stiekem opeens en rij je er volle snelheid langsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
handig wel. Als die dan 30 rijdt, mag jij 155 zonder problemen
Als ik écht geld over heb koop ik zo'n dingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:29 schreef qu63 het volgende:
Hier trouwens die site van die 'camper'. Dat ding kan gewoon bijna hetzelfde chassis gebruiken als onze bussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |