abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2008 @ 18:32:44 #276
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57719292
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar heb je een punt ja. Maar aan de andere kant wil je natuurlijk niet 6e of 7e eindigen met dit spelersmateriaal. Dan is die (grote) investering aan nieuwe spelers voor niks geweest.
Waarom niet? 5e of 6e.. ik zie weinig verschil
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57719858
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:32 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Waarom niet? 5e of 6e.. ik zie weinig verschil
Jullie horen gewoon in de top 4.
  zondag 30 maart 2008 @ 19:03:35 #278
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57719961
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jullie horen gewoon in de top 4.
Met de PO's zeggen die eindklasseringen natuurlijk wat minder. Volgend seizoen idd gewoon weer bij de bovenste 3, eigenlijk 2e zelfs.
pi_57720354
Contracteer het broertje van Bruins gewoon en zet hem als laatste man neer; die stopt iedereen af .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 30 maart 2008 @ 19:22:38 #280
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57720379
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:21 schreef cultheld het volgende:
Contracteer het broertje van Bruins gewoon en zet hem als laatste man neer; die stopt iedereen af .
kankelul.
pi_57720447
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:22 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Die is uitsmijter bij de Maassilo en nog breder dan Alex .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 30 maart 2008 @ 19:26:56 #282
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57720507
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die is uitsmijter bij de Maassilo en nog breder dan Alex .
Ah, op die manier

Komt er geen Marokkaan meer doorheen, handig tegen PSV.
kankelul.
pi_57720647
Nou dat is geen probleem ze hebben zat nationaliteiten daar op het veld lopen
pi_57721102
Te veel mensen gaan er te gemakkelijk vanuit dat de bekerfinale gewonnen wordt, wat mij betreft moet er echt alles op alles gezet worden om de komende 3 wedstrijden te winnen, dan heb je hoe dan ook Uefa Cup en kun je strijden voor een cl ticket wat sowieso te lang geleden is.
pi_57722324
Ik ben net terug...

Mensen die van marwijk nog blijven verdedigen

Ongelooflijk, na die 1-0 zijn we niet meer op de helft vsn nac geweest de eerste helft... Lekker die 1 - 0 verdedigen. Wat een kankerlijer flapdrol is die van Marwijk toch. Lekker wachten tot het 3 - 1 staat, en dan pas wisselen, Natuurlijk niet bij 2 - 1 al gaan wisselen. Nee, vooral niet doen, je staat tenminste pas 1 doelpunt achter. En dan komt de wissel..... en dan.......... ja dan........................ let op hoor......................... ja dan.................... Natuurlijk!! Wie had daar niet aan gedacht: Buijs voor Fer! Wat een inzicht! Ongelooflijk! En ook als het 3 - 1 staat he, niet net na de 2 - 1, nee als je 3 - 1 achter staat, een verdedigende middenvekder voor een verdedigende middenvelder.

Echt. deze wedstrijd laatt echt de incompetente van Marwijk zien, wat een flapdrol. Iedreen weet dat Timmer nog wel een fout zal maken maar lekker de 2-1 achterstand verdedigen, waardoor de Cler nog bijna rood krijgt (was terecht geweest).

Disclaimer: lety niet op de taalfouten: ik ben bezopen en heb het helemaal gehad met die teringtrainer. Hoe emotieloos hij er ook altijd bijzit. hebben jullie de persconferentie gezien? Geen schrijntje emotie. niety boos. Helemaal niks. Laat toch GODVERDOMME eens zien dat je er van baaklt. Vuile teringhond. Met je verdedigende spel.

Maar het was wel gezellig bij nac...
pi_57722412
Wij mogen allemaal op onze bloten knieen de heer Kesler bedanken.

Dat je zou willen dan van Marwijki nog 10 jaar trainber van Feyenoord blijft

[ Bericht 0% gewijzigd door EnactedChaos op 30-03-2008 20:59:40 ]
pi_57722713
[mag ik eigenlijk niet zeggen]

Ik hoopte gewoon dat ie een hartaanval kreeg langs de lijn.

[/mag ik eigenlijk niet zeggen]
pi_57722744
Wij hebben gewoon de slechtste trainer van de eredivisie

Ik denk dat alleen Jonker slechter is
pi_57722770
quote:
Van Marwijk vond de nederlaag tegen NAC een onnodige. 'Ik heb hierover gemengde gevoelens. Dit was een hele belangrijke wedstrijd en een onnodige nederlaag. We begonnen goed aan de wedstrijd en kwamen via een goede goal op 0-1. Dan moeten we de tweede goal maken en gooi je de wedstrijd op slot. Over het laatste kwartier in de eerste helft ben ik ontevreden. Op beslissende momenten toonden we niet de absolute wil om de wedstrijd te winnen. Niet aanvallend, maar verdedigend. Ook op de flanken moet je meeverdedigen en alles geven voor de bal kan op sommige momenten ook daar beslissend zijn. Je moet overal op het veld de wil hebben om een goal te voorkomen.'
Feyenoord Netwerk
'In de tweede helft hebben we voor een groot deel gedomineerd en hadden we voldoende kansen om langszij te komen. Jammer, want we voetballen steeds beter. Dit ligt echt aan onszelf.'
Onnodige nederlaag?

Hoe kom je erbij?
pi_57722801
quote:
Van Marwijk vond de nederlaag tegen NAC een onnodige. 'Ik heb hierover gemengde gevoelens. Dit was een hele belangrijke wedstrijd en een onnodige nederlaag. We begonnen goed aan de wedstrijd en kwamen via een goede goal op 0-1. Dan moeten we de tweede goal maken en gooi je de wedstrijd op slot. Over het laatste kwartier in de eerste helft ben ik ontevreden. Op beslissende momenten toonden we niet de absolute wil om de wedstrijd te winnen. Niet aanvallend, maar verdedigend. Ook op de flanken moet je meeverdedigen en alles geven voor de bal kan op sommige momenten ook daar beslissend zijn. Je moet overal op het veld de wil hebben om een goal te voorkomen.'
Feyenoord Netwerk
'In de tweede helft hebben we voor een groot deel gedomineerd en hadden we voldoende kansen om langszij te komen. Jammer, want we voetballen steeds beter. Dit ligt echt aan onszelf.'
Ja, jammer he. het is niet andersd. Op naar de volgende wedstrijd... lekker doen alsof er niets aan de hand is.

Vuile teringhond.
pi_57722810
Van Marwijk
pi_57722823
Mensen die van Marwijk een warm hart toedragen
pi_57722836
!
pi_57722840
Buijs voor Fer als je 3 - 1 achter staat
pi_57722873
Hebben jullie m gezien op de persconferentie?

Wat een emotie he... wat een betrokkenheid
  zondag 30 maart 2008 @ 21:12:45 #296
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57722887
EC, doe je een beetje rustig aan jochie?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57722903
Apart ook he, dat Hofs opeens zo weinig speeltijd krijgt...

Die is het ook niet eens met Bert
pi_57722924
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:12 schreef Happel het volgende:
EC, doe je een beetje rustig aan jochie?
Nee, is dit topic al vol?

Doe de groeten aan je grote vriend
pi_57722932
Ik krijg t aan mn hart...
pi_57722940
Jezus EnactedChaos, gooi dat eens in één post.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')