RTV Oost, Sport op vrijdag. Ze zitten er met hun GAE en FCT-contacten in ieder geval zelden naast.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bron hiervoor? Of is dit uit de wandelgangen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Godverdomme, wat een lekker wijf die vriendin van Ruud Vormer!
(net op het sportjournaal)
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ruud Vormer heeft wel een lekkere vriendin. Die zal wel balen dat hij terug moest komen ipv te spelen met haar.
Helaas te laat...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Godverdomme, wat een lekker wijf die vriendin van Ruud Vormer!
(net op het sportjournaal)
Hehehe. Ze was ook écht lekker. Ik ga vanavond nog een keer kijken.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehehe. Ze was ook écht lekker. Ik ga vanavond nog een keer kijken.
En dan neem je het op?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehehe. Ze was ook écht lekker. Ik ga vanavond nog een keer kijken.
quote:Crisisberaad bij AZ; spelers bij stadion
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - Gaat Louis van Gaal nu wel of niet aan het einde van het seizoen weg bij AZ? Alle spelers hebben zich momenteel bij het DSB-stadion verzameld voor een crisisberaad. Het kwam vrijdagochtend na de training in een groepsgesprek tot een harde confrontatie tussen de oefenmeester en de selectie. Daarin gaf Van Gaal aan dat het voor hem nu een kwestie is van 'buigen of barsten'.
Later werd gesuggereerd dat de oefenmeester zijn contract na dit seizoen niet zal uitdienen, maar dit wordt vooralsnog niet door AZ bevestigd.
Denk dat ze Roos heet, als ik het via Hyves zo ff snel bekijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ruud Vormer heeft wel een lekkere vriendin. Die zal wel balen dat hij terug moest komen ipv te spelen met haar.
ik wil nu ook wel een foto zien...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nu wel erg benieuwd naar de vriendin van Ruud als ik dit zo lees.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat ze Roos heet, als ik het via Hyves zo ff snel bekijk.
Nu op RTL ,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |