Waarom niet? 5e of 6e.. ik zie weinig verschilquote:Op zondag 30 maart 2008 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar heb je een punt ja. Maar aan de andere kant wil je natuurlijk niet 6e of 7e eindigen met dit spelersmateriaal. Dan is die (grote) investering aan nieuwe spelers voor niks geweest.
Jullie horen gewoon in de top 4.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:32 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom niet? 5e of 6e.. ik zie weinig verschil
Met de PO's zeggen die eindklasseringen natuurlijk wat minder. Volgend seizoen idd gewoon weer bij de bovenste 3, eigenlijk 2e zelfs.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:21 schreef cultheld het volgende:
Contracteer het broertje van Bruins gewoon en zet hem als laatste man neer; die stopt iedereen af.
Die is uitsmijter bij de Maassilo en nog breder dan Alexquote:
Ah, op die manierquote:Op zondag 30 maart 2008 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is uitsmijter bij de Maassilo en nog breder dan Alex.
Onnodige nederlaag?quote:Van Marwijk vond de nederlaag tegen NAC een onnodige. 'Ik heb hierover gemengde gevoelens. Dit was een hele belangrijke wedstrijd en een onnodige nederlaag. We begonnen goed aan de wedstrijd en kwamen via een goede goal op 0-1. Dan moeten we de tweede goal maken en gooi je de wedstrijd op slot. Over het laatste kwartier in de eerste helft ben ik ontevreden. Op beslissende momenten toonden we niet de absolute wil om de wedstrijd te winnen. Niet aanvallend, maar verdedigend. Ook op de flanken moet je meeverdedigen en alles geven voor de bal kan op sommige momenten ook daar beslissend zijn. Je moet overal op het veld de wil hebben om een goal te voorkomen.'
Feyenoord Netwerk
'In de tweede helft hebben we voor een groot deel gedomineerd en hadden we voldoende kansen om langszij te komen. Jammer, want we voetballen steeds beter. Dit ligt echt aan onszelf.'
Ja, jammer he. het is niet andersd. Op naar de volgende wedstrijd... lekker doen alsof er niets aan de hand is.quote:Van Marwijk vond de nederlaag tegen NAC een onnodige. 'Ik heb hierover gemengde gevoelens. Dit was een hele belangrijke wedstrijd en een onnodige nederlaag. We begonnen goed aan de wedstrijd en kwamen via een goede goal op 0-1. Dan moeten we de tweede goal maken en gooi je de wedstrijd op slot. Over het laatste kwartier in de eerste helft ben ik ontevreden. Op beslissende momenten toonden we niet de absolute wil om de wedstrijd te winnen. Niet aanvallend, maar verdedigend. Ook op de flanken moet je meeverdedigen en alles geven voor de bal kan op sommige momenten ook daar beslissend zijn. Je moet overal op het veld de wil hebben om een goal te voorkomen.'
Feyenoord Netwerk
'In de tweede helft hebben we voor een groot deel gedomineerd en hadden we voldoende kansen om langszij te komen. Jammer, want we voetballen steeds beter. Dit ligt echt aan onszelf.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |