Ik zie haar niet maar misschien komt ze nog?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef Kinga het volgende:
Nee? Is Lieke er echt?
Edit: Vanavond dus. Misleidende TT
Snap sowieso niet waarom Brian en Amanda niet in beeld zijn. Of zijn ze nog aan het sporten? Laat dan maar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:17 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig voor Mike komt Huub binnen om een potje met hem te schaken. Brian heeft het laatste half uur zijn mond niet opengetrokken. Top zo'n vriend als Brian, kun je echt op bouwen zo"n laatste avond.
Wat een gezeik. Beide onderwerpen wijzen natuurlijk op de toekomst (avond). Soms sta ik echt versteld van het gebrek aan taalgevoeligheid hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef Kinga het volgende:
Nee? Is Lieke er echt?
Edit: Vanavond dus. Misleidende TT
Ik was te lui om het vorige topic helemaal uit te lezen, waardeer je OP dus ten zeerste ook al is er niet veel gebeurdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Beide onderwerpen wijzen natuurlijk op de toekomst (avond). Soms sta ik echt versteld van het gebrek aan taalgevoeligheid hier.
Oh, en de OP is klaar. Daar is aan gewerkt. Zal nog eens moeite doen een COS te openen.
Dankquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik was te lui om het vorige topic helemaal uit te lezen, waardeer je OP dus ten zeerste ook al is er niet veel gebeurd
Nou nou, niet zo "doorbitchen"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Beide onderwerpen wijzen natuurlijk op de toekomst (avond). Soms sta ik echt versteld van het gebrek aan taalgevoeligheid hier.
Oh, en de OP is klaar. Daar is aan gewerkt. Zal nog eens moeite doen een COS te openen.
Mooie OP, kort en bondig....ik hou durfan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Disana! Chill! Volgens mij was die smiley totaal anders bedoeld (als een soort 'oh, wat ben ik toch een muts') dan jij hem persoonlijk opvat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Nog bedankt voor de OP Disanaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag was er hier ook gezeik. Eigenlijk is er wel vaker gezeik. Mooi dat dat van mij net weer werd opgemerkt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo "doorbitchen"
Hij's fraai! Thanks.
Meid, trek je tenen inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag was er hier ook gezeik. Eigenlijk is er wel vaker gezeik. Mooi dat dat van mij net weer werd opgemerkt.
Weg ervan.
Jaap zegt dat wit aan de winnende hand is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij een update van de laatste stand van ...
nou vooruit één keer dan bedankt voor het openen van een nieuwe Cos en voor de geweldige OP.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meid, trek je tenen in
Ik heb de hele middag niet gekeken en ben meteen weer bij met je OP>
En ik zag het woord "doorbitch"en ik móest het ergens gebruiken
Ja ik zie het die ene witte kan zo een dam halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap zegt dat wit aan de winnende hand is.
The working girl maakt zich op voor weer een avondje op de keien?quote:
Ja he? Is een leuk topic trouwensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef noekje het volgende:
En waar is die vuile RAT?? Die is zeker pammetjes aan het halen, mede mogelijk gemaakt door zijn RATTEN-familie. Del zal het straks zeker gezellig hebben met Slieko de Kliko.
![]()
![]()
mooie OP! Vond de luipaard ook super
Ik geniet nu al. Ze willen de gitaar van Brian ook als kado inpakken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
Hier komen paramomenten van!
Ik zit zo te genieten hier niet normaal!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet nu al. Ze willen de gitaar van Brian ook als kado inpakken.
Mag niet...dan wordt hij natuurluijk echt para en misschien is de Witte Bergen volgeboekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef akveor het volgende:
Ze willen vragen of ze Brian's gitaar mogen inpakken... en dan aan Mikey geven. Ze gaan nu bellen.
Jammer dat ik Jaap nooit vertrouw. Ze hadden gewoon samen moeten spelen en elkaar populair maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
Dit onderscheid Jaap en Huub van de rest....
Hij was net aan het draaien in de chill.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
Die rat is niet in beeld, wrs zit hij te streamen bij de buren en wordt voorzien van pammetjes.
Aan het doordraaien?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij was net aan het draaien in de chill.
Sorry, net gemist. Cc, hij draait Informer van Snow.quote:
Had het een plastic pakje aan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:07 schreef T-lex het volgende:
SL...een indringer in de villa...liep bij de paardenbak.
Echt waar??? Een rat is genoeg in dat hok, mooi dat ze ingrijpen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:07 schreef T-lex het volgende:
LOL!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
Sorry, net gemist. Cc, hij draait Informer van Snow.
Ik zag de indringer...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:07 schreef T-lex het volgende:
zal je hem eerst moeten uileggen wat een flow is!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL!
Rapte ie mee in een lekkere flow?
Dat was Catman !!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik zag de indringer...een poesebeest...liep het hok binnen waar de paardenspullen liggen en sprong op een plank...en hup..SL
Wat denk je zelf man, I go with the flow.quote:
*glaasje Wodka voor dinnetje Disana neerzet*quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag was er hier ook gezeik. Eigenlijk is er wel vaker gezeik. Mooi dat dat van mij net weer werd opgemerkt.
Weg ervan.
Jemig, en ik drink niet eensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*glaasje Wodka voor dinnetje Disana neerzet*
Zo dan, waar komt deze quote vandaan? Verbaast me overigens niet hoor, we weten al tijden dat Brian haar neukt voor back up, het Natasja verhaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:18 schreef Lady-night het volgende:
Nu het zo saai is een quote van 14 maart 2007:
Volgens mij zitten die mensen van de regie niet alleen naar de monitors te kijken maar ook op de fora mee te lezen..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:20 schreef akveor het volgende:
Iemand van de regie is grappig.... even een miauw tussendoor.
Dat ze op de fora meelezen is wel duidelijk. Ze beantwoorden zelfs verzoekjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die mensen van de regie niet alleen naar de monitors te kijken maar ook op de fora mee te lezen..
Er is heus geen SL om dat poesje...de dates zullen wel binnen komen...
Dan laat je het bad vollopen met ijskoud water, gooit ze erin, en dan ben jequote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, en ik drink niet eensNog meer gezeur hier: mijn katten willen nu ook een zwembad. Ze breken het huis af!
Nou zeg!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan laat je het bad vollopen met ijskoud water, gooit ze erin, en dan ben je
daar ook weer vanaf![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat er 'interne' besprekingen gaande zijn over dequote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou zeg!
Ik vind dit maar een rare streamlock. Het is half acht geweest, de tijd waarop de date van Mikey zou komen (of meerdere dates, dat is me niet duidelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |