Ik zie haar niet maar misschien komt ze nog?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef Kinga het volgende:
Nee? Is Lieke er echt?
Edit: Vanavond dus. Misleidende TT
Snap sowieso niet waarom Brian en Amanda niet in beeld zijn. Of zijn ze nog aan het sporten? Laat dan maar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:17 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig voor Mike komt Huub binnen om een potje met hem te schaken. Brian heeft het laatste half uur zijn mond niet opengetrokken. Top zo'n vriend als Brian, kun je echt op bouwen zo"n laatste avond.
Wat een gezeik. Beide onderwerpen wijzen natuurlijk op de toekomst (avond). Soms sta ik echt versteld van het gebrek aan taalgevoeligheid hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef Kinga het volgende:
Nee? Is Lieke er echt?
Edit: Vanavond dus. Misleidende TT
Ik was te lui om het vorige topic helemaal uit te lezen, waardeer je OP dus ten zeerste ook al is er niet veel gebeurdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Beide onderwerpen wijzen natuurlijk op de toekomst (avond). Soms sta ik echt versteld van het gebrek aan taalgevoeligheid hier.
Oh, en de OP is klaar. Daar is aan gewerkt. Zal nog eens moeite doen een COS te openen.
Dankquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik was te lui om het vorige topic helemaal uit te lezen, waardeer je OP dus ten zeerste ook al is er niet veel gebeurd
Nou nou, niet zo "doorbitchen"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Beide onderwerpen wijzen natuurlijk op de toekomst (avond). Soms sta ik echt versteld van het gebrek aan taalgevoeligheid hier.
Oh, en de OP is klaar. Daar is aan gewerkt. Zal nog eens moeite doen een COS te openen.
Mooie OP, kort en bondig....ik hou durfan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Disana! Chill! Volgens mij was die smiley totaal anders bedoeld (als een soort 'oh, wat ben ik toch een muts') dan jij hem persoonlijk opvat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Nog bedankt voor de OP Disanaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag was er hier ook gezeik. Eigenlijk is er wel vaker gezeik. Mooi dat dat van mij net weer werd opgemerkt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo "doorbitchen"
Hij's fraai! Thanks.
Meid, trek je tenen inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag was er hier ook gezeik. Eigenlijk is er wel vaker gezeik. Mooi dat dat van mij net weer werd opgemerkt.
Weg ervan.
Jaap zegt dat wit aan de winnende hand is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij een update van de laatste stand van ...
nou vooruit één keer dan bedankt voor het openen van een nieuwe Cos en voor de geweldige OP.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meid, trek je tenen in
Ik heb de hele middag niet gekeken en ben meteen weer bij met je OP>
En ik zag het woord "doorbitch"en ik móest het ergens gebruiken
Ja ik zie het die ene witte kan zo een dam halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap zegt dat wit aan de winnende hand is.
The working girl maakt zich op voor weer een avondje op de keien?quote:
Ja he? Is een leuk topic trouwensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef noekje het volgende:
En waar is die vuile RAT?? Die is zeker pammetjes aan het halen, mede mogelijk gemaakt door zijn RATTEN-familie. Del zal het straks zeker gezellig hebben met Slieko de Kliko.
![]()
![]()
mooie OP! Vond de luipaard ook super
Ik geniet nu al. Ze willen de gitaar van Brian ook als kado inpakken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
Hier komen paramomenten van!
Ik zit zo te genieten hier niet normaal!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet nu al. Ze willen de gitaar van Brian ook als kado inpakken.
Mag niet...dan wordt hij natuurluijk echt para en misschien is de Witte Bergen volgeboekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef akveor het volgende:
Ze willen vragen of ze Brian's gitaar mogen inpakken... en dan aan Mikey geven. Ze gaan nu bellen.
Jammer dat ik Jaap nooit vertrouw. Ze hadden gewoon samen moeten spelen en elkaar populair maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
Dit onderscheid Jaap en Huub van de rest....
Hij was net aan het draaien in de chill.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
Die rat is niet in beeld, wrs zit hij te streamen bij de buren en wordt voorzien van pammetjes.
Aan het doordraaien?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij was net aan het draaien in de chill.
Sorry, net gemist. Cc, hij draait Informer van Snow.quote:
Had het een plastic pakje aan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:07 schreef T-lex het volgende:
SL...een indringer in de villa...liep bij de paardenbak.
Echt waar??? Een rat is genoeg in dat hok, mooi dat ze ingrijpen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:07 schreef T-lex het volgende:
LOL!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
Sorry, net gemist. Cc, hij draait Informer van Snow.
Ik zag de indringer...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:07 schreef T-lex het volgende:
zal je hem eerst moeten uileggen wat een flow is!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL!
Rapte ie mee in een lekkere flow?
Dat was Catman !!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik zag de indringer...een poesebeest...liep het hok binnen waar de paardenspullen liggen en sprong op een plank...en hup..SL
Wat denk je zelf man, I go with the flow.quote:
*glaasje Wodka voor dinnetje Disana neerzet*quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag was er hier ook gezeik. Eigenlijk is er wel vaker gezeik. Mooi dat dat van mij net weer werd opgemerkt.
Weg ervan.
Jemig, en ik drink niet eensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*glaasje Wodka voor dinnetje Disana neerzet*
Zo dan, waar komt deze quote vandaan? Verbaast me overigens niet hoor, we weten al tijden dat Brian haar neukt voor back up, het Natasja verhaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:18 schreef Lady-night het volgende:
Nu het zo saai is een quote van 14 maart 2007:
Volgens mij zitten die mensen van de regie niet alleen naar de monitors te kijken maar ook op de fora mee te lezen..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:20 schreef akveor het volgende:
Iemand van de regie is grappig.... even een miauw tussendoor.
Dat ze op de fora meelezen is wel duidelijk. Ze beantwoorden zelfs verzoekjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die mensen van de regie niet alleen naar de monitors te kijken maar ook op de fora mee te lezen..
Er is heus geen SL om dat poesje...de dates zullen wel binnen komen...
Dan laat je het bad vollopen met ijskoud water, gooit ze erin, en dan ben jequote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, en ik drink niet eensNog meer gezeur hier: mijn katten willen nu ook een zwembad. Ze breken het huis af!
Nou zeg!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan laat je het bad vollopen met ijskoud water, gooit ze erin, en dan ben je
daar ook weer vanaf![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat er 'interne' besprekingen gaande zijn over dequote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou zeg!
Ik vind dit maar een rare streamlock. Het is half acht geweest, de tijd waarop de date van Mikey zou komen (of meerdere dates, dat is me niet duidelijk).
Er is teveel euforie op de streams/fora ... ten nadele van B en A.... dat zal wel even recht getrokken moeten worden. Denk ik eerder.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat er 'interne' besprekingen gaande zijn over de
finale ofzo. Vraag me niet waarom, maar dat gevoel heb ik.
Yup.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is teveel euforie op de streams... ten nadele van B en A.... dat zal wel even recht getrokken moeten worden. Denk ik eerder.
daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:45 schreef Lady-night het volgende:
Brian toch uit elkaar gespat??
"Kan ik niet gewoon op bed gaan liggen met mijn benen de lucht in?"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
Duurt vast zolang omdat amanda haar rol niet snapt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Kan ik niet gewoon op bed gaan liggen met mijn benen de lucht in?"
OT:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:53 schreef Margo37 het volgende:
Als de reguliere is afgelopen hebben we weer streams
Nee hoor, nog steeds nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:53 schreef Margo37 het volgende:
Als de reguliere is afgelopen hebben we weer streams
Ja, die kentering is wel te merken vind ik, Huub die alsnog zijn motorrijlessen krijgt, Claire die zomaar weg mag vanavond, A en B vaak ruzie.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT:
Ik moet zeggen dat de reguliere nu niet echt in het voordeel was van B&A. Bespeur ik een kentering?
Vertel....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT:
Ik moet zeggen dat de reguliere nu niet echt in het voordeel was van B&A. Bespeur ik een kentering?
Heb vorige week ff gekeken hoe dat met palma neer werd gezet, verder kijk ik de uitzendingen niet, alleen maar ergernisquote:
Tsja, dat kan natuurlijk ook, maar aan de andere kant worden we al maanden in de zeik genomen. Dit kan er ook nog wel bij, verbaas me nergens meer over.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:05 schreef Margo37 het volgende:
Ja, die kentering is wel te merken vind ik, Huub die alsnog zijn motorrijlessen krijgt, Claire die zomaar weg mag vanavond, A en B vaak ruzie.
Is gewoon om ons zand in de ogen te strooien voor het einde
Ja, want als Brain wint, valt het te veel op dat hij al die maanden uit de wind is gehouden, dus nu even een beetje misleiding om ons op het verkeerde been te zetten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, die kentering is wel te merken vind ik, Huub die alsnog zijn motorrijlessen krijgt, Claire die zomaar weg mag vanavond, A en B vaak ruzie.
Is gewoon om ons zand in de ogen te strooien voor het einde
Ik wil wel even voor je strippenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:09 schreef petraa het volgende:
Pfff nu missen we de striptease van Lieke!
Ons als streamers zeker niet, ik spreek ff voor mezelfquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, want als Brain wint, valt het te veel op dat hij al die maanden uit de wind is gehouden, dus nu even een beetje misleiding om ons op het verkeerde been te zetten.
Zou het ze lukken???? (voice over)
Teveel OT, daar zitten de COSsers niet op te wachten. Waarschijnlijk hebben ze zelf gekeken omdat er een langdurige SL is.quote:
Yup, zonder vader in de buurt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain is trouwens een grote manipulator. Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij janken.
Als iemand hem dwars ligt wordt hij boos. Precies het gedrag van een klein kind.
Zou hij dit vroeger (en nu nog) ook bij zijn moeder geflikt hebben?
Het verbaasd me, dat de redactie dit pikt en er in trapt.
Een schop onder zijn kont moet die gozer hebben en hij moet zijn plek een keer weten.
Niet de hele tijd over het paard tillen. Hierdoor werk je zijn gedrag alleen nog maar meer in de hand.
Leuk voor zijn volgende verovering en alles wat daarna volgt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:09 schreef petraa het volgende:
Pfff nu missen we de striptease van Lieke!
En ik was al misselijk...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:08 schreef schatje het volgende:
Zul je zien dat die criminele klotezooi daar net inschakelt wanneer dat pokkewijf van een Lieke er is.
ze hebben weekend, in het kader van de reintegratiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Streamlock van een uur, waar gaat het naar toe met de kooi....
Vast wel Huub liet laatst al weten aan Jaap dat ze achter gezegd hebben we kunnen er niet voor zorgen dat je wint, maar we kunnen er welvoor zorgen dat je niet wint.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, want als Brain wint, valt het te veel op dat hij al die maanden uit de wind is gehouden, dus nu even een beetje misleiding om ons op het verkeerde been te zetten.
Zou het ze lukken???? (voice over)
grapje toch hoop ik..............ik zit nog te eten hoorquote:
Ahum.... die ene lijkt wel een beetje op Hummiequote:
quote:
quote:Iedereen zit rond de eettafel en de komende dates van Mike worden besproken. Iedereen heeft ideeën en plannen voor de luxezwerver. “Het komt allemaal neer op vraag twintig”, roept Huub. “Wat is vraag twintig?”, vraagt Claire terwijl ze op de vragenlijst probeert te kijken. “Do you wanna fuck”, lacht Jaap. “Die moet je wegstrepen! Straks zit hij er zo in dat hij ‘m opleest!”, roept Amanda. “Waarom niet? Het is 50 procent kans dat ze ja zegt”, laat Huub weten. “Je moet gewoon je bakkes naar die van haar toebrengen…”, geeft de Oldenzaler vervolgens zoentips. “Maar dat zoenen, komt dat van haar af of van mij?”, vraagt Mike zich af. “Van het moment!”, roept romantica Amanda. “Het komt neer op dit: als je aan haar haren mag zitten dan is er een grote kans dat je haar mag zoenen!”, tipt Brian die bij wijze van demonstratie even aan Amanda’s haren zit. Brian neemt Mike even mee naar het kantoor. “Bereid je voor dat er zo een dame binnenkomt. Ga lekker met haar praten ik breng straks een borrel en champagne voor je!”, belooft hij. Laat de dames maar komen!
quote:De auto met Mike dates komt de gouden poort binnenrijden. Drie dames stappen uit en worden begroet door Brian. Ondertussen zit Mike nog alleen in het kantoor waar hij steeds zenuwachtiger wordt. Jennifer, Erna en Charlotte heten de dames en ze worden aan de eettafel meteen onderworpen aan een vragenvuur. Iedereen is vooral geïnteresseerd wat ze van hun luxezwerver vinden. “Hij is spontaan, eerlijk en oprecht. Maar zijn achtergronden spreken mij meer aan”, vertelt Jennifer. “Waarom zou Mike jou moeten kiezen”, vraagt Amanda aan haar. “We zitten denk ik op dezelfde golflengte”, antwoordt ze. “Heb je ook op straat geleefd?”, vraagt Jaap meteen. “Ja en in de prostitutie gezeten ik ben er nu twee jaar uit”, vertelt Jennifer. “Jij wordt steeds gaver!”, roept Jaap uit. Charlotte is erg stil en Amanda merkt dit ook op.. “Ik wil veel leuke dingen met Mike gaan doen”, vertelt Charlotte als haar gevraagd wordt wat ze van Mike verwacht. De dames zeggen allen een beetje zenuwachtig te zijn en weten niet wie er als eerste naar Mike toe moet gaan…
quote:De eerste dame wordt door Brian naar het kantoor gebracht. Het is Jennifer die het spits mag afbijten. “Hai Mike, ik ben Jennifer!”, stelt ze zichzelf voor in het kantoor met drie zoenen. “Glaasje champagne?”, vraagt hij meteen. “Ben je nerveus?”, vraagt Jennifer. “Een beetje, het valt wel mee”, antwoordt hij zachtjes. “Leuk dat je een huis hebt!”, kletst ze verder. “Ja”, antwoordt Mike kortaf. De twee proosten met champagne. “Wat wil je weten van me?”, komt de dame ter zake. “Kijk je naar De Gouden Kooi?”, is de eerste vraag. Het antwoord is bevestigend. Ze vertelt dat ze op dit moment even geen werk heeft en dat ze weet wat het straatleven inhoudt. Ze is erin gekomen toen ze een jaar of 22 was. “Ik ben kort mijn huis kwijtgeraakt en ik zit in een opvangtehuis met flink veel andere bewoners”, vertelt ze openhartig. Mike vertelt dat hij ook in verschillende opvanghuizen heeft gezeten. De twee hebben in ieder geval wat gemeen!
quote:Ondertussen zitten Jaap en Huub te klieren met de twee dates die wachten. Charlotte moet naar de wc en op een of andere manier lukt het Jaap om haar bh af te troggelen. Hiermee rent hij meteen naar het kantoor toe met Huub in zijn kielzog. “Zij is zo’n sl*t zo’n f*cking sloerie dat ik nu haar bh al heb!”, roept hij terwijl hij het stuk ondergoed om Mikes hoofd bind. Mike trekt zich er weinig van aan en gaat verder dansen met Jennifer. Dan is de tijd weer om en moeten de twee voorlopig afscheid nemen. “Mag ik een kus van je krijgen?”, vraagt hij. En dat vindt ze goed, de twee kussen elkaar op de mond en Brian staat buiten met een paraplu te wachten om haar weer naar de woonkamer te begeleiden. “Ben jij wel je hele leven vrouw geweest?”, vraagt Huub aan haar als ze weer terug aan de eettafel komt zitten. “Dat is voor jou een vraag, voor mij een weet”, antwoordt Jennifer mysterieus…
quote:Dan is de beurt aan Erna. Ook zij krijgt een glaasje champagne aangeboden. “Ik vind het leuk om je in het echt te zien”, vertelt ze. Hij vraagt naar eventuele kinderen en ze vertelt dat ze drie kinderen heeft en één kleinzoon. Dan kletsen ze nog even over Mikes nieuwe huisje en hobbies. “Zou je een dansje met me willen maken?”, vraagt de luxezwerver liefjes. Natuurlijk wil Erna dit en de muziek wordt aangezet. Mike vertelt dat hij Dilana heel erg mist en zij begrijpt dat helemaal. Dan loopt de muziek vast. “Dank je wel Brian!”, lacht Mike terwijl hij de muziek maar uit zet. Ondertussen probeert Amanda Charlotte te overtuigen dat zij als laatste ervoor kan zorgen dat Mike haar niet vergeet. Erna’s beurt is weer over en dan komt het toch echt op Charlotte aan om zich te bewijzen…
Ricardo hoorde ik er vd week overquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik zag het woord "doorbitch"en ik móest het ergens gebruiken
Kan toch niet missen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:32 schreef mootie het volgende:
Jennifer is echt een kerel toch?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:35 schreef akveor het volgende:
Okay, welke dames missen we hier vanavond hier op Fok?
Krijg echt plaatsvervangende schaamte op die momenten. Jaapquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
Jaap begint direct die manwijf te betasten.
Alles voor de show!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Krijg echt plaatsvervangende schaamte op die momenten. Jaap
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
Jaap begint direct die manwijf te betasten.
echt welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:32 schreef mootie het volgende:
Jennifer is echt een kerel toch?
LOL.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:35 schreef akveor het volgende:
Had de SL lekker bewaard voor het bezoek van Liekequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
sorry voor de streamlock mensen. Met m'n hand op m'n hart: we hadden en storing....![]()
![]()
Wij geloven hier helemaal niets meerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
sorry voor de streamlock mensen. Met m'n hand op m'n hart: we hadden en storing....![]()
![]()
Oke IK GELOOF JE!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
was er soms een lens gebarsten door dat mensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Goh, echt waar....? De streams op het zwembad werkten anders uitstekend. En een streamlock, en een storing.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
voor het juiste bedrag giet ik wel weer een kop koffie in de apparatuurquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke IK GELOOF JE!![]()
Kan die klote Lieke niet wegblijven!
Hahaha, ik reageer er al niet eens meer op...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, echt waar....? De streams op het zwembad werkten anders uitstekend.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Zodra we de gouden poort uitrijden is Amanda meteen aan het woord. “Ik heb echt zoveel dingen aan mijn hoofd! Mike gaat daten en ik ben druk met paaldansen en mijn single…”, begint ze enthousiast te vertellen. “Maar dit is nu belangrijk. Ik moet me nu echt hier op concentreren!” Rij-instructeur Lex lijkt erg tevreden met de houding van zijn leerlinge. Dan rijden we de weg op… “Oooh!”, roept Amanda luid uit als we allemaal bijna door het voorruit vliegen. “Niet zo snel afremmen, Amanda! Alles rustig aan…”, laat Lex weten. Maar de Amsterdamse is niet echt van het trage rijden.
Zeg maar maar dat ze de tering kan krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
voor het juiste bedrag giet ik wel weer een kop koffie in de apparatuur
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:35 schreef akveor het volgende:
Mag ik een teiltje?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
neehhjjj... Lieke blijft slapen
Met wat gaat?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeg maar maar dat ze de tering kan krijgen.
En laat Jan Willem nu eens een leuke videoboodschap maken. Ik wil weten hoe het met het gaat.
Kusje.
EDIT: DGK_Red... meldde net dat er een storing was.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Vraag me trouwens werkelijk af waarom we dit niet eerder mochten zien.
Heeft Q haar gedumpt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:43 schreef mootie het volgende:
Zeg me dat het niet waar is, Amanda zegt dat Lieke blijft slapen. Kan natuurlijk wel, nu ze weer vrijgezel is.
hoe kan dat nou? ze stond toch geboekt in Breda?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
neehhjjj... Lieke blijft slapen
Ow!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Maar ja, ondanks dat hij niks voorstelt, blijft hij een vieze snoeper. Dus kiest hij de jongste en de slankste.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef mootie het volgende:
De andere vrouw die niet gekozen is lijkt me nou wel een goede vrouw voor Mike.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:43 schreef mootie het volgende:
Zeg me dat het niet waar is, Amanda zegt dat Lieke blijft slapen. Kan natuurlijk wel, nu ze weer vrijgezel is.
Viel buiten het budget!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:51 schreef joep.t het volgende:
Mike ziet een naaktmodel en zegt : Waarom hebben ze die niet uitgenodigt!
oh okay.. ja, dat vind ik best een leuk ideequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Met Jan Willem de kok.
Is toch ook leuk voor de miljonairs.
Huub zei tegen Claire als ze zich niet met het spel bemoeit kan hij wel gewoon normaal tegen d'r doen. Anders is ie er klaar voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda maar roepen dat Lieke komt en champagne bestellen. Ik hoop dat Huub haar tot op de grond afbrand, mijn zegen heeft hij.
Morgen gaat ie weg hoor.... naar z'n eigen huisje..... 1 nachtje lukt toch nog wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
Oh Mikey weet opeens waar van alles over films van 2004,2005,2006 schijnbaar hebben ze een home cinema onder de fucking brug.
GOOI DE GECASTE NEPZWERVER ERUIT GVD!
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Morgen gaat ie weg hoor.... naar z'n eigen huisje..... 1 nachtje lukt toch nog wel?
keihard nemen in de douche natuurlijk en dan als nog trouwenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
huub in overleg met jaap: lieke komt vanavond hoe gaan wij hier het beste tv mee maken?
Als het TV oplevert is het een freebie.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:56 schreef trettie het volgende:
Moeten we geen punten betalen voor Lieke??????
Dat moest Huub toch ook voor Silvia????
Dus hoezo slapen dat kost heel veel contactpunten en die kunnen ze niet missen of gaat het weer oneerlijk en mag Lieke gewoon blijven slapen?
Idd, altijd leukquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mazaru wat maak jij toch altijd geniale gifjes!
Dat hangt van de status af waar Lieke mee binnenkomt.... komt ze als gastspeler of 1 uurtje op uitnodiging van B en A.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:56 schreef trettie het volgende:
Moeten we geen punten betalen voor Lieke??????
Dat moest Huub toch ook voor Silvia????
Dus hoezo slapen dat kost heel veel contactpunten en die kunnen ze niet missen of gaat het weer oneerlijk en mag Lieke gewoon blijven slapen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mazaru wat maak jij toch altijd geniale gifjes!
@Cc heeft een vooruitziende blik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap wil dat Lieke hem gaat helpen om het huwelijk niet door te laten haan.
Huub: goed voor de show maar minder voor mij.
Zou ik ook doen .. duhquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ja, ondanks dat hij niks voorstelt, blijft hij een vieze snoeper. Dus kiest hij de jongste en de slankste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |