ja dat ziet u hier!
WAARSCHUWIJNG DIT TOPIC BEVAT ACHTERLIJK VEEL TEKST EN FOTO'S, BEKIJK DIT TOPIC OP EIGEN RISICO!!!! jaja, nu vragen jullie af wat heeft beverton in de tussentijd gedaan? ik heb een logboek bij gehouden over hoe mijn leven zich ontwikkelde tijdens mijn ban periode. pak een biertje, wat popcorn of gewoon je piemel en geniet van het logboek plus de zware momenten die ik meegemaakt heb.
dag1.
dit was het moment waarop een of andere gast mij had aangegeven bij de Fok!politie enzo, en ik hier een mooie afleidingsmanouvre gemaakt had d.m.v. een onherkenbare vervangend account, hier is de foto.
best slim he, dat had natuurlijk niemand doordag 2.
op deze foto werd er een rouwtopic gemaakt om het verlies van een goede user, die jammerlijk, in de isoleercel werd gezet voor 2 weken, wat later 3 weken werd. zie hier de beelden.
qanqer iuvenisdag 3.
ik kon het nog steeds niet geloven, een onschuldige bever zoals ik, die geband is/was. nouja de beelden spreken voor zich, op deze dag zijn er 3 foto's genomen.
beverton is verdrietigis het geen schatje wanneer hij slaapt
net zijn opblaas ievonne volg geblaftbonusstage, heeft verder geen verdere uitleg nodig neem ik aan.
![]()
dag 4.
ik was aan het hosselen, toen zat daar in een steegje een junk. ik zo naar hem toe en vragen of die gedeald wilt worden. toen opeens uit het niets kwamen deze american gangsters aan gelopen.
hier kan ik niet zo veel over vertellen, ik was niet meer bij bewust zijn.
het leek net of ik in een negatieve spiraal zat jaightstyl0qwanqer poentiedag 5. mijn nieuw leven buiten fok! begint opeens te bloeien!!!!! sterker nog! ik mocht beginnen op mijn nieuwe baan! gijlllll.
de verkoop ging gesmeerddag 6.
lekker rellen, qwangsterstyl0. een grafitiekunstwerker gemaakt van 1 van mijn favoriete bandjes, namelijk: AbananaDbanana nee joh grapjuhhhh AC/DC.!!
faking lauw he mattiesdag 7.
ik ben nu al 1 week geband, verschrikkelijk meng. ik wilde zelfmoord plegen want het leven is zoooo hard. zie hier de bagger en damage!
![]()
en de-het-een vervolg:
is het niet een grappige bevert
en in de avond kwam mijn goede vriend deepart even langs, beetje tsjille enzo
what, klote bever. BAN BAN BANdag 8.
tja een zondak eej ja eej ik praat tegen jouw lullomafkees.
ik ben op deze foto bezig met zaken doen met god, onder andere heb ik aan god de filmrechten van fitna aan hem verkocht voor een gesmolten chokoladereep met nootjes. yummy.
goede deal vriendsdag 9.
dag 9 alweer, echt waar? ja echt waar. een 9 dagen ban is echt een feester waard. kijk eens aan! een 2 van mijn goede vrienden die op bezoek kwamen samen met wat buren.
puik feestje dag 10.
ik sta zo op de bus te wachten. en ja hoor goffer de gofferdomme. kom ik die kut jekoos ook eens tegen. hij stond daar volgends betrouwbare bron te tippelen bij buschauffeurs. affijn dit zal hem leren.
jekoos + bushokker =....dag 11.
vreselijk, rij ik zo een beetje door het park kom ik deze hippie tegen. hij was een beetje bezig met bomen knuffelen. bah. en die boom moet zeker dalijk nog mijn uitkeringaanvraag formulier worden. lap zeg.
ga werk zoeken lullodag 12.
ik was bezig met spijbelen dus ben ik naar Canada gegaan. kom ik deze maffe maloenies tegen.
rennuhhhhhdag 13.
Vandaag is het Pasen. yay. dus ik onder mijn kussen kijken misschien dat de paasfee een chokolade eitje had achter gelaten, vind ik daar alleen maar een bruine vlek. say n0hhhh. dus toen ben ik maar een beetje de bijbel gaan naspelen.
mehhh schaapjedag 14.
paultjuh kwam op bezoek bij mij. gezellig denk ik. ik dacht dat hij niet zou gaan baggeren, maar neen hoor. En de doktor kon het natuurlijk opruimen.
![]()
dag 15.
Even naar Kaneleneiland kijken. HAHAHHAHAH Nee, natuurlijk ga ik daar niet zo maar naar toe. Ik bedoel bevers worden daar vaak gezien als marokkanenbashers enzo. Neen, ik had een belangrijke wedstrijd tegen een kerel die mij gemeelt had. Hij dacht dat hij mij kon verslaan met zijn gare 'ride'
![]()
dag 16.
zoals er in de foto wordt verteld hoef ik hier verder niet meer woorden aan vuil te maken.
]
checkt de portomoneedag 17.
Ben ik weer aan het spijbelen, dit keer ergens in Noorwegen of was het dan toch griekenland. naja afijn ik was zoeen beetje aan het nordic-walken komt daar een groep bandieten aan. shaight brothers end schwesters.
lopuhhh fur mijn levendag 18.
geen idee hoe ik in deze situatie beland ben, maar affijn ik ben dus visjes aan het gooien in het water.
nouja zeg de brutaliteit!dag 19.
ik was toevallig aan het kriebelen over de grond, zie ik dat terrorristen dit huis met house muziek hebben gesloopt. echt ernstig men. een deel van de foto is kapot gegaan tijdens het ontwikkelen ervan.
wat een knalfeest was dat zeg, het sloeg echt in als een bomdag 20.
wegens goed gedrag mocht ik eerder loslopen in deze maatskapino.
![]()
zo heb ik dus mijn dagen doorgebracht zoals u kunt zien. ik wens u verder nog veel plezier van mijn terugkomst maar ik ga eerst taart eten mijn fokvrienden die mij gemist hebben